Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

Bedankt voor de kaarsjes! :-

En Lynn, het gaat om het dochtertje van mijn zus, niet m’n schoonzus,… :-

oei Bieke :oops: excuseer hoor.

wel Viola, hier is het altijd zo dat jurgen van 13u. tot 21u. moet werken, zo komt hij ook altijd maar om 21.30u. thuis,pfff. soms lange dagen soms zien we elkaar bijna niet, daar ik soms al van 5u op ben en er dan s’avonds weer vroeg in moet. heb het hier wel moeilijk mee hoor dikwijls, vooral in de zomermaanden.

Zo we vertrekken voor de echo nu :mrgreen: :dance: :dance: :dance: ik laat dan straks wel iets weten dames!! :pray: is alles ok hoor.

groetjes lynn mama van senne* en brusje.

Goeiemorgen dames,

Nou ik vertrek zo naar Utrecht, dus ik zie jullie morgen allemaal spannend hoor.

Linda zie je om half 1 morgen

Lynnty heel veel plezier vandaag.

Liefs Marielle :vlinder:

goeiemnorgen!!

Morgen mag ik testen dussss jullie horen morgen meteen live de uitslag!!

Ik heb er echt zin!!!

Tot morgen

xlinda

Oh Linda spannend ik duim voor je

Marielle reiszeen tot morgen

Lynnty je bent nu voor je echo weg. wat spannend. Hoe was t?

Linda voor jou ook spannend en :pray: dat we morgen goed nieuws krijgen en ik :thumbup: voor je.

Victoria hoe gaat t met je verkoudheid? Je gaat toch nog wel mee he?

Hier vandaag heel druk met van alles en nog wat. We hebben vanavond een verjaardag van t zoontje van vrienden dat een jaar wordt, moet naar fysio, moet mn schoonvader gaan helpen met de computer en mn moeder komt vanmiddag om te wandelen met de hond.

Moet me nog een beetje optutten voor vanavond.

Heb de weekboodschappen algedaan en met de hond een half uur aan t wandelen geweest.

Heb zo’n zin in morgen. Moet alleen nog even alles uitzoeken met de tijden van weggaan, want wil zeker niet te laat aankomen.

Liefs Viola

Lynn

Spannend je eerste echo :-*

Linda

Morgen testen, oei spannend :pray:

Viola

Nou ik ben nog steeds verkouden :cry:

En ik zie er heel charmant uit :liar:

Droge rode lippen, rood in mijn gezicht, traanogen :cry: :sick:

Dus hopelijk voel ik me morgen goed genoeg om te komen :angel:

Lynn, spannend!! :dance:

Laat me ook weten wat je van Dokter L vind! :wink:

Linda, spannenddddd!! :pray: :-*

Senne is ziek, niezen, hoesten en 39°C, zielig! :frowning:

dag dames,

ben ik terug, pff het was me het morgentje wel, rare vrouw hoor die gyn.

ze praat zo stil dat ik haar bijna niet begrijp en het feit dat Senne* gestorven is denkt’’ ze is door infectie, van GBS, en dan toch niet door zwakke baarmoederhals, dus hoef ik geen cerclage zegt ze, en als er een moet geplaatst worden, dan eens met een week of 20 of zo zegt ze. weet het nu even niet meer hoor, ben echt bang en dat zei ik haar ook dat ik niet nog es een kindje wilde verliezen.Ze reageerde er ook niet echt op. Ik moest alles zelf vragen, dingen zoals de vermoedelijke bevallingsdatum, of ik moest vitaminnen nemen, wanneer ik zou moeten stoppen met werken, alles moest ik zelf vragen ze leek heel verward te zijn, ook de echo was in enkele seconden gedaan toen we iets zagen en wilden kijken deed ze het al terug weg, ik was er even niet goed van! Jurgen keek allesinds redelijk boos, ook hebben we het niet kunnen opnemen ze zei dat de boel kapot was, amai dacht ik. :?

en daar ik een lange cyclus heb gehad ben ik nu zes weken en twee dagen zei ze, en is het frummeltje nog maar 5 mm groot"""" :mrgreen:

Ik denk wel dat ze een goeie is maar het was net haar dagje niet, pfff, voel me er ook niet zo heel goed bij ook hoor maar dat komt wel denk ik.

binnen drie weken moet ik terug gaan en dan zien we wel.

Linda zo spannend zeg!!! ik duim voor je meis!!!

marielle maak jij er een reisje van?? zo leuk zeg :mrgreen:

:-* :-* voor Senne dat hij maar gauw beter is hoor!!!

en Bieke, Senne zijn eerste sneeuw :D, Heeft Broes een sneeuwman gemaakt voor broer?? :mrgreen: :wink:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynn

Zo het is niet zo leuk gegaan geloof ik :think: :hug:

Ik vind haar reactie ook een beetje gek moet ik zeggen.

Ze kan toch begrijpen dat jullie nu angstig zijn :think:

Nou ik hoop dat ze haar dagje niet had en dat ze de volgende keer normaal reageert :hug: anders gewoon een andere vk vragen hoor :-*

Lynnty :hug: wat jammer dat t voor jullie een beetje in duigen is gevallen en hoop echt voor jullie dat ze haar dag niet had.

Hoop :pray: dat jullie over drie weken wat meer gaan weten.

Liefs Viola

Lynn, wat jammer zeg!

Het is nochtans een hele lieve mevrouw … :think:

Bij mij deed ze altijd zo vriendelijk, was ook bij de geboorte van Robbe :vlinder: .

Hopelijk heb je binnen 3 weken een beter gevoel bij haar, anders inderdaad zeker een andere gyn opteren! :-*

Zo ik ben al in Utrecht dames zie jullie morgen

Lynn ik zou toch erover nadenken als je geen prettig gevoel heb om een andere gyn te nemen.

Lynnty: :hug: Wat jammer dat het zo tegen is tegen gevallen! Als ze de volgende keer weer zo kortaf is zou ik er wat van zeggen!!

Victoria: hoop dat je je morgen wat beter voelt!!! Wil natuurlijk je beeld persoonlijk geven!! :mrgreen:

Ze staan allemaal netjes ingepakt :smiley:

Meiden tot morgen!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

dag dames,

Dank voor jullie reacties, lees ze net, deze middag is mijn moeder langs gekomen en na de hele uitleg zei ze van verleg maar want het is trouwens een persoon waarbij je je goed bij moet voelen he, ik zei dat toen ook, en ben maar even bij mijn huisdokter gaan bellen, en zij zei dat het beter was dat ik maar verlegde van gyn. dus binnen drie weken mag ik terug bij mijn ‘oude’ gyn. gaan. die weet trouwens van de hele situatie ook af en heeft mij dan ook sterk gesteund bij Senne* dus bij brusje zal dit wel geen probleem zijn denk ik.

vind het wel beetje emo hoor de hele situatie, toen ik er buiten kwam vanmorgen begon ik direct te wenen, hetgeen van Senne* deed haar echt niet veel, en ik was wel emo daardoor, ze vroeg me ook :shock: hoe ze mijn keizersnede gesneden hebben vanbinnen :shock: ik dacht “hoe kan ik dat nu weten, dat staat toch voor je neus in mijn dossier???”

dingen die ik echt niet weet vroeg ze me, maar de dingen die er leuk zouden moeten aan zijn gaf ze totaal geen aandacht aan, pfff, ben blij dat ik er niet meer hoef te gaan.

:dance: :dance:

Hahaha Bieke, nu denk je waarschijnlijk amai, maar echt hoor ze was helemaal niet aangenaam.Jurgen was ook boos hoor toen hij buiten kwam.

tot zover.

groetjes lynn mama van senne* en ???

TOT MORGEN!!! :dance: :dance: :dance:

Wat fijn voor je Lynn dat je naar een andere gyn kan.

Lynn, jammer zeg dat de gyn zo tegenviel vandaag. De andere gyn die ik had viel ons eigenlijk ook behoorlijk tegen. Alhoewel hij ons wel correct behandeld heeft denk ik. (in tegentelling tot bij jou). Het gevoel, het vertrouwde gevoel dat “je eigen” gyn precies weet hoe jullie je voelen, hoe het toen was. Dat scheelt zoveel.

:naughty: Enne, je mag je dag misschien dan niet hebben, of het mag misschien mega druk zijn. Dat betekend niet dat je mensen onheus mag behandelen.

Gelukkig heeft ze Bieke wel heel fijn geholpen.

Victoria :thumbup: Hopelijk heb je een goede nacht en ben je morgen fit genoeg om erbij te wezen. (als je ons maar niet gaat aansteken :naughty: )

Ik heb er al helemaal zin in. Vanmiddag heb ik Lofen nog even gebeld om te controleren of onze tafel nog steeds gereserveerd stond. Tevens aangegeven dat er 2 minder zijn (Miranda en Jaap) met zijn twaalven dus.

Alles is in orde.

Vandaag had ik vrij (had ik vrij gevraagt toen we er nog over dachten om de meeting vandaag te houden en daarna zo gelaten).

Echter wel een drukke dag gehad.

Om 9 uur bij de kapper afgesproken. Rinse was al weken aan het klagen dat ik toch echt eens naar de kapper moest. Hij wist van niks (kon hier daarom ook niets zeggen) en was dus een grote verrassing.

Het is helemaal anders en daarvoor ben ik dan ook 2,5 uur bij de kapper geweest. (stuk korter, en plukjes haar zijn geverfd) Ik ben er helemaal blij mee.

's middags ben ik op jacht gegaan om iets te kopen voor Jelte :**: Vandaag is het namelijk alweer een half jaar geleden en daar wilde ik toch wel even extra bij stilstaan.

Ik had aan balonnen gedacht, maar vond niets leuks of speciaals. Een speciaal boeket wilde ik eigenlijk ook niet. We hebben altijd wel bloemen staan en om nou geld uit te geven voor een speciaal boeket, die waarschijnlijk niet eens tegen de kou kan. Nee, dat was het ook niet.

In de speelgoedwinkel kon ik ook niets geschiks vinden.

Een nieuw molentje kon ik nergens vinden. Ik ben zelfs 2 tuincentra afgeweest. Niets.

In dat 2e tuincentrum keek ik ook nog even naar de bloemen (ik dacht, dan maar 2 witte rozen, die we ook met de begravenis hadden) en zag toen 50 paarse tulpen voor 7 zoveel. Van de week hadden we toevallig ook al een bosje paarsen tulpen neergezet en ik zag opeens een hele bloemen zee langs zijn grafje staan. Ik heb dus 2 van die boekketten gekocht (100 tulpen + de 20 die we al hadden staan)

Ze staan nu langs het grafje. 4 vaasjes langs elke kant. Ik ben er zo op de valreep toch heel blij mee :smiley:

En tenslotte zijn we daarna met zijn 2-en (en Jelte in ons Hart) uit eten geweest. :smiley: Heerlijk gegeten.

En nu duik ik mijn bed in… moe… :zzz: :zzz:

Tot morgen!!!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Voor de dames die hier nog lezen voor morgen, een heeeeel fijne meeting!! :-*

Meiden sorry maar wij komen niet :cry:

Sacha is nu ook ziek en ik voel me ook nog steeds niet 100% :sick:

Ik baal er wel flink van :cry:

Ik hoop dat jullie een leuke middag hebben :-*

Oh…wat jammer!!

Beterschap voor jullie allebei!!!

Zo en nu ga ik echt weg…

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: