Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Jaaaaaa :dance:

De post is geweest en weer een aantal kerstkaartjes binnengekregen. (ik heb het toch wel een beetje gemist, de stroom met kaartjes, maar die is nu weer goed op gang)

Diana, Linda en Miranda, die van jullie zaten er ook bij :smiley:

Linda, heeeel lief (vraag mij gelijk af, waarom ik zelf ook niet meer op de kaartjes heb gezet, want het doet mij veel)

Miranda, Ook een heel mooi vlindertje!

Diana, ook bedankt voor je kaartje 8)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Roberyn

Mooi hangertje zeg :-*

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en mag over 3 weekjes weer terug komen. Krijg dan ook gelijk de 20 weken echo :mrgreen:

Vandaag ook een echo en het hartje weer gehoord :thumbup:

Maar mijn bloeddruk van 88/114 en dus wilde de gyn dat ik bloed ging prikken en krijg ik vanmiddag een telefoontje.

Ik hoop dat er niets aan de hand is, maar met mijn verleden vind ik mijn onderdruk toch wel erg hoog ineens :cry:

Hier wel de kaartjes geschreven, maar moet nog postzegels kopen :oops:

Evelien hier ook het aantal kerstkaarten drastisch naar beneden gebracht ik stuurde wel eens 92 kaarten nou de groeten en dan krijg je nog niet eens van iedereen wat terug ook. Dit jaar zijn het er veel minder heb voor de opa s en oma s speciale kaarten namens Quillan zo lief.

Ben van plan om volgend jaar zowiezo foto te maken van hem en die dan te versturen.

Dames bedankt alvast voor jullie kaarten ik zal vanavond eens aan de slag ermee.

Rohyren wat een mooie ketting zeg echt heel mooi.

Victoria lekker dat het zo goed ging en dat van die bloeddruk zal vast wel niks wezen maar toch lekker dat ze het goed in de gaten houden.

Liefs Marielle :vlinder:

Viola bedankt voor je lieve kaartje ook namens Wilco

Geen dank :-

Ik moet ook nog aan mn kerstkaarten beginnen, maar ben nog op zoek naar een passende tekst. Ik heb de tijd aan me eigen en zal mn best gaan doen om ze dit weekend op de bus te kunnen doen

Ik kreeg vandaag een kerstkaart met een mooie tekst en wilde die jullie even laten zien.

Prettige dagen,

gelukkig Nieuwjaar.

Elk jaar wensen mensen

dit weer aan mekaar

de kaarten voorheen

nog vol vrolijke kreten

“een fantastisch Nieuwjaar”

hoe konden we weten…

Want kerst deze keer

is zo eenzaam, zo raar,

Niets is meer het zelfde

dat 't vorige jaar.

Er is zoveel pijn

en er zijn zoveel vragen

die heftiger zijn

in deze donkere dagen

Met kerst gaan de kaarsen

ter gedachtenis aan

aan hen die dit jaar

van ons heen zijn gegaan

En sturen we wensen

als steun aan mekaar

Veel sterkte met kerst

en het komende jaar.

Rohyren wat een mooi hangertje. Heel speciaal.

Victoria wat fijn dat alles goed gaat :-

Liefs Viola

:cry: Viola, wat mooi zeg…

Prachtige tekst zeg.

Nou ik heb de kaartjes voor jullie al geschreven in ieder geval Quillan lag nog zo lekker te slapen dat ik wel ff schrijven kon.

O Victoria,

Nou heb ik de dag gemist van Vera, jullie prachtige engel. Het is zo herkenbaar en zo moeilijk.

lieve meiden,

het loopt me echt allemaal over. Ik heb het druk en ook weer niet, ofzo. Zondag voor ons een jaar geleden en ik voel me zo leeg. Ik weet helemaal niet wat we gaan doen met die dag. Kan me er geen voorstelling van maken.

Hoe is het hier eigenlijk. Al wat meer goed nieuws?

Marloes, Fijn weer even van je te horen.

Druk, ja natuurlijk is het druk. Je hele gezinnetje met Lasse er nu ook bij. Dus tussendoor moet je daar natuurlijk ook heerlijk van kunnen genieten :inlove:

Zondag dus alweer een jaar geleden dat Daantje is geboren en overleden.

Er is niets wat je persé moet doen op die dag, behalve met zijn allen even bij haar stilstaan, met zijn allen aan haar denken.

Maar hoe je dat doet, is helemaal aan jou. Iedereen doet dat op zijn eigen manier.

Een kaarsje branden, ballon oplaten, bellen blazen…

iets speciaals (verhaaltje of iets) tijdens het eten, minuutje stilte…

Het maakt allemaal niet uit, maar moet wel bij jullie passen.

Marloes

Fijn om even van je te horen.

Gaat alles goed met Lasse?

Zondag voor jullie alweer 1 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel :hug:

Ik ben vanmiddag gebeld door het ziekenhuis en mijn bloed was goed, dus moest me geen zorgen maken.

Het is volgens hun een moment opname, maar toch was ik een beetje geschrokken :cry:

Vandaag 2 kaartjes binnen gehad, van Diana & Miranda (lief zeg met Evert & Ghislane) :-*

Roheryn: wat een mooi hangertje! toch wel heel speciaal zo’n hangertje met wat as erin!

Victoria: je bloeddruk is prima meid, echt daar hoef je je geen zorgen over te maken! Door je zwangerschap neemt het bloedvolume behoorlijk toe en daardoor word je bloeddruk zowiezo wat hoger dan normaal.

Nou moe, mijn ouders hadden ons kaartje ook nog niet :frowning: , dan zal het waarschijnlijk morgen worden :mrgreen:

Miranda: wat een mooi ponsje heb jij. Het vlindertje blijft zitten! Heel leuk!

Viola: mooie tekst…

Ik had ook wel gedichtjes op de kaarten willen zetten. Maar ben echt effe inspiratieloos :eh:

Volgend jaar maar weer :angel:

Marielle: oh, zo’n fotokerstkaart lijkt me zooo leuk (dat bedoelde je toch?)

dat had ik dit jaar ook graag willen doen… :cry:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Marloes hoe is het met Lasse?

Idd zo n fotokaart bedoel ik en dan wil ik graag Quillan als kerstman of kerstengeltje zoiets.

Trouwens onze meneer die Luna haar steen heeft ontworpen die heeft nu een site geopend waarop je die vlindertjes die hij voor het eerst bij Luna heeft neergezet kunt kopen zo leuk ga er gelijk nog eentje bestellen voor mijn oma en opa.

hallo dames,

roheryn wat leuk zo’n mooi hangertje! :inlove: en zo leuk dat kelly er ook eentje heeft en koestert!

ben nog in blijde verwachting op de kaartjes dames, de mijne zijn verstuurt hopelijk komen ze allemaal aan!! :mrgreen:

victoria ik zou me nog niet erg druk maken, je bent in goede handen meis.

viola wat een mooie tekst zeg!!

verder niet echt veel nieuws hier, enkel dat ik enorm moe ben van het lange werken! :zzz: alles loopt in het honderd :evil:

trouwens marloes zo leuk dat je effe terug bent! hoe gaat het met Lasse?

groetjes lynn mama van senne*

hai hai meiden…er is me net iets opgevallen…ik sta niet eens op het lijstje :shock: op pagina 1 :shock:

alles gaat erg lekker de laatste tijd en dat is heerlijk.het wekelijkse bezoek aan de therapeut begint dus echt zijn vruchten af te werpen. :thumbup: volgende week vrijdag op vakantie heerlijk ,verheug me er flink op.

heb net een heel mooi hangertje voorbij zien komen heel erg mooi hoor…ik zit er ook aan te denken om dat ooit nog te doen,ik heb ook een beetje as van thomas in een fotorol kokertje zitten die ik kan gebruiken voor zoiets…

en heb gisteren toch alsnog besloten om de kerstboom op te zetten .normaal heb ik een hele grote,maar toen we hier zijn komen wonen afgelopen juli hebben we iets te grote meubelen gekocht en is er niet veel plek meer voor een grote boom hihi dus heb voor het eerst in mijn leven een kleintje gekocht.vorig jaar hebben we er geen gehad ,toen had ik totaal geen zin aan kerst ,omdat je dan weet dat een maandje later je kindje geboren word en zal overlijden.dit jaar gaan we er weer voor…we gaan er een topjaar van maken he meiden?

ook hangt de kerstbal die ik heb laten maken in de top van de boom dus thomas is er bij deze kerst.

oja uhh raar vraagje mischien? aangezien we volgende week op vakantie gaan en de urn thuis blijft heb ik er een beetje een rot gevoel over.ik ben bijna in staat om de urn mee te nemen op vakantie…is dat maf? en aan de andere kant denk ik…het is maar een urn en thomas is en zal altijd bij me zijn…in gedachten en in mijn hart.hoe zit dat bij jullie al je bv eens een paar dagen weg bent?

wil ook even een paar dames bedanken voor hun mooie kaartjes en dat zijn tot nu toe :miranda.en evelien dank je wel meiden… :-* ben er heel blij mee.

ik zal onze kerstboompje ook even op de foto zetten en dan plaats ik hem wel ff op het showforum…

Is eigenlijk geen rare vraag vind ik, maar ik kan je er niet mee helpen ben ik bang. Wij hebben Ryans as in een grafje laten plaatsen, ik draag een hanger (en de tattoo) en een heel klein beetje as staat hier in een klein beeldje bij zijn foto, maar ik heb nou niet echt de neiging om dat mee te moeten nemen. Maar ik denk dat het komt omdat ik altijd al wat van hem bij me heb…of zo… Doe wat je hart je ingeeft zou ik zeggen…en lak aan ieder ander hebben die het raar zou vinden…

Diana :shock: :oops: :oops: :oops: :oops: Ik ga het lijstje gelijk aanpassen… moment :oops: :oops: :oops: :oops:

Ook ik vind het geen rare vraag hoor. Toen wij een week weg waren vond ik het ook zo ontzettend jammer dat ik dan dus niet even naar Jeltes grafje kon.

Ik wist natuurlijk dat hij in elk geval in ons hart mee was en ik heb wel een paar foto’s meegenomen.

Als jij de urn mee wilt nemen, en dat kan (ik weet niet hoe gemakkelijk je zoiets meeneemt) dan zou ik dat doen.

:think: Maar altijd die urn meeslepen, ik weet het niet hoor, maar dat is misschien weer een latere zorg.

… en nu ga ik het snel aanpassen :oops:

In het lijstje mis ik verder ook nog:

Rohyren, Mamarloes en zomer (van zomer hebben we ook al heel lang niets meer gehoord)

Ik weet van hun ook niet precies alle gegevens.

Van Marloes weet ik dat Daantje :**: 17/12/05 is geboren/overleden en dat ze nu een zoontje Lasse heeft :inlove: , maar ook dat ze nog meer kinderen heeft. Die zou ik dan natuurlijk ook op het lijstje moeten zetten.

Misschien dat jullie meer gegevens weten, ik ga zelf ook nog even zoeken in vlinderpraat.

Goedemorgen

Diana als jij graag thomas mee wil nemen dan moet je dat gewoon doen. Je moet doen wat je hart je ingeeft.

Wij hebben geen as of iets van Loek* maar neem zelf altijd foto’s mee en stal die dan uit. Loek* gaat overal met ons mee naar toe.

Liefs Viola

Gevonden :smiley:

Wat betreft de andere kinden van Marloes heb ik gewoon grote broer en zus gedaan. Die namen kan ik niet vinden en ik kan mij voorstellen dat ze dat anoniem wilt houden.

Van Rohyren en Zomer heb ik de gegevens ook gevonden.

:think: Ben ik nu nog iemand vergeten?

dag dames,

even terug nu, pff is druk geweest zeg deze week, en dit weekend wordt het nog drukker!!! morgen moet ik een slipcursus gaan volgen met de auto en benieuwd wat het zal worden zeg!! :mrgreen: hopelijk geen brokstukken.

zondag :dance: de hele dag gaan paardrijden met vrienden in het bos, en lekker eten s’middags en dan nog een grote wandeling, zaaalig!!

ook heb ik vandaag mijn nieuwe bankkaart gekregen :dance: met een mooie foto van Senne* er op geplaatst, leuk idee hoor!!

diana vind het leuk voor je dat je thomas zou willen mee nemen, :think: maar ik zou bang zijn denk ik dat er iets de urne overkomt, wij hebben senne* in zijn grafje staan en niks thuis, vind ik wel heel jammer en begrijp je hoor, maar met zijn fototjes bij me ben ik ook altijd gerustgesteld. Nu je het zo zegt van die urn mee te nemen, wij zijn al een tijdje bezig met zouden we nu een huisje kopen of eerst een kindje, maar het kindje zal wel eerst zijn en belangrijker denk ik, maar soms denk ik dan van waar gaan we gaan wonen en zo, en nu wil ik hier niet meer weg uit Handzame, gewoon omdat ik dan het gevoel heb Senne* achter te laten. Dus zullen we gewoon wachten tot hier iets vrijkomt denk ik. ( Ik weet nu wel niet of je nog kunt veranderen van gedachte om Senne* dan mss toch thuis te hebben en niet meer een grafje dan, was tenslotte het idee van mijn ouders om het zo te doen) voel me soms rot hierover, ik had ook liever Senne* thuis, en een juweeltje met hem erin, dat lijkt me zo lief he. maar nu zit ik jullie daar mee te belasten, ik ga er toch es info over nemen denk ik.

sorry als de tekst wat lang was hoor,

groetjes lynn mama van senne*