Victoria veel plezier in de stad :thumbup:
Hallo meiden, ik lees vanavond alles bij!
Ik zit weer met een nierontsteking, moet weer van nul af aan beginnen met de antibiotica! :roll:
Vannacht veel pijn gehad!
Tot vanavond! :-*
dag dames,
wat erg Marielle, van het kindje bij de nov. mama"s, ben je weer even stil he.
ook de foto"s van de kerstbal staan op het showforum nu, mooi cadeautje hoor!!
en van de kwaaltjes :dance: :dance: :dance: niks aan de hand!!! :mrgreen:
maar van die kannen met plas :sick: :sick: man zeg waarom doen jullie dat? dat opvangen dan? goed doel??? wat doen ze daarmee??? begrijp er nog steeds niks van :mrgreen: :eh:
wat ik wel weer heb sinds ik zwanger ben is, dat ik weer zo droom he, en ik ze ook heel goed herinner, vind ik wel leuk
Bieke ik kom je zodadelijk bezoeken meid mss ben je erna wel weer helemaal bovenop :mrgreen: :hug:
groetjes Lynn mama van Senne* en ???
Lynnty die urine opvangen is voor t goede doel. Het goede doel is dat er uit urine van zwangere een hormoon kan worden gehaald die vrouwen die een vruchtbaarheidsbehandeling moeten onder gaan moeten gebruiken.
Bieke veel beterschap :hug:
Liefs Viola
Lynn anders moet je even kijken op de site van moeders voor moeders.
Nou net geweest op het kdv erg leuk en toch ook wel erg spannend hoor, hij gaat maandag proefdraaien voor twee uurtjes oh helemaal spannend maar het gaat vast goed komen.
Ja schrikken he hopelijk gaat alles goed met het kleine ventje.
Liefs Marielle :vlinder:
Oh da’s zeker schikken. Hopelijk gaat het idd goed met het ventje.
Bieke. Balen zeg. Heel veel sterkte maar weer.
Viola, Vervelend zeg die misselijkheid. Hopelijk houd het ook weer op en blijft dit niet de hele zwangerschap.
:think: Mijn collegaatje had het er vanmorgen over dat ze 's ochtends al een paar dagen misselijk is. Nu weet ik dat ze graag zwanger wil worden, maar er niet echt mee bezig is omdat ze in juli gaan trouwen. Haar komt het nu ff niet zo goed (druk met bruiloft regelen enzo) Testen wacht ze ook nog mee, want ze is erg onregelmatig en wacht nog even haar langste cyclus af.
Maar toch… lijkt mij best wel erg leuk. Vorig jaar was ik ook samen met een collegaatje zwanger.
Zou het dan toch besmettelijk zijn?
Chantal ik ga je zoveel mogelijk besmetten met het zwangerschapsvirus… Nu, virtueel en volgende week uiteraard ook.
Goh, als dat toch eens zou kunnen 8)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
nog ff correctie. Ik ga dan natuurlijk niet alleen chantal “besmetten” maar de overige natuurlijk ook! Diana! Miranda! Linda!.. allemaal!
heeeeeeeeeeeeeeeeeey lieverds!
Ik lees nogsteeds trouw mee hoor meiden, maar aan het typenkom ik steeds niet toe. Het gaat nu eigenlijkheel goed met mij en Rob, we zijn druk aan het klussen, ( letterlijk en figuurlijk want we zijn ook nog een bad aan het inbouwen) En de normale gang van zaken komt weer een beetje aan de orde.
Ik vind het heerlijk dat ik me af en toe weer druk kan maken om niks.
Ik heb nogleuk nieuws, Ik ga meedoen aan het NCRV programma Babyboom. Dat is een programma dat 100 stellen volgt die zwanger willen worden ( wordt een docu van 10 afleveringen) Vandaag ben ik in hilversum voor het 1e intervieuw geweest. Was hardstikke leuk.
De uitzendingen beginnen in de herfst dit jaar. Dusss… Kunnen jullie straks allemaal met mijn zwangerschap meegenieten
Verder is het wel heel veel werk om op iedereen een reactie te geven.
Bij deze een heeeele dikke knuffel voor jullie allemaal!
He Linda wat fijn dat je er weer ff bent Ohhhhhhhhhh zag het gister nog op tv wat leuk oh ik ga je zeker volgen hopelijk word je dan ook nog zwanger in die periode. Ik duim in ieder geval heel hard voor de dames die nog niet zwanger zijn.
Liefs Marielle
:vlinder:
Linda wat leuk dat je mee gaat doen. Heb er wel al oproepjes van gezien.
En lekker klussen, zal vast een mooi bad worden.
Evelien besmettelijk? Geef maar gauw door dan aan diana linda en miranda en nog een hoop meiden
Joost en ik hebben geloof ik ook iets besmettelijks, maar zal dat aan niemand doorgeven. Iedereen bij ons in de buurt gaat uit elkaar :oops:
Marielle zal een maadag aan je denken en aan Quillan natuurlijk. Wel spannend weer.
Lynnty en Bieke hoe was jullie ontmoeting. Was vast gezellig en veel geklep.
Liefs Viola
Linda wat gaaf zeg, als jullie mij er aan herinneren dan kijk ik ook :mrgreen:
Vandaag een meeting gehad bij mij thuis met Lynn, 't was héél erg gezellig!!
Lynn, nog bedankt voor je komst én de cadeautjes! (moest je trouwens écht niet gedaan hebben hoor, zo lief! :inlove: )
Ik heb daarnet met Senne gedoucht en hij heeft al één van de rompertjes aan, zo mooi zeg, ik neem er morgen een foto van! :inlove:
Nog eens bedankt! :-
Linda, wat leuk zeg!!
Ik kijk er altijd naar toe, tof hoor! :inlove:
De rest heb ik bijgelezen en ik denk aan jullie allemaal! :- :hug:
halloooo ,
wel dames ik heb vandaag een hééél leuke dag beleefd hoor met Bieke!!! :thumbup: :thumbup: , heel veel gekletst en veel foto’s gekeken. vond het heel erg leuk!! En ik vond het ook zo spannend he, maar het was het zeker waard :thumbup: :thumbup:
en wat een mooie kindjes ook he, die Broes en Senne en Robbe* ook!!
wat een lachebekjes :inlove:
O ja en en Evelien ik heb het geld van Bieke mee voor je volgende week voor het boekje.
Hé! Linda wat leuk (en dat je dat durft) dat je meedoet aan dat programma. Ik heb ook de oproep gezien en zelfs heel even nagedacht of ik ook mee zou willen doen. Maar voor ik er verder over heb kunnen nadenken was ik al zwanger
Wordt het pas in de herfst uitgezonden? Nou de eerste hebben of staan dan misschien al op bevallen Zou leuk zijn als jij daar 1 van bent
Lynn, Bieke, gezellig zeg, zo bij elkaar op visite. En jammer Bieke dat je er volgende week niet bij bent (weet je het zeker? )
En bedankt Lynn dat je het geld bij je hebt. (al was ik het bijna alweer vergeten, haha)
Leuk zeg Bieke en Lynn dat het zo gezellig was.
Ik weet zeker dat het volgende week ook wel erg gezellig wordt hoe kan het anders hier kletsen we ook al zoveel af :mrgreen:
Bieke weet niet of ik het al eens gevraagd had maar had jij mijn mail al ontvangen?
Krijg zo nog kraamvisite leuk
Liefs Marielle :vlinder:
ja dames vond het best gezellig hoor!! zo es bijpraten,voelt ook goed aan!!
gog Linda jij durft zeg, ik zou dat niet echt zien zitten hoor babyboom, ik ken het programma, en hopelijk kunnen wij in Belgie het ook bekijken dan, ben al benieuwd :mrgreen:
Leuk Marielle, nog kraambezoek :mrgreen:, geniet er van meid!
Pffff wat een stormweer hier zeg, hopelijk waaien we niet weg :mrgreen:
@Zonneschijn wrote:
En bedankt Lynn dat je het geld bij je hebt. (al was ik het bijna alweer vergeten, haha)
Had ik dà t geweten! :wall:
Hahaha, grapje hoor! :mrgreen:
Mariëlle, ja, ik heb je mail al een hele tijd geleden ontvangen maar de tijd nog niet gevonden.
Overdag geen tijd meer (heb nu 5 kids in huis voor het moment! ) en 's avond sben ik meestal moe of heb ik pijn (2e nierontsteking! :wall: ).
Ik doe mijn best, waarschijnlijk doe ik het dit weekend! :-*
Nee, zeker wat een storm.
Gisteren ook al een beetje. Maar ik keek toen naar buiten en zei (in gedachten) dat het straks als ik naar huis moest maar weer even moest stoppen.
En tada… dat gebeurde ook Jelte luisterd gewoon naar me :inlove:
Vandaag werk ik lekker thuis en was geloof ik ook wel een goede keuze als ik het filenieuws vanmorgen hoorde.
Ik hoop wel dat ik tussendoor even naar Jelte kan. Gisteren was het alweer te donker om nog te gaan. Zo kom ik er gewoon niet in aan toe om door de weeks te gaan
Ik weet dat hij bij mij is, maar ik wil ook graag bij hem zijn. Ff kijken hoe alles erbij staat, zeker met deze wind.
Snik, en zijn molentje is kapot. Daar baal ik zo van. We hebben het nog geprobeerd te lijmen, maar ook de naar onze mening daarvoor bestemde lijm (2 keer zo duur als het molentje zelf ooit heeft gekost) werkte niet.
Evelien balen van dat molentje zeg! wij gaan zodra Senne* zijn grafje gaan bekijken want met dit stormweer blijft er heus niks op staan, hopelijk zijn zijn teddy’s en bloemstukje nu al niet weggewaaid, we zien wel.
laat het zodra weten.
en ja meis onze kindjes luisteren naar ons he, :inlove: zalig die gedachte!
Hier stormt het ook :shock:
Moest vanmorgen vroeg bij de gyn zijn, alles was gelukkig in orde.
Bloeddruk was oké :thumbup: en ons dametje was met der mond aan het bewegen :inlove: mond open, mond dicht
Lijkt nu al op haar moeder