Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

ik zal het in gedachten houden victoria :-*

Precies,

Ik heb het ook al gelijk verteld, 4 weken zwanger dus.

Ik kreeg alleen maar hele positieve en blije reacties!!

Ik heb daarom ook gelijk aangegeven dat het nog heel pril is en dat er nog van alles kan gebeuren. Reactie daarop was, natuurlijk gaat alles goed :smiley:

Eigenlijk was ik dus de enige die nog erg onzeker was :wink:

Overigens vind ik het ergens onzin om het niet gelijk al te vertellen. De enige reden die ik kan bedenken is dat je er zelf nog aan wilt wennen of dat je eerst zelf (met zijn 2-en) ervan wilt genieten.

In het buitenland is het heel normaal dat gelijk iedereen op de hoogte is.

En waarom zou je het niet vertellen? Omdat de kans op een miskraam aanwezig is? Mocht je een miskraam krijgen, moet je dan alsnog gaan vertellen dat je zo verdrietig bent omdat je zwanger was! Of moet je in jezelf (met zijn 2-en) het verdriet verwerken?

Onzin vind ik het dus.

Je hebt goed nieuws, bent er ontzettend blij mee, je wilt het wel van de daken schreeuwen, dus waarom zou je het voor je willen houden?

Diana, voor morgen. Zo te horen wordt het een hele mooie dag. Thomas zal het niet anders gewilt hebben. Want wat is mooier dat een jaar na zijn geboorte/overlijden, dat zijn ouders met hele mooie toekomstplannen bezig zijn. :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

dank je wel evelien…lief van je :-* :smiley:

Lieve Diana morgen een emo dag maar ook een gelukkige dag emo omdat Thomas 1 jaar zou zijn geworden en gelukkig omdat je weer zwanger mag zijn van een nieuw wondertje.

Meid heel veel sterkte morgen en maak er maar een hele mooie dag van ik weet zeker dat Thomas meekijkt en jullie geluk meedeelt.

Liefs Marielle :vlinder:

ps wat een buik al he

lieve Diana…

morgen die hele dubbele dag…

en iid zoals je wenste…lijk het erop dat het gaat sneeuwen…

zou wel mooi zijn he? hier heeft het vandaag alvast gesneeuwt…als voorproefje :wink:

ik wens jou en Peter een rustige mooie dag toe…waarin heden en verleden mooi samen mogen smelten…

Thomas* we missen je…

:hug: colle

dank je wel meiden… :cry: sorry ben ff een beetje van de wereld…

morgen word gewoon zo raar.thomas zijn eerste engeltjes verjaardag en tevens de dag waarop we aan onze ouders gaan vertellen dat we weer zwanger zijn van onze twee krummel…het is gewoon zo dubbel en ook weer zo mooi eigelijk…morgenvroeg komen mijn moeder en peter zijn ouders op de koffie en verassen we ze door koffie te schenken voor hun in een mok waarop staat…voor de allerliefste opa en oma…en als de hint dan nog niet valt dan zal ik mijn buik eens even gaan tonen… :mrgreen:

Geweldig zeg om het zo te vertellen

Het is ook heel dubbel maar ook wel gek eigenlijk ik was ook zwanger van Quillan toen Luna 1 werd en Victoria ook en nu jij dus ook en volgens mij die andere zwangeren onder ons ook op hun eerste engeltjes verjaardag

Toeval bestaat niet

liefs Marielle :vlinder:

je zou bijna bijgelovig worden zo he?

dit is echt raar zeg :think:

Beetje wel he

diana ik wens je een mooie rustige dag toe morgen, ik zal es aan je denken en een kaarsje branden voor thomas!

en Chantal wij zijn wat eerder zwanger van een brusje voor Senne* hopelijk krijgen we vrijdag goed nieuws. :pray:

@marielle wrote:

Het is ook heel dubbel maar ook wel gek eigenlijk ik was ook zwanger van Quillan toen Luna 1 werd en Victoria ook en nu jij dus ook en volgens mij die andere zwangeren onder ons ook op hun eerste engeltjes verjaardag

Toeval bestaat niet

Ik heb door mijn nieuwe zwangerschap ook meer hoop voor de toekomst.

Dat was ik een tijdje even kwijt. Ons kindje vergeten doe je niet, maar de scherpe kantjes waren/zijn wel even weg :-

Ik ben benieuwd hoe de ouders morgen reageren :-

ja anders wij wel…mijn moeder weet het al want ze is met me meegeweest naar het ziekenhuis vandaag…ze heeft behoorlijk gehuild toen ik het haar vertelde…

Diana, ik wens je morgen een heel mooie dag. Maak er een fijne dag met familie en naasten van. :hug:

Diana voor jouw Thomasje*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=33302

:-* Colle

Diana :hug:

Gefeliciteerd met de eerste engeltjesverjaardag van jullie Thomas :**:

Heel veel sterkte samen met Peter en maken jullie er maar een mooie dag van :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Diana en peter gefeliciteerd met de engeltjesverjaardag van jullie Thomas*

:hug: :hug: … :kaars:

hoop dat jullie ondanks alles toch een fijne dag hebben met fijne herinneringen

liefs miranda :vlinder:

Diana vandaag brandt mijn kaarsje voor Thomas van harte gefeliciteerd met Thomas zijn engeltjesverjaardag

Lieve Diana…

Ik denk aan jullie vandaag, maak er een mooie rustige dag van vandaag, en ik steek een kaarsje op voor Thomas vandaag…

liefs linda

Diana

Vandaag zijn mijn gedachten bij jou, Peter en jullie Thomas* :kaars:

Diana en Peter,

Vandaag is Thomas :: zijn eerste engeltjes verjaardag! :kaars:

Alweer een jaar geleden dat jullie Thomas voor het eerst zagen…

Wat zal Thomas :
: nu trots zijn dat, juist op zijn engeltjes verjaardag, jullie bekend zullen maken dat er een prachtig wondertje op komst is!

Maak er samen een mooie dag van!

Dikke knuffel :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: