miranda van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid…een streepje is een streepje hoe vaag dan ook!!! ik ben zo blij voor je… :-* :dance:
alles gaat hier verder zijn gangetje wel hoor…er zijn gewoon zoveel topics waar ik op meepen dat ik deze wel eens vergeet.mee te schrijven…maar ik lees altijd alles wel dus ik weet precies wat er allemaal aan het handje is…
Ik heb ook goed nieuws gekregen vanmiddag eindelijk ik heb een huis jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn eigen plek mijn eigen villa :mrgreen:
Heerlijk nu kan ik eindelijk mijn leventje opnieuw opbouwen oh heb er zin in en toch aan de andere kant sluit ik 13 jaar af heel apart.
Liefs Marielle :vlinder:
Marielle, Super :thumbup: Je eigen domein.
En die 13 jaar wordt hierdoor echt niet vergeten. Dat kan natuurlijk ook helemaal niet.
Maar je eigen plekkie/stekkie is natuurlijk wel heel fijn.
Ik ben zojuist bij de gyn geweest. :dance: Brusje was erg druk bezig met bewegen :inlove:
Helaas geen foto, stom we hebben er gewoon niet aan gedacht. :doh:
Verder was mijn bloeddruk goed en brusje loopt wat voor op schema.
Over de bevalling straks zullen we het pas hebben rond de 32/34 weken. En is allemaal afhankelijk van de groei en de testen (dopler test) die we zullen doen.
Over 3 weken mag ik weer. Nouja, eigenlijk 4 weken, maar dan zijn we op vakantie.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Marielle
Wat een goed nieuws zeg, je eigen stekkie :thumbup:
En 13 jaar sluit in niet zomaar af en jullie houden zeker contact :-*
Evelien
Jammer dat je geen foto hebt, maar je hebt je kindje gezien :dance:
En je bloeddruk goed
Marielle :dance: je eigen stekkie :dance: dat moet wel lekker voelen en dubbel tegelijk :-* . Per wanneer ?
Miranda idd een streep is een streep dus hier voorzichtige felicitatie
Evelien wat goed dat alles goed was met joue en je frummeltje. Volgende keer zal ik je er aan herinneren een foto mee te nemen
Victoria heel veel succes vanavond :thumbup:
Lynnty heel veel succes morgen en ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier heel erg moe. Was vanmorgen om 5 uur uit bed, want moest om 6 uur beginnen. Ben t niet meer gewend, maar daar moeten we gewoon weer in komen en dat gaat vast wel lukken.
Madelon mocht vandaag naar huis en is begonnen met pretnison (weet niet of ik t zo goed schrijf :oops: ) en was nog niet helemaal beter maar beter genoeg om naar huis te gaan.
Net met Rambo naar de dierenarts geweest want hij was zn kin weer open aan t krabben. Weer antibiotica gehad en nu maar hopen voor beestje dat t nu een keer over is.
Morgen weer zo vroeg op dus ga zo lekker in bad liggen met een boek en dan naar bed.
Tot morgen en welterusten.
Liefs Viola
Viola, oei wat vroeg zeg!
En wat fijn dat Madelon weer naar huis mag. :dance: Al is ze nog niet beter, het is toch altijd fijn als je je kindje thuis mag hebben.
bad met boek, bed… klinkt wel erg goed… 8)
Chantal, ik signaleerde zojuist je moeder bij voorstellen. Leuk! Alleen hier geen moeder of schoonmoeder die graag achter de computer zit. Laat staan dat ik hun moet gaan uitleggen hoe dit forum werkt. :shifty: Help!!
heb het net ook gezien dat oma loes komen aanmelden is, heb al een beetje ontvangen net zoals jullie Evelien en Viola.
hopelijk vind ze nog mensen waarmee ze kan van haar af schrijven, zij hebben er zeker ook nood aan!
Viola lekker vroeg uit de veren :mrgreen: pfff weet wat het is, vroeg he.
mmmmmmmmm lekker badje. :inlove:
hier is het duimen naar morgen toe, pffff ben het wachten meer dan zat!!!
marielle leuk dat je je stekkie gevonden hebt! :dance:
miranda ik hoop het voor je!
groetjes lynn mama van senne*
Viola ik heb morgen een gesprek met de woningbouw dus dan weet ik meer.
Maar het is een super huis net gerenoveerd een zijstraat van de straat waar ik nu woon. 4 Slaapkamer een zolder nieuwe badkamer en keuken en kozijnen allemaal kunststof. Oh heb er zin in lekker verfje erop zwart wit roze paars mijn kleurtjes oh ik ga los.
En wat fijn dat Madelon weer thuis is.
Wilco is ook weer thuis net een oud opaatje af en toe maar dat herstel duurt wel ff. Maandag krijgt hij de uitslag van alles nog ff spannend dus.
