Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Alweer het 5e deel.

De collage nu weggelaten en ook de vraag om onze foto’s te plaatsen in het showforum link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.

:hug:

En dan ook nog een lijstje:

Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij dan een PB.

lijkt me goed een nieuw deel :slight_smile:



een lijstje zie ik helemaal zitten evelien, je doet maar, moet je nog gegevens van senne*?



groetjes lynn mama van senne*

waar blijven de banners???

deel 5 toch? :?

Ik meld me ook even in het nieuwe frisse deeltje! :wink:

Lynn, Evelien heeft de welkomsttekst waarschijnlijk gewoon gekopieërd vanuit het 4e deeltje en het niet opnieuw gelezen! :naughty: :mrgreen:



Leuk idee, zo’n lijstje! :thumbup:

Ja deel 5. Ik kan hem zelf alleen niet als sticky plaatsen en deel 4 daarvan afhalen.



ik maar altijd een nieuw deeltje aan en dan komt het altijd goed.



banner? Komt ie.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hihi :mrgreen: denk ik ook.

@Bietje wrote:

Ik meld me ook even in het nieuwe frisse deeltje! :wink:

Lynn, Evelien heeft de welkomsttekst waarschijnlijk gewoon gekopieërd vanuit het 4e deeltje en het niet opnieuw gelezen! :naughty: :mrgreen:



Leuk idee, zo’n lijstje! :thumbup:
oh dat :oops: Het is aangepast. :mrgreen:

niks ergs !! :mrgreen:

Ik ga van het weekend wel aan de slag met het lijstje, want die moet natuurlijk wel heel mooi worden.



De meeste gegevens weet ik inmiddels wel van jullie en indien ik het niet weet, vullen we het dan wel aan.



Ok?



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

lijkt me heel leuk :smiley:

Voor degene die nog niet in de huiskamer zijn geweest. Het volgende bericht moeten jullie lezen.



Voor MaMa’s met vlinderkindjes…



:cry: Heel mooi, heel fijn.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wat lief!!!



Rob is vandaag ziek, dus die is thuis ( vind ik stiekum wel gezellig, een beetje zusteren) Schoonouders komen vanmiddag even langs. Ook gezellig, en verder heb ik nog niet echtplannen voor vandaag





KErstkaartjes!! leuk!!! stuur mij anders allemaal een pb’tje met je adres + email, dan maak ik een lijstje en mail die naar jullie allemaal? Is dat een goed idee?



liefs

goed idee Linda. Ik stuur je een PB. :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Zo ik meld me ook ff voor het nieuwe deeltje heb vanochtend tot nu toe nog weinig tijd gehad heb heerlijk geknufd met Quillan heb hem babymassage gegeven ik heb deze cursus toen gedaan voor mijn werk en het is echt geweldig om te doen echt een aanrader.



Linda ik pb je mijn gegevens ook wel.



En een lijstje lijkt me erg leuk.



We zullen dit weekend de boom opzetten en het hele huis een beetje versieren in de sfeer. Alweer een kerst zonder mijn meisje god wat gaat de tijd dan ook snel. Dit jaar wordt het Quillan zijn eerste kerst ook wel heel bijzonder vind ik altijd we zullen dan zeker ook naar Luna gaan.

Volgende week zaterdag of zondag zullen we voor het eerst met Q naar Luna toe en dan zullen we gelijk haar grafje ook weer in de kerstsfeer maken heb vorig jaar zulke mooie kleine sterretjes gekocht voor in een boompje bij de zeeman echt heel leuk, maar goed jullie zien de fotos wel weer van het resultaat.



Liefs Marielle :vlinder:

Jeetje wat lief zeg doet me heel veel vooral na de laatste paar dagen idd weer.



Liefs Marielle :vlinder:

Oh ja moeten we zelf melden dat dit een sticky moet worden?



Marielle :vlinder:

wat is een sticky??



zet in je pb’tje ook even je emailadres!! thanxx

geen idee wat betreft sticky. Meestal gebeurd dat vrij snel. Hoef ik daar niets voor te doen.