:doh: oei oei oei, zeg hoe maken jullie daar een potje van zeg :sick: :sick: :mrgreen:
zal ik es echte belgische stoofvlees recept geven dames???
dat zal werelddraadjesvlees zijn,mmmmmmmmmm :dance:
wij noemen het stoofvlees en eten het samen met frietjes,mmmmmm
:lol: :lol:
:sick: :sick: ?
Nooit geprobeerd dan? :drool: :drool:
:mrgreen:
Maar kom maar op met jou recept (ik was water erbij voor het sudderen uiteraard nog vergeten en kruiden, weet ook niet precies welke, doe altijd maar wat)
evelien nu niet verkouden worden he meis, zweet dit maar goed uit!!
hier komt het, je stooft de uien en voegt er dan de karbonaden(draadjesvlees) erbij laat dit maar effe kleuren, doe dan een grote fles bruin bier erbij(tafelbier zeggen wij hier tegen) zoet bruin bier, liefst.
een lepel of twee mosterd, en stoofvleeskruiden en beetje runder-en kippebouillon. deksel op je hoge drukpot en laat dit maar lekker sudderen voor een 45-tal min. en dan als je het deksel afneemt, dat is niet normaal :drool: :drool:mmmmmmmmm… en een verse friet hola extase hoor!! :mrgreen: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne*
was nog vergeten het zootje te binden met maizena.
maar hier hebben wij dit recept niet, klinkt wel als gyros maar dan doen we nog paprika"s en ajuin er bij en gyroskruiden. zoals jullie dit maken. moet je es proberen zo :mrgreen: en dan nog rijst erbij. ook lekker
hihi lijkt hier wel een kookforum zo :mrgreen:
Ben blij dat ik al klaar was met eten, want zou er zo honger van krijgen :drool:
Evelien slaapse en hoop da je snel van je verkoudheid van bent :hug:
Lynnty hier voor jou ook :hug:
Marielle wat goed dat die spetter :inlove: van jullie zo goed aan t groeien is.
Victoria lekker geshopt en veel leuke dingen gekocht :thumbup:
Nou hier heel erg goed nieuws
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ik hoef voorlopig niet te worden geopereerd. Pas eind volgend jaar als t nodig is :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ben echt super blij. Nu kunnen we echt met een gerust hart beginnen voor een brusje voor Loek*
Liefs Viola
hahaha viola aan het watertanden ja? :mrgreen:
ben blij voor je dat je niet geopereerd hoeft te worden, en zo leuk dat jullie aan een brusje kunnen beginnen, hopelijk voor jullie komt alles goed :thumbup:
ben daarnet effe bezig geweest met de kerstkaarten voor jullie. Heb lekker alle namen eropgezet…van onze engeltjes en natuurlijk ook die van jullie!
Marielle: misschien echt een stomme vraag, maar richt ik nu alleen de kaart op jouw en Quillan of ook Wilco? :oops:
Fijn dat alles goed gaat met Quillan! :thumbup:
Evelien: ga zo es effe naar die site…kijken of ik er nog wat van op kan steken! :mrgreen:
Diana: ja die van predictor kon ik al, maar zoals je weet die zat er dit keer bij mij flink naast…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Hey Viola wat een goed nieuws :dance:
ook hier duim ik alvast voor jullie! dat het maar snel raak mag zijn!
:mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
wel ja je zult er zeker iets van op steken hoor :mrgreen: chantal.
leuk zeg, zijn we hier allen met de kaartjes bezig dan :dance:
Watertanden JA. Ik ben echt een lekkerbek en als ik over eten lees krijg ik daar zin in :lol:
ik heb de kaartjes vanmiddag gekocht en zal er morgen eens mee aan de slag gaan
Chantal en Lynnty zullen we dan allemaal maar deze ronde doen
Liefs Viola
natuurlijk dat we samen aan deze ronde starten, het wordt een drukke klustijd :mrgreen: wat zullen die mannen weer afzien,hehehe
en alvast een kaarsje branden dat het ditmaal raak is voor ons drietjes dan, (ben ik nog iemand vergeten? :oops: )
JAAA, heel graag :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :dance: :shifty: 8) :lol:
Jeee, tiepmiepen!! :shock: :naughty: :mrgreen:
Victoria, heel veel sterkte, vooral morgen dan…
Hier denken we aan Vera Lynn :**: … ik brand morgen een kaarsje voor haar! :-
@lynnty wrote:bietje ik neem je geld alvast mee hoor! geen probleem, dan heb je het direct bij je, ok?
Leuk, dan moeten we wel voor de meeting eerst een keer afspreken hé!
Wie wil mijn boekje ‘Mooie Dromen’ dan voor me bestellen?
Dan pb ik je even met de gegevens…
Het is de bedoeling dat Lynn dan op de meeting je het geld terugbezorgt…
Linda, wat spannend dat jullie er (normaal gezien) in januari weer voor mogen gaan! :thumbup: :-
Evelien, heel mooi lijstje op pagina 1, mooi gedaan! :inlove: :-
Chantal, jammer van je ongesteldheid,… :hug:
En ja,… kerst zal voor ons nooit meer hetzelfde zijn,… de eerste keer is altijd het moeilijkste,… :hug:
Marielle, mooie maten, best ook wel een grote jongen hé! :inlove:
Lynn, draadjesvlees, ik vroeg het me ook al af, hahaha! :mrgreen:
Grappig die verschillen hoor! :lol:
Viola, gelukkig moet je niet geopereerd worden, goed nieuws zeg!! :dance:
Wat betreft kerstkaarten, ik stuur eigenlijk nooit geen kaarten… :oops:
Anders moet ik nu ook nog naar de winkel om kaarten, ik heb geen tijd meer om er eventueel zelf te maken… dus ik zeg maar af … :oops:
Sorry! :oops:
Ik eis dan natuurlijk geen kertskaarten van jullie kant uit! :-
Draadjesvlees goh wist niet dat het zoveel los zou maken dames hahahahaha ik vind het ook heerlijk met ui en paprika en idd met patat mmmmmmmmmm maar ook als hachee of als pilaf
Hier in Friesland noemen we het trjitjesvleis
Victoria denk aan jullie morgen.
Viola wat een super nieuws zeg en idd hopelijk snel een brusje.
Chantal mag gewoon aan Wilco ook hoor
Lynnty ik heb je een pbtje gestuurd.
Liefs Marielle :vlinder:
Victoria, heel veel sterkte vandaag! :hug:
Hier brand het kaarsje al…
Vera Lynn :**: is vandaag vast extra dicht bij jullie… trots op haar mama en papa… :-*
Ik ben vandaag thuis (ziekjes) dus vanmorgen ook al gelijk een kaarsje aangestoken.
snif snif hatsjiee!!
Bieke, ik wil hem wel bestellen voor je hoor, geen probleem.
En Viola, super dat je niet (vooropig niet in elk geval) geopereerd hoeft te woorden.
Hopelijk zijn jullie (eh…Viola, Chantal, Lynn en Linda… en Diana natuurlijk ook!! ) snel zwanger.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Victoria en Sacha ik denk vandaag aan jullie een dag vol emoties en geluk. De dag waarop Vera :vlinder: geboren werd
Liefs Marielle :vlinder:
Evelien beterschap.
Victoria en Sasha voor jullie vandaag een :hug:
Er zal een extra kaarsje branden voor jullie mooie meid :kaars:
Evelien beterschap
Diana sorry ik was jou vergeten bij t lijstje deze maand zwanger worden, maar voor jou natuurlijk ook een kaarsje :kaars: dat t deze ronde raak mag zijn
Liefs Viola
ja evelien,
victoria je kaarsje brandt bij senne* voor vera lynn* ik denk aan jullie, ze vast dicht bij jullie :hug:
groetjes lynn mama van senne :vlinder:
als jullie deze maand zwanger worden, zullen jullie in precies dezelfde tijd zwanger zijn als ik van LAra was, dat worden september babys ( en geloof me, dat zijn de mooiste ;))
Toen ik zwanger was van Lara heb ik me voorgenomen om nooit van mn leven in de winter zwanger te willen zijn. Ik heb zo’s last van zere borsten, vooral als ik het een beetje koud heb. Ik had dat in de zomer al, stel je voor hoe dat in de winter zOu zijn . Maargoed dat was dan ook mijn enige kwaaltje, en het was de hele zomer 30 graden haha.
Als het ons lukt om straks in januari weer in 1 keer zwanger te raken, zal de zwangerschap ook bijna gelijklopen, een maandje later. Ik heb daar helemaal geen moeite mee.
Vioctori :kaars: a… :-*