Goeiemiddag dames
Evelien ik kreeg elke keer als ik er was een echo erg leuk natuurlijk.
Viola hopelijk weten ze het snel zeker wat er met Madelon aan de hand is zodat ze haar kunnen helpen.
Vandaag weer zo n heerlijke dag onze kindjes weten daarboven de knopjes goed te vinden.
Morgenavond mag Wilco weer naar huis.
En donderdag mag Quillan weer voor de prikjes oh gatver maar goed we willen ook niet dat hij ziek zou worden.
Liefs Marielle :vlinder:
Jaaa hij zegt dat apparaat staat er toch en als hij mij daar gerust mee kan stellen :thumbup:
Ow schandelijk weer zo weinig tijd om te schrijven. Zal er vast mee te maken hebben dat Daan thuis is en ons/mijn overdag ritme nu dus aardig door de war is.
Viola, jeetje auto-immuun of reuma, beide zo zwaar. Hopelijk voelt ze zich snel beter en steek een :kaars: aan en hoop dat het iets heeeel anders is, iets wat weer overgaat of te genezen is :hug:
Marielle wat fijn dat Wilco weer naar huis mag, en jaaa dat weertje! Heerlijk! :inlove:
Quillan komt vast goed door de prikjes heen, er wordt goed op hem gepast. :-*
Hihi Evelien lees net je stukje over dat versleten jurkje…ik draag nooooooit jurkjes maar in mijn zwangerschap had ik er zomaar opeens 2 in mijn kast liggen :shifty: En 1 heb ik ook al bijna ‘afgedragen’ :oops:
Maar wel lekker hoor zo’n handige (schoon?)mams die voor je kleren aanpast voor het wintersporten! :thumbup:
De nesteldrang slaat aardig toe lees ik…gni gni. Was niet zo heel erg dubbel hoor. Zijn natuurlijk dames waar al heel wat mee gekletst en gedeeld is in de loop van de jaren. Dus vooral fijn om ze te zien. Zelfde vwbt de kindjes. Zijn heeeel bijzondere beebs en ze zijn nog allemaal lief ook :mrgreen:
Victoria hebben jullie al een mooi kaartje weten te vinden? Soms heb je dat he dan sla je zo’n boek open en dan ben je zo klaar. Maar ja andersom kan ook dat het lang duurt voor je iets vind wat je alletwee mooi vind. Vind zelf dat nijlpaardje op de kamer zo lief…misschien daar wat mee laten maken? :inlove:
Rooie katten zijn liefffff :inlove:
Ohhh Lynn weer een nachtje minder tot dinsdag! Tegen die tijd hebben we allemaal blauwe duimen maar dat maakt niets uit! :thumbup: :kaars:
Chantal/Passie kan me helemaal voorstellen dat je driedubbel zin hebt aan voorjaar nu Lekker van de voorpret genieten! :thumbup:
Pfffjew euhm hier gebeurd er dus eigenlijk niets. Zitten te wachten, voorpret te hebben voor de meeting de 24e. En te hopen dat mijn cyclus ook echt een cyclus is met alles erop en eraan. Gisteren dus al een minimeetje gehad die heeel gezellig was, en verder tja ik hops wat op internet en hier rond, en doen we dus rustig aan en hopen dat de tijd lekker snel (blijft) gaat/n :mrgreen:
Marielle
Wat fijn dat Wilco al naar huis mag :thumbup:
En spuitjes zijn nooit leuk, maar geef hem maar een extra knuffel van mij :-
Rhi
Als Sacha thuis is heb ik ook een andere ritme als normaal, ach het is ook wel lekker je manneke thuis :-
Ik vind het ook knap van je dat je naar de meeting gaat, met al die kindjes :-* :hug:
hehe alles toppie hier heb weer een fijn gesprek gehad met man en ook al gaan we dan definitief uit elkaar, het is toch fijn om even gepraat te hebben.
Vanmiddag met vriendinnen naar een verjaardag geweest en nog gepraat over yana, altijd fijn, en over het nieuwe leventje in de buik, schiet ook al aardig op. God wat kan je toch dik worden van een tweede, alsof er 2 in zitten haha
Ik weet en wil ook nog niet het geslacht weten, wisten we met yana ook niet dat is wel zo fijn vind ik, de verrassing.
Heeft iedereen hier ook last van de voorjaarskriebels? kan niet wwachten nu alles klaar is op het mooiere weer of komt het gewoon omdat ik in april bent uitgerekend hihi
Alles goed met iedereen verder?
nou, ik ben weer met beide benen op de aarde geland…
Gisteren gingen we bij mn schoonouders eten. Ze vertelde dat ze op kraamvisiste geweest was bij een jongetje dat van de week voor het eerst naar het dagverblijf ( waar ik nu werk) ging, ik kende hem en hij was toevallig het broertje van dat bijzondere jongetje waar ik over schreef!
Dus ik vertelde het verhaal tegen mn schoonmoeder. Zij heeft hetzelfde kettinkje om als ik, en die had hij dus gezien toen ze daar op kraamvisite was, hij had gevraagd wat dat was, en mijn schoonmoeder had gezegd, een kettinkje van eenmeisje, toen had hij grvaagd hoe ze heet, en had mijn schoonmoeder verteld dat ze Lara heette. en DAt had hij dus onthouden hahahahahha
passie… ik heb ook de lente in mn bol, vandaag heeeeerlijk wezen wandelen, een mooi bloemetje naar Lara gebracht, lekker relaxt in het zonnetje.
Rhi ( ik kort je naam ook maar af, lekker makkelijk) Bedoel je dat je ook weer pas menstrueerd na de bevalling? Ik ook, was 02-01 weer voor het eerst ongesteld, dus zou het nu weer moeten zijn, maar nog niks… En ben ook niet zwanger geworden deze maand.
Victoria… Wat een leuke bijkomstigheid, ieder keer een echo Doet je beebje het goed? Ik vind dat het weer is tijd wordt voor een foto van je buik!!
Marielle… Jij vind de prikjes vast vervelender dat quillan, hij is het vast snel weer vergeten. Succes daar.
En als Wilco thuis komt, ga jij dan dagelijks naar hem toe ( om ook wat voor hem te zorgen enzo) of doet zn nieuwe vriendin dat?
Evelien… ik lees dat je een heerlijke dag hebt gehadf net als ik En morgen naar de gyn, weer even een teken van leven van je beebje
Viola… Sjee… ben er stil van. Wat ontzettend rot voor Madelon Laten we hopen dat het niet al te hevig en ernstig is, en er metd e juiste hulpmiddelen goed mee te leven zal zijn…
:kaars:
Lynn… nog een keer een heeeele dikke knuffel voor jou. Pfff wat kunnen de dagen toch lang zijn he. Ik denk aan je en aan jurgen natuurlijk
Linda, In elk geval verklaarbaar dat dat jongetje Lara ook kende Ik blijf het toch leuk/lief vinden :inlove:
En je test vorige week was dus negatief, maar je bent ook nog niet ongi? Was je voor de zwangerschap van Lara ook onregelmatig? Het kan natuurlijk ook zijn, dat het pas na een paar cyclussen weer regelmatig (er) wordt. Heel vervelend natuurlijk, want wanneer is nu je eisprong?
Succes in elk geval.
Miranda, heb jij inmiddels al getest?
Gisteren heb ik mijn zus gesproken. Zij heeft morgen haar eerste echo. Van de week had ze iets gelezen of op tv gezien over het percentage die een miskraam krijgt. En dat het ook een leeg dooierzakje kan zijn. Daar was ze zich 0,0% bewust van en ze is zich een ongeluk geschokken. Met name van dat laatste :eh: Natuurlijk wist ze wel dat de kans op een miskraam de eerste 3 maanden hoger is. Maar zoveel, wist ze dus echt niet.
Maar goed, ik ga er natuurlijk vanuit dat het allemaal goed is. En dat ze morgen een prachtige echo hebben (ze is nu 8w3d)
En jij ook Lynn!
En ik vanmiddag Ik ga er langzamerhand nu wel vanuit dat ik ook weer een echo krijg.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
dag dames
even terug, met mij gaat het al wat beter nog wat last van snot nu pfff.
die griep moest er nu echt wel niet bij hoor. en ik krijg het van de hele tijd binnen te zitten en te moeten wachten nog tot morgen voor resultaat, hopelijk mag het goed zijn hoor. ik laat het jullie alvast snel weten hier! om 9u. moet ik er zijn.
verder niet zo veel nieuws, enkel jurgen is nog maar es op controle, zijn oog ziet er stukken beter uit maar de pijn gaat niet zo snel weg, en de dokter zei dat het omgekeerd moest zijn, straks horen we meer.
oja iemand Happy Feet al gezien? jurgen heeft hem gisteren van het net gehaald :mrgreen: en er was een pinguin die muzieklerares was en ze noemde juffrouw Viola, vond ik wel even grappig.
Evelien succes bij de gyn.
linda zo leuk dat dat jongetje dat nog wist, :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne*
Goeiemorgen
Hier alles lekker rustig Quillan is weer naar het kdv en ik ben thuis met buikgriep gatverdarrie. Maar goed ben nu druk aan het opruimen en weggooien heerlijk zo n schoonmaakwoede aanval komt niet heel vaak voor dus maak er altijd maar gebruik van :mrgreen:
Linda ok dan is het verhaal ook weer opgelost maar het was wel heel bijzonder dat hij het nog wist ook wel erg lief.
Wilco en ik wonen nog in 1 huis dus we zien elkaar nog elke dag gaat nog steeds prima maar ik merk steeds meer dat ik gewoon weg wil ik wil verder met mijn leven wil opnieuw beginnen. Dus heb vanmorgen maar weer eens de woningbouw gebeld en mijn verhaal gedaan nou moest maar eens een brief schrijven en mijn situatie uitleggen hebben we gelijk weer wat te doen :mrgreen:
Lynn ik duim nog steeds hoor
Victoria ben je al geslaagd voor een kaartje?
Oh ja Happy Feet geweldige film Wilco is ook zo n fervent downloader dus alle nieuwe films zien wij hier ook heerlijk.
Chantal/Passie
Fijn dat jullie nog steeds goed met elkaar kunnen praten :thumbup:
Linda
Toch knap dat het jongetje de ketting van jou schoonmoeder herkende en de link legde naar Lara. :-
Ik zal binnenkort weer eens een foto laten maken, hij is echt gigantisch vind ik :oops:
Evelien
Ik voor je dat beide echo’s goed zullen zijn :-
Viola
Ik ken de film niet, het is een fantasie film of kinderfilm?
Krijgt Jurgen druppels voor in zijn oog?
Marielle
Lekker aan de opruim
Je kan idd merken dat het weer mooier wordt, dan krijgt iedereen ineens schoonmaak kriebels
Hier gaan we vanavond een poging wagen om alle kaartjes te bekijken en er één uit te zoeken. Ik vind dat altijd zo moeilijk :roll:
Uit de naam zijn we waarschijnlijk wel uit, we komen steeds terug op 1 naam. Het zal waarschijnlijk geen dubbele of meerdere namen worden, Sacha ziet dat niet zitten
Diana & Chantal
Ben jij er ook nog?? Of hebben jullie een druk weekend achter de rug :-*
hoi hoi meiden…
marielle… hoop dat het wat mag uitmaken als je een brief heb geschreven en dat je dan vlug een plekje samen met quillan mag krijgen…
@victoria … veel succes nog met de volgende poging voor d ekaartjes…
@lynn… die film is prachtig … wij hebben hem ook al gezien …
nou meiden … ik zat vandaag dus op dag 30 van mijn cyclus en nog geen ongi te bekennen dus heb er een testje tegen aan gegooid en ik zie echt heel vaag en licht een streepje… dus aan de ene kant ben ik echt superblij en kan ik de hele wereld aan en aan de andere kant hebik zoiets van ja dalijk wast niks zeg maar… kan der geen foto van maken want daar ist echt te vaag voor… dus wou van de week nog maar es testen of ff langs de ha gaan want heb volgende week dinsdag ook een mri scan vanwege mijn knie… en die moet dan ook denk ik afgezegd worden als we daadwerkelijk zwanger mogen zijn … dus weet nie echt wat ik er ook verder van moet denken
groetjes miranda
Ohhh Miranda, vaag of niet een streep is een streep hoor.
Mag ik je al voorzichtig feliciteren :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Oh Miranda mijn gyn zei ook al is het streepje vaag zolang er maar een streep is.
Oh meis ook vanuit hier feliciteer ik je voorzichtig
Chantal en Linda, Rhiannon en de andere dames die nog druk bezig zijn om zwanger te mogen worden. Ik duim voor jullie dat jullie ook heel snel zwanger zijn.
Miranda, Ook vanuit hier een voorzichtig felicitatie dansje :dance:
Wat heb je eigenlijk aan je knie? Ik kan mij niet herinneren daar over gelezen te hebben :think: (al zegt dat niets natuurlijk)
Victoria, fijn dat jullie in elk geval al uit de naam zijn. Nu de kaartjes nog
dank jullie… ik blijf zelf nog wel ff op de stoel zitten … ga denk ik woensdag weer testen en kijken hoe het dan is… mocht het dan een wta fellere streep zijn dan dans ik uitbundig mee hihi … en anders bel ik gewoon d eha op… kijken wat hij zegt…
evelien … ik heb dat dus met volleybal opgelopen… ik sprong om d ebal te spelen en temee dat ik dus neerkwam knapte der wat… dus naar het zh geweest maar daar konden ze zo 1,2,3 niks vinden dus met krukken naar huis gestuurd, en nu willen z edus met de mri gaan kijken wat er nu psies is gebeurd en of mijn meniscus dus nog intact is… maar goed loop sinds het weekend alweer zonder krukken en dta gaat vrij goed… alleen moet niet al te rare bewegingen gaan maken …
liefs
Miranda
Ik had ook 3 testen gedaan en nog geloofde ik het niet.
Naar het ziekenhuis en toen ze daar zeiden dat ik toch echt zwanger was, toen geloofde ik het pas
Ojee, is dat van toen die keer dat we ook de meeting hadden?
Je had ook veel beter met ons mee kunnen gaan :naughty: :mrgreen:
Ha dames,
zoooow wat spannend Miranda! :mrgreen: Ook van hier alvast een voorzichtige gefeli! Hopelijk over een paar daagjes een hele dikke vette tweede streep! :thumbup: Succes ook met je knie ik hoop dat je MRI niet mag straks 8) en dat het goed blijft gaan met je knie.
Victoria jullie zijn dus al zo goed als klaar met de naam! :dance: Leuk! Ben zooo nieuwsgierig gni gni. Dat kaartje komt ook wel goed en anders een vers boek halen en de nummers uit het andere boek even opschrijven zodat je ze ‘onthoud’. Dat was hier ook het lastigste een kaartje vinden wat we alletwee mooi vonden.
Linda lekker afkorten hoor heb ook een veels te lange naam .
Hier ben ik de eerste keer weer ongesteld geworden iets meer dan aan maandje na de bevalling rond de helft van januari. Dus over een kleine 2 weekjes wordt het ‘feest’ hier weer verwacht. En dan nog 1 keer midden maart en dan begin april weer naar de fertiliteitsarts. Pas na 3 maand wordt het ‘echt’ als cyclus gezien nl. En die hebben we dus wel nodig :mrgreen: Ben al helemaal blij dat ik er nooit echt ‘last’ van heb door dingen als endo en cystes etc.
Hoop voor je dat jij ook snel weer regelmaat terug vind dat is altijd een goed teken! :thumbup:
Ondanks dat het misschien niet zo ‘bovenaards’ was met het kettinkje het is wel bijzonder!
Lynn beterschap met je griep! :hug: Ook voor Jurgen natuurlijk!
Marielle ook beterschap natuurlijk. En opruimwoede? Ook al verlate nesteldrang gni gni. Hier dus lekker even niets vandaag ook vanwege buikgriep. Dus ik ben ook lekker veel te vinden in mijn warme bedje met veeeeel drinken! :shifty:
Evelien hoe was het bij de gyn?? Weer een lekker spartelend gupje gezien? :inlove:
Hier dus weinig te melden behalve dat het ‘aftellen’ in volle gang is. Lekker tussendoor de meeting in Utrecht straks, verder doen we lekker rustig aan hier.
ohhh Miranda wat spannend zeg!
Iig een voorzichtige gefeliciteerd hopend opeen prachtig brusje voor evert en ghislaine!
dank jullie beiden…
ik heb de test nog bewaard voor jaap dat die dalijk nog kan kijken maar heb het idee dat de streep wel heel ietsje duidelijker word dus …
Rhi spannend zeg lijkt me ook best wel een opluchting om nu weer een ongie te hebben na de bevalling hopelijk komt de arts in april ook voor jullie met goed nieuws…
liefs miranda