Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Hallo lieve mensen,



Ik meld me natuurlijk ook weer aan!!



Weet even niet waar ik moet beginnen…wat is er veel gebeurd en geschreven hier op het forum!!



Evelien: van harte gefeliciteerd!!!



Helaas ben ik niet zwanger… :cry: Het is harder aangekomen dan verwacht.



Victoria: geen probleem hoor!!! Ik ga aanstaande maandag beginnen met de beelden.



Zoo, nu ga ik eerst maar even proberen bij te lezen en dan horen jullie wel hoe mijn weekje vakantie was.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

chantal meis, dikke :hug: :hug: weet hoe het voelt die domper, ben ook niet zwanger :cry:



hopelijk was je vakantie nog wel ok dan om het maar even goed te praten



groetjes lynn mama van senne*

chantal!!! :-*

hoe was je weekje weg verder? Pfff balen zeg,d at je niet zwanger bent. :hug:

Nou, je hebt heeel wat bij te lezen.

xx

He Chantal fijn dat je er weer bent lekker uitgerust?

En balen voor je dat het dit keer weer niet raak is, hopelijk gebeurt het snel voor jullie in 2007.



Liefs Marielle :vlinder:

Chantal :hug:

Balen zeg. Maar ik ga zeker weer voor je duimen deze ronde :-



:-
Liefs, Evelien :vlinder:

@chantal… welkom terug … hoop dat je toch nog wel een leuk weekje heb gehad ondanks dat je ongi ben geworden :hug:



maarre meiden wat is nu de bedoeling om echte kaarten naar me kaar te sturen of via mail?? … ik snap het ff nie … maar goed ligt aan mij ben puur natuur blondt whahaha… ik hoort het wel…



verders hier nie veel te melden … gelukkig is de dag alweer bijna om…



liefs miranda :vlinder:

echte kaartjes.



maar omdat het iet echt veilig is om zomaar je adres hier openbaar te zetten, stuurt iedereen mij zijn echte adres in een pb’tje. En zn emailadres ook zodat ik de lijst met adressen straks allemaal naar jullie emailadres kan sturen. Op die manier slingeren onze adressen neit op internet rond

ow ok nu valt hier het eurocentje hihi … sorry :oops: :oops: :oops: … ik zal je gelijk pben,…



liefs miranda :vlinder:

Chantal

Hoe is het met je meid? :-* :hug:



Hier komt morgenavond de hele familie het jaardag van Vera* herdenken.

Alleen is jammer genoeg het kunstwerk nog niet af, dat is waarschijnlijk 1 week later pas klaar.



Verder hier ook weinig te melden :think:

@victoria… jammer zeg dat het monumentje dan nog nie klaar is… maar wat heb je der aan als het snel afgemaakt word en daardoor ook weer nie mooi is… iig :hug: … en alvast sterkte voor morgen!!!



ik kreeg ook te horen van mijn ma net dat hun en mijn broertje en schoonzus voor de kerst voor ons een foto van Ghislaine* op linnen hebben laten maken, omdat we geen echte grote foto van Ghislaine* hebben… als het goed is krijgen we hem van de week binnuh ben zo benieuwd naar wat het is geworden



liefs miranda

Goh, ik ben echt helemaal duf, heb zoooo veeeeel gelezen hier op het forum!!!

Allereerst ben ik natuurlijk ontzettend geschrokken van het bericht van Rhiannon; haar prachtige dochter :: die helaas ook niet mocht blijven leven. Zat gelijk met tranen voor de pc :cry: . En bij het checken van mijn mail (44 e-mails :shock: in 1 week tijd ) vond ik idd ook het e-mailtje van de moderators waarin een bijdrage werd gevraagd voor een cadeau voor Rhiannon.

Nu hebben jullie daar al over kunnen schrijven, maar ik nog niet. En ook ik wil er toch nog wat over kwijt.

Het maakt namelijk niet uit of je nu een Nov. mama bent of een weet ik veel (noem een maand) mama bent. Ook wij hebben ons kindje(s) verloren :cry: . Ik vind het erg aardig van haar collega’s om dan iets voor haar te kopen, maar vind het een beetje raar om e-mailtjes hierover te verspreiden aan i.p. wild vreemden mensen. Stuur ze dan gewoon aan degene die Rhiannon goed kennen.

Het zet toch wat kwaad bloed als men wel voor de een en niet voor de ander zo’n “grootscheepse” actie op touw zet.

En Rhiannon kan hier niets aan doen, dit is allemaal buiten haar om geregeld. Dus ze hoeft zich over dit gedoe absoluut niet schuldig te voelen. En zoals ik al vaker heb gezegd: het is goed bedoeld en daar wil ik maar bij laten. :wink:



En dan natuurlijk het bericht van Jesse :
: :kaars: . Verschrikkelijk!!! ik heb er echt geen woorden voor. Ik werd er ook misselijk van. Het houdt me toch behoorlijk bezig. :cry: Het verdriet van die ouders, gewoon onbeschrijvelijk!



Diana: meid wat fijn dat het weer de goede kant uitgaat met jullie!!! :thumbup: . Volhouden, en idd de aanhouder wint! Jullie komen er wel met z’n tweetjes uit. :hug:



Victoria: Een mooi buikje heb je al zeg!! :mrgreen:



Lynnty: :hug: Ik zag het al aan je banner dat ook jij niet zwanger bent, helaas. We gaan gewoon voor een gewelig nieuw begin in 2007, afgesproken!! :wink:



Oja, mijn weekje, bijna vergeten :oops:

Ik ben lekker uitgerust, maar was toch wel op van de zenuwen, omdat ik tijdens ons weekje niet ongesteld ben geworden! maar helaas eenmaal thuis gekomen, eindelijk testen!!! was de test toch negatief :frowning:

Ook vonden we het toch weer moeilijk om in het zwembad en op het plaza al die gelukkige papa’s en mama’s te zien met hun kleintje… :cry:



Nou, ik ben weer even uitgetikt…Fijn weekend allemaal!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Nou chantal, we hebben je hier gemist hoor! En ontzettend met je meegeleefd! En wie weet zijn wij nu straks wel tegelijk zwanger, want vanaf januari mogen wij ook weer zwanger worden





Miranda, dat lijkt me heeel erg mooi… op doek. Eneeuuh graag een foto als het zover is



Victoria, ikvergeet iedere keer te vragen… hoe gaat het met jou en je buikje? Hoe ervaar je het allemaal. Kunen ze je in het ziekenhuis gerust stellen? Ikben geboren in een bosch ziekenhuis; Het willem alexander (9e verdieping) maar jij gaat vast naar het groot?



wij hebben zojuist mijn familie (ouders broer en zus + aanhang) uitgenodigd om hier met 1e kerstdag te komen. Lijkt me het fijnst om gewoon thuis te zijn, bij al lara’s spulletjes. Nog ideeen voor een makkelijk, snel en lekker kerstmenu???



Ikheb al een aardig adressenlijstje, ik stuur hem naar jullie zodra ikalle adressen heb ok?

liefs Linda

Chantal, welkom terug meid! :-*

Chantal

Moeilijk hé om andere leuk met hun kindjes te zien en niemand ziet aan ons dat wij ook mama en papa zijn :cry:

En ik vind het ook klote voor je dat je een negatieve test hebt :thumbdown:

Heb je dan ook je menstruatie?

Over de actie van Rhiannon, je zegt precies wat ik ook bedoel en Rhiannon weet er helemaal niets vanaf dus die kan er zeker niets aandoen en ik hoop ook niet dat zij zich bezwaard gaat voelen :hug:

Het is al erg genoeg wat ze heeft moeten meemaken.



Linda

Met mijn buikje gaat het goed hoor, hij groeit echt goed :shock:

Ben tot nu toe maar 1x een beetje in paniek geweest en gelukkig heeft het ziekenhuis mij gerust gesteld.

Het Willem Alexander ziekenhuis wordt verbouwd, want het Groot gaat verdwijnen ik geloof in 2008.

Chantal wat dubbel dan he je gunt het een ander zo graag een kindje maar je wilt het zelf ook zo graag en als je er dan steeds zo mee geconfronteerd word dat doet pijn. Ik weet nog wel goed dat het net leek alsof na Luna ineens heel Sneek achter de kinderwagen liep werd er gek van. Maar ik weet zeker dat 2007 voor jullie een top jaar gaat worden.



Diana heb je trouwens al een naam voor je kattenhuis?



Liefs Marielle :vlinder:

ik ben al druk kaartjes aan het schrijven…

Ik waarschuw jullie alvast, mijn handschrift is een regelrechte ramp

hahahahah klinkt heel bekend hier ook hanepoten.



Weltrusten Dames



Liefs Marielle :vlinder:



Krijg morgen de ex schoonfamilie op bezoek zo n zin in niet dus steken altijd hun kop in het zand voor alles wat er hier gebeurt is en nu weer gebeurt.

Victoria, Jammer dat het monumentje net niet op tijd klaar is. Maar het wachten is vast de moeite waard :-



Miranda, leuk zeg van je ouders dat ze de foto van Ghislaine
op linnen voor je laten maken. Heb je ook zoiets van Evert?



Chantal, vreselijk hè al die blije moeders en vaders met babies of kleine kindertjes. Gelukkig raak ik er al steeds meer aan gewend, al zal ik nog niet zomaar bij iemand in de kinderwagen gaan kijken.

Behalve dan bij mijn buurvrouw :inlove:



En wat balen zeg dat je niet ongi wordt tijdens je weekje weg. Je krijgt dan toch steeds meer hoop. Ben je inmiddels wel ongi geworden dan?



Vandaag en/of morgen ga ik ook echt beginnen met de kerstkaarten, ik heb alvast wat voorwerk gedaan.

Eerst gaan we zometeen kerstshoppen. Ten eerste willen we een klein boompje kopen en versieren voor bij Jelte op zijn grafje. En voor ons wil ik natuurlijk ook wat nieuwe dingen, zoals vlinders. Een Jelte boom zeg maar :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goeiemorgen dames,



Ik ben nog niet ongi geworden??? :eh: :eh:

Maar dat de test negatief is zegt mij voldoende, en voor mij is het niet vreemd dat ik een week of twee later ongi word. Ik ben echt heel onregelmatig! helaas! (het was bijzonder dat ik na de keizersnede twee keer na 38 dagen ongi werd!)

Ik voel me ook niet zwanger en dat had ik de vorige keer wel.



Normaal gesproken kan ik het trouwens wel beter hebben hoor: de gelukkige moeder en vaders, maar toen dit weekje geboekt werd was het dus de bedoeling dat wij als gezinnetje meegingen!!! en nu waren we dus toch weer met tweetjes…



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik heb net ook het boekje ‘Mooie dromen’ besteld voor Noor’s :**: kerstdag!

Daar zal mijn zus vast blij mee zijn, dankjewel voor de tip! :inlove: