zo kom ik net van mijn werk en wat zie ik :shock: :shock: :shock:
EEN HéLE DIKKE PROFICIAT MEIS!!!
ik ben zo content voor je Diana!! huppelde even door de living nu :mrgreen: :mrgreen: :think: zo heeft mijn kaarsje dan toch geholpen voor je?? :mrgreen: man zeg dat zwangervirus slaat gauw over, nu nog de andere dames en dan is het in orde he!!! ik duim ook nog steeds voor jullie hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ja hoor Bieke na een beetje dakgoten opruimen is het toch nog gelukt om brood te bakken :mrgreen: maar het was wel leuk.
enne… heb op Senne gestemd hoor!!!
groetjes Lynn mama van Senne* en ???
@marielle wrote:
Nu de andere dames nog wie weet is het wel besmettelijk dames.:mrgreen: Als je niet zwanger wilt worden, moet je uit mijn buurt blijven :mrgreen:
Chantal, Mirjam, Linda (wie vergeet ik?) ik stuur nog wel wat van het zwangerschapvirus jullie kant op
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien is het niet Miranda?? :mrgreen: jou kwaaltjes zijn al duidelijk hihi
:oops: Hoe kom ik in nou bij Mirjam??? Mij een raadsel.
Natuurlijk is het Miranda. (ik ken niet eens een mirjam :think: )
Ik ben toch zwangererder dan ik dacht :mrgreen:
Ik heb overigens nog een PB naar Miranda gestuurd om het lijstje aan te passen. De naam van Sterre :**: moet natuurlijk nog ingevuld worden.
Ik weet natuurlijk alleen niet wanneer ze mijn berichtje leest en daar tijd voor heeft.
Maar daar wordt dus aan gewerkt
dank jullie wel allemaal voor al die warme berichtjes… :-* :inlove: :-*
3 dagen geleden stond ik sávonds onder de douche en bedacht me dat ik nog ergens een clear blue testje had liggen en dacht ach wat kan mij het schelen…ik doe er gewoon een…en verwachte er echt niks van.tot mijn allergrootste verbazing sloeg die na dikke 10 minuten heel zachtjes uit. :shock: .dus ik had een heel vaag lijntje.ik wist niet goed wat ik er van denken moest eigelijk…en liet hem peter zien…die was blij ,maar zou nog veel blijer zijn als het geen vaag lijntje was maar echt een die er uit zou knallen…daar had hij ook wel gelijk in dus we matigden onze blijdschap snel,de volgende ochtend heb ik weer een testje gedaan,deze keer van eigen merk apotheek ,ook deze sloeg vaag positief uit en dit is dus nog 2 dagen voor mijn nod.we spraken af nog een paar dagen te wachten tot ik een dag overtijd zou zijn.hahaha moet je tegen mij zeggen (mevrouw ongeduld herself…) :oops:
vandaag is mijn nod dus ik gewoon weer naar de winkel…kruitvat dit keer en haalde weer een clear blue test.een dubbele voor de zekerheid hihi.
deze thuis gelijk uit de verpakking gehaald en gelijk gedaan…ik had de test nog niet op tafel liggen of er verscheen binnen een minuut nu een heldere streep…hihi wat was het moeilijk om een paar dagen mijn mond te houden zeg,maar ik wou echt zekerheid hebben dat het zo was.
nu mag de hele wereld het weten ook al is het maar heel pril…
ik ben zwanger en thomas krijgt als alles goed mag gaan er een zusje of broertje bij en als mijn voorgevoel klopt zelf 2 zusjes hahaha hihihi hohoho…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Oh, echt toppie hoor! En geeft niks dat je zo voorzichtig was. Je moest jezelf ook nog wat beter overtuigen :-
Ik was wel verbaasd de uitslag opeens te lezen, daar ik verwachte dat je morgen ging testen.
Ik ben toch zo ontzettend blij voor je. Vanmiddag zat ik opeens te denken… Diana komt op de wachtlijst voor Clomid (ok, de gyn) en doet het dan toch zelf maar vast :mrgreen:
:think: Was het niet een week of 2 geleden dat je doorverwezen wilde worden? :lol:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
jep vorige week ben ik bij de huisarts geweest voor een verwijzing naar de gynacoloog inderdaad…nu kan die afspraak worden omgezet inplaats van voor de clomid nu voor de normale afspraken…ik weet zeker dat ik heel erg veel echo’s ga krijgen…en daar ben ik ook heel blij mee…maandag ga ik gelijk weer naar de dokter toe om alles te regelen…nu ga ik lekker genieten dit weekend… :inlove:
Diana HARTELIJK GEFELICITEERD :dance: :dance: :-* :-* :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben erg blij voor jullie :dance:
klinkt mss raar diana, maar ik ben ook zo’n ongeduldige op het gebied van testen :mrgreen: en net als je er dan twee tegelijk koopt is het dan zo dat je een over hebt, van senne* was dit ook zo en nu van brusje ook :mrgreen: :mrgreen: kan ik hem iedere keer aan een vriendin geven, want het zijn hier de babyjaren hier in de buurt amai.
maar ben heel tevree voor je hoor!!!
groetjes lynn mama van senne* en ???
hihi, bij mij dus niet. Ik koop er 3 en dan is het bij de 3e pas raak.
Alhoewel, ik koop er 1 voor mijn zus en die was gelijk al raak
Overigens als ik er 1 over had gehad, dan had ik waarschijnlijk ook met die nogmaals getest. :mrgreen:
In het begin is het gewoon zo ongelooflijk niet te geloven dat je zwanger bent, dat ik me echt moest inhouden om niet weer te testen.
Ook erg fijn aan meedoen met MvM is dat ze ook nog even een test doen :mrgreen:
Ik hoorde in de forum-wandelgangen dat ik er hier eentje mag feliciteren :mrgreen: . Diana wat ben ik ontzettend blij voor jou, ik heb je verhaal steeds gevolgd vorig jaar was jij een januari mama en ik een februari mama. Ik hoop dat alles dit keer goed mag gaan en dat Thomas er een fantastische broer of zus (of misschien wel 2 :mrgreen: ) bij krijgt.
Geniet ervan en van harte gefeliciteerd!
JAAAAAA!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Helemaal super!!!
Ik dacht echt: zal je zien wil je MMM in lukt het toch nog spontaan!!!
:mrgreen: :mrgreen:
Ook al zal het niet geheel onbezorgd zijn, Geniet ervan!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
:dance: :dance: :dance: Diana Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance: :dance:
Ik kwam net op t forum en zag je banner al staan en had je bericht nog niet gelezen, maar volgens mij weet nu heel de buurt dat Thomas* een brusje krijgt.
Vergeet Peter helemaal te feliciteren, maar die natuurlijk ook van harte.
Zelfs hier , maar van geluk voor jullie.
Ik had toen ik ging testen voor deze zwangerschap maar even 3 testen gekocht, maar had er maar een nodig en er liggen er nog 2 in de kast
Geniet ervan.
Liefs Viola
Wat lees ik nu :shock:
Helemaaaaaal te gek joh, gefeliciteerd :dance:
Hihihi, je ziet, iederéén is zó tevreden voor je Diana (en Peter!).
Het is jullie allemà à l zó gegund!
Ik ben zo benieuwd naar à lle brusjes én ik blijf verder duimen voor de andere dames!
Enne… septemberbeebs zijn de beste! :lol: :inlove:
Volgens mij is bijna iedereen weer zwanger;
We duimen voor de volgende meiden
- Zomer (Liesette)
- Miranda
- Tallie (Chantal)
- Vlindermama
- Linda
- Rohyren
DIANA, PETER & THOMAS* GEFELICITEERD!!!
Diana en hubbie,
Wat een schitterend nieuws zeg !!! Van harte gefeliciteerd !
Thomas :**:
Waak goed over je brusje hé jongen !
liefs en alle goeds gewenst
Gerda
Victoria, bijna goed. Viola is namelijk ook zwanger :mrgreen:
En hoe zal het met Lisette gaan? We hebben volgens mij sinds november (nog voor de tuinruimers) niets meer van haar gehoord. :think: