Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

bedankt allemaal,

voor al die lieve berichtjes

groetjes willie

@marielle wrote:

Bieke ik wist helemaal niet dat jij nog maar 21 was

Ik sta er ook van te kijken dat je nog zo jong bent :-*

he bieke

nog maar 21 ik ben 23 bijn even oud ik was 22 toen ik twan kreeg

Ja, ik ben nog piep! :wink:

Willie, ik was 19 toen ik Robbe* kreeg, 20 bij Broes en 21 bij Senne, over 2 maanden (12 april) word ik 22…

Fijn dat je je hier al thuis voelt! :-*

hai willie helaas ook welkom hier.(blijf het een raar zinnetje vinden) :?

ik ben diana ben 32 ,getrouwd met een geweldige man ,veel huisdieren waaronder twee honden en 3 katten waarvan 1 zwanger een 1 mischien :slight_smile:

vorig jaar jan ben ik bevallen van ons zoontje thomas na een voldragen zwangerschap van 9 maand.thomas is 70 min na de geboorte overleden.we wisten al in week 21 dat dit zou gaan gebeuren…

ik hoop voor je dat je veel aan dit groepje gaat hebben…ik heb in elk geval heel veel aan deze meiden gehad…het zijn stuk voor stuk toppertjes.

Linda: :dance: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :dance:

Dus toch nog!!! :mrgreen: Hoeveel weken ben je dan nu?

Willie: Van harte welkom hier meid!!

Helaas betekend dat dat jij ook een prachtig engeltje :: hebt.

Ik ben zelf onze tweeling jongens Tycho :
: en Tijmen :: verloren.

Ze zijn met een keizersnede geboren met 28 weken. Tycho :
: heeft 1 dag geleefd en Tijmen :**: ruim 3 weken.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hoi Willie, Ik had je al even verwelkomt bij voorstellen, Fijn dat je ons hier ook hebt gevonden. Ik ga als ik even meer tijd heb je site ook bekijken.

Ik ben Evelien 34 jaar oud, getrouwd met Rinse en 26 juli 2006 is ons vlindertje Jelte* na een zwangerschap van 38 weken onverwacht doodgeboren. Mijn verhaal staat bij vlinderpraat.

Inmiddels ben ik alweer bijna 15 weken zwanger van een Brusje. (broertje of zusje van Jelte*)

Idd. Bieke wat ben je nog lekker jong zeg :wink: Ik voel me gelijk stokoud :lol: (of komt dat omdat we aan het schoonmaken zijn vandaag?)

Uiteraard is Lynnty of Willie natuurlijk de volgende na Chantal. Maar Chantal is nu wachtende op haar ongi of liever gezegt op haar positieve test. Dus we zijn nu hard aan het duimen voor haar, dat zij de volgende is :smiley: :thumbup: :thumbup:

Ik ga erweer vandoor. Een drukke dag vandaag. En er staat nu een kopje thee klaar voor me. Heerlijk.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hai meiden,

zo weinig tijd gehad de afgelopen dagen, schandelijk! Maar ik ben er weer ffies. Hmmm bedenk zal ook wel komen omdat ik nog niet aan zwanger worden mag denken de komende tijd dat ik even wat minder langskom, dus zal in april wel weer meer worden. In de tussentijd lees ik natuurlijk nog wel veel mee.

Linda iig even een dikke gefeli!! :thumbup:

Willie ook hier welkom en fijn dat je je al zo thuis voelt hier. Het zijn stuk voor stuk topvrouwen hier! :mrgreen: Dat helpt enorm!

Enneuh dames we zijn natuurlijk allemaal nog jong :wink: Leeftijd is maar een nummertje toch? :angel:

Tallie succes met het wachten en ik duim dat het op een positieve test mag zijn! :-*

Evelien duh ja jij zal stokoud zijn…niet hardop zeggen hoor want dan voel ik me ook ineens oud en ik weet zeker dat we dat echt niet zijn hoor :wink:

Ester is toch helemaal niet vreemd dat dikke buiken dat effect hebben? Niemand kan aan je buitenkant zien wat je allemaal hebt mee moeten maken, en jij kan aan hun ‘buitenkant’ zien dat er binnen in ze iets prachtigs groeit. Zo enorm dubbel. Hopelijk mogen jullie snel succes hebben met de IVF zodat ook jij weer kunt gaan stralen! :hug:

Kan niet eens alles inhalen van de afgelopen dagen dus ik probeer het geloof ik ook maar even niet. Ik ga eerst even weer verse koffie pakken daar ben ik wel even aantoe. Te lang uitgeslapen :oops:

hee meiden…

@Linda gefeliciteerd…

@ willie welkom hier (helaas)…

Ik ben Miranda 26 jaar , heb een gezonde zoon Evert van 6,5 jaar (bijna) en een mooie dochter genaamd Ghislaine* helaas heeft zij maar 16 dagen bij ons mogen zijn en is zij getsorven aan een zeer zeldzaam syndroom Galloway - Mowat… zij is geboren op 20 juli 2006 en we hebben haar moeten laten gaan op 4 augustus…

verders meiden… denk dta we hier nie zwanger zijn hoor … de test geeft nog steeds heel vaag en heel minimaal een streepje aan… dus heb gister de ha nog gesproken en overlegd en aangezien we morgen toch naar het zh moeten vanwege uitslag mri scan heeft de ha meteen geregeld dat ik naar de gyn kan en dat ze daar ff verders gaan kijken … en de ha heeft ons wel op voorbereid dat we of nie zwanger zijn of dat we ws toch een mk hebben hier… dus we wachten het maar af morgen maar ga der vanuit dat we gewoon verder zullen moeten gaan klussen…

liefs miranda :vlinder:

Miranda, Is idd wel apart (weet ff niet hoe ik het beter kan zeggen). Wel fijn dat de dokter heeft kunnen regelen dat je morgen gelijk ook bij de gyn langs kan. Je kunt gewoon van het slechtste uitgaan en wie weet valt het allemaal wel mee. Veel succes morgen.

hallo willie, ook namens mij welkom hier. Mijn verhaal staat op vlinderpraat Lara Esmee. Ik heb er altijd veel aan om hier te kletsen, ik hoop jij ook!

Chantal, uitgaande van mijn laatste menstruatie ben ik n u 6 wkn zwanger, maar ikw eet het niet precies want de vorige test was negatief. Dus dat wordt wachtenop de 1e echo ( morgen bellen voor een afspraak) Wanneer moet jij eigenlijk weer ongesteld worden?

Ik ben ook nog maar 24.

Lynn, hoe gaat het met jou?

Nou, ik ben du sheel het weekend misselijk, maar heb he er graag voor over. Superspannend allemaal. Het moet echt nog tot me doordringen.

xlinda

Hoi hoi

Ik ben bijna 31 28 maart is de dag dan ga ik over de dertig heen. :mrgreen:

Chantal ik duim weer mijn duimen blauw hoor eelt staat er al op van al dat geduim wat ik hier voor iedereen doe :mrgreen:

Miranda oh spannend zeg nou ja hopelijk kan de gyn morgen uitsluitsel geven zodat je zelf ook weet waar je aan toe bent want dit lijkt me ook niks. In ieder geval sterkte morgen.

Ik ga morgen weer werken heb helemaal nog geen zin erin vind het ook spannend een nieuwe locatie een nieuw team een nieuwe groep maar ik heb voo hetere vuren gestaan dus het gaat vast wel goed komen.

Liefs Marielle :vlinder:

lieve allemaal

bedankt ik voel me hier al helemaal thuis,

lieve linda gefellie meid wat geweldig dat je zw bent,

meiden nog een vraagje tussen door ik moet nog zes dagen en dan als het goed is moet ik ongy worden maar nu had ik vanmorgen een beetje last van mijn onderbuik en een klein beetje bloedverlies niet veel een paar drupjes…

weten jullie miss hoe dat kan nog nooit eerder gehad,

dikke knuff willie trotse mams van engeltje twan* :vlinder:

voor al onze kleine engeltjes

As the days come and go and the world moves on,

I know you’re still here, you’ll never be gone.

On the night the Angel came and took your hand,

We cried as you left for an unknown land.

But Heaven rejoiced as you came into sight,

For your soul was a diamond, shining so bright

ik vond hem zo mooi…

dikke knuff willie :vlinder:

Miranda

Spannend zeg morgen.

Ik duim voor je :pray: :thumbup:

Rhi

Hoe is het verder met je?

Is Daan nog thuis?

:think: Willie, misschien een innestelingsbloedinkje? :pray:

Mijn duimen draaien ook voor jou :thumbup: :thumbup:

(hier ook al behoorlijk wat eelt, maar ik blijf duimen :mrgreen: )

Poeh hé, vandaag behoorlijk bezig geweest in huis en in de tuin.

Mijn schoonmoeder had aangeboden een handje (2 handjes) te komen helpen en zou vanochtend komen. Stond ze om ff over half negen al op de stoep :shock: Rinse en ik waren nog maar een half uurtje wakker en waren net naar het hartje van brusje aan het luisteren. :inlove: (Als we gaan klussen, beginnen mijn schoonouders nooit voor 10-en, maar ik begrijp nu dat dat niet aan mijn schoonmoeder ligt, haha)

De hele strijk is weg, de ramen boven zijn gezeemt, paar wasjes zijn gedraaid (dus er komt alweer nieuwe strijk aan :roll: ) De hele bovenverdieping is helemaal top. De keuken is gedaan. In de tuin heeft Rinse de lampjes weer aangesloten (daar was wat mee, dus waren terug naar het tuincentrum en die konden we gisteren weer ophalen) De elektriciteit in het schuurtje is eindelijk aangesloten. De bladeren zijn nu bijna allemaal uit de tuin en ik heb ook nog wat kunnen snoeien.

Echt ongelooflijk wat er gedaan is vandaag. En dan heb ik nog wel rustig aan gedaan. Ondanks dat kan ik haast niet meer lopen. :? Ik hoop maar dat het morgen weer over is.

Ik ga nu ook maar vast in bed liggen (moet bed ook nog opmaken :wall: ) en tv kijken. Moe :zzz: :zzz:

lieve Evelien

tjee meid wat heb je veel gedaan vandaag :shock:

je mag ook wel even bij mij langs komen hoor hihi nog genoeg te doen hier :mrgreen: :mrgreen:

een was daar wordt je stil van snikkkkkk :cry:

dikke knuff willie

Voornamelijk mijn schoonmoeder heeft veel gedaan hoor! En daarom kon ik natuurlijk ook niet teveel stilzitten (vind ik dan) En Rinse is ook druk bezig geweest.

Maar goed, ik baal er gewoon van, dat terwijl ik voor mijn gevoel heel rustig aan heb gedaan, nu toch weer zoveel last heb. Doet mij denken aan de verhuizing van mijn moeder ongeveer een maand na de geboorte van Jelte*. Toen de hele ochtend thuis geweest, beetje opgepast (2 jongens 6 en 7 jaar), brood gesmeerd. Eigenlijk dus niets gedaan.

Na de lunch was iedereen weg, dus ik de woonkamer gedweild.

Gevolg, ik heb een paar dagen mijn arm niet kunnen bewegen :o

Daar snap ik dus niets van. :x

Wel even het vermelden waard vind ik:

Miranda heeft het lijstje zojuist weer aangepast.

Het is weer prachtig geworden.

Hopelijk kan deze binnenkort weer aangepast worden, met brusjes erbij :smiley: Wellicht dat we dan ook maar weer eens een nieuw deeltje moeten openen. Ik zie dat we alweer aardig wat bladzijden hebben weggeschreven.

Een nachtrust doet goed, vandaag nergens meer last van. ff afkloppen, tot nu toe in elk geval.