Chantal, jou kaartje is ook binnen, bedankt.
Lief dat je ook een vlindertje voor Jelte eruit hebt geponst
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien, heb je het boekje voor Jelte :vlinder: al ontvangen?
Ik dacht dat je het deze week nog ging ontvangen… :think:
Sorry, heb nog niets teruggelezen,… :oops: maar dit wilde ik even weten…
Vandaag beetje drukke dag, morgen lees ik bij! :-*
Chantal jou kaart is hier ook binnen.
Dank je wel voor de mooie kaart en dat je Loek* er ook zo in verwerkt hebt :-
Lynnty wij hebben ook wel eens gedacht over verhuizen. We zagen een mooie boerderij 20 km bij ons vandaan. We wilde dit toch maar niet, want nu wonen we maar 5 km bij Loek vandaan. Loek* ligt hier in t dorp en wilde toch maar niet te ver weg van hem gaan wonen. Ik begrijp dus wel wat je bedoelt
Liefs Viola
vandaag weer twee kaartjes binnengekregen.deze waren van
chantal ,wat ontzettend lief van die uitgeponste vlindertjes erg mooi meid :thumbup: en thomas er ook bij ik was in traantjes.goed gedaan dus
en het andere kaartje was van…linda ook deze was echt heel mooi met die tekst er op ,ook hier weer traantjes en ja ik hoop ook dat lara en thomas heerlijk spelen daarboven… :-*
dit bewijst maar weer dat ik totaal niet crea bea ben hihi maar goed je moet maar denken het komt uit een goed hart…
wat de urn betreft.ik weet nog niet wat ik ga doen,er kan in principe niks meer gebeuren.ik zal het er vanavond even met peter over hebben…
Nee, boekje is nog niet binnen. Wel vandaag een e-mail ontvangen van ze:
Zojuist hebben wij een zending retour ontvangen van TNT Post. Door een technische fout moeten deze zendingen opnieuw gelabeld worden en opnieuw aangeleverd worden bij TNT Post.
Een groot deel van deze zending betreft de ikkeboeken, het product dat u besteld heeft, met ordernummer 82502.
Helaas kunnen wij niet met 100% zekerheid zeggen of uw bestelling deel van deze zending is. De zending is te groot om dit per bestelling te achterhalen.
Wij doen onze uiterste best om alle poststukken vandaag opnieuw aan te leveren bij TNT Post. Deze poststukken worden in dit geval morgen tot uiterlijk dinsdag aan u geleverd.
Excuses voor het ongemak.
Ik denk dus omdat ik nog niets heb, dat mijn boekje er dus ook tussen zat. Jammer, maar gelukkig hebben we nog een weekje voor de kerst.
Wel heb ik vandaag een ander pakje gekregen. Mijn kerstpakket. tenminste, dit jaar konden we op een speciale site van het werk een keuze maken wat we wilden hebben.
Zondag geloof ik uiteindelijk een beslissing gemaakt en een mp3 speler besteld, is tevens een usb stick. Altijd handig toch?
Ik heb hem maar gelijk in gebruik genomen. Begin hem al een beetje door te krijgen.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hallo lieve meiden,
JAAA…allemaal kaartjes op de mat!! van Diana, Linda!!
Geeft niets hoor Diana dat je niet crea bea bent. Ik vind je toch wel lief! :mrgreen:
En Linda: heel lief kaartje!! en mooi gedichtje!! Ik weet zeker dat al onze engeltjes heerlijk met elkaar aan het spelen zijn!
:: :: ::
Miranda: vergat gisteren nog te zeggen dat ik ook het kaartje heel mooi vind zo met Evert en Ghislaine :: !!! Mooi gedaan!
Verder niet zoveel te melden. Morgen kerstcadeuatjes kopen…
Zondag komt mijn broer met zijn vriendin hier bij ons eten…gezellie! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal jou kaartje vandaag ontvangen
Wat lief het vlindertje voor Vera* :-*
Ja Evelien, dat berichtje heb ik ook ontvangen. Ik heb er niet zo;n haast mee, als het er met de Kerst maar is…
Diana: je moet vooral doen waar jullie je goed bij voelen!!
Onze urntjes (laat dat tjes er dus maar vanaf!! :shock: het formaat viel dus erg tegen…we hadden verwacht dat ze veel kleiner zouden zijn)zijn dus echt te groot om mee te nemen. Maar alle foto’s van onze ventjes gingen ons weekje zeker mee!!!
Oja, dat vergeet ik ook steeds ik ga nu eerst eens kijken wat jullie met dat boekje bedoelen, volgens mij wil ik dat ook erg graag hebben!!! :mrgreen:
Ja, dat boekje wilde ik dus ook graag hebben! :mrgreen:
Maar in ons geval heb ik er dus twee besteld, anders klopt de tekst niet.
Dus ieder manneke heeft zijn eigen boekje :mrgreen: .
wat is dat toch van die boekjes?? ik ben niet meer mee hoor, waar vinden jullie deze? :? en over wat gaat het?
groetjes lynn mama van senne*
Nog ff snel voordat we op bed gaan.
Vandaag een buddag gehad vreselijk verdrietig om alles eigenlijk wat er in de afgelopen anderhalf jaar in mijn leven is gebeurt heb gevloekt geschreeuwd maar vooral veel gehuilt zo wat een opluchting zeg. Kan er weer tegen aan voorlopig
Diana ik begrijp je gevoel maar misschien is het toch handiger om een foto mee te nemen. En anders zet je de urn uit het zicht als je bang bent dat ze hem meennemen of kapot maken mochten ze inbreken.
Dames bedankt voor de mooie en lieve kaartjes
Liefs Marielle :vlinder:
Marielle ik hoop dat je je nu een beetje beter voelt :hug:
:-* en liefs Viola
Marielle: :hug:
En kijk maar eens even op het showforum
Chantal ik heb er geen woorden voor wat mooi.
Dankjewel
Marielle :-
Marloes
Morgen is het een jaar geleden dat jullie Daantje is geboren.
Heel veel sterkte :hug:
Vandaag het monumentje opgehaald, wij zijn er echt blij mee.
Zal straks (als ik tijd heb :oops: ) een foto maken en bij showforum zetten :thumbup:
marielle :hug: :hug: goed dat je het es uitschreeuwt en zo, inderdaad dat helpt soms. van mij ook trouwens.
en nu kop op he!!
marloes :hug:
pff net terug van de slipcursus, voel me net alsof ik een wiplash gemaakt heb, en zo’n rot weer dan nog!!
ga dan nog es naar senne* met jurgen.
groetjes lynn mama van senne*
Vandaag kaartje gekregen van Evelien :-*
Ik ga nu eindelijk aan mijn kerstboom beginnen :oops:
Marloes denk aan je morgen
hai meiden ben ik weer ff…
het gaat een spannende week worden.eind van de week zal ik weer weten of ik wel of niet zwanger ben…is toch altijd weer spannend…
ik weet niet wat er aan de hand is ,maar ben zo ontzettend moe ,niet normaal meer.ben vanmiddag weer om 15.0 op de bank gekropen en ben er nu pas van af…en dat moet wel omdat we vanavond op bezoek moeten maar als het aan mij lag was ik de hele avond blijven liggen…ziek ben ik niet,maar wel een algemene blehhhhhhhh je kent het vast wel alle spieren en botten voel ik bah bah bah…mijn borsten beginnen pijn te doen.hihi…en gisteren wat roze afscheiding verloren…wat moet ik hier nu weer mee…wie kent dit?