He getver Marielle, dat is zeker schrikken. Wens jouw Wilco maar heel veel sterkte (mijn man heet ook Wilco). Nu maar hopen dat ze er vroeg genoeg bij zijn inderdaad.
Hier vanmiddag bericht gehad, ik krijg 28 december de vlokkentest en heb dan binnen twee weken de uitslag.
hihi, Rohyren, zojuist bij de juli mama’s gevraagt hoelang het duurd voor je de uitslag hebt. Nu… 2 weken dus.
Ben erg benieuwd.
:mrgreen: Liefs, Evelien :vlinder:
Marielle
Wat een naar nieuws :hug:
Hopelijk kan Wilco snel onder het mes :hug: :-
Roberyn
Dus 2e week van januari krijg je dan de uitslag
Heel spannend voor jullie dus :-
Hier even 1 uurtje gelegen, had hoofdpijn :sick:
Zoveel zieken hier!
Beterschap! :-
Marielle, wat een rotnieuws zeg!! :evil:
Heel erg veel sterkte en gelukkig zijn jullie er vroeg bij! :- :hug:
Ik duim voor jullie! :kaars:
Roheryn: :-*
Wie zin heeft, ik heb foto’s geplaats van Broes en Senne,…
Wie liever niet kijkt, dat begrijp ik volledig! :-*
Broes en Senne
Marielle: he verdorie! ook dat nog op het einde van dit jaar!
Heel veel sterkte voor Wilco en voor jou natuurlijk ook! :thumbup:
Voor alle zieken: Beterschap!!!
:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Nou Wilco heeft vanmiddag gesprek gehad met chirug en nu moet hij maandag weer komen voor een rectoscopies onderzoek ofzoiets dan wil hij dus nog ff kijken waar de poliep zit en hoe groot het is zodat hij precies weet hoe en wat. Hij wordt daarna zo snel mogelijk geholpen dus ws eerste week januari want het is toch een behoorlijke grote poliep wat al een stuk dikke darm inneemt en aangezien hij ook al ingekapselt is hebben ze haast en nemen het godzijdank heel serieus.
Bietje wat een super leuke fotos en wat is die al lang zeg past echt bijna niet meer in die wieg.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties
Liefs Marielle :vlinder:
Bietje: wat een schatjes! :inlove: :mrgreen:
Ik zit hier vanavond voor de verandering eens helemaal alleen thuis :shifty: . Sander zit in Utrecht samen met een goeie vriend bij een optreden van Intwine. Kennen jullie deze band? Roger (de zanger) deed mee met de allereerste Idols, maar zag later af van een contract.
En Roger is weer een neef van die goeie vriend van ons.
Ik hou er niet zo van, maar hun zijn er dus helemaal weg van :eh: :roll:
Ik ga zo heerlijk voor de buis hangen :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Bieke wat een schatjes :inlove:
Marielle wordt er dan bij Wilco een deel van de dikke darm weggehaald tijdens een operatie en moet ie ook nog worden bestraald. Bij mn moeder hebben ze namelijk ook een deel van haar darm weggehaald vanwege een poliep daar.
Chantal veel plezier voor de tv :thumbup:
Evelien ik ga ook niet meer in t donker naar de begraafplaats hoor. Durf ik niet. Hier is het wel gewoon 24h per dag toegankelijk
Verder weinig te melden. Mag ws in t nieuwe jaar weer gaan werken van de fysio :dance: . Ben echt super blij al zal t in t begin wel erg gaan tegen vallen denk ik
Liefs Viola
Wat een goed nieuws Viola lekker hoor om weer te gaan werken lijkt mij moet er nu zelf nog niet aan denken maar dat heeft andere oorzaken. :inlove:
Maandag weten we precies hoe en wat ze gaan doen maar ze gaan in ieder geval een stuk van de dikke darm verwijderen maar bestralen of weet ik veel wat dat horen we maandag ook.
Liefs Marielle :vlinder:
We wachten af en denken aan jullie :hug:
:-* en liefs Viola
he marielle wat een naar nieuws meid…kan je er net even bijgebruiken tegen de feestdagen aan…je kan in elk geval blij zijn dat ze er op tijd bij zijn.ik wens jullie alle sterkte voor de komende tijd… :hug:
Bieke :inlove: Wat een prachtkindjes :inlove:
Chantal: Intwine, ik vind er zelf ook helemaal niets aan. Ik krijg altijd hoofdpijn van hun muziek :shifty:
Viola, goed nieuws dat je weer mag gaan werken. Rustig aan beginnen en opbouwen zou ik zeggen.
en voor ik het vergeet, bedankt voor je kaartje
Vandaag voel ik mij weer wat beter, ik had vanmorgen ook eigenlijk geen verhoging meer. Ik doe het nog lekker even rustig aan. Van Rinse moet ik ook nog binnen blijven en zielig doen. :lol: Gisteravond wel avondeten op bed gekregen. Niet gekruimelt :thumbup: , maar wel gemorst :thumbdown: Een extra reden om mijn bedspul vandaag te wassen, en die vlek zal ik waarschijnlijk ook nog wel even voor moeten behandelen :?
Rinse is gisteravond voordat hij thuiskwam (even na 6 uur) nog naar Jelte gegaan. Met mij aan de telefoon. Hij vond het toch ook wel een beetje eng zo in het donker alleen en was dan ook blij dat hij mij aan de telefoon had.
Het kerstboompje van Jelte stond prachtig verlicht. En verder stonden nog veel meer lichtjes aan.
Wat ook zo mooi was, was dat alle molentjes hard gingen draaien. Toen Rinse weer weggaan merkte hij opeens op dat buiten de kindervlinder het eigenlijk helemaal niet waaide.
Ik ben erg benieuwd naar jullie kerstkaarten. De onze zijn dus al de deur uit (vanmorgen de laatste, want van een paar wisten we niet gelijk het adres of waren we vergeten) en ik kreeg gisteren al een paar belletjes over de kaart. Vind ik wel grappig. Zoveel werk hebben we er niet aan gehad. Zelf kaarten maken hebben we echt geen tijd voor. Maar dit jaar idd wel iets meer werk eraan gehad dan voorgaande jaren.
Overigens stuurde we normaal veel meer kaarten. Dit jaar hebben we dat wat beperkt. Normaal gesproken vind ik het gewoon leuk om iedereen die we kennen een kaart te sturen, maar nu had ik zoiets van, volgens mij krijgen we van sommige alleen een kaart terug omdat wij een kaart sturen. Laten wij nu wachten of we een kaart krijgen en dan pas een kaart terugsturen. (bij de mensen waar we wat minder mee hebben uiteraard)
Tjonge jonge, weer een heel verhaal geworden zeg :oops: En dat nogwel voor mijn ontbijt. Nu eerst maar snel eten, heb behoorlijke trek (knor)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hoi dames,
wat een zieken hier zeg, allen beterschap!!! :-* :-
marielle wat een vreselijk nieuws zeg, ik hoop het beste voor wilco, het zal natuurlijk een hele ingreep zijn hoor!!!, qua operatie en verder het eten en zo, zal hij sterk moeten oppassen wat hij zal eten in het begin en zo, pfff. en net nu, maar wees langs andere kant ‘blij’ dat jullie er vroeg bij zijn! :hug:
bieke wat een knulletjes he!! :inlove:
tja hier niet echt veel nieuws, ben even nog kapot van gisteren, is er maandag iemand nieuw aanvaard bij ons, kwam die gisteren al niet meer werken. geen zin zeker :? en ik mocht dan 13 u blijven werken :evil: pfffff.
voila en nu terug gaan werken.
evelien bedankt voor je kaartje meid, héél mooi met dat vlindertje zeg!!! :inlove:
groetjes lynn mama van senne
@Zonneschijn wrote:
Gisteravond wel avondeten op bed gekregen. Niet gekruimelt :thumbup: , maar wel gemorst :thumbdown:
:lol:
Ik heb je kaart al binnen en vind t vlindertje prachtig.
Ik vond dat kaartje trouwwens gewoon leuk. Was via via o p die site gekomen en vond deze voor jou wel toepasselijk.
Lynnty werkse. Lekker dat die nieuwe niet is komen op dagen. Dat doe je toch niet :naughty:
Liefs Viola
Jaja…ik heb een kaartje binnen!! :mrgreen: Die van Evelien, heel schattig met het kleine vlindertje.
Ik heb idd die grotere pons. Dus echt een mega vlinder :mrgreen: .
Als het goed is krijgen jullie vandaag mijn kaartje binnen…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Kelly heeft vandaag voor het eerst het hangertje met de as van Ryan om. Ze had het de laatste dagen veel over hem, dat ze hem mist en dat ze verdrietig is. Ik vroeg haar of ze dan het hangertje om wilde, dan was hij bij haar. Dat wilde ze wel. Maar eigenlijk wilde ze hem ook niet om houden (volgens mij bang om hem te verliezen of zo), dus tegen de juf gezegd dat als ze hem af wilde, ze bij de juf moest komen. De juf weet nu ook dat ik zwanger ben…ik denk dat het ook een van de grootste redenen is dat Kelly er nu weer zo mee bezig is.
Chantal, ik hou de brievenbus goed in de gaten! Ben erg benieuwd naar het grotere vlindertje, want ik heb ook erg getwijfelt wat ik nu wilde.
Lynn, jij hebt het kaartje ook al binnen? Zo snel en dat helemaal naar Belgie, meestal duurd dat heeeel veeeel dagen extra. Misschien wel omdat ik voor het gemak teveel geld op de postzegels heb gebruikt :mrgreen:
Rohyren, Heeft Kelly een eigen hangertje met haar broertje erin? Wat lief zeg. Maar ik zou zelf ook erg bang zijn om het te verliezen, laat staan een meisje van 5. Ik vind wel dat je er goed mee omgaat, hoe je dit gehandeld hebt.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Kelle en ik hebben inderdaad allebei dezelfde hangers met wat as erin. Wilco wilde niets hebben, maar omdat Kelly nog zo jong is heb ik er toch maar een voor haar laten maken…voor later. En mocht er wat gebeuren, ik heb nog een klein beetje as over, los in een zakje.
oh, mooi zeg!!