Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

Nou de eerste werkdag zit er op oh en het was leuk tuurlijk ff wennen weer maar je zit zo weer in de poepluiers en snotneusen verleert het nooit. :mrgreen:

Vond het toch ook wel weer fijn om er ff uit te zijn hoor maar miste Q wel vooral toen ik een baby van 22 november de fles gaf voelde wel een beetje dubbel.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle, fijn dat het toch wel allemaal meeviel. Natuurlijk is het altijd weer ff wennen.

En tja, Quillan heeft het vast ook heerlijk naar zijn zin gehad. Daar hoef je je helemaal niet schuldig of wat dan ook voor te voelen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Fijn dat je eerste dag zo is meegevallen.

Hoe waren je nieuwe collega’s?

Marielle: Fijn hoor :thumbup: Zal je vast wat meer rust geven nu je eenmaal je eerste werkdagje daar hebt gehad! :wink:

Ben helemaal nog iets vergeten te vertellen. We zijn namelijk bezig met een mini metamorfose van de woonkamer.

En na veel wikken en wegen hebben we dan toch besloten om de hoek van Tycho :: en Tijmen :: iets minder opvallend te maken.

Hoe weten we eigenlijk nog niet, maar alle gedichten wil ik toch van de muur hebben. :think:

De foto’s en kaarsjes blijven absoluut staan maar verder weet ik het nog even niet.

Maar het eindresultaat hebben jullie nog van me tegoed :mrgreen:

Willie: ik zou toch ook zeggen een innestelingsbloeding, zou goed kunnen zo een week voor je NOD.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal, ga lekker op je gevoel af, wat betreft het plekje voor Tycho* en Tijmen* in jullie huis.

Hoe mooi ik het plekje op de foto’s ook vind, ik kan mij heel goed voorstellen dat je er aan toe bent om het anders te hebben. Het hoeft niet meer zo noodzakelijk voor jan en alleman aanwezig te zijn.

Zo heb ik de foto van Jelte* in een lijstje in de kast staan (met nog wat dingen die we gekregen hebben, zoals een houten beeldje)

Met name de foto kijk ik heel vaak naar. Ik zie hem en dat voelt fijn. Maar anderen zal het waarschijnlijk niet eens zo snel opvallen dat de foto van Jelte* daar staat.

Heel veel succes in elk geval met jullie projectje. En ik ben ook weer erg benieuwd naar jullie resultaat.

Oja, was het hier of op het showforum? Over iets voor in de tuin? Ik was zaterdag even in een tuincentrum en zag daar een vlinder van steen of gips of iets dergelijks hangen. Ik weet niet of het iets is voor je, maar ik bedacht, toen of je zelf niet zoiets kon maken. Eventueel mozaieken. Volgens mij ben je er handig genoeg voor 8) En kan het helemaal naar je eigen ontwerp/smaak.

Ik ben ook benieuwd hoe jullie nieuwe plekje in de huiskamer wordt :-*

Wij hebben beneden alleen een foto, een houten vlinder van haar kistje en 2 beertjes staan.

De rest hebben wij in onze slaapkamer, omdat ik het iets van ons samen vindt :wink:

wij hebben een plankje in de kamer voor twan* een hoekje helemaal voor hem met wat fotos en een vlindertje van zn kisjte verder hangt het gedicht van mijn zusje in de kamer

knuff willie :vlinder:

Waren leuke collega s viel me echt honderd procent mee ben gelijk weer vol nieuwe ideeen.

Chantal ik heb op de schouw een foto van Luna en van Quillan staan en het beeldje van jou staat daarnaast en boven de tv hangt natuurlijk het prachtige schilderij van Luna. Voor mijn nieuwe huis wil ik graag een foto van Luna en Quillan op canvas laten drukken.

O ja het beeldje van Chantal staat nu nog naast de tv, wil het eerst aan iedereen laten zien :-*

Maar straks komt het ook boven te staan

dames miss een beetje raar vraagje maar wat is de nod lijst??? :oops: :oops:

niet ongesteld dag

liefs marielle :vlinder:

bedankt :stuck_out_tongue:

knuff willie :vlinder:

Dames, mijn naam is Erna en ik ben de moeder van Chantal. Mij is gevraagd of ik hier even een stukje op wou schrijven. Chantal is gisteren opgenomen in het ziekenhuis omdat haar vruchtwater is gebroken. Ze heeft nog geen weeen en ze proberen de bevalling tegen te houden. Ze is nu 34 weken maar met de baby gaat alles goed. Zodra er iets veranderd horen jullie dat zo snel mogelijk van mij. Verder nog veel schrijfplezier hier.

chantal :shock: :shock: :shock: weet ff niet wat ik zeggen moet…

:pray: :pray: laat alles alsjebliefd goed gaan… :kaars: :kaars: :kaars:

Chantal wat een toestand hopelijk gaat het met het kindje allemaal goed.

Sterkte

Diana hoe zijn de zenuwen bij jou morgen mag je weer toch voor een echo?

Erna, heel veel sterkte aan Chantal en natuurlijk de baby! En bedankt dat je ons dit berichtje hebt gestuurd.

Ik neem aan dat ze alles nu heel goed in de gaten houden en ga dan ook van een goed en prachtige afloop uit :thumbup:

Chantal, Erna: gelukkig gaat alles nog goed met de baby!! :pray: :pray:

Heel veel sterkte!!! :pray: :pray: :hug:

Evelien: Het is idd zo dat we in het begin alles aan iedereen wilde laten zien! Maar nu word het gewoon meer iets voor onszelf. Het is goed zo.

Mijn vlinder is ineens heel raar moet je kijken heel apart

oh nu niet meer :mrgreen:

Met mijn Opa is het slecht stabiel (zo noemen ze dat).

Hij komt waarschijnlijk nooit meer thuis en dat is zo’n klap voor hem (logisch!!) Ze durven hem niet meer te operen (dat zou hij waarschijnlijk niet meer overleven).

Het is gewoon een moeilijk situatie en we kunnen niets anders doen dan er voor hem te zijn en alles af te wachten.