Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

wat was het gezellig!!!

ben benieuwd naar de foto;s

xlinda

Zo, effe lekker gegeten!!

En ga zo de foto’s erop zetten…

Ja, het was zeker gezellig!! :mrgreen:

Ik vond het echt een fijne middag en Sander ook!

Het is heel bijzonder om elkaar zo eens te ontmoeten en “gewoon” te kunnen praten over je kindje(s) bij mensen die weten hoe het is!

En ook heel leuk om de “beroemde” Quillan eens in het echt te zien :inlove:

Ik hoop dat er een vervolg op komt en dat iedereen dan een kindje in zijn armen heeft! Dat zou echt geweldig zijn!! :dance:

Ik hoop dat jullie blij zijn met de beelden en dat ze een mooi plaatsje krijgen :wink:

Lynnty en Jurgen: ik hoop dat jullie terugreis voorspoedig is verlopen. Want phoe wat een eind! :shock:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

:smiley: :smiley: hallo dames!!!

wij zijn nu net een half uurtje thuis en wij vonden het zeker de moeite waard zo’n eind, ik vond het SUPERgezellig!! en Jurgen is mss een stille maar het heeft hem ook es deugd gedaan erover te kunnen praten met mensen die weten wat het is. Ben wel erg blij voor hem dat het ook eens geheelt heeft voor hem.

Eerst was het even wennen voor ons hoor met de taal, wij hebben zo’n eigen dialect he, en moest ook wel luisteren naar jullie hoor om alles goed te begrijpen, maar dat is helemaal goed gekomen hoor!! :mrgreen:

en wat is die Quillan een leuke knul zeg :inlove: :inlove:

:lol: :lol: :lol: maar het beste is nog niet gezegd :lol: toen we net vertrokken waren uit de springweg, moesten we de binnenring volgen en ineens daar stond de tram naar nieuwegein, ik zeg nog tegen Jurgen " kijk Viola en Joost zitten daar waarschijnlijk op" en net als ik het zeg zie ik ze zitten, zo reed de tram naast ons en wij maar zwaaien :lol: :lol: wel grappig hoor, die mensen achter ons bleven maar staren van wat doen die daar toch :mrgreen:

maar soit ik vond het alvast heeel leuk, en we doen dit nog es over he dames met alle kindjes dan.

(kijken we alvast voor een zaal wat als ieder dan een kinderwagen mee heeft :doh: :doh: :mrgreen: )

Linda en Chantal ik blijf duimen voor jullie hoor!!! :thumbup: :thumbup:

groetjes Lynn mama van Senne en ???

Victoria jammer dat je niet kon meid maar hopelijk worden jullie snel beter!!! :-* :-

en wees gerust, we doen dit zeker over!

groetjes Lynn mama van Senne
en ???

Goedemorgen!

Gisteren zijn we nog even doorgereden naar mijn schoonouders, dus kijk nu pas op het forum (kon niet langer wachten)

Wat hebben wij gisteren ook genoten zeg! En wat jammer dat Victoria en Miranda (en de rest) er niet bij konden zijn. Maar een vervolg moet en zal er zeker komen.

Lynn, ik heb niets gemerkt hoor van het taalverschil. Het is ook zeker niets iets om je voor te schamen. Jurgen was idd erg stil, maar eigenlijk wist ik ook niet zo goed wat ik tegen hem moest zeggen. Misschien jammer dat hij niet meer aan de “mannen” kant zat. Wie weet bij een volgende keer, dan kennen we elkaar al een beetje en hoeven we natuurlijk niet een hele middag zo netjes naast elkaar te gaan zitten :lol:

Weet je wat ik ook zo grappig of fijn eigenlijk vond? Je gaat erheen en vraagt jezelf toch wel af, of je elkaar zult herkennen. We kwamen binnen en er was gewoon geen twijfel mogelijk. Gelijk een hallo en dan toch nog even voorstellen. :smiley:

Het voelde gewoon allemaal zo vertrouwd. Heel fijn.

En de mannen, ik vind dat die er gewoon ook bij horen. Ik vond het dan ook erg leuk dat de meeste daarvan er ook bij waren. Zij hebben toch ook weer hun eigen verhaal.

En jeetje, hadden alleen Viola en ik nu een natuurlijke bevalling gehad. De rest allemaal een keizersnede :shock: Ik had daar eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, dat zoveel van ons een keizersnede heeft gehad.

Wordt wel een heel verhaal zo… Nouja, wij zitten er dan ook nog helemaal vol van. Ik geniet vandaag nog ff lekker na :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goedemorgen allemaal,

Wat was t ontzettend gezellig gisteren zeg :thumbup: . Ik heb, maar Joost ook zeker ontzettend genoten en wat was t allemaal lekker vertrouwd met elkaar.

Joost had ook zeker niet verwacht dat ie t zo leuk vond, want zag er wel een beetje tegen op, maar t is m 1000% meegevallen :smiley: .

Hij voelde zich wel bezwaard tegenover iedereen om t over Loek* te hebben, omdat jullie dat allemaal niet hebben mee mogen maken. Hij vond dat wel heel moeilijk. Hij heeft ook gezegd liever dit wat wij meemaken dan wat iedereen bij de meeting heeft meegemaakt. Kan t niet goed uitleggen wat ik bedoel denk ik.

Lynnty ik vond t ook wel mee vallen hoor met de taal. Nu horen wij wel meer bels geklap om zo maar te zeggen. En ja Jurgen was stil, maar dat geeft toch niet. Als ie er nu maar van genoten heeft is t toch goed.

Wat toevallig ook dat we elkaar nog zagen wij in de tram en jullie in de auto. In de tram hadden wij ook veel bekijks :lol: , maar dat vind ik wel grappig.

En ja die Quillan wat een lekker ding in t echt :inlove:

Chantal ik ben echt super blij met mn beeldje :thumbup: en wilde je nog een keer bedanken hier voor. Het heeft een heel mooi plaatsje gekregen en zal er snel foto’s van maken, maar wil t nog wat verder aankleden, dus foto’s volgen.

Wij zijn gisteren nog even aar de Ikea gegaan en daar wat gegeten en daarna door om de hond op te halen bij mn schoonouders. We waren om 22.00h thuis en ik was echt helemaal kapot en ben nu nog helemaal uitgevloerd, maar t was zeker voor t goede doel.

Als we straks allemaal een beeb hebben gaan we zeker weer een keer een meeting doen. kijk er nu al naar uit :mrgreen:

Zal zo eens de foto’s gaan plaatsen.

Liefs Viola

hihi Evelien,

best dat je niks van het taalverschil gemerkt hebt, want ik :oops: me soms beetje toen ik de juiste woorden niet vond :lol:

en ja Jurgen was stil, maar dat is hij dan ook van nature heel erg, maar hij heeft zich allesinds geamuseerd!! hij vond het dan ook zeer leuk om er es over te kunnen praten!! :thumbup: het heeft hem goed gedaan zegt hij, ben tevree.

Inderdaad toen we binnen kwamen, geen twijfel mogelijk, vond het wel grappig :mrgreen:

groetjes Lynn mama van Senne* en ???

Nou dames leuk dat het zo gezellig was :thumbup:

Ik ben benieuwd of er foto’s zijn gemaakt??

Dames in 1 woord ik vond het fijn om met jullie te kunnen kletsen over onze kindjes wij begrijpen elkaar zo goed helaas.

Quillan was helemaal kapot gister zoveel indrukken heeft die opgedaan. Vond het wel moeilijk om daar zo met hem te zitten terwijl ik weet dat ook jullie daar zo graag zo hadden gezeten. Maar we doen het eind van het jaar maar weer een keer en dan zitten er meer met kindje en hoogzwanger.

Dames vind jullie kanjers

Evelien leuk je haar zo vond het vlot staan en dat boek ik denk er over om ook zo n boek voor Luna en Quillan te maken vond het super.

Chantal nogmaals enorm bedankt voor je beeld zo mooi zo vol liefde gemaakt.

Liefs Marielle :vlinder:

Chantal namens Wilco heel erg hartelijk bedankt voor het prachtige beeld hij vind het heel erg mooi.

Willen we ons niet gaan verontschuldigen over dat het voor een ander erger is?

Viola, als jullie over Loek* willen praten, moet dat natuurlijk gewoon kunnen. Jullie denken misschien dat jullie tenminste nog Loek* hebben gehad of hebben kunnen leren kennen. Ik denk dan, mij lijkt het juist weer veel erger om je kindje na een paar maanden (paar jaar…) te verliezen.

Kortom, zoals in het topic bij vlinderpraat wat ik ooit ben begonnen. Het is allemaal even erg.

Overigens vind ik het wel weer vreselijk voor Lynnty, dat er in België zoveel minder mogelijk is dan hier in Nederland. Want als er iets is wat mij veel op weg heeft geholpen met de verwerking, is dat alles hoe we het geregeld hebben en hoe het is verlopen (de dag van jelte’s geboorte, de dagen erna, de begravenis… alles) Dat ik het ook nu achteraf niet anders zou hebben willen doen.

Ik kan daar verder ook maar 1 heel belangrijk ding over zeggen en dat is volg je gevoel. En doe geen dingen omdat andere vinden dat het zo hoort!

En Marielle, jij en Quillan hoorde er ook zeker bij! Quillan is gewoon ons groot voorbeeld van wat ons te wachten staat :inlove:

En bedankt voor het complement over mijn nieuwe kapsel. En dat na een regenbui :lol:

En mijn boek ben ik ook erg blij mee. Ik denk er ook zeker over om zo’n soort boek voor Brusje te maken straks.

1 dingetje waar ik spijt van heb, is dat ik op de kaft niets heb laten zetten. Dat kwam omdat ik daar een tekst op wilde zetten en dat paste niet. Daarom maar niets gedaan. Maar als ik het nog eens zou doen, zou ik op zijn minst zijn naam erop zetten. Al weet je daardoor alleen al wat de voorkant is, zonder even binnenin te kijken.

Gisteren op de terugweg naar de tram nog een paar winkeltjes in gestapt. In 1 winkeltje kwamen we een glazen fotolijst tegen. 2 dikke glazen platen (beide van ruim een cm dik) waartussen je een foto kan doen.

Deze hebben we gekocht en vanmorgen een foto van Jelte geplastificeerd ertussen gedaan. Ik ben dus weer helemaal blij, want nu hebben we weer een foto van Jelte op zijn grafje staan. En het mooie is ook dat het heel mooi bij zijn grafje past. Nu hoef ik alleen nog maar weer een mooie windmolentje te vinden. Maar het hoeft in elk geval niet meer zo nodig ivm de foto (die hadden we namelijk op zijn molentje voorheen)

Sluit me helemaal aan bij de woorden van Evelien een kind verliezen hoe jong of hoe oud het ook is waaraan je het ook kwijt raakt het is allemaal even erg wij hebben allemaal hetzelfde verdriet en pijn.

Helaas.

Wat super Evelien dat je zo mooi geslaagd bent en dat terwijl je er niet eens bewust naar op zoek was.

Victoria hoe is het met jou?

Ja het gaat wel, ben al wat opgeknapt.

Alleen is Sacha op het moment ziekjes, die heb ik dus echt aangestoken.

Maar we hebben zo te lezen wel wat gemist … misschien een volgende keer !

Niet veel tijd gehad om te kokken dit weekend, Senne is zó ziek! :frowning:

Nog steeds hoge koorts, gisterenavond en vannacht 40°C,… zo zielig,…

Vannacht weer veel wakker geweest en lekker bij me gelegen in bed (dus 2e nacht niet goeg geslapen).

Vandaag schommelde zijn koorts rond de 39°C…

Ook de hele dag last van windjes, nu deze avond een bomaanslag in zijn broek, groen én héél waterachtig! …

Ook hoest hij slijmpjes op.

Hij heeft nu al non-stop koorts van vrijdagmorgen, morgenochtend bel ik (indien nog steeds koorts) de ha op zodat ze meteen kan langskomen.

'T ventje ziet er zo van af! :cry:

Deze middag heeft hij veel geslapen, oningebakerd (uiteraard!)! :thumbup:

Lynn, ja, haha, ik schrik er van dat ze zo onaangenaam was! :wink:

Fijn voor je dat je weer naar je oude gyn kan! :-*

Fijn dat jullie dag gisteren zo fijn was!

Waar kan ik foto’s vinden? :think:

Victoria beterschap met het mannetje

Bieke jij ook beterschap met je kanjer en de foto s staan op het showforum

Hallo allemaal weer, even een tijdje geen aansluiting gehad i.v.m. grote verfbeurt en opknapbeurt van het huis maar alles is nu weer helemaal toppie in huis en ben ik klaar om een nieuw brusje te mogen ontvangen. Helemaal lekker. Ik heb een heleboel hier gelezen over een meeting en dat die ook zo leuk is geweest en ik heb ook de foto’s gezien en het leek mij heel erg gezellig en toch ook wel fijn dat marielle er was met haar nieuwe hoop en dat er ook al andere dames zijn die toch ook weer zwanger zijn. Het lijkt mij heel erg fijn om je ervaringen te delen met elkaar en vooral om te zien dat Quillan er was want hij leek mij echt een symbool van hoop.

Marielle, ik heb gelezen dat je ex donderdag geopereerd moet worden en ik wil jou en zijn nieuwe vriendin en natuurlijk in de eerste plaats Wilco zelf heel erg veel sterkte wensen.

Voor de dames die nog niet zwanger zijn weer, kijk naar Quillan, er is hoop.

Voor de dames die wel al weer zwanger zijn. Ik hoop en geloof zeker dat alles dit keer wel goed zal komen. We verdienen het allemaal.

Het is weer een lang verhaal geworden maar goed ik ben er niet zo vaak en als ik er dan ben dan maar gelijk goed.

Mijn man en ik gaan goed nu maar het komt waarschijnlijk niet meer goed en dat geeft wel verdriet na alles wat wij ook al mee hebben gemaakt. Hij gaat nu ook weer veel om met zijn nieuwe “vriendin” en dat doet ook wel veel pijn. Alles komt goed, nietwaar?

Chantal (Passie), Het is natuurlijk fijn dat je nog wel goed kunt opschieten met de vader van jullie kleine (en engeltje). Maar je zult hem wel moeten loslaten en ook aan je eigen toekomst denken. Wachten op hem zal je alleen maar nog verdrietiger maken. Zeker nu hij een “vriendin” heeft.

Voorlopig gewoon focussen op jullie wondertje. Nog maar een paar maandjes, wat gaat het snel he?

Zo’n meeting doen we zeker nog eens over, dus wie weet kun je er dan ook bij zijn samen met je wondertje.

Goeiemorgen dames,

Ja, ik ben het ook helemaal met Evelien eens!!

Kan er niets meer aan toevoegen, Evelien beschrijft alles altijd zo goed!!!

:smiley:

Marielle: aanstaande donderdag is het zover. Luna :: houdt vast een oogje in het zeil!! En alvast heel veel sterkte voor jullie beide!!

Diana: hou het showforum in de gaten, want ik ga zo je beeld erop zetten. :wink: Met close-up van Thomas :
:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ja, ik ben het ook helemaal met Evelien eens!!

Daar bedoel ik het hele verhaal bovenaan deze pagina mee! :mrgreen:

Liefs Chantal

Dat steekt elkaaar maar aan…

Jammer dat je er niet bij kon zijn victoria… we hebben je gemist!

hoe gaat het met Senne Bieke? Al een beetje beter?

Marielle… dit wordt een hele spannende week voor je, Gelukkug heb je 2 van die kleine kanjers die je bijstaan, 1 die een oogje in het zeil ( en wie weet wel een vinger in de pap) houdt, en 1 die je aan het lachen maakt. Ik leef met jullie mee deze week! En hopen hopen hopen op het beste nieuws.

Was het nog gezellig geweest bij mr. lover lover in utrecht?

Ikga vandaag uitgebreid koken want al mn vriendinnen komen eten vanavond, gezellig.

Oh en nogmaals Chantal… wat een super prachtige beelden heb je gemaakt, echt geweldig!