haha diana… daar houden we jou aan… maar wees gerust hier verders ook niet echt klachten… alleen wel wat moeier , maar daar blijft het wel weer bij
maar dames ik heb toch maar de ha ff gebeld omdat ik toch ook wle zit met volgende week ivm die scan (die ik dus dan wel tijdig moet afzeggen zonder extra kosten enzo)… en nu mag ik morgen bij hun een test komen doen… hoop zo dat die ook positief is … en anders verban ik voor altijd clearblue uit mijn leven :wall: … heb der eigenlijks nooit geen echte goede ervaringen mee…
liefs
Viola, jij ook morgen heel veel succes met de echo!
Dat wordt weer ff zwijmelen en genieten :inlove:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Viola
Morgen voor je echo, spannend meis
Miranda
Jij ook morgen spannend
hee meiden …
ik ben denk ik van de week heel weinig op het forum… we werden net gebeld dat jaap zijn beste vriend vannacht is overleden… hij is ws in zijn eleptische aanval gebleven en zijn moeder heeft hem vanmorgen gevonden… hij heeft nie zo oud mogen worden…
liefs miranda :vlinder:
r.i.p. Ben :kaars:
Zo gecondoleerd :hug: :hug:
Heel veel sterkte toegewenst ook voor zijn familie :kaars: :kaars:
Miranda gecondoleerd en sterkte :hug:
Voor iedereen die morgen een grote dag heeft heel erg veel sterkte en succes.
Het kuren was heerlijk, mijn moeder heeft een eigen kuur/spa en daar ga ik heel erg vaak heen. In een woord geweldig, ben nu dus ook nog bij mijn moeder en krijg straks nog een voetmassage. Ga morgen pas weer naar huis maar had nu dus even tijd over. Na de voetmassage nog even in een lekker warm kruidenbad en dan dan kan deze dame er weer even tegenaan. Je slaapt altijd geweldig na zo’n middag en morgen word je herboren wakker, ik kan het iedereen aanraden.
Tot morgen allemaal weer.
Sorry, Miranda gecondoleerd :kaars: :kaars: :kaars:
Miranda jeetje mina wat een schrik zeg sterkte in deze tijd.
Liefs Marielle :vlinder:
Wat een slecht nieuws toch vandaag.
Miranda, gecondoleerd. :kaars:
Mijn zus had ook slecht nieuws. Het vruchtje bleek veels te klein en ook was er nog geen kloppend hartje (8,5 week is ze nu). Voor de zekerheid krijgt ze maandag nog een echo, maar het is dus totaal niet hoopvol.
Gelukkig kunnen ze het wel heel goed relativeren. Wat dat betreft ook misschien maar goed dat mijn zus vorige week dat programma heeft gezien waarin werd aangegeven hoevaak een miskraam voorkomt.
Wat dat betreft zijn ze dus wel een piep klein beetje blij dat het nu al ontdekt is, zodat ze snel weer een nieuwe poging kunnen wagen.
En wat natuurlijk ook positief is, is dat ze weten dat ze zwanger kunnen worden (haar vriend heeft in augustus een hersteloperatie gehad)
Ik heb het wel weer gehad vandaag en duik lekker mijn bedje in.
Jeetje Evelien spannend dus voor je zus maar net wat je zegt beter nu ontdekken dan veel later in de zwangerschap maar goed het blijft toch vervelend.
allemaal bedankt … we zijn zelf ook nog nie over de schrik heen want we hadden eigenlijks net met hem afgesproken dat we dit weekend eigenlijks ff op de koffie zouden komen bijhem, maar goed nu moeten we der ook heen alleen om afscheid te kunnen nemen van hem… Jaap is wel gaan werken vandaag en hoop zo dat het goed mag gaan want hij heeft het er heel erg moelijk mee, vind het op zich best wel een eng idee want voor een klein half jaar terug stond hij dus samen met ons bij Ghislaine der grafje en nu staan we bij hem aankomend weekend…
@ Evelien … das ook minder van je zus… wil haar iig wel heel veel sterkte toe wensen ook al ken ik haar niet want weet wat voor impact zoiets kan hebben … misschien nu niet maar wie weet later…
Nou meiden hier ook denk ik voorlopig nog geen goed nieuws…
onze droom was ws voor erg korte duur want heb de test mogen doen bij de ha en die gaf eerst ook heel vaag positief aan … maar later verdween het streepje helemaal … zelf de ha staat er van te kijken en heeft dit dus nog nooit meegemaakt…
Ik had de test van thuis mee genomen en toen ik die liet zien zei hij zelf nou gefeli want een streep is een streep… maar omdat ik zo onzeker was en vanwege de mri scan wou die dan toch wel een test doen…
nou moest ik maar ff afwachten van hoe of wat en anders eind volgende week nog een keer testen en kijken wat die test dan gaat doen en anders gaan ze ff verders kijken…
d8 meld het ff hier …dan weten jullie der ook van…
en we gaan vrolijk verders met klussen dan maar… kan der ook wel weer bij dit nieuws deze week…
Goh, wel apart zeg Miranda. Wie weet volgende week meer duidelijkheid.
Wat bereft mijn zus, ze baalt er natuurlijk wel vreselijk van (K…) maar is er wel goed onder. Ze wil eigenlijk zo snel mogelijk ervan af, zodat ze snel weer opnieuw kunnen beginnen.
Ze gaan zich nu ook meer focussen op de trouwerij, want omdat ze zwanger was, wisten ze niet of ze nu nog voor de baby of daarna wilden gaan trouwen.
Zaterdag gaan we met zijn 4en uit eten en zullen we het ook daar over hebben. Helemaal leuk, tenminste als ik mij ermee mag bemoeien, want weddingplanner zit er bij mij wel in.
Jeetje dames, er gebeuren weer vervelende dingen hier zeg pfff.
Miranda succes en hopelijk was je er gewoon errug vroeg bij en weet de test niet wat ie ermee moet en is het straks iig wel duidelijk! :thumbup:
Gecondoleerd met het overlijden van Jaap’s vriend. :kaars:
Blijkt maar weer dat epilepsie niet zo onschuldig is als het soms lijkt.
Er gaan er geloof ik nog een aantal voor echo’s, succes maar vooral ook veel plezier daarmee!
Evelien wat naatje voor je zus zeg brrr. Wel knap dat ze het positieve eruit kan halen na de hersteloperatie, maar ja wie weet komt het verdriet pas later? Sterkte iig!
Marielle, de andere kant van de munt voor jou lees ik! :thumbup: Een eigen villa voor jou en Quillan! Super zeg, en lekker dat je eindelijk helemaal los mag gaan met schilderen enzo
Hier gebeurd dus geen piep buikgriepje lijkt zo goed als weg te zijn. Alleen nog moe, kan wel uren slapen. Dat probeer ik wel zo min mogelijk overdag te doen anders kom ik in de nacht weer niet in slaap. En we hadden net een beetje een goed ritme daarmee. Nu ja het zij zo en we gaan weer daarmee aan de slag. Ik droom wel vaag de laatste tijd over cryo’s en zwanger zijn, en ik heb nooit ‘voorspellende dromen’ dus dat zal nu ook wel niet zo zijn. Is vast omdat ik er in mijn hoofd weer meer mee bezig ben vanwege het evt mogen starten in april/mei.
Tallie, ik lees net dat je minder hier komt. Doe het rustig aan en als je wilt beppen weet je ons/mij te vinden! :-*
Evelien wat ontzettend vervelend voor je zus :hug:
Miranda wat jammer dat t vanmorgen niet duidelijk was. Nu maar duimen dat t volgende week wel heel duidelijk zijn
Rhi fijn dat t wel wat beter met je gaat en voorspellende dromen? Wie weet nu wel. Ik hoop t voor je
Passie lekker zo ontspannen
Nou ben weer terug van de vk en wat hebben we een mooi kindje zeg :inlove: We hebben t hartje gehoord :dance: en frummel zien bewegen met de armen en beentjes er aan. We hebben zelfs kaken gezien.
Kan helaas de echo niet showen, want een foto is niet duidelijke en heb geen scanner om m te laten zien, maar neem van mij aan dat een mooi frummeltje zit wat heel actief was
Kom later vandaag nog wel een keer terug, maar ga nu eerst mn banner aan passen, want ben 10 weken ipv 9 weken 3 dagen.
Liefs Viola
Oh Viola wat gaaf zeg dat het al zo actief was leuk hoor.
Hoe was het met de andere dames voor de echo?
Miranda ik had na een week bij beide ook pas een hele duidelijke test hoor bij Quillan gaf die zelfs eerst helemaal niks aan. Heel apart maar hopelijk zit het bij jou ook allemaal goed.
En idd nu kom je zaterdag op een hele andere manier bij elkaar, maar ik weet zeker dat hij daar echt ook wel op zoek gaat naar die knappe meid van jou en dat ze jullie samen in de gaten houden.
@viola gaaf hoor dat je echo zo mooi en duidelijk was…
@Marielle… thnxx voor die lieve woordjes … en laten we het hopen dat ie volgende week beter is de test of anders dat “oma” dan maar gauw op bezoek mag komen zodat we verder kunnuh met de volgende ronde…
en idd ik heb daar gister met Jaap der ook wel over gehad … dat hij ws nu met onze kleine meid loop te donderjagen en het boekje van nijntje wat Ghislaine van hem heeft gekregen vast aan het voorlezen was met haar op schoot …
ik kan het zelf nog nauwelijks bevatten hoor en vanmorgen dacht ik echt van oeefff!!! gelukkig was een nare droom… totdat ik weer bij mijn positieve kwam … dat het daadwerkelijk zo was…
Ik weet bijna wel zeker dat hij je prachtige prinses aan het voorlezen is.
Sterkte meis.
Jazeker een hele mooie en fijne gedachte dat hij Ghislaine aan het voorlezen is uit het nijntje boekje.
Viola, Gaaf he :inlove: Dan loop je nog maar 3w2d op mij achter :mrgreen: Brusje was bij ons echter ook al wat langer (ouder) dan de 13 weken. De groei is prima :inlove: En volgens Rinse lijkt hij nu al op zijn pa haha… hij … hahaha en een dag eerder zouden we nog een meisje krijgen :lol:
Ps. Bij jullie ook zo’n heerlijk zonnetje buiten?
Evelien
Wat klote voor je zus zeg :hug:
RhÃ
Voorspellende dromen
En gelukkig van de ellendige buikgriep af :-*
Viola
Gelukkig ook goed nieuws hier, gefeliciteerd met jullie mooie echo en natuurlijk hebben jullie een mooi kindje :inlove:
Ben net wol wezen halen, zodat mijn schoonmoeder kan gaan breien … dat vindt ze zo leuk :mrgreen: