dag dames,
hier niet zo’n goed nieuws, het vruchtje is afgestorven en donderdag moet ik al gecurreteerd worden zal mij dan ook even weerhouden van het forum, ik zie het even niet meer zitten zo.
hou jullie goed dames.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Ahhh Lynn wat verschrikkelijk :-* :-* :-* :kaars: :vlinder:
Lynn gatverdarie wat jammer nou een hele dikke knuf en sterkte donderdag :hug:
Marielle gefeliciteerd met je huisje wat knap dat je een huis hebt gekregen wat zo groot is. Wat gaat er nu met jullie andere huis gebeuren, moet dat nu verkocht worden?
Voor de rest; ik ben even een dagje weg, even kuren en ik wens iedereen een fijne dag verder.
Lieve Dames,
Even een snel berichtje van mij, heb alles effe vluchtig doorgelezen.
Ik merk dat het gewoon beter is even afstand te nemen van alles hier.
Ik ben gewoon teveel met alles en iedereen bezig…
Ik wil gewoon niet dat alles alleen maar draait om het zwanger worden enz. En met dit forum ben je er toch iedere dag mee bezig!!!
Lynnty: :hug: alle sterkte toegewenst voor jullie!! :-*
:kaars:
Miranda: ik vind ook: een streepje is een streepje!!! Dus van harte gefeliciteerd!!!
Marielle: hartstikke fijn…eindelijk je eigen Villa :mrgreen:
Ik mail je nog…
Oja, mijn moeder heeft zich idd hier op het forum voorgesteld. Maar ik vrees dat toch weinig oma’s hier zullen komen om te schrijven. Maar wie weet komt dat nog. Ik hoop het voor haar! Want ook zij heeft nog iedere dag verdriet En erover praten met mensen die hetzelfde voelen kan zoveel goed doen!!
Meiden tot over een paar weekjes…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
dank je chantal… en snap ook best dat je ff afstand wil nemen hiervan…
@lynn… jee wat erg zeg!!! wil je iig heel veel sterkte toe wensen, en ook donderdag na je curretage…
@diana succes morgen … spannend hoor … kan ook nie wachten tot we hier zover zijn voor de eerste echo… het liefst zou ik nu al de vk bellen want dan weet ik dat ik ook al heel rap mag komen dat hebben ze ons al een paar maand terug toegezegd!!
liefs miranda :vlinder:
Chantal
Neem je tijd hoor :hug:
Ik hoop je snel hier weer terug te zien :-* :hug:
Miranda
Gewoon bellen, dan weet je wanneer je mag langskomen :-*
lynn ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd meis…je kan hier altijd van je afpraten he,maar dat weet je ook wel… :-* :hug:
ik kan heel goed snappen dat je even afstand wilt nemen van het forum…dat hoor ik wel vaker van mensen tegenwoordig…neem lekker je tijd en denk nu even alleen aan jezelf.dat is nu gewoon het belangerijkst…
dikke knuffel meid… :hug: :hug:
Lynn :hug: :-* sterkte meis
Chantal :-* :hug: en je weet het he als je ff wil kletsen dan pb je maar.
Liefs Marielle :vlinder:
Lynn, Heel veel sterkte. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Succes donderdag. :hug: Doe lekker rustig aan, neem de tijd…
Chantal, ik begrijp dat het niet makkelijk voor je is, nu de meeste van ons inmiddels weer zwanger zijn. Ook al neem je even afstand. Ik blijf zeker voor je duimen.
Een baby is ons allemaal van harte gegunt, dus jullie ook.
Voor je het weet schrijf je hier weer gezellig mee omdat jij ook een positieve test in handen hebt :thumbup:
Passie, heerlijk een verwendagje, Dat is lekker genieten!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Victoria, nog even over een teken in word.
Een vlindertje heb ik niet gezien (zal ik vanavond als ik het niet vergeet ff toemailen) echter bij het font windings (1, 2,3) of webdings heb je veel plaatjes. Hier staat oa ook verschillende sterretjes tussen. Misschien ook een sterretje wat bij jullie past.
ik voelde me zo onzeker de laatste tijd omdat ik gewoon totaal geen verschijnselen heb…ik moet er natuurlijk blij om zijn ik bedoel ,hele dagen boven de wc pot hangen lijkt me ook geen pretje… :sick:
ik kon het net niet laten en ben nog maar eens naar de kruitvat gereden en heb nog een testje gehaald om mezelf te bewijzen dat ik wel degelijk zwanger ben…stom he haha…ben ook zo’n muts :doh: hihi ach ja…
maare ik deed de test net en het zwangerschapsstreepje stond er nog eerder dan de teststreep haha nou ja hoeveel bewijs wil ik dan nog he…?? en nu ga ik ophouden met dat onzekere gedoe…en lekker genieten… :inlove: de foto is wel wazig sorry daarvoor.mijn webcam maakt geen mooie foto’s maare ben al druk bezig om te zeuren bij peter voor een nieuwe digitale camera…
hahah diana…
hier net zo hoor … ben ook zo onzeker als de pest hier… ga steeds kijken of ik nie toevallig wel ongi ben geworden maar nee dat blijft gelukkig weg… ik sta gewoon op punt om dlaijk nog es te testen want denk nie eens dat ik het red om te wachten tot morgen of overmorgen hihi … ik heb nu zelf zoiets van als ik zwanger ben dan moet het streepje nu toch wel duidelijker zijn dan gister lijkt me…
liefs :vlinder:
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:
oh niks… zijn mijn hormonen :liar:
@Zonneschijn wrote:
oh niks… zijn mijn hormonen :liar:
nu maak je me nieuwschierig en een tikkeltje bezorgt…wat is er?
Dames geniet er maar van jullie zijn zwanger
Liefs Marielle :vlinder:
@diana30 wrote:
@Zonneschijn wrote:helemaal niets, ik heb gewoon een beetje lol :lol:oh niks… zijn mijn hormonen :liar:
nu maak je me nieuwschierig en een tikkeltje bezorgt…wat is er?
Verder moe, maar mag zo weer naar huis.
Ik moet eigenlijk ook weer naar het toilet.
Maar bezorgt hoef je je zeker niet om mij te maken. Ik heb gisteren een volop in beweging brusje gezien Dus ik loop hier nog steeds met een bigsmile.
Alhoewel die wel een stuk kleiner is geworden na het nieuws van Lynn Ik baal daar behoorlijk van.
Maar goed, geniet jij morgen nu maar gewoon van je knipperlichtje.
Jouw hormonen en klachten zullen zich echt ook nog wel aandienen
Lynn wat ontzettend vervelend :hug: Heel veel succes donderdag en hoop je toch snel weer te horen :-
Chantal jammer dat je even afstand neemt, maar begrijp t zeker. Hoop je wel weer snel te spreken en hier te zien.
Heel veel succes en sterkte voor de komende weken en tot snel :-
Passie lekker gekuurd ?
Miranda ik is nieuwsgierig
Morgen ook weer een echo en ben best nerveus nu wat er met Lynn gebeurd is. Niemand heeft een vrijbrief en dus ik ook niet.
Hopen dus maar dat frummel t lekker naar zn zin heeft
Verder hier alles goed, maar ben een beetje aangedaan over Lynn en Chantal. Zal ook weer wel over gaan.
Verder bij jullie alles goed?
Liefs Viola
ahhhh onze evelien is een beetje melig haha zeg dat dan gelijk truttebol hahahaha…
ik zal morgen zeker gaan genieten van ons knipperlichtje…dont worry…en zodra ik de eerste keer met mijn lieftallige hoofdje boven de toilet pot hang zijn jullie de eersten die het weten whahaha…