Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

50/50 zei hij waarschijnlijk om ons gerust’’ te stellen, want hij was zelf het hart van in dat hij ons terug zo’n nieuws moest zeggen, ook was hij enorm boos op de gyn. die ik vorige week had, daar ze niks opgemerkt had of willen opmerken hebben. het kan nog zei hij indien het hartje volgende week moet kloppen, maar zelf voel ik me al de hele zwangerschap anders"", ik zei al eerder tegen jurgen dat het niet hetzelfde aanvoelde, dus dachten we dat wordt een meisje, integendeel.

ben nu almaar meer misselijk en denk dat het een dezer dagen zal gebeuren. voel het zelf dan ook zo aan. pfff, zie dit niet zitten, niet nu. :cry:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

hoi meiden …

ik wil weer proberen mee gaan kletsen, het is al een tijdje rustig van die andere kant dus …

ten eerste wil ik alle meiden nog feliciteren met de nieuwe zwangerschap …

en tegelijkertijd wil ik lynnty heel veel sterkte toe wensen en een dikke :hug: en hopelijk mogen jullie aan de goede kant zitten van de 50/50 en dat het wel goed mag gaan maar steek hier een kaarsje aan

voor jullie :kaars: … :hug: :hug:

@Rhiannon… (helaas) jij ook welkom hier tussen ons midden

Hier gaat het op zich best wel redelijk alleen momenteel ben ik weer veel met ons meisje bezig omdat het a.s. zondag ook weer een haf jaar geleden is dat ze bij ons weg is gefladderd… en we willen daarom ook zondag om 14.45 (tijd dat ze overleed) 3 mooie ballonnen de lucht in laten gaan bij haar graf…

liefs miranda :vlinder:

miranda welkom terug meisje…

wat een mooi idee en gebaar die ballonen hoor…

hoe gaat het verder met je?

het gaat verders op zich wel goed met mij …

alleen ben de laatste paar dagen zo ontzettend moe kan de hele dag wel slapen en lig ik eindelijk es op bed savonds ben ik klaar wakker :wall: :wall: … hopelijk is dat een goed teken… en anders gaan we het maar ff heel rustig aan doen …

en hoest verders met jullie

Lynn oh meis toch ik bid voor jullie wat een schrik was al zo bang ervoor omdat we niks van je hoorden. Lieve Lynn hopelijk krijg jij een wonder.

Ik geloof ook niet dat er een reden is waarom Luna niet meer leeft wij hadden haar hier nodig ik was nog lang niet klaar met haar. En idd al die dingen waar ik nu doorheen ga denk je dat dat prettig is en dat ik daar iets van leer nou niet echt. Ik geloof wel dat wij er sterker uitkomen dat zeker daar ben ik van overtuigd maar ik had daar niet zo n groot offer voor willen geven.

Miranda hoe is het met je leuk dat je weer ff mee komt kletsen.

Linda kinderopvang rustig???/ :mrgreen: :mrgreen: heel soms hahahaha. Maar geniet er vooral van het is wel ontzettend leuk en geweldig werk.

Morgen de operatie van Wilco oh duimen jullie vind het zo eng hopellijk is het weer tijd voor goed nieuws in ons leven.

Liefs Marielle :vlinder:

Lynn

Wat erg, ben er helemaal stil van :hug: :-

Ook hier branden wij kaarsen voor jullie :kaars:

Miranda

Welkom terug meis :hug:

Bijna een half jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel :cry:

Mooi gebaar zeg een ballon :-

Lieve Lynnty en Jurgen

:cry: Ik kan het maar niet geloven!! Dat dit jullie nu weer moet overkomen! Wat onwerkelijk…Weet niet wat te zeggen…

:hug: heel veel sterkte! :hug:

:-* Veel liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

marielle, ik bedoel met de werkzwaarte, ik heb al eerder in de kinderopvang gewerkt, das heel hard werken en van letterlijk rust is weinig te merken.

Maar in het onderwijs is de sruk heel hoog en je neemt altijd werk mee naar huis, en pubers zijn nou niet de meest empatische wezens :wink:

Dus wat dat betreft is het voor mij rustig om lekker in de kinderopvang te gaan werken

Miranda, leuk dat je weer meeschrijft :slight_smile:

Rhiannon: Wat fijn dat ook jullie je weer kunnen gaan richten op het zwanger worden!

Enne: eskimootje??? wat is dat dan??

Miranda: ik hoop idd dat het een goed voorteken mag zijn!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik denk dat jullie niet helemaal begrepen hebben wat ik heb bedoeld en daarom probeer ik het nog maar een keer. NOOIT zou ik haar leven in willen ruilen voor haar dood en zo moet je dat ook niet zien maar het feit is dat ze dood is en nooit meer terugkomt en waarom is ze dood gegaan? Ik probeer het antwoord te vinden in het sprituele en het grotere geheel van het leven. We zijn allemaal op deze aarde gezet met een doel en wat dat doel is weet niemand en ik geloof dat sommige zielen op deze aarde zijn gezet om ons moeder te maken en te vechten voor andere moeders die zoiets hebben meegemaakt of om wat voor reden dan ook en daarom wil ik niet haar dood herdenken maar haar leven. Ik ben er nog niet helemaal achter wat de reden was van haar komst in ons leven en waarom zij al " klaar’’ was maar ik probeer daar op mijn eigen manier achter te komen. In geen geval wil ik iemand beledigen of te zeggen hoe je moet rouwen of met je verdriet moet om gaan. Ieder doet dat voor zich en op een andere manier en alles is goed.

Ik zie bijvoorbeeld dat iedereen foto,s heeft van hun overleden kindje en misschien dat veel van jullie jullie kindjes niet levend meer hebben gezien maar ik heb geen enkele foto van een dode Yana want dat wou ik niet. Ik wou haar herdenken als een levend kindje die te vroeg bij ons is weggegaan. Ik hoop dat het iets te begrijpen is. We zijn allemaal anders.

Marielle ik hoop dat alles goed gaat komen met Wilco.

En ik hoop dat die 50/50 gewoon weer 100 word en dat jullie kindje blijft leven.

Dat laatste is bedoeld voor Lynnty en Jurgen, ik hoop dat alles goed gaat komen voor jullie.

nou, ik had je begrepen. En ik zoek ook vaak naar zingeving en het grotere geheel.

Maar ik geloof heilig dta het overlijden van Lara een foutje is geweest, welk hoger doel dat ook gedient zal hebben, alles zou zonder dit ook op zn pootjes terecht gekomen zijn.

In de spirituele wereld is ook niet alles perfect…

Chantal ik begrijp wat je bedoeld.

Met name in het begin heb ik ook gezocht in het spirituele waarom Jelte zo snel ons alweer moest verlaten.

Ik heb daar alleen niets kunnen vinden en kon dan ook uit die gedachte geen put vinden.

Er is gewoon geen reden en ik denk er verder gewoon maar niet meer aan. Ik denk gewoon aan Jelte en hoe wij nog van hem hebben mogen genieten in die paar dagen. En natuurlijk daarvoor nog tijdens mijn zwangerschap.

Ik weet ook zeker dat hij dicht bij mij (ons!) is en dat geeft mij een heel prettig gevoel.

Och. Lynn (en Jurgen natuurlijk) wat vreselijk :cry: Ik brand hier ook gelijk een kaarsje voor je en :thumbup: :pray: :thumbup: voor toch die 100%. Heel heel veel sterkte :hug:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Miranda, fijn dat je weer mee komt kletsen, we hebben je gemist.

:think: en verder ben ik het ff allemaal kwijt :oops:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:oops: zoëven boodschappen gedaan. Ik zit nu een lollie (inmiddels al 5 ofzo) te eten en ik denk er sterk over om een cake te bakken :eh:

Ik snap er eigenlijk niets van, want eigenlijk bak ik nooit iets. Meestal is Rinse degene die bakt (appeltaart met de verjaardagen bv)

:lol: :lol: :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Passie: Chantal

Ook hier geloof ik niet dat Vera* geboren is om gelijk te sterven.

Ik geloof zeker niet dat daar een reden voor was, er kan daar nooit een goede reden voor zijn geweest :naughty:

Chantal:

Rhi bedoeld met eskimootje, haar andere kindje wat nog ingevroren ligt voor een eventuele volgende IVF behandeling :wink:

Ik ben me toch een partij moe :zzz:

Vanmorgen beneden stofgezogen en dan ben ik al moe, dus even rusten.

Daarna even naar de Hema voor een nieuwe pyama, uiteraard ook even voor de kleine neuzen :oops: , maar dan kom ik dus weer moe thuis :zzz:

Heb gewoon echt geen puf meer om iets te doen :shifty:

Passie ik geloof wel dat er meer is ben zelf ook naar een paragnost geweest en ik heb ook wel wat rust gekregen daardoor. Maar dat zij gegaan is omdat ze hier klaar was dat vind en blijf ik gewoon zo moeilijk geloven volgens mij zegt ook elke paragnost dit, tegen je maar eigenlijk heb je er zo weinig aan.

Het enige wat ik wel meer gaan waarderen na de dood van Luna is het leven.

En ik heb wel foto s van Luna. Luna is namelijk dood geboren dus er zijn helaas geen andere foto s dan de foto s van een dood meisje maar dat zijn de mooiste foto s die ik heb.

En toch vraag ik mij wel eens af of dit kindje wat nu in mijn buik zit er zou zijn geweest als Yana niet zou zijn doodgegaan of dat alle andere kindjes die wel langer leven er wel zouden zijn geweest. Ik kan daar met alle eerlijkheid van zeggen dat dat niet het geval zou zijn geweest. We zouden niet van plan zijn geweest om zo snel al weer zwanger te raken. Maakt dat het leven van Yana meer bijzonder of van dit kindje in mijn buik. Ik vraag mij dat gewoon wel eens af.

Ik heb een hele goede vriendin die haar kindje heeft verloren toen hij 8 jaar oud was aan een ziekte. En samen zitten wij daar wel eens over te praten en zij kan geen kinderen meer krijgen en het was haar enige kind. Haar leven is enorm veranderd door deze gebeurtenis. Hoe steekt het leven raar in elkaar. Ik ben trouwens nog nooit naar een paragnost geweest. Daar geloof ik niet zo in.

Lynn: heel veel sterkte meis…en heeeeel misschien dat het meevalt??

Hier vandaag naar de gyn geweest cvoor nacontrole. Niks geen bijzonders. Daarna heeft Maastricht nog gebeld over het starten van de IVF/PGD procedure. Over twee weken kan ik bloed laten prikken voor een hormoonbepaling en dan gaan ze bekijken wanneer we kunnen starten met de behandeling. Zie er best tegenop, maar het is voor een goed doel laten we maar zeggen…

Ik geloof hier ook niet dat allees een reden of bedoeling heeft, en dat kindjes overlijden om wat voor duistere reden dan ook. Ryan was ziek, Sterre was ziek, en daar zit niks geen bijbedoelde gedachte achter. (vandeweek nog een Jehova aan de deur gehad, niks tegen die mensen hoor, maar ik kan er zo boos om worden dat er boven een of ander iemand zou zitten die wel even bepaalt wie waarom overlijdt. Hij vondt het ook maar heel raar dat ik het niet met hem eens was…ja doh…). Ik geloof wel dat je er sterker van wordt, meer geniet en stilstaat bij de kleine dingen. Maar die wijsheden zou ik liever op een andere manier verkregen hebben inderdaad…

Roheryn sterkte met wachten :hug:

Miranda welkom terug :smiley:

Victoria gewoon lekker niets doen 8) en je eigen maar overgeven

Evelien hoop niet dat je me daar mee aan gaat steken want een keukenprinces ben ik echt niet :mrgreen:

Marielle heel veel sterkte voor morgen voor jou en Wilco :hug:

Lind veel plezier in je nieuwe baan maar dat gaat vast lukken met al die kindjes.

Hier weer weinig te melden alleen dat Madelon, 3 jaar en de middelste van mn schoonzusje, ligt sinds vanmiddag weer in t ziekenhuis. Vorig jaar heeft ze tussen mei en november 7 x in t ziekenhuis gelegen en in heel haar leven nu 32 keer en ze kunnen er niet achter komen wat er met haar aan de hand is. Ze heeft torenhoge koorts 41C en ze krijgt volwassen antibiotica maar dat slaat as na een week aan. Ze maakt ontstekingen aan in haar lijf en deze keer zit t in dr nieren.

Hier weer heel hectisch, want haar papa is weer 2 weken weg voor werk en kan niet terug komen dus zullen we weer wel op die meiden moeten passen. Vind t niet erg, maar dat is al de zoveelste keer en heb er eigenlijk geen puf voor.

Verder hier gewoon moe

Liefs Viola

Viola voor jou een hele dikke :hug: :-*