Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

halloo!!



Mijn keizersnede was op 23 september, dus dat is bijna 3 mnd geleden, wat dat betreft mag ik weer gewoon zwanger worden. Maar nog in verband met het onderzoek naar de reden van het overlijden van Lara, moet er nog een bloedonderzoek gedaan worden als ik helemaal ontzwangerd ben ( en dat is na 3 maanden) Ik mag dan dus neit zwanger zijn. Vanaf januaru mogen we weer :dance: dus gaan we er dan weer voor.



Ik ben nu wel een paar dagen overtijd, dusga morgen toch even een testje kopen. Rob en ik hebben wel echt voorzichtig gedaan, maargoed, je hoort weleens dat je van voorvocht ook al zwanger kan worden… Het zal wel niet, maar toch even voor de zekerheid morgen testje doen.



Straks komen mijn ouders eventjes langs, gaan we met zn allen even naar Lara. Verder rustig dagje vandaag

Hoi



Zo weer ff tijd druk dagje gehad vandaag visite gehad en heerlijk buiten gelopen met de wagen.



Viola over dat eten ik vind het onzin hoor jij wordt uitgenodigd dus dan hoef je ook niet te betalen of je moet het vantevoren hebben afgesproken met elkaar.



Linda heel veel succes in het ziekenhuis of moest je nu niet heen van de week weet het niet meer ontzwangeren nou.



Victoria hoe gaat het met jou allemaal alweer bijna een jaar geleden, wat gaat het toch snel he en wat kan er dan veel gebeuren in een jaar.



Evelien hoe voel jij je krijg je al last van kwaaltjes ik vond het heerlijk om die kwaaltjes te krijgen wist waar ik het voor deed.



Hier ook geen creabea met kaarten maken of zoiets hoor totaal niet eigenlijk.



Liefs Marielle :vlinder:

ik ga 27 dece,ber naar het ziekenhuis, duurt dusd nog wel eventjes, ga dan ook gelijk naar gyn. 16 januari hebben we gesprek op de nicu

@marielle wrote:

…Evelien hoe voel jij je krijg je al last van kwaaltjes ik vond het heerlijk om die kwaaltjes te krijgen wist waar ik het voor deed…


Ik heb nog steeds eigenlijk weinig last. Bij Jelte had ik nu overigens ook nog geen last. Toen kreeg ik bij bijna 7 weken pas last van mijn borsten.

Wat ik nu wel regelmatig 's avonds heb is brandend maagzuur :shock: Bij Jelte had ik dat dus juist pas aan het einde van de zwangerschap.

Nog wat opvallends, bij het volleyballen vrijdag merkte ik opeens dat alles weer een stuk soepeler ging. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik de laatste weekjes even niet gevolleybalt heb (3 trainingen gemist :oops: ) en dat toen ik begon misschien nog te vroeg was?



Gelukkig kan ik nu nog wel op mijn buik slapen. Het is wel wat minder comfortabel aan het worden, maar doet in elk geval nog geen pijn.



Oja, bedachten we vandaag opeens. Als je zwanger bent, mag je eigenlijk niet in 8banen. Ik heb er gelukkig al celdelend in mijn buik heerlijk van genoten in eurodisney :mrgreen:

Mijn eicel heeft vast een heel mooi plekje kunnen vinden in mijn baarmoeder om zich te kunnen nestelen.



Kerstkaarten zijn bijna allemaal geschreven. Ik ben nu even met het lijstje bezig.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb een lijstje op pag.1 gezet. Is dit voldoende gegevens? Willen jullie er nog meer bij?



Ook staat nog niet iedereen erbij (voornamelijk de mama’s die nog niet zo lang hier meepraten).

Stuur dan graag even een PB met de info, zodat ik deze erin kan zetten.



Ik heb overigens ervoor gekozen om de namen te sorteren op de geboorte maand van onze engeltjes.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik hebnog niet iedereens adrs,maar ik stuur jullievanavond de adressen die ikal heb door ok?

thanx… pfff, nog meer kaarten :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

nou meiden ik heb nogsteeds geen kerstkaarten oip de 1 of andere manier wil het nie lukken… probeer morgenhet nog een keer en anders ren ik wel naar de winkel…



liefs miranda :vlinder:

heb het ontwerp van lara’s monumentje ophet showforumgezet!!

Goedemorgen allemaal,



Linda wat een mooi monumentje voor Lara. De gedachte erachter vind ik helemaal geweldig zoals t uitgebeeld word :thumbup:



Evelien wat fijn dat je geen kwaaltjes hebt. Het duurt nog lang maar voorlopig maar houden zo :thumbup:



Lynnty wat fijn dat t gezellig was en dat je je hebt vermaakt



Hier weinig te melden. Moet vanmiddag weer terug naar t ziekenhuis voor mn voet. Er worden meer foto’s gemaakt om te kijken hoe t precies zit. Bij de vorige foto’s was te zien dat 1 schroef te lang was en een andere de breuk had opengeduwd (had ik volgens mij al verteld :oops: )

Misschien moet ik weer wel onder t mes. Hoop t niet want dan moet de kinderwens weer worden uitgesteld en dat wil ik niet. Vanmiddag ook weer naar de psycholoog en vanavond ook nog naar de fysio. Nod druk dus.

Laat jullie vanavond nog wel weten wat de arts zei.



Liefs Viola

Viola, heel veel succes vandaag :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Viola: succes :thumbup:



Evelien: hahaha, nou die eicel zal wel duizelig geweest zijn!! :mrgreen:



Vandaag gaat het wel weer redelijk met me. Gisteren echt een mega rot dag. Ik had gewoon gehoopt na dat weekje weer wat lekkerder in mijn vel te zitten, maar helaas…

En de rode duiveltjes hebben zich gisteren aangemeld :evil:

Dus tja dat hielp ook niet echt mee om wat vrolijker te worden :cry:



En dan zie ik eigenlijk steeds meer op tegen de kerstdagen! Dit had gewoon de mooiste kerst van ons leven moeten worden. Voor het eerst als gezinnetje… en nu staat onze boom op en mis ik onze jongens zo ontzettend erg…



Ga zo meteen een begin maken aan het eerste beeld.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal jammer dat de :evil: gekomen zijn :hug:

Chantal :hug: voor jou en laat maar ff lekker gaan die tranen en succes trouwens met al je beelden die je gaat maken.



Viola succes vanmiddag.



Ik ga vanmiddag voor het eerst met Quillan naar het consultatieburo ook zo spannend weer.



En dan woensdag de dag voor Wilco hij krijgt zijn uitslag van de kweek en de ctscan moet hij dan nog doen zijn zo benieuwd spannend allemaal hoor.



Liefs Marielle :vlinder:

Viola

Heel veel suc6 vanmiddag :-



Chantal

Een dikke :hug: voor jou :-




Marielle

Jij ook veel suc6 en sterkte met de uitslag, ik :pray: voor goed nieuws :-*



Hier verder weinig te melden.

Ik ga zo nog winkelen, maar het regent hier al de hele dag … om depri van te worden

viola, succes meid :thumbup:



marielle ook succes meid :thumbup:



chantal volgende keer beter he, zeg ik ook zo, het is inderdaad een pijnlijke periode mis mijn knulletje ook zo veel, en het verlangen naar deze tijd was zo groot ,maar nu :cry:

dikke :hug: van me.



straks begin ik aan de kerstkaartjes :dance:

heb nog een vraagje, ik las net over ovulatietests, mijn dokter raadde aan dit ook te gebruiken nu mijn cyclus door een gesmeten is, zou dit werkelijk goed werken? ik las net dat iemand die dit gebruikte toch niet zwanger raakte, klinkt toch raar, is er iemand met ervaring hiermee, en waar kun je ze krijgen ?





groetjes lynn mama van senne*

@viola succes dalijk :thumbup:



@chantal … :hug: …



@victoria veel winkel plezier …



ik ga vanmidag nog een poging doen om aan mijn kerstkaarten te beginnuh … dus meiden als jullie een beetje mazzel hebben dan hebben jullie ze wel voor de kerst 2007 whahah…

nee ik moet ook voor een vriendin aan de slag dus gaat ckers goedkomen… vanavond weer volleyballen en heb der best zin in ff weer lekker alles kwijt kunnuh en afreageren hihi…

Jaap die heb gister al zitten tellen nog 2,5 week bij zijn baas en dan is de overstap … kan merken aan hem dat ie weer wat blijer en opgewekter is … ben zo blij voor hem…



liefs miranda :vlinder:

Lyntty, hier geen ervaring met ovulatietests. Wel ben ik aan het temperaturen gegaan. De eerste maand kwam ik er nog weinig uit en de 2 maand superstrak aan alle eventuele kleine regeltjes gehouden en was het heel duidelijk wanneer mijn eisprong was.



… En het is dus nog gelukt ook :smiley:



Wat mij zo onhandig lijkt met die tests is dat je toch een behoorlijk aantal tests nodig hebt en dus ook best prijzig.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Voor Chantal nog even en knuffel :hug:

Balen meid, ook omdat je dus niet regelmatig ongi bent. Had ik voor Jelte ook en is idd erg frustrerend. Ik had ook het idee dat ik nu weer erg onregelmatig zou gaan worden, vandaar dat ik ook met temperaturen ben begonnen. (en omdat ik daar nieuwsgierig naar was, en omdat dankzij het temperaturen mijn buurvrouw na 2 jaar zonder temperaturen opeens wel zwanger was (2 ronde))



Victoria, Shopse. Hier ook niet bepaald denderend weer.

Is de zon eigenlijk al op?



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Victoria lekker shoppen meid



Hier geen ervaring met die testen weet wel dat ze behoorlijk aan de prijs zijn je kan dan idd wat Evelien zegt beter gaan tempen denk ik.



Miranda ik moet zelfs nog kerstkaarten halen denk dat ik dat morgen maar ff doe als het weer het toe laat word er depri van wil eruit met de wagen. Nu moet ik vanmiddag noodgedwongen door de miezer regen maar goed dat is om dan naar het consultatie buro te gaan gelukkig dichtbij.



Liefs Marielle :vlinder: