Diana, wat fijn zeg dat je zo goed opgevolgd wordt!! :-
Mariëlle, het boek heb ik nog niet ontvangen hoor, ik heb het eergisteren nog maar gewonnen…
Ik laat jullie weten hoe het boek is…
Viola, jij ook gefeliciteerd met het boek! :-
Diana, heel veel sterkte vandaag… :-
Er branden hier vandaag 3 kaarsjes,… ééntje voor jullie Thomas, ééntje voor mijn Robbe én ook ééntje voor ons Noortje*, vandaag is het trouwens 2 jaar geleden dat ze gestorven is,… wat mis ik die mooi kleine dappere meid!
@Bietje wrote:
Diana, wat fijn zeg dat je zo goed opgevolgd wordt!! :-
Mariëlle, het boek heb ik nog niet ontvangen hoor, ik heb het eergisteren nog maar gewonnen…
Er branden hier vandaag 3 kaarsjes,… ééntje voor jullie Thomas, ééntje voor mijn Robbe én ook ééntje voor ons Noortje*, vandaag is het trouwens 2 jaar geleden dat ze gestorven is,… wat mis ik die mooi kleine dappere meid!
meid dat wist ik niet…sorry…hier gaat dan ook gelijk een kaarsje aan voor jullie noortje :**: jij ook veel sterkte lieverd…
@diana30 wrote:
@Bietje wrote:Diana, wat fijn zeg dat je zo goed opgevolgd wordt!! :-
meid dat wist ik niet…sorry…hier gaat dan ook gelijk een kaarsje aan voor jullie noortje :**: jij ook veel sterkte lieverd…
Hoef je je niet voor te verontschuldigen…
Dankje voor het kaarsje! :-*
Diana gefeliciteerd met de eerste engeltjes dag van Thomas*! Ik volg je al sinds het bekend was dat Thomas geen eerlijke kans zou krijgen. Heb al vaak gedacht om iets te posten, maar ja, wat zeg je tegen iemand die zo’n groot verdriet met zich mee moet nemen? Via jou ben ik dus ook bij dit topic gekomen en lees nu vaak mee.
Ik vind jullie allemaal erg bijzondere mensen en heb veel bewondering voor jullie, ook voor hoe jullie elkaar altijd steunen…
Ik las dan ook met tranen in mn ogen het bericht dat je weer zwanger bent, ontzettend gefeliciteerd!! Was eigenlijk een rare gewaarwording voor mij om in tranen te zijn om iemand die ik eigenlijk niet ken. Maar ook ik gun het je zo van harte!!!
Ook de andere mama’s van engeltjes wens ik toe dat jullie allen gezonde kindjes mogen krijgen…
Dikke knuf,
Jolanda
(sorry, mss denken jullie wie is dat nou weer, maar ik wilde toch eens iets posten, ook omdat het soms een raar idee is mee te lezen zonder dat jullie dat weten…)
Diana en Peter vandaag de eerste engeltjesverjaardag van Thomas*. Hoop dat jullie op je eigen byzondere manier de dag kunnen herdenken.
Hier brand een kaarsje voor Thomas* :kaars:
Liefs Viola
Jolanda daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen hoor vind het juist heel lief dat je zo n bericht plaatst voor Diana.
Liefs Marielle :vlinder:
Toch een beetje vreemd om nu met een leuk bericht te komen, maar wilde t toch even kwijt, want ben wel heel erg blij, dus sorry
voor dit ego berichtje.
Vandaag hebben we een echo gehad en we hebben t hartje gehoord en gezien van frummel :inlove: . Het was voor ons beide erg emo.
Ik ben volgens de echoberekening al verder als dat we dachten, maar heb over 2 weken weer een echo om t zeker te weten en zodat we weten welke testen wanneer gedaan moeten worden.
Liefs Viola
Viola
Wat gaaf dat je een goede echo had :inlove: :thumbup:
Wij waren ook erg emo de eerste keer
Bietje
Jullie vandaag ook een moeilijke dag :-*
Hier ook een kaarsje voor Noortje :kaars:
Viola: :dance: Super. Zulk nieuws mag natuurlijk altijd tussendoor :inlove:
Heb je ook al je echo ergens geplaatst?
Bieke, Jij ook een dikke knuffel en natuurlijk ook voor je zus.
Noortje :**: alweer 2 jaar geleden overleden
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Nee heb mn echonog nergens geplaatst,want heb geen scanner en een foto er van maken gaat niet.
Bieke las t net van Noor* ook voor jou een :hug:
Liefs Viola
Bieke: :hug: en ook voor Noortje :**: gaat hier een kaarsje aan! :kaars:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Goh, wat is het rustig hier vandaag?
Zelf heb ik eigenlijk ook niets te melden.
Diana, hoe was het gisteren?
Hier eigenlijk ook weinig te melden :think:
Ik ben nog harstikke verkouden , slaap dus 's-nachts echt slecht
Heb gisteren zoutoplossing gekocht, maar het helpt niet echt.
Als het zo door gaat, weet ik niet of ik zaterdag wel kom …
Zoutoplossing is wel voor je keel, niet de verkoudheid
Rinse was laatst ook al een paar dagen ziek. Na een paar dagen zag ik de echinaforce in de kast staan (voor extra weerstand) en gaf hem dat (mag maximaal 2 pillen en 5 keer op een dag). De volgende dag was hij alweer een stuk beter.
Het is homeopatisch, maar hoe het zit en of je het mag hebben tijdens de zwangerschap weet ik eigenlijk niet. Anders misschien ff checken bij ha.
Ik vind het altijd super werken, snap ook niet waarom ik er niet eerder aan dacht (zwanger?haha)
Beterschap in elk geval.
Nee mag je niet hebben echinaforce ik gebruikte tijdens de zwangerschap idd neusspray die voor kinderen bestemd is maar bij de apotheek kunnen ze je helpen die weten precies welke je mag hebben.
Viola super he echt weer zo n lekker emo moment en die zullen nog veel komen :mrgreen:
Vandaag weer lekker met Quillan bij Luna geweest was zulk mooi weer heb bij haar mooie voorjaarsbollen neergezet in roze potjes had de Aldi in de reclame allemaal mooie kleurtjes die potjes heel leuk.
En ik heb een mooi hart neergezet alvast voor Valentijn
Liefs Marielle :vlinder:
Zoals Marielle al zegt mag je dat niet hebben, een zoutoplossing en that’s it
dag dames,
Diana en Bieke hier hebben er gisteren twee kaarsjes gebrand voor Thomas* en Noortje* een dikke knuffel voor jullie beiden!!! :hug: :hug: en voor je schoonzus Bieke!!
Hopelijk zijn jullie de dag goed doorgekomen.
Hier niet zo veel nieuws maar ik ben zoooooooo benieuwd naar morgen als ik mijn eerste echo zal krijgen hopelijk is alles ok hoor!
verder niet zo veel nieuws, enkel het misselijk zijn blijft hangen,pfff.
groetjes lynn mama van senne* en ???
Lynnty heel veel plezier morgen bij je echo en geniet er van.
Marielle het was vandaag idd fijn in t zonnetje. Het zal er bij Luna* ongetwijfeld mooi uitzien.
Victoria wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt, maar hoop toch echt dat je meegaat as zaterdag
Evelien vroeg t al Diana, aar hoe was t gisteren. Zijn jullie de dagen een beetje doorgekomen.
Hier eigenlijk niets te melden. Ben echt doodop, maar heb nu weekend :dance: Oh dat is lang geleden dat ik dat heb kunnen zeggen
Ga zometeen maar lekker naar bed. Nog even wachten op Joost, want die is nog steeds werken en is pas om half negen thuis, maar dan ga ik echt mn mandje in.
Tot morgen en t is nog maar 2 nachtjes slapen tot de meeting
Liefs Viola
ja Viola, nog twee nachtjes, :dance:
ben ook zo moe, wil ook in mijn bedje dat het dan sneller morgen is :mrgreen: want om 9.15 moeten we er al zijn voor de echo en het is nog zo’n 40km rijden voor ons pffff dus vroeg vertrekken met zo’n weer ook nog.
Jurgen komt ook maar om negen uur dertig thuis en dan nog eten.
dit is altijd zo, die uren, krijg ik het soms van, pfff zo laat.
is dit ook zo van Joost?
groetjes lynn mama van senne* en ???
Ja Lynnty dat is hier ook zo laat meestal, maar ik heb dan al wel gegeten hoor en Joost ok op zn werk.
Hier gaat s’morgens de wekker om half 5 5 uur en dan moet ie om half zeven daar zijn, maar Joost heeft altijd een heel lang ochtend ritueel. Ik niet hoor ik kan mn bed uit mezelf wassen en de hond uitlaten en weg (heb altijd de avond er voor mn brrod al gesmeerd).
Joost moet hier 3 avonden minimaal tot 8 uur werken en ik vind dat best lange dagen van half 7 in de ochtend tot 8 uur s’avonds, maar dat is gelukkig niet t hele jaar en maar tot juli aug.
Ik vind t wel vervelend, maar Joost zit er geloof ik niet zo mee.
Liefs Viola