Evelien fijn he dat je je kleintje lekker zag bewegen ach en je mag nog zo vaak je krijgt nog genoeg foto s
Zo Marielle klinkt goed zeg je huisje :thumbup:
Hier in Den Bosch zou je echt niet zo snel een ander huisje hebben en zeker niet met 4 slaapkamers als je alleenstaand bent met 1 kindje :naughty:
Dus echt mazzel joh :mrgreen: :-*
En hopelijk knapt Wilco snel op, kan hij misschien een beetje mee klussen in je nieuwe huisje
@marielle … lekker hoor je eigen plekkie…ik vond het toen ook heerlijk toen ik eindelijk na 2 jaar ingewoond te hebben bij mijn ma met evert … en eigen huisje kreeg
@lynnty veel succes morgen :thumbup:
de rest van de meiden nog bedankt…
nou hier begint het besef wel steeds te komen en helemaal nu jaap het streepie ook heeft gezien dus ben echt nie gek hihi dat ik dat streepje zag … want begon me al zowat wijs te maken dat ik het me verbeeldde enzo …
liefss :vlinder:
Wij zijn bijna de hele avond bezig geweest met geboortekaartjes :roll: en we zijn er denk ik wel uit
Een beetje symbolisch naar Vera* toe …
Ik ben nu bezig met de tekst, alleen nu twijfelt Sacha weer over de naam :shifty: haha
En ik vind het een beetje moeilijk hoe ik Vera* erin moet verwerken.
Bijv.
Mijn trotse ouders zijn:
Sacha & Victoria
Zusje van:
Vera Lynnâ€
Miranda
tuurlijk zag je het goed en logisch dat je het niet helemaal gelooft :-* :hug:
Goeiemorgen allemaal
Beetje vroeg hier maar kon niet meer slapen door die fijne buikgriep
Victoria ik ken een hele mooi site met hele mooie tektsten ook voor geboortes en dan ook speciaal nog ook ter herrinnering aan het overleden broertje of zusje.
Wij hadden voor Quillan de tekst namens Luna
Het lachende maantje zegt:
Ga jij maar en blijf, het is goed.
Leef het echte leven,
zoals het eigenlijk moet.
Luna Fay
En namens ons hadden we
Negen maanden woonde jij bij je mama in
en vandaag ben je dan geboren.
Lieve Quillan, welkom tussen ons in.
Je bent nu nog klein en kan niet weten
dat je een zus hebt, die wij nooit zullen vergeten.
Met Luna zal je nooit kunnen spelen
maar onze liefde voor haar willen we graag met jou delen.
Die laatste zijn dan weer twee teksten samen gevoegd.
Wil je wel een pb sturen laat me het maar weten.
Victoria, persoonlijk vind ik het kruisje achter Vera Lynn’s naam niets.
Ik zou daar denk ik een vlindertje of iets dergelijks van maken.
Verder nog geen ideeën hoe wij het straks gaan doen. Daar hebben we ons nog niet in verdiept.
Wij hadden achter Luna haar naam een sterretje en een maantje laten zetten
morgen de eerste echo om 14.10 .ik ben best zenuwachtig omdat ik totaal geen enkele verschijnselen heb…zelf geen pijnljke borsten…het is dat ik weet dat ik zwanger ben ,maar daar houd het dan ook mee op.ik ben niet eens moe…ik groei alleen best hard…
bah wat een onzekerheid…dit is niet leuk…ik wil ook eens kotsend boven de wc pot hangen…
victoria ik ben het met de anderen eens…het + achter haar naam zou ik ook niet doen,maar inplaats daarvan bv een vlindertje of een sterretje.dat is net even wat vriendelijker…een + vind ik meer geschikt voor oudere personen die overleden zijn,maar dat is mijn mening…ik vind je tekst wel heel erg mooi hoor… :-*
Diana ik kreeg ook pas goed last van mijn kwalen toen ik 12 weken was maar idd morgen lekker een echo ff zeker weten of er iets zit
Diana, Veel succes morgen. Op naar een knipperlichtje :thumbup:
De eerste weken had ik ook nergens last van. Alleen mijn borsten waren al wat groter, maar geen last ofzo.
Pas bij een week of 7 of 8 begon ik wat meer “last” te krijgen. Nouja last, ik heb nog steeds ergens echt last van. 's avonds wel moe, maar niet dat ik er last van heb. Ik denk dat Rinse er meer last van heeft :mrgreen:
Gelukkig had ik vorig jaar een soort dagboekje bijgehouden, en vorig jaar had ik eigenlijk precies hetzelfde. Toch weer anders dan in je eigen herinnering.
Lynn, Jij natuurlijk heel veel succes vandaag bij de gyn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Hoe laat is de afspraak?
Liefs, Evelien :vlinder:
Diana
Spannend morgen je eerste echo :mrgreen: :-
Lynn
Hoop dat je snel goed nieuws hebt :- :hug:
Ik heb geen vlinder of ster teken voor in word, iemand??
Ik heb thuis een klein vlinder bmp-tje die je misschien kunt gebruiken.
Ik zal ook nog ff verder zoeken.