Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

Chantal, ik zit hier helemaal te blozen :oops:

Marielle, Ook hier vandaan veel sterkte aan Wilco deze week.

Wat hoor ik nou…mr lover lover?? :mrgreen: Ik geloof dat ik wat heb gemist :wink:

Diana, hoe is gisteren eigenlijk gegaan?

Bieke, hoe is het met Senne? huisarts al gebeld?

Victoria, weer beter? Doe nog maar lekker rustig aan! En een lekkere vitamine boost is ook heerlijk.

Tegenwoordig (lees laatste paar weken) maak ik geregeld een fruitshake. Vers geperste sinaasappel, banaan, kiwi, peer… net wat ik in huis heb.

ff met de staafmixer en genieten maar. Hmmm. (goh, misschien dat ik toch wel zwanger ben, dat ik daar helemaal de tijd voor neem :lol: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Chantal het was super bij mister lover lover :inlove: veel gepraat over jullie en over ons was heel erg fijn.

Vandaag is Quillan weer aan het proefdraaien op het kdv Wilco is hem nu aan het ophalen ben benieuwd hoe het gegaan is met hem zal vast wel goed zijn gegaan maar toch.

Passie loslaten net wat Evelien ook zegt ook al is het heel moeilijk geloof me ook ik kan hem nog met moeite loslaten maar wil je gelukkig zijn zul je het toch moeten doen.

Liefs Marielle :vlinder:

Oja, vandaag ben ik trouwens 12 weken :smiley: :dance:

Volgende week mag ik weer naar de gyn. Eindelijk weer, want 4 weken is toch wel lang hoor (vond ik vorig jaar ook al) Ik begin me langzaam weer een beetje af te vragen of ik nog wel een beetje zwanger ben. of het daarbinnen allemaal wel goed gaat.

je merkt ook nog zo weinig he?

Ok, ik ben 's avonds weer erg moe. regelmatig een soort weeig gevoel (soort misselijkachtig, en toch ook weer niet) in mijn buik. Enz. en je dan toch nog afvragen of je wel zwanger bent :mrgreen:

Zucht. hopelijk gaat deze week gewoon weer snel voorbij en is het snel volgende week maandag.

ja gisteren is het heel goed gegaan :thumbup: iedereen weet nu van de zwangerschap af dus ik hoef niet meer mijn mondje dicht te houden…

schoonzus wist het al…haha maar dat vermoeden had ik ook al…ze had het al op het forum gelezen…het was een ontzettend druk middagje .we hebben veel bloemen gekregen speciaal voor thomas…met allelei lieve kaartjes er aan vast. ik hield het niet meer droog toen ik de kaartjes las…

de mensen waren allemaal heel blij voor ons…ik zal even een foto bijsluiten van alle bloemen en kaarten die we hebben gekregen…

het kaartjes zat aan een bos bloemen …is van mijn moeder…ik moest ff slikken hoor toen ik het las… :cry:

Diana, Ik zit hier ook met een brok in mijn keel.

Ik ben zo blij voor je dat het zo geslaagd was. Ik was er door al je verhalen een beetje bang voor dat Thomas een beetje vergeten zou worden (of zo op je zou overkomen, want vergeten wordt hij natuurlijk nooit) Tenslotte was het een gemixed feest (huis en ook jullie verjaardagen)

Zo meiden er is weer heel wat afgekletst zie ik :wink:

Hier gaat het al een stukkie beter, alleen Sacha heb ik goed aangestoken.

Hij is er dan ook echt heeeeel blij mee :liar: en je weet het als een man ziek is, dan is een man ook echt ziek :liar:

Nou hij is gaan werken vandaag, dus ik hoor het wel hoe het is gegaan :angel:

Linda

Zou jij niet hebben getest afgelopen zaterdag?

Marielle

Wilco dus a.s. donderdag onder het mes, wens hem sterkte :hug:

Jij ook natuurlijk ook alle sterkte :-* Maar Mister Lover :mrgreen:

Ik denk dat wij toch wel details willen weten om te kijken of dat wel zo is :mrgreen: :angel:

Chantal (Passie)

Lekker dat je huisje nu klaar is, lijkt me een heerlijk gevoel :-* als je weet dat jij ervoor klaar bent.

W.b.t. je (ex)partner, lijkt me moeilijk om los te laten, jullie hebben beide zoveel met elkaar meegemaakt :hug:

Evelien

12 weken :dance: alweer een mijlpijl gehaald :dance:

Diana

Wat lief van de familie :-* maar dat hebben jullie wel verdiend.

Lijkt het nu dat de familie van Peter er ook meer over praat.

Ik geloof me te herinneren dat ze het nooit over Thomas* hadden, als ze nu dat wel doen is dat natuurlijk wel fijn, toch :-*

Chantal

Ik ga ook even kijken op het showforum :wink:

Ik kan niet wachten om het beeldje van ons zelf in levende lijven te zien :oops: :angel:

Ok had het hier nog niet verteld echt maar ik ben sinds een hele tijd alweer eigenlijk weer in love.

Heb toen ik zwanger was echt de laatste anderhalve maand voor de bevaling iemand leren kennen helemaal super natuurlijk en hoog zwanger en net gescheiden niet echt de ideale schoondochter :mrgreen: maar goed het klikte zo goed dat het steeds serieuzer werd, en bleef nu ben ik al met de kerst dus voorgesteld aan de ouders ja ja. En afgelopen weekend was ik er met Quillan dus die is ook aan de schoonfamilie voorgesteld.

Voel me gelukkig ook al doe ik het nog wel rustig aan hoor hij woont in Utrecht dus zien elkaar niet zoveel maar we bellen en mailen veel. Nou goed nu weten jullie dus van mister lover lover zijn echte naam is Marco.

Marielle wat ontzettend leuk met Marco :thumbup:

Diana wat fijn dat de dag gisteren mooi verlopen is en allemaal van die mooie bloemen.

Evelien wat een mijlpaal weer he die :dance: 12 weken :dance: Kan hier ook niet snel genoeg gaan.

Linda veel plezier vanavond en kookse. Zal vast lekker worden, maar wat eten we vandaag?

Victoria wat fijn dat t met jou weer een beetje beter gaat en mannen en ziek zijn :angel:

Bieke hier nog een nieuwsgierige over hoe t met Senne gaat.

Verder niets te melden. Gewoon heel moe en zit te wachten met eten op Joost. Hoop dat ie snel thuiskomt.

Liefs Viola

dag dames,

Wat is hier weer wat afgekletst zeg!!! :mrgreen:

ben vandaag gaan werken en mijn HA had een afspraak gemaakt bij mijn oude’’ gyn. en ik mag morgenavond om 19.15u. gaan :dance: :dance: :dance: .

Hij zal mijn hele dossier doornemen met ons en een echo nemen en es bespreken of er nu een cerclage komt of niet. Ben zoooo content he!! Had nooit gedacht morgen al te mogen gaan, maar ben gelijk blij dan zijn de zenuwen er ook van af.

Inderdaad Evelien hier in Belgie zijn er niet veel richtlijnen ivm een verlies van een kindje, en achterna heeft dat wel zijn verdrietsporen daar ik zoveel nog wilde doen voor hem en dat niet gekunnen heb. :frowning:

Bieke hoe is het met Senne??? Hopelijk gaat het hem nu wat beter hoor. :-* :-* :-

Marielle… :mrgreen: luv luv luv ja??? :mrgreen: het gaat jou en Quillan goed meis!!

Sterkte aan Wilco!!!

MMMM Linda… mogen wij ook komen naar je cullinaire avond??? :mrgreen: :mrgreen: zit al heel de tijd te denken wat ik klaar maak deze avond :think: dit lijkt me makkelijker :lol: kook ze, en geniet ervan, hopelijk komt alles tot een recht eind!!

Inderdaad Viola, de weken kunnen niet snel genoeg gaan he, :mrgreen: Ik zie zo uit naar die periode dat mijn bouleke terug begint te schoppen en te stampen he!!! :mrgreen: :mrgreen:

Victoria, tja :think: mannen :angel: :angel: :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne
en ???

Evelien: :dance: idd. alweer 12 weken, de tijd gaat snel. Maar soms ook weer zo langzaam :roll:

Linda: en??? wat heb je gekookt voor je vriendinnen? :mrgreen:

Hoe lang duurt jouw cyclus eigenlijk??

Misschien kunnen we over een paar weken tegelijk testen!!! :mrgreen:

Bieke: Hoop dat Senne alweer aan het opknappen is!!! :hug:

Lynnty: Succes morgenavond!!

:mrgreen: Ja…leuk he! Sander heeft nu zijn eigen account! :mrgreen:

Kan hij me in de gaten houden! :mrgreen: :shifty:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien weer een mijlpaal verder maar goed het blijft spannend totdat de kleine brullend op je buik ligt. Hoe ga je nu eigenlijk bevallen word je wel eerder ingeleid of kies je voor een geplande keizersnee?’

hoe doen de andere dames dit trouwens waar kiezen jullie voor.

Marielle ik weet niet wat er hier gaat gebeuren met de bevalling. De kinderarts wil ons eventueel wel helpen om er voor te zorgen dat t eerder wordt gehaald, maar hoe dat t gaat lopen weet ik niet.

Ik ben natuurlijk van een gezond kind bevallen en hoop ook echt dat ze t eerder laten koemn, want wil gewoon weer een kindje in mn armen en met al jullie verhalen in mn achterhoofd wil ik graag eerder bevallen.

Vind t gewoon te angstig om de natuur zn gang te laten gaan, maar dan moeten ze wel helpen.

Liefs Viola

Hier wel al gehad over opname, maar de gyn zegt we kunnen nog geen datum afspreken.

Ze zullen mij opnemen als ik te angstig wordt, zodat ik elke dag een CTG-scan kan krijgen.

Over eerder inleiden, dat zullen ze pas doen als het kindje is volgroeid en goed is ingedaald. Maar wanneer? geen idee? :think:

bij mij wordt het alvast een geplande keizersnede, en liefst eerder dan normaal!! het liefst bij 38 weken of zo. Ik wil gewoon niet uitdragen, en zie het dan ook meer zitten als het rond die periode is.

maar ik zat te denken Marielle, ging Evelien niet gewoon bevallen nu? :think: zij is toch van Jelte* ook gewoon bevallen?! of ben ik nu zo mis :?

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lief dat jullie zo denken aan Senne! :-*

Senne is vandaag voor het eerst koortsvrij, hij speelt alweer maar hij is nog niet 100% de ‘oude’, komt wel weer goed! :thumbup:

Maar … Broes is nu één en al ellende, … 39.82°C,… :frowning:

We hebben bijna de hele dag samen op de bank gelegen, zo zielig zeg! :cry:

Nu slaapt hij, hopelijk de hele nacht door! :pray:

Linda, veel plezier vanavond… euh … NU… :think: :wink:

Diana, wat superlief van je moeder, … slik … :hug:

Mariëlle, wat leuk zeg voor je!

Vlindertjes in de buik! :inlove:

Lynn, fijn dat je morgen al naar de gynae kan zeg! :dance:

Bietje

Wat een ellende zeg je kindjes zo ziek :hug:

Hopelijk knappen ze snel op :-*

Bieke, eerst de ene ziek en nu de ander. Pas maar op dat jij of je man niet de volgende is :wink:

Maar wel fijn dat het met Senne weer wat beter gaat. Broes kan in elk geval al een beetje aangeven hoe en waar hij zich zo ellendig voelt en kan er al iets meer van begrijpen.

Beterschap is elk geval.

Marielle, Bij mij is in het nagesprek aangegeven dat ze mij in elk geval niet de 40 weken laten uitlopen. Maar wanneer het dan wel wordt?

Ik vind die 38 weken al heel eng. Tenslotte was Jelte 38 weken en 2 dagen en was hij al tenminste 1 dag, heel misschien al 2 dagen eerder overleden. Ofterwijl (maak ik ervan) 38 weken.

Als ik de keus heb (maar dat zal wel niet, en ligt er natuurlijk ook aan hoe het kind het doet, want ik wil natuurlijk ook niet dat hij/zij een moeilijke start heeft) dan wordt het 23 juli. Dan ben ik namelijk precies 37 weken en is nog net voor Jelte’s jaardag (26 juli) 27 juli is de vrijdag en dan komt het weekend en ben ik alweer 38 weken. Vandaar dus het liefst nog voor Jelte’s jaardag en de 23e lijkt mij een mooie dag (ik zelf ben 23 nov jarig)

Het zal een natuurlijke bevalling worden, tenzij er natuurlijk opeens een noodzaak is voor een keizersnede. Met Jelte ben ik (gelukkig) ook op een natuurlijke wijze bevallen.

Nouja natuurlijk? Die ruggenprik was ook wel heeeeeel fijn. Daarvoor had ik alleen maar wat last van krampjes en een uurtje na de ruggenprik begon ik weer wat krampjes te krijgen (maar was niet pijnlijk) en voor ik het wist moest ik al poepen. Ze hebben de verdoving voor de ruggenprik ook niet meer hoeven te verlagen of uit te zetten, de persweeën kwamen er gewoon doorheen.

De bevalling is dus eigenlijk ook wel razendsnel gegaan. Jelte werd om 12 uur (ongeveer precies) geboren ipv dat hij niet voor 4 uur werd verwacht :wink:

Hopelijk komen we volgende week bij de gyn weer iets meer te weten. Of kan in elk geval de gyn iets meer zeggen over het einde van de zwangerschap/bevalling.

Ik snap natuurlijk ook heus wel dat het tegen die tijd pas bepaald kan worden, maar ik wil wel graag weten waar dat allemaal vanaf hangt.

Lynn, vergeet ik door de hele bevalling jou!

Heel veel succes vanavond bij de gyn. Wat ontzettend fijn dat je daar zo snel terecht kan :dance:

Kan me voorstellen dat je met 37 weken wil bevallen Evelien geeff die angst ook gewoon aan bij je gyn.

Dames ben er vandaag niet misschien vanavond nog

Ik heb misschien in totaal 3 uren geslapen,… ik heb ieder uur zien passeren op de klok…

Broes huilde veel en had hoge koorts + 1x diarree…

Toen hij een poos stil was (rond 3u) kwam Senne voor een voeding, ik lag nét weer in bed! :roll:

Toen Senne voldaan was en weer sliep (3.30u) begon Broes weer te huilen… :shock:

Vanavond (misschien) meer, als ik niet te moe ben tenminste… :wall:

Lynn, alvast veel succes vanavond! :-*