Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Je moet blijkbaar overschrijven op een nederlanse bankrekening… en dat is voor ons nog eens 10 euro extra,…

Nu heb ik een mail gestuurt om te vragen of ze ook een belgische bankrekening hebben maar ik vrees ervoor, … wat jammer zeg … :cry:

chantal,



Ik begrijp je volledig, ben nu ongi, na 7 dagen uitstel, kwam er ook gek van, zwangerschapstest negatief en ongi die wegbleef!

hopelijk komt dit snel goed :thumbup:

dat gevoel is niet zo leuk he, als je dan al die mama’s en papa’s ziet?

ik word er ook gek van, en zoals je beschrijft, aan ons zien ze het niet dat wij ook mama en papa zijn, :cry:



groetjes lynn mama van senne*

Bietje wat een leuke avatar heb je wat een heerlijke glimlach heeft ie toch ook skeetje hoor.



Hier gaan we dan vanavond de boom maar opzetten gisteravond geen tijd gehad Quillan was lekker wakker had geen zin om te slapen en heeft heerlijk bij mij gelegen zalig.



Liefs Marielle :vlinder:

bietje!! ik kanhet ook voor je bestellen, maak jij gewoon het geld op mijn rekening over, dan scheelt dat weer 10 euro. Of zit die 10 euro um in de bezorgingskosten???

hallo meiden,



Even 1,5 dag heel druk gehad en dan zijn er een hoop pagina’s bij :shock: ben bijna klaar met lezen.

Joost staat in de keuken en heb dus even de tijd voordat we weer weg moeten.



Chantal welkom terug. Jammer dat je niet zwanger bent maar ook nog niet ongi :hug:

Hoop dat je week weg toch lekker was ondanks de vele kindjes daar. Ik weet wat je voelt. Wij zijn in Sep naar cparks geweest. We hadden dat al geboekt toen Loek* nog leefde en hebben dat laten staan. We wilde er toch even uit, maar al die kinderen. We hebben wel heel duidelijk t zwembad gemeden.



Linda ik pb je even. Dames weet wel ik ben niet een crea bea en niet erg orrigineel :shifty:



Marielle veel plezier met t opzetten van de boom :thumbup:



Bietje wat een leuke avator :inlove:



Gisteren zijn Joost en ik naar de stad geweest. Ik ben me zelf een beetje te buiten gegaan en heb aan 500 euro :shock: aan kleren gekocht . Het was echt nodig. Joost heeft me aan gekleed en ben bijna 2 uur bezig gewwest met passen. Voorlopig hoef ik niets meer te hebben denk

ik :oops:

Verder is gisteren de auto naar de sloop gebracht. Dit is de auto die Joost bijna in de puinpoeier gereden heeft toen Loek* overleden is en we waren m beu en hij as niet meer in orde. Om m te laten maken zou veel geld kosten en dat hadden we er ook niet voor over.

Heb gisteren in 5 maanden voor t eerst weer auto gereden :dance: . Was echt geweldig. We moesten naar een 25 jarige bruiloft en dan Joost een keer drinken. Nou hij heeft zn schade in gehaald geloof ik :?

Het was wel pijnlijk, maar de moeite waard.

Morgen gaan we naar vrienden en lekker naar t bos. ALs t goed is blijven we daar eten. Nou heb ik daar een vraagje over, want vind t zo vreemd. Zij nodien ons uit om te komen eten. Als puntje bij paaltje komt koken ze niet maar laten ze wat komen. Helemaal niet erg, maar dan moeten we zelf ons eten betelen. Vind dat zo vreemd. Als ik iemand uitnodig dan hoeven ze niet zelf hun eten te betalen of ik nu kook of iets laat komen. Wat vinden jullie daar nu van?



Liefs Viola

`hoi hoi



@eveline… nee ik heb nie zo foto van Evert… dus dalijk alleen van Ghislaine* maar dit krijgen we van mijn ouders en broer en schoonzus ipv een (speelgoed)kinderwagen voor Ghislaine* (om mee te spelen) … Ze wilde ondanks dat ze overleden was toch nog wat geven voor de feestdagen



@viola… idd wel raar van die vrienden… als onze vrienden hier komen en we gaan eten halen dan bespreken we dat van te voren of we dat gezamenlijk betalen of dat ze het krijgen … maar eigenlijks is het zo als wij personen uitnodigen dan komen het natje en droogje voor onze rekening toch…



liefs miranda :vlinder:

Hier is het als je mensen uitnodigd wordt van te voren besproken of dat wij koken of dat we iets gaan halen. Als we iets gaan halen is dat voor ieders zijn eigen rekening. Maar nodig je iemand uit om mee te eten, dan gaan mensen er vanuit dat je zelf iets kookt en dat je dus niets hoeft te betalen.

@Linda_ wrote:

bietje!! ik kanhet ook voor je bestellen, maak jij gewoon het geld op mijn rekening over, dan scheelt dat weer 10 euro. Of zit die 10 euro um in de bezorgingskosten???


Erg lief van je meid! :-*

Jij woont toch ook in nederland?

Dus da’s dan ook een nederlands bankrekeningnummer helaas…

Ik denk dat dat op hetzelfde neerkomt … :cry:

Ik vraag het straks nog eens aan Marino.



Bedankt voor de complimenten van mijn avatar, ik vind het zelf ook een superlieve foto, ben zo trots op mijn manneke, die doet me met één lach weer stralen van geluk! :inlove:

Ik hoop zo dat ook jullie dit snel mogen meemaken! :pray:



Viola, aan 500 euro kleren! :shock:

Wauw, nee, dan hoef je in de eerste maanden geen nieuwe kleren meer denk ik … :think: :mrgreen:



Wat vreemd dat je zelf je eten moet betalen,… ik heb het nog gehoord maar ik zou dat zelf nooit doen, 'k vind dat een beetje vreemd… :think:

Chantal, nog niet ongi… dus toch nog ff klussen? en duimen :thumbup: :thumbup: :pray: Het kan natuurlijk ook zijn dat je eisprong gewoon wat later is gekomen en de test daarom te vroeg. Dat is het vervelende van onregelmatig zijn. Je weet het gewoon niet.

Achteraf gezien toen met Jelte heb ik ook tevroeg getest. 6 dagen na de eisprong (ik was toen alweer 2 maanden niet ongi geweest) Toevalligerwijs een maand later weer een test gedaan (zag ik liggen) en toen was hij opeens positief! Pijnlijke borsten kreeg ik toen ook pas bijna een week later.

:pray: :pray:



Wat kerstkaarten betreft, verwacht van mij ook geen kunstwerk hoor! Alleen het geponsde vlindertje is kunstig. (jaja, ik heb inmiddels ook een vlinderpons)



Vandaag lekker geshopt. Eerst kerstspullen. We hebben geen nieuwe kerstboom, maar wel zijn alle ballen, vlindertjes en veertjes nieuw. Hele andere kleuren dit jaar. Past goed bij onze nieuwe bank :mrgreen:

Ik zal straks ook nog ff een foto maken.



Voor Jelte hebben we ook een kerstboompje gekocht. Tot onze blijdschap zagen we led-verlichting op batterijen. Geweldig, dat gebruikt namelijk heel weinig stroom en hopelijk blijven de lichtjes een paar weken branden. Deze dus in de kerstboom bij Jelte gedaan.

Ik ben zo blij, want wat is een kerstboom zonder verlichting?

Inmiddels ook helemaal versierd. Morgen zetten we de kerstboom neer bij Jelte. Oja, het batterij gedeelte hebben we in zo’n mof gedaan. Hopelijk is het dan ook allemaal weersbestendig.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@bietje … is idd een hele mooie avatar…



@viola … ja idd wow 500 euri aan kleren pfff… maargoed tegen woordig zit je zo aan dat geld als je niet uit kijkt…



het is een poos geleden dat ik nieuwe kleren heb gekocht hihi… ikmoet nog een nieuwe winterjas hebben dus denk dat ik a.s. zaterdagaaf hier in het dorp gaat kijken hebben we moonlightshopping… is altijd zo gezellig in het dorp met overal vuurkorven enzo …



liefs miranda :vlinder:

oja, nog vergeten…



Bieke, jammer dat je niet naar de meeting komt (we zijn overigens wel bezig met een andere locatie in Utrecht) Dan kan ik het wel voorschieten ofzo.

Geld sturen via de post lijkt mij niet zo handig.



En inderdaad, zag het gisteren al, wat een ontzettend lieve en mooie avatar :inlove:



Viola, Ik moet zeggen dat ik het maar raar vind dat je zelf moest betalen.

Over het algemeen zouden wij dan ook betalen.

Of je moet het inderdaad afgesproken hebben.

Ik heb ook wel een paar keer gehad dat wij op bezoek waren en er eten werd gehaald en wij vroegen of we mee moesten betalen (we waren onverwachts blijven eten) Was ook nergens voor nodig.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Nou vonden wij ook maar gingen toch een beetje twijfelen aan ons zelf en heb t daarom aan jullie voorgelegd.

Ja 500 euro is veel geld maar t laatste wat ik gekocht had was zwangerschapskledeing en dat is alweer meer dan een jaar geleden :cry: dat ik dat gekocht heb en nodig had.

Het was dus echt nodig. Ik koop altijd meer voor Joost dan voor mezelf en nu was ik een keer aan de beurt :wink:



Liefs Viola

Evelien, had ook al gedacht om geld op te sturen via de post dan maar dat lijkt me inderdaad niet zo veilig,… hmm… geld meegeven met Lynn?? :think:

Dan moeten we wel eerst eens afspreken hé Lynn! :mrgreen:

Een andere locatie? … :think:

Waar hadden jullie dan gedacht en wanneer eigenlijk?

ik moet even kwijt: IK KAN NIET WACHTEN om opnieuw zwanger te zijn!!



(ik ben niet met de pil begonnen in die tussentijd, en ik meot zeggen, die condooms ben ik ook wel zat ondertussen)

Meid dan ga je er toch voor!!!



Natuurlijk worden het spannende tijden :frowning:

Maar als jou gevoel zegt ik wil er voor gaan dan moet je niet langer wachten.

:hug:

Ik hoop dat het snel lukt en dat alles goed verloopt :pray: :-*



Sorry dat ik hier even binnenviel :oops:

Linda, ik kan je gevoel zo ontzettend goed begrijpen! Ik had precies hetzelfde.

Ik had gelukkig alleen geen keizersnede gehad en kon er dus ook gelijk voor gaan. Ik weet niet precies hoe dat inmiddels bij jou zit natuurlijk, maar binnenkort ga je toch weer naar de gyn? Ik zou gewoon vragen hoe erg het kan zijn als je nu alweer “per ongeluk” zwanger zou worden? en dus niet vragen wanneer jullie erweer voor mogen gaan. In het laatste geval krijg je misschien het antwoord dat je beter nog even kan wachten en bij die eerste vraag als antwoord (hoop ik voor je) dat het best al kan.



Het voelt ook zo dubbel he? Je wilt zwanger worden, maar je gebruikt wel een condoom.

Ik hoop echt dat je er al voor kunt gaan en dan natuurlijk ook dat het heel snel raak is :pray:



PrinsjeJason, wil je je niet verontschuldigen als je hier iets post? :naughty:



Ik ben zo blij met onze boom! Ik heb hem zojuist dan ook maar in het showforum gezet.

En met de kerstboom voor Jelte ben ik ook al zo blij. Zeker ivm de lampjes die erin zitten. Ik hoop toch zo dat die het idd gewoon blijven doen. (ook foto van op showforum)



Straks naar Jelte en dan gaan we de boom daar ook neerzetten. Hij is er vast erg blij mee en zal zijn molentje laten spinnen.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goedemorgen lieve meiden,



Gisteren dus de jaardag van Vera* herdacht :-*

En a.s. dinsdag is het 1 jaar en dan is het eten bij mijn schoonouders met zijn allen.



Evelien

Ik ga de bomen even bewonderen bij showforum.



Viola

Zo lekker geshopt :dance:





Wij moeten vandaag nog onze kerstboom optuigen, maar ik ben nu even lui :oops:

Victoria,

Is het een mooie verjaardag geworden? :hug:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ja dat wel, ook zo raar dat het al bijna 1 jaar geleden is.

Wat gaat de tijd toch snel eigenlijk :cry:

evelien wat een mooie kerstbomen zeg, en zo leuk dat Jelte er ook eentje krijgt!!, ik heb een kerststukje gemaakt voor aan zijn grafje te hangen want (hij is gecremeerd) als je iets op de muur zet dan waait het er steeds af :evil: . maar ik vind het heel mooi met de lampjes en zo :inlove: :inlove:



Linda hoe lang is je keizersnede geleden? van mij was de Keizersnede van 30 juli 2006 en zijn nu terug bezig, het is de bedoeling dat je niet binnen het jaar terug bevalt na de vorige geboorte, wij zijn alvast begonnen met klussen dus we zien wel wanneer het wordt zou ik zeggen, want als er dan al gauw enkele :twisted: tussen zitten dan loopt het ook op he om terug zwanger te worden. Dus meid ga er voor zou ik zeggen :thumbup:



bietje ik neem je geld alvast mee hoor! geen probleem, dan heb je het direct bij je, ok? :wink:



victoria :hug: :kaars: !





Hier was het gisteren mijn broertje zijn verjaardag, 18 jaar pfff was zware avond :zzz: zijn uit geweest met hem, en beetje gedronken :oops: :mrgreen: het was de eerste keer dat we er weer es goed in gevlogen hebben, had er een beetje dubbel gevoel bij maar heb me wel geamuseerd, en zouden jullie geloven dat ik er es deugd van gehad heb!



straks komt er een vriendin en samen gaan we naar de kerstmarkt op mijn werk (rust-en revalidatieziekenhuis) de patienten knutselen dan het hele jaar door op de ergo, en nu stallen ze hun kunstwerken uit, ben al benieuwd nog vlug beetje portefeuille vullen :mrgreen:



verder niet veel nieuws,



groetjes lynn mama van senne*