Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Kreeg net een heel leuk en lief recept van iemand van hier het zijn een soort gebakjes en hebben de naam vlinderzoentjes vond het wel erg toepasselijk en ga ze dan ook zeker maken deze kerst en met Luna haar verjaardag. Mochten jullie het recept willen pb me maar.

Liefs Marielle :vlinder:

Lynnty: heb ook geen ervaring met ovulatie testen :think: . Ik weet wel dat je ze kunt kopen bij de apotheek en waarschijnlijk ook wel bij de drogist.

Is dit nu waar of niet? Als je 14 dagen terugtelt vanaf de 1e dag dat je ongesteld bent geworden dan kom je uit op de dag van je eisprong.

Volgens mij heb ik dat ergens gelezen. de dagen ervoor bepalen de lengte van je cyclus, maar als je dus eenmaal je eisprong hebt dan duurt het nog 14 dagen voordat je ongi word.

Dit keer had ik dus een cyclus van 43 dagen :shock: …pffff het word steeds langer!

Miranda: wat fijn fijn voor Jaap :thumbup: en voor jou natuurlijk ook. Als je het naar je zin hebt op je werk scheelt dat toch wat zorgen.

Marielle: bleh! idd vies weer, maar het is voor een goed doel! :wink: :mrgreen: Zeker spannend, voor de eerste keer! succes!

Ik hoop dat alle uitslagen goed zijn van Wilco!! :pray:

Victoria: shopse!!! :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

wel chantal dat heb ik ook gelezen van die 14 dagen ik kom uit op 36 dagen :? hopelijk gaat het goed deze keer met de klustijd want die ovulatietests zullen een hoopje kosten denk ik. dus het tempen zal weldra hier beginnen.

miranda wat leuk voor jaap dat het maar zo lang niet meer is voor de overstap, kan wel geloven dat hij er naar uit kijkt, je zal wel zien hij zal lijk een bloemetje zijn die openbloeit :mrgreen: . hopelijk vind hij daar zijn draai, he. :thumbup:

hier enkel bewolkt :mrgreen: wel beetje donker.

groetjes lynn mama van senne*

Klopt bijna van die 14 dagen. 14 dagen is een gemiddelde denk ik. Mijn 1na laatste cyclus (dus de laatste waarna ik nog ongi werd) was het bij mij 11 dagen.

ik zal ff zoeken tussen de hoeveel dagen het ookalweer kan zijn.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik denk dat het van mij dan ook minder dan 14 dagen was en zo onze kans bij het klussen ontlopen hebben :evil:

nieuwe poging in december dan he :?

Kan het niet vinden en ben nu aan het zoeken, maar zie verschillende dingen staan. Eerst zag ik op een site 11 tot 14 dagen staan en nu zie ik op de site van clearblue 12 tot 16 dagen staan. En dat terwijl ik mij iets van 10 tot ? dagen meen te herinneren.

Op de volgende site staat behoorlijk wat info vind ik met betrekking op temperaturen en de afscheiding waar je op kan letten. http://www.vruchtbaarheid.org

Alle weetjes kunnen helpen :thumbup:

Succes en duim duim dat het allemaal snel mag gaan lukken :thumbup: :pray:

dank je evelien, heel interessante site trouwens! :thumbup:

ja, met ook heel veel interassente plaatjes :wink: Soms met iets teveel detail, maar wel gelijk erg duidelijk 8)

ja hahahahahaha :mrgreen:

zal jurgen eens lesje leren vanavond en dan examen :mrgreen: :mrgreen: :oops:

ik gebruik dit altijd…

ben nu uitgegaan van de 5de tm de 9de dec en heb elke dag braaf geklust dus het zal mij benieuwen deze maand. :wink:

http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

ben benieuwd diana… hoop het zo voor jullie

liefs miranda

heb ook even gekeken en lijkt me toch ook interessant alle hulpjes welkom :wink: :thumbup:

heb je ook al wel eens gekeken op http://www.9maand.com Lynnty. Ik vind deze wel erg handig. succes met zoeken :thumbup:

Ik gebruikte altijd zo n speekselding kun je bestellen via een site mag ik hier vast niet noemen maar het heeft te maken met baby die brabbelen.

En dan moest je een klein beetje speeksel op een soort van microscoopje doen en als er dan een soort varenblad in te zien was dan was je vruchtbaar het heeft wel geholpen. En ik merkte het ook altijd aan mijn afscheiding als ik vruchtbaar was die was dan erg draderig.

Vanmiddag met Quillan naar het buro geweest en alles was super we kwamen eerst binnen bij de arts en ze feliciteerde ons maar ook condoleerde ze ons nog met Luna vroeg eerst ook naar haar vond ik wel heel erg aardig van haar. Maar goed alles was super hij was 3 cm gegroeid en een pond aangekomen is nu 57cm en 4780gr ook vond ze hem super sterk en actief al fijn om te horen hoor.

Nou dames ik ga weer verder met het eten maak draadjesvlees heerlijk.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle, Wat lief dat er ook naar Luna werd gevraagt. Enne… terecht een trotse moeder hoor!

Goh, ik krijg opeens erge trek… :think: hoe zou dat toch komen… :drool: draadjesvlees, mjammie. Met hutspot :mrgreen: Zo’n beetje mijn lievelingsgerecht.

Zeker lief dat er ook naar Luna* werd gevraagd :hug:

En lekker dat Quillan goed gegroeid is :-*

Het zal vast een boom van een vent worden :mrgreen:

En draadjesvlees, hmmmmmm :drool:

dank je viola voor de tip!

en marielle ik begrijp de zin van baby die brabbelen niet zo goed pb het anders als het hier niet mag vermeld worden :?

zo aardig van haar dat ze nog aan luna dacht!! en Quillan wat is het een stuk he! :inlove:

dames wat is in godsnaam draadjesvlees :lol: :mrgreen: ik begrijp er niks van hehehe

de foto van senne* zijn grafje staat er maar is wel een beetje onduidelijk door het weer, pfff regen, regen, regen!! ben dan nog boodschappen gaan doen kom ik een oud’vrienin tegen 30weken zwanger, begint ze heel haar gelukkige verhaal te doen, was even sprakeloos toen, had er een dubbel gevoel bij om het wel te zeggen van senne*. ik dacht ik zeg het niet maar ze vroeg langs haar neus weg van ’ en wanneer beginnen jullie er es aan?’ kon ik haar niet kwalijk nemen maar na het hele verhaal was ze zelf ineens heel stil en is ze als het ware het gesprek gaan afsluiten en weg ermee. het kon niet rap genoeg gaan! Kzeg trut in mijzelf kan er toch ook niks aan doen dat ik Senne* niet meer bij me heb, en ze heeft er tenslotte zelf zitten om vragen,ik begon direct over iets anders en maar blijven over het onderwerp zeuren. kom soms slecht van zulke mensen! :cry: :cry:

maar goed ik zit hier maar te janken hierover. tot zover.

Lynn, :hug: Vervelend zeg, ik zou ook niet weten wat te doen.

Draadjesvlees overigens in rundvlees, sucadelapjes. Als je deze lang laat sudderen (ik zelf doe het overigens altijd gemakkelijk in de hogedrukpan) valt het vlees uiteen en heb je allemaal draadjes, of touwtjes. Wij noemde het vroeger altijd touwtjesvlees en Rinse draadjesvlees :mrgreen:

is het stoofvlees dan, met bruin bier en ajuin?? :mrgreen:

eh. ja denk het wel, je kunt er ook Hachee van maken. (Ajuin… wat is dat? ff opzoeken… uien, aha) Zeker met uien erbij. Bier? Zal Rinse wel een goed idee vinden. Verder natuurlijk een laurierblad (of meer) knoflook, tomaat, ontbijtkoek (wordt de jus wat dikker)

:drool: :drool:

Nou, ik ga denk ik maar naar bed. Ik begin steeds meer verkouden te worden. (baal)