wat betreft de namen … deze komt idd wel weinig voor (de combinatie) net als wat marielle en victoria al zeiden drom lijkt het me ook best wel raar
ik heb nog steeds hetzelfde rare gevoel als iemand zwanger is van oww als het maar geen meisje word maar goed dat zullen we ook nog wel ff houden
@lynnty ik hoop zo dat je dalijk wat meer weet … mar is het nie zo dat ook al krijg je een miskraam dat je hcg gehalte gewoon het zelfde blijft of meer word zolang je het vruchtje nog bij je hebt…
(ik heb zo iets namelijk meegemaakt met een vriendin van mij, die een mk kreeg maar de hcg gehalte bleef aardig hoog totdat ze dus het vruchtje daadwerkelijk verloor)… maar iig heel veel sterkte nog :hug:
liefs miranda :vlinder:
wel miranda,
mijn ha zei dat als het nu omlaag gaat ze al kunnen zien of ik binnenkort een mk doe. als het gelijk blijft het in orde is ‘’’’ wel nog uitzien naar dinsdag natuurlijk. pfff.
groetjes lynn mama van senne*
Lynn
:hug: :-
Miranda
Ohhh ik heb ook zo lang gehad als iemand zwanger was dat ik hoopte dat het geen meisje werd en dat dan van iedereen uitgerekend mijn schoonzusje een meisje kreeg heeft mij erg gestoken :shifty:
Verder zijn er gelukkig alleen maar jongens om ons heen geboren.
Ik hoop dat het nu minder zal worden nu ik zelf weer een dochtertje krijg.
Ik hoop voor jou dat het gevoel ook zal slijten :hug: :-
Marielle
Is Wilco trouwens thuis of nog steeds in het ziekenhuis?
Nou, ik wil niet heel erg lullig doen maar in mijn kennissenkring hebben wij ook een luna fay, ook mede daarom mijn dochter yana fay genoemd omdat een goede vriendin van mij Yana heet en Fay dus vanuit die kennissenkring. Ik heb de naam Luna ook wel vaker horen noemen en combinaties hoor je tegenwoordig toch ook veel vaker. Ik ben trouwens blij om te horen dat het beter gaat met Wilco en voor Lynnty; hou de moed erin meid.
Goeiemorgen dames
Victoria Wilco ligt nog in het ziekenhuis met de pijn gaat het redelijk nu had ook aardig geslapen vannacht. Het herstel duurt ongeveer drie maanden zeiden ze maar dat is natuurlik per persoon verschillend.
Lynn ik duim nog voor je hoor.
Ik ga zo ff lekker met Quillan douchen en dan ff samen shoppen ja kan het niet laten.
En hier ook gehad nog steeds eigenlijk dat als ik een meisje zie van Luna haar leeftijd dat ik ff moet slikken maar ik neem haar ook altijd dan helemaal op ff kijeken wat ze al allemaal kan. En dan zie ik in gedachten Luna lopen en dat doen.
Ze groeit ook met me mee hebben jullie dat ook?
Liefs Marielle :vlinder:
Lynn hoe was t gisterenavond ?
Ben heel benieuwd en dat je goed nieuws hebt gehad.
Marielle ik doe rustig aan hoor, maar bedankt :-
Ik heb t ook hoor als een kindje zie van dezelfde leeftijd als Loek. In onze vriendenkring is
er een meisje van precies 2 mnd ouder en een jongentje van precies een mnd jonger, dus
heb in mn omgeving 2 kindjes van dezelfe leeftijd. Vind t niet eg, want zo kan ik zien wat Loek allemaal kan.
Vandaag naar Utrecht naar Madelon. Ben benieuwd hoe dat t met dr gaat, dus kom
vanavond wss pas dus iedereen een fijne dag en mss tot straks.
Liefs Viola
Marielle
Gelukkig gaat het al wat beter met Wilco :thumbup:
Ik kijk ook naar wat andere kindjes kunnen vd zelfde leefdtijd.
Wij gaan straks kijken of wij de mappen mee kunnen krijgen met geboortekaartjes, zodat we dat ook al kunnen uitzoeken en afhandelen
Tjonge, wat is er opeens veel geschreven op een dag.
Linda. Wat ongelooflijk bijzonder dat dat jongetje het opeens over Lara had!! Ik zou daar ook helemaal vrolijk van worden. Zoiets van, zie je wel, ze is gewoon hier bij me. Een heerlijk gevoel.
Nog even over de naam Luna Fay. In dit geval is het idee om haar Luna-Fay te noemen van dit forum af gekomen. Fay was er al en Luna maakte het compleet.
En natuurlijk kunnen er nog veel meer mensen zo heten. Veel meer mensen kunnen deze mooie combinatie bedacht hebben. Maar dat neemt niet weg dat het wel een opvallende combinatie is. Een combinatie die je zeker niet vaak tegen zult komen.
Zoals ik gisteren al een beetje probeerde te vertellen is Jelte ook niet een naam die je vaak tegenkomt. Misschien in Friesland wat meer, maar verder niet. Wij hebben ook alleen maar reakties gekregen van hoe wij aan de naam Jelte kwamen, niemand had er ooit van gehoord. (en dat terwijl als je s middags naar radio 538 luisterd die naam geregeld langs hoort komen. Overigens niet een reden om Jelte Jelte te noemen)
Vandaar dat ik gisteren ook vertelde dat ik mij erg blij of trots of hoe noem je dat, zou voelen als iemand haar zoontje Jelte zou noemen. Omdat ze dat een mooie naam vonden en hier op het forum waren tegengekomen.
Wel lief van de zus van Faith dat ze je een PB stuurde. Ze is zelf overigens ook een augustus mama en schreef over haar nichtje Luna-Fay. Ik had zelf ook even gereageerd op de bijzondere naam
Lynn, hoe is het?
Viola, Heel veel beterschap aan Madelon. Ik hoop dat ze in Utrecht kunnen vinden wat er aan de hand is. Enne denk je ook aan jezelf? Wel luisteren naar je lichaam hoor!
Miranda :hug: Da’s fijn (sarcastisch bedoeld) Juist jou kindje die een nieuw soort ziekte of iets heeft. Ofterwijl, ze weten het gewoon niet.
Positief gezien, Is de kans wel enorm klein dat het nog eens gebeurd. Dus daar gaan we gewoon effies vanuit :thumbup: :thumbup: :thumbup: (niet dat dat onzekerheid wegneemt, maar ik mag best wel ff positief doen, toch?)
Marielle, Fijn dat het weer een beetje (dankzij de pijnstilling) beter gaan met Wilco. En shopse met Quillan, Het zonnetjes schijnt hier heerlijk. (wat doe ik hier eigenlijk nog?)
Heb ik iedereen nu gehad?
Zelf weinig te vertellen. Gisteren met mijn moeder en schoonmoeder wezen shoppen. Eerst gekeken naar stof voor weer een nieuwe broek :dance: En mijn oude (die ik al 2e hands had) skibroek gaat ze vermaken, zodat ik deze volgende maand aankan trekken.
Ik ben zo blij. Van vorig jaar heb ik nog een nette zwarte broek, een beige broek (maar die is meer voor de zomer), een rode ribbroek en een spijkerbroek. Nu heb ik ook nog een paarse ribbroek en straks ook een supermoderne ruitenbroek (zie je overal in de winkels hangen, maar ik wil alleen geen 3 kwartbroek, deze wordt dus ook gewoon tot mijn enkels zeg maar)
Oja, en voor de zomer heb ik een korte broek en een korte broek die ik wel heb gekocht. En een jurkje. (niet speciaal voor de zwangerschap, maar rekt heerlijk mee ) Ik had nog een jurkje, maar die heb ik vorig jaar helemaal versleten. (die had ik ook al 2 jaar)
En verder nog geshopt voor mijn moeder, maar we hebben niets geschikts voor haar kunnen vinden.
Het was in elk geval erg gezellig.
Groetjes, ik ga mij maar eens snel aankleden :oops: Is nog niet gebeurd. Buiten lijkt het mij veel te mooi weer om binnen te blijven.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Victoria (laatste berichtje) helemaal over het hoofd gezien.
Heel veel plezier vandaag (en morgen…) met het uitzoeken van de kaartjes. Zulke dingen vind ik altijd erg leuk om te doen. Hopelijk kunnen jullie een mooie kaart vinden die jullie beide mooi vinden. Dat is vaak nog het moeilijkste :lol:
dag dames
gisteren heb ik dan mogen telefoneren om 20u. pas, het was wel spannend, maar mijn hcg is omhoog gegaan, dus dat ziet er wel goed uit denkt ze, maar het is toch nog wachten op de besluitende echo dinsdag, pfff al dat wachten, ben deze morgen opgestaan met bloedende tanden ??? Had ik bij Senne* ook toen ik zwanger was, maar wil nog niet te veel juichen ermee, hopelijk is het een goed teken hoor!!!
groetjes lynn mama van senne*
Oh Victoria leuk kaartjes uitzoeken vond ik ook zo leuk om te doen succes ermee.
Evelien ik hoor het al jij heb dus aardig wat broeken erbij heerlijk toch, altijd handig zo n schoonmama.
Viola hoop dat ze in Utrecht iets voor Madelon kunnen doen. Sterkte meis.
Net heerlijk geshopt echt zalig weer heb nog een paar laarzen gekocht en voor Quillan een ruitjespyjama echt zo n opa pyjama helemaal super bij de zeeman en nog een heel leuk shirt van mexx. Daarna nog bij Luna langs geweest en ja hoor Quillan is de hele tijd stil geweest en lag te slapen en we zijn bij Luna en toen werd hij wakker en begon echt te huilen, zodra ik hem erdan uithaal is hij ook weer rustig. Vind ik zo apart
Quillan weet dat gewoon dat zijn zusje daar is, en hij wil natuurlijk ook kijken naar dat mooie grafje, zij waakt over hem, en hij is fier op zo’n zus!! :hug: vind ik wel lief van hem hoor. tis zo’n knul he!! :inlove:
hoe is het nu met wilco?
Viola :hug: :hug:
Victoria geniet ze met de geboortekaartjes
Oh Lynn wat spannend oh meid ik duim voor jullie
Met Wilco gaat het aardig hij heeft vanochtend gedoucht en daar knapte hij lekker van op
Het is vandaag inderdaad heerlijk weer. Ben net ook even de stad in geweest met mijn moeder en ik hoorde zo een apart varhaal en ik moet het even vragen; Marielle ik zag dat jij uit sneek komt en dat je ex Wilco heet en dat hij een nieuwe vriendin heeft. Nu wil ik je vragen komen die vriendin haar ouders uit Ijlst want mijn moeder kent mensen uit Ijlst en die denkt dus dat zij die nieuwe vriendin kent.Tenminste haar ouders dan. Mijn ouders liggen elk jaar met de boot in Ijlst namelijk en gaan altijd heel Friesland door. Hebben heel veel contact met die ouders. Als dat zo is dan is de wereld toch ook wel weer klein he.
Lynnty, voel je je al wat beter?
Ik heb ook gelijk zin om te poetsen of in de zon te gaan liggen en verlang naar het voorjaar als de kleine is geboren en lekker buiten achter de kinderwagen lopen. Dat heb ik nml nooit kunnen doen.
Lynn
Oh spannend joh, ik duim voor je :-
Marielle
Gaaf zo’n opa pyjama voor zo’n klein mannetje :inlove:
En tuurlijk wil Quillan helemaal niet slapen als jullie zijn grote zus bezoeken :-
Oh dames wat een prachtig mooi weer, ik kan ook niet wachten om te wandelen met onze kleine meid :mrgreen:
Evelien
Zo dat is pracktisch zo’n schoonmoeder :thumbup:
Hai dames,
even weinig tijd om bij te beppen. Gezellig bezoek gehad van de IVF dames en beebs, wat een kjoeties allemaal, ja allemaal ook de dames :mrgreen:
We hebben zo gezellig zitten beppen de tijd vloog om!
Las dat Lynnty nog in spanning zit tot de volgende echo…oh ik hoop zo dat het goed nieuws wordt! :thumbup: :kaars:
Kom gauw weer kletsen en lezen :-*
Lynn wat ontzettend spannend en er is toch weer meer hoop. Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je en er zullen dinsdag :kaars: :kaars: branden.
Rhi t was vast gezellig met zn allen
Marielle zijn idd leuke piyama’s
Evelien lekker geshopt zo te horen.
Victoria al iets moois gezien :think:
Hier net terug uit Utrecht. Ze denken dat Madelon of kinderreuma heeft of een auto-imuunziekte. Het zijn allebei niet echt opties. Ik begrepen dat ze nu vanaf maandag gaan starten met medicijnen tegen die kinderreuma en ben benieuwd of dat dat gaat werken.
Voor iedereen welterusten en wss tot morgen
Liefs Viola
ff snel gelezen.
Viola, laten we hopen dat de medicijnen aanslaan. Al is het niet fijn dat Madelon misschien kinderreuma of wat dan ook heeft. Maar als je het weet is er in elk geval wat mee te doen en te leven. Het lijkt mij gewoon het belangrijkste dat je weet wat er aan de hand is, hoe vreselijk het misschien ook is. :-
Rhi, dat klinkt als een gezellig dagje. Hoe ging het eigenlijk? Ik kan mij voorstellen dat het heel moeilijk voor je was. Een ja, hoe zeg je dat? Een dubbel gevoel.
Lynn, toch een heel klein beetje positief nieuws. Laten we duimen dat de kaarsjes helpen :thumbup:
Spannend hoor. Denk nu eerst maar ff aan jezelf en Jurgen en voor je het weet is het alweer dinsdag :-
Gisteren zijn we eerst naar de keukenboer gegaan voor een ladekast, die we als commode willen gaan gebruiken. Die is nu besteld.
Daarna wilde we naar het grafje van Jelte en namen een binnendoor weg, waarbij we langs oa de kinderboerderij kwamen. Druk natuurlijk en vlak daarnaast is ook een snackbar en midgetgolf etc. Wij gestopt, want een patatje ging er best in. Heerlijk genoten en buiten in het zonnetje gezeten.
We zagen al helemaal hoe wij daar straks zullen rondhobbelen met onze kinderen (welja, doe er gelijk maar 2). Even verderop is ook nog een speeltuin.
Heerlijk…
En daarna dus nog bij Jelte langs geweest. Ook heerlijk
Vandaag dan maar eindelijk weer eens het huis aan kant krijgen. De 2e (of 3e?) was zit er inmiddels alweer in. Stofzuigen, stoffen, en vooral ook schoonmaken en strijken. Genoeg te doen dus. Ik ga snel maar weer aan de gang.
En morgen mag ik weer naar de gyn, jippie!
Rhi
Ik heb de foto’s gezien van jullie meeting, zag er gezellig uit :hug: en jullie kat lijkt sprekend op één van mijn katten Ginger :inlove:
Viola
Hopelijk is er iets te doen tegen de kinderreuma, lijkt me best heftig voor zo’n klein kindje als Madelon :-*
Evelien
Morgen weer naar de gyn, spannend krijg je een echo?
Hier vandaag niet veel bijzonders.
Gelukkig is de pijn in mijn heup iets gezakt, dus doe het vandaag lekker rustig aan :mrgreen:
Ik heb geen idee of ik weer een echo krijg. Ik hoop het natuurlijk wel? Kreeg jij eigenlijk in het begin al bij elke controle een echo?