Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

Diana :thumbup: Nu zit je waarschijnlijk in gesprek met de gyn. Ben erg benieuwd :thumbup:

Bieke wat een mooie brief heb je geschreven. Dat kunnen ze idd ook alleen maar belonen met zo’n prachtig boek.

Verder geen nieuws hier.

Maar ik blijf in elk geval voor je duimen, Linda! Einde deze week? Is dat vrijdag? Wanneer zou je dan gaan testen? :pray: :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:kaars:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Sorry dat ik niet gereageerd heb een paar dagen maar kreeg geen melding binnen heel apart weer.

Maar goed alles is hier toppie Quillan heeft gister voor het eerst proef gedraaid op het kdv spannend hoor en ook wel emo maar alles ging super met hem.

Diana veel plezier en succes vandaag bij de gyn.

Namen ok je wil niet weten hoe Quillan uitgesproken wordt en geschreven wordt soms maar goed dat wisten we van tevorn ook. Zelfde was ook al een probleem bij Luna.

Oh dames ik vond het geweldig namen verzinnen maar wij wilden wel ene naam met een mooie betekenis altijd

Liefs Marielle :vlinder:

Diana

Spannend meid vandaag je eerste afspraak in het ziekenhuis :pray: :angel:

Marielle

Oh moeilijk lijkt me dat om Quillan voor de eerste keer weg te brengen :-*

Ja mensen zullen nog nooit van Quillan hebben gehoord :thumbup:

Ik kijk ook wel naar de betekenis van een naam, maar het hoeft niet persee een onbekende naam te zijn of aparte naam.

Ik ben ziekjes :cry: mijn neus zit verstopt en ik heb heel erg keelpijn :cry:

Ik ben dus echt slecht geslapen :zzz:

Victoria :hug: Ziek maar ff lekker goed uit, want zaterdag moet je natuurlijk niet ziek zijn!

:think: …Nog geen nieuws van diana :? :?

hier ben ik dan eindelijk :smiley:

een echo heb ik niet gehad,was nog niet nodig zei de dokter,maar ze hebben wel 11 buisjes bloedafgenomen :shock: deze dokter neemt de voorgeschiedenis met thomas gelukkig heel serieus en wil nu mijn bloed laten nakijken op bijna alles wat je maar kan bedenken.maar met name stollingsfactor in mijn bloed.ik ben nml best vatbaar voor trombose soorten en ook tijdens mijn vorige zwangerschap zat er een trombose stolseltje in de navelstreng dus ze houden me heel goed in de gaten…enne ik mag 7 feb al komen voor een echo echo.hahaha :dance: dan verwacht hij ook een hartje te kunnen zien…

@~Niekje~ wrote:

:think: …Nog geen nieuws van diana :? :?

Ja, ik ben ook erg benieuwd :shifty:

hahaha. Te vroeg gekeken :lol:

Diana, SUPER!! Wat fijn dat die gyn geen enkel risico neemt.

11 buisjes… Dat is wel ff bijkomen denk ik :wink: Ik geloof dat er ook minstens zoveel bij mij is afgenomen na mijn bevalling.(minstens! ik heb ze niet geteld, maar zouder er ook 15 of 20 geweest kunnen zijn :shock: ) Zou voor mijn bevalling zijn, maar toen was ik ineens al bevallen. haha.

5 feb mag ik weer naar de gyn. De 7e is dus een woensdag.

Over 2 weken. Als het goed is gaat dan ongeveer het hartje kloppen idd.

Ah zus is weer terug :mrgreen:

Fijn dat ze alles goed in de gaten houden en jeetje 11 buisjes is niet niks zeg, bij de zwangerschap van Serina heb ik ook heel wat buisjes bloed ingeleverd maar goed beter goed controleren als niet :wink:

Nou moi is weer gerust gesteld :smiley: :-*

Diana fijn he dat zo n gyn je dan zo goed aanvoelt en je serieus neemt.

Bieke idd een hele mooie brief zeg hoe is het boek?

Zo wat een super weer zeg hopelijk is het zaterdag ook zulk weer.

Linda ik duim voor je meis

Chantal ook voor jou draaien mijn duimen ng steeds hoor.

Diana

Fijn dat je een gyn hebt die je serieus neemt :thumbup:

Ik heb net geprobeerd om even bij te slapen, maar mijn neus zit zo dicht :thumbdown: dat ik maar niet in slaap kan vallen :zzz: :cry:

@victoria wrote:

Diana

Fijn dat je een gyn hebt die je serieus neemt :thumbup:

Ik heb net geprobeerd om even bij te slapen, maar mijn neus zit zo dicht :thumbdown: dat ik maar niet in slaap kan vallen :zzz: :cry:

neus snuiten schijnt wel eens te helpen… :thumbup: :wink:

of ff een stoombadje met menthol ofzoiets erin. kun je in elk geval weer even ademen.

Wat met je mond open slapen kan natuurlijk ook, maar je keel wordt daar zeker niet prettiger van.

Wat betreft je keel (zegt mijn moeder altijd) ff gorgelen met zout. :sick:

Diana, volgens mij ben je wel in een vrolijke bui :mrgreen:

Helaas morgen een zware dag :frowning: Wat gaan jullie nu doen? Komt de hele (halve) familie langs?

Weten ze eigenlijk al dat je zwanger bent?

Ga je dat anders morgen al vertellen?

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:

En dan nog een vraagje. Zaterdag is dus de meeting. Jij wilde eerst wel mee, maar je hebt toen de knoop doorgehakt en besloten (te emotioneel, nog niet aan toe, weet niet meer precies) niet mee te gaan.

Als je wilt (maar kom eerst morgen maar door) mag je natuurlijk nog steeds mee.

Geld overigens ook voor de andere dames die zich niet hebben opgegeven, of niet hebben gereageerd of helemaal gemist hebben dat we gaan meeten.

Laat het mij wel even weten, dan geef ik het nog door.

Diana wat fijn dat die arts je zo sierius neemt. ze hebben 11 buizen afgenomen :shock: . Hoop dat je je niet slap voelt.

Ik vind dat altijd doodeng om te laten prikken.

Victoria wat vervelend dat je je niet lekker voelt :hug: . Ik deed bij Loek* altijd een doorgesneden ui bij zn bedje leggen. Het stinkt echt verschrikkelijk :sick: , maar zn neus ging er altijd wel van open.

Marielle Leuk dat Quillan naat t kdv is geweest en begrijp dat t moeilijk is, maar hoe vond hij t ?

Linda en Chantal ook hier wordt voor jullie geduimd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Nog even over betekenissen van namen. Loek* betekent gezegend door God.

Heb trouwens de mail binnen over t boekje en ben er erg blij mee.

Hier eigenlijk niets. Ben ontzettend moe van t werken. Lag gisteren al om 9 uur op bed uitgevloerd, maar ben nog steeds niet vooruit te branden en dank dat ik vanavond weer maar vroeg naar bed toe ga.

Morgen voor t eerst een echo en vind t best spannend.

Liefs Viola

Viola, ook al moe, bij mij is het pas net begonnen, al is het nu (snel afkloppen) nog niet zo erg als toen met Jelte*.

Maar hier 's avonds ook erg moe. Als het even kan duik ik leker vroeg mijn bed in, en kijk daar dan tv. (vind dat eigenlijk wel beter dan op de bank hangen en is ook nog eens lekker warm :smiley: )

:dance: en dan morgen kijken naar een knipperlichtje! geweldig :dance:

Viola ik vond het super spannend en hij vond het wel leuk geloof ik voor zover als dat kan natuurlijk.

Ohja volgende week donderdag om acht uur word Wilco geopereerd spannend.

hai hai.

ja wat de meeting betreft nee ik ga niet mee,maar dat was al bekent.heb me dus niet bedacht,maar hoop echt dat jullie een keigave dag hebben hoor.,…en ik wil natuurlijk na de tijd alle verhalen horen… :thumbup:

ja morgen is het thomas zijn engeltjes verjaardag…het is een heel raar idee inderdaad.verdrietig ben ik niet ,kan eigelijk ook niet uitleggen hoe ik me wel voel.dit komt natuurlijk ook door deze nieuwe zwangerschap,ik heb zolang tegen morgen op gezien,maar na het goeie nieuws van van de week heb ik dat helemaal niet meer.peter heeft vrij morgen ,daar ben ik wel heel blij van…we gaan de dag samen doorbrengen,met herinneringen ophalen en tegelijk ook toekomstplannen maken (hoezo dubbel)

aankomende zondag geven we een feestje die een mix van dingen samenvoegd…peter zijn verjaardag 5 feb…thomas zijn engeltjes verjaardag…een verlate housewarming…en we gaan zondag bekent maken dat we weer zwanger zijn…we doen dus alles tegelijk…we hebben dan de hele fam samen in 1 ruimte dus dat is mooi makkelijk… :wink: ben alleen zeer benieuwd naar de reacties…waar ik dus een beetje bang voor ben is dat mensen waarschijnlijk gaan zeggen :waarom zeggen jullie het toch zo vroeg?ik weet dat het een normale vraag is,maar vind het gewoon niet leuk !!! we zijn er trots op.enne ik groei zo abnormaal snel dat ik het nooit maar dan ook nooit 3 maand verborgen kan houden ook al zou ik het willen. !!! zie foto…

foto is wat wazig sorry dat komt doordat ik hem heb gemaakt met de webcam :oops:

Diana

Ik begrijp dat het morgen een dubbele dag wordt, maar dat is ook normaal.

Tuurlijk ben je blij met deze zwangerschap en verdrietig dat het alweer een jaar geleden is dat je bevallen bent van Thomas*

Ik denk niet dat mensen zullen zeggen dat je het vroeg verteld, maar houdt er wel rekening mee dat ze anders zullen reageren.

Het is voor hun uiteraard ook niet meer vanzelfsprekend dat jij zwanger bent en dat er dan een gezond levend kindje wordt geboren.

Gelukkig veranderd het wel hoe verder je vorderd in je zwangerschap.

Maar ik zou zeggen, geniet ervan, kijk niet hoe andere reageren, kijk naar jullie zelf, wat jullie gevoel jullie ingeeft :-*