Oh Linda ik zit gewoon te huilen oh meis wat ben ik blij voor jullie oh lieverd het is jullie zo gegund.
En idd de volgende Chantal jou beurt.
Liefs Marielle :vlinder:
zweeeeef
Omdat dit kindje waarschijnlijk in week 37/38 gehaald zal worden wordt ik denk ik een september mama Diana. In theorie kan het zelfs op Lara’s engeltjesdag komen, maar natuuuuuurlijk gaan we ervoor zorgen dat dat niet gebeurd
xxx
linda gefeliciteerd. wat goed zeg. geniet ervan.
Linda, septembermama’s zijn de beste hoor! :mrgreen:
En de volgende mag inderdaad Chantal zijn maar jullie vergeten ook Lynn, ook haar is het natuurlijk erg gegund! :-*
hoi ik ben willie nieuw hier,
ik ben ook een engeltje verloren en ik hoop ook dat ik binnen kort in verwachting mag raken.
voor alle meiden die al in verwachting zijn gefellie hoor
groetjes en een dikke knuff willie,
nog een vraagje tussen door hoe krijgen jullie die mooie balkjes?
Hoi Willie, welkom hier! :-
Nog proficiat en helaas ook gecondoleerd met de geboorte en het verlies van jullie zoontje Twan… :-
Ik ben Bieke, 21 jaar, samenwonend met Marino, 34 jaar.
Wij hebben samen 3 zoontjes, Robbe, geboren en gestorven op 4 juli 2004 ten gevolge van een zwakke baarmoederhals (http://www.robbe.vlindersite.nl), Broes, geboren op 23 juni 2005 en Senne, geboren op 13 september 2006 (http://www.bieke.jade.be).
Ik woon in België.
De balkjes kun je hier aanmaken: http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Daarna kun je ze opslaan bij ‘Profiel’, vervolgens bij ‘Onderschrift’.
Liefs,
Bieke :-*
lieve Bieke,
bedankt ik heb het gevonden,
twan is op 16 maart 2006 overleden doordat de moederkoek in de baarmoeder was gegroeit.
twan zn site is http://www.twansnijders.vlindersite.nl
bedankt een een dikke knuff willie
Wat een mooi kindje,… hij lijkt helemaal op jou vind ik… :inlove:
Ik dacht dat ik je al kende, althans Twan’s* vlindersite, kom je ook op ‘Verloren vlinders?’… :think:
Ik denk dat ik via dit al een keer op zijn site terecht ben gekomen.
Je kan zijn site ook bij profiel plaatsen, zo kunnen de mensen op zijn site geraken door enkel maar op het www-knopje te klikken, ook wil ik wel een avatar voor je maken, dan stuur je me maar gewoon een foto die je wilt als plaatje onder je naam… (je mag sturen naar bieke@jade.be).
Kus,
Bieke
willie
Helaas ook welkom hier.
Ik heb de site van Twan* bekeken en hij lijkt echt op jou :-
Ik zal me ook even kort voorstellen.
Ik ben Victoria, 34 jaar, samenwonend met Sacha 37 jaar.
Wij hebben 1 dochtertje Vera Lynn, geboren en gestorven 12-12-2005.
Er is nooit een oorzaak gevonden waarom ons meisje is gestorven.
Op het moment ben ik weer zwanger en wij verwachten ons meisje in mei.
Wij hebben ook een site: http://www.mykiekeboe.tk
Mocht je nog wat vragen hebben dan vraag maar gerust :-*
lieve bieke
ik kom ook wel op verloren vlinders
ik denk dat je me daar van kent
maar nog een vraagje :oops: als ik zn balkje wil maken van wanneer ik een eisprong heb moet ik dan de datum van dat mijn ongie begon invullen?
of van de laaste dag dat ik ongy was.
groetjes willie
meiden,
wat een mooie sites hebben jullie echt ben er helemaal stil van…
jullie ook een hele dikke knuff…
willie
Ik zie staan: ‘de laatste dag van je menstruatie’, dus je vult de laatste dag dat je ongi was in denk ik,…
Ik heb nooit zo’n banner gebruikt, vandaar dat ik er niet 100% zeker van ben.
Hier heb je je mooie Twan*… :-*
meid,
BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT
dikke knuffffffffffff…
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
@willie wrote:
meid,
BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT
dikke knuffffffffffff…
:-* :-* :-* :-* :-* :-
Graag gedaan hoor, kleine moeite! :-
Nu hebben wij weer iets moois om naar te kijken, daarvoor doe ik het ook hé, hihi!
Je mag trots zijn op je zoon Willie! :inlove:
bedankt :oops:
ik voel me echt onwijs thuis hier bij jullie…
is echt gezellig :mrgreen:
Hoi Willie, ook welkom hier.
Ik ben Ester, heb een dochter van bijna 6 Kelly, en Ryan is op 4 oktober 2005 geboren en 5 december 2005 overleden aan een erfelijke spierziekte SMA1. Eind afgelopen jaar was ik weer zwanger, maar na een vlokkentest bleek het kindje weer SMA1 te hebben. Op 8 januari 2007 is Sterre geboren na een zwangerschap van ruim 12 weken. Nu heb ik komende maandag een bloedonderzoek voor hormoonbepaling om met IVF te kunnen beginnen.
Bij Kelly in de klas zit een jongetje, en zijn moeder is een week eerder uitgeteld als ik van Sterre zou zijn geweest. Doet wel zeer om haar te zien groeien en stralen hoor. Betrap me er steeds op, maar ik vind het niet leuk.
lieve Ester
bedankt,
ik zou ook heel jaloers zijn hoor…
ik betrap mezelf er ook de hele tijd op dat ik naar zwangere buiken kijk en denk van waarom moest het bij ons nou misgaan…
meid jij ook een hele dikke knuff :-*
Hallo Willi helaas ook welkom hier maar ik hoop dat je net zoveel steun zult krijgen zoals wij dat allemaal hebben gevonden hier.
Ik ben Marielle 30 jaar bijna 31 Mama van Luna Fay :vlinder: overleden op 7 mei 2005 na een zwangerschap van 41 weken hoe wat en waarom weten we niet we weten alleen dat ze overdragen was de placenta was gewoon op. En ik ben de mama van Quillan Finn een prachtige zoon geboren op 9 november 2006 echt mijn wonder geweldig kind super makkelijk en lief.
Lynn hoe is het met je meis?
Bieke ik wist helemaal niet dat jij nog maar 21 was
Roheryn klote is dat he dat gevoel kun je ook niet uitschakelen ik had ook een bekende die een kindje had gekregen op 8 mei vond ik ook wel moeilijk in het begin maar nu zie ik die kleine opgroeien en dat doet me dan ook wel weer goed want zo zie ik wat die meid van mij allemaal had gekund
Gister lekker naar Luna geweest met Quillan en Wilco was voor het eerst dat Q niet hoefde te huilen toen we daar aankwamen hij was dit keer helemaal onder de indruk van de molentjes mond open en lachen maar zo llief om te zien.
Liefs Marielle :vlinder: