Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Diana ik ben heel eerlijk naar je maar deze klachten heb ik bij alle twee gehad toen ik zwanger was.

Oh stiekem hoop ik zo voor jou dat het bij jou ook zo zou zijn.

Ik draai mijn duimen blauw meis

Liefs Marielle :vlinder:

nog 6 dagen wachten zucht :oops:

ikke is een klaagkont hihihi solly :smiley:

En wat kunnen die dagen dan lang duren he.

En jij bent geen klaagkont hoor .

Hoe is het eigenlijk met je poezen?

het zou het aller aller mooiste kerstkado zijn dat ik ooit heb gehad :inlove:

met de poezen is alles oke…ik heb net nog een foto van ze gemaakt toen ze lief met z’n tweetjes in een doos lagen te slapen zal zo ff een foto plaatsen oke…kan je zien hoe vertederend ze zijn…

hier zijn ze…zijn ze lief of lieffffffff :inlove:

:hug: Marloes sterkte morgen :hug:

Ik duim voor je Diaan :thumbup: :thumbup:

Weet dat je hard je best hebt gedaan :mrgreen: :

Evelien en Roheryn, dus morgen of dinsdag ontvangen jullie het boekje, leuk! :inlove:

Chantal, wat lief dat Tycho en Thijmen elk hun boekje zullen krijgen! :-

Lynn: Mooie Dromen

Marloes, heel veel sterkte vandaag!! :-

Het kaarsje voor Daantje :vlinder: brand… :hug:

Diana, wat superspannend meid!! :pray: :*

Ik herken de symptomen ook hoor! :shifty: :mrgreen:

Wat een lieve mooie poezen heb je toch! :inlove:

Goeiemorgen

Hier voor het eerst doorgeslapen vannacht was gewoon bang toen ik om half zeven wakker werd om te plassen, dacht meteen het ergste durfde zelfs niet eens te kijken, uiteindelijk toch gedaan en meneer lag nog lekker te koesen.

Wij gaan vandaag met Quillan naar Luna zal wel even emotioneel worden de eerste keer dat ik er na de bevalling weer kom en de eerste keer voor Quillan.

Diana wat een schatjes en idd ik hoop dat je een mooi kerstkadootje krijgt.

Marloes: Heel veel sterkte vandaag! Ook hier denk ik vandaag aan jullie Daantje :: :vlinder: :kaars: :hug:

Marielle: Ook sterkte vandaag! Voor het eerst weer naar Luna :
: met haar kleine broertje Quillan!

Lynnty: en heb je al gekeken op de site: personalgifts waar ze die boekjes verkopen?

Diana: wat een mooie pluizenbollen!! :inlove:

En hier hoop ik ook dat jullie een machtig prachtig kerstcadeau zullen krijgen!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Lieve Marloes

Ik wil jullie vandaag heel veel sterkte wensen :-

Ik las dat jullie voortaan elk jaar de 17e de kerstboom gingen zetten.

Ik vind het een hele mooie gedachte :-

Een vlinderkusje voor jullie mooie meisje Daantje :**:

Marielle

Jij ook vandaag sterkte :-*

Diana

Spannend zeg :pray: Je weet dat wij hier allemaal met je mee duimen :pray:

Hier vandaag weinig te melden.

Heb net lekker tv liggen kijken. Ik ga me zo maar even douchen een aankleden :oops:

Marloes sterkte vandaag…

:hug: :kaars: :hug:

Marloes sterkte vandaag.

Zo net bij Luna geweest was heel bijzonder en emotioneel, was voornamelijk erg verdrietig verdorie ik had daar niet willen zijn met Quillan ik had samen met hem en Luna bij de Mac ofzoiets willen zijn hoe dubbel kan je je soms voelen.

Maar toch was het ook wel weer fijn om ff lekker met mijn meisje bezig te zijn haar grafje mooi te maken doet me altijd goed.

Liefs Marielle

marloes sterkte vandaag meid…sorry dat ik niet eerder reageerde heb de hele dag bezoek gehad…ik denk aan je :-* :hug:

Voor het eerst dit weekend even op internet. Hoezo KOK-verslaafd? :wink:

Marloes, Hier brand de hele dag (behalve toen we even Jelte langsgingen) een kaarsje voor Daantje :hug:

Ik hoop dat jullie er nog een mooie dag van hebben kunnen maken.

Diana :thumbup: :thumbup: :pray: . Dat lichtroze bloed had ik ook. Zo vaag dat ik haast zoiets had ik zal het mij wel verbeelden.

Maar ik hoop ook voor jou zo dat het een mooie innesteling is :pray: :thumbup: :thumbup:

Verder eigenlijk niets te melden. Gisteren geshopt met Rinse. Hij ook weer helemaal blij, want hij heeft ook weer nieuwe kleren. Vandaag het huis gesopt en ben nu moe. :zzz:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Marloes het is al laat, maar wilde je toch een laten weten dat we vandaag aan jullie hebben gedacht :hug: en een kaarsje hebben gebrand voor Daantje :kaars: .

Diana wat een skeetjes

Hoop :pray: heel erg dat jullie met de kerst het mooiste kado zullen krijgen

Marielle :hug: toch fijn dat je Luna* haar plekje weer even hebt gezien.

Hier echt niets te melden. Het hele weekend heel druk geweest en we hebben de kerstboom gezet, kaarten geschreven en voor Loek* een kerstboom gemaakt. Plaats morgen wel de foto’s, want na deze drukke dag ga ik nu echt naar bed.

:-* en liefs Viola

Hoi dames ff kort berichtje

Nou hier ook een bud nacht gehad heb gelukkig wel geslapen van 11 tot 3 en van 3 tot half 5, maar daarna was het een groot drama hier. Wilco stond op de kop van de pijn hield het niet meer vol had het gevoel alsof er iets op knappen stond in zijn buik kon ook zijn ontlasting niet kwijt echt viel 2 keer flauw dus dokterswacht gebeld en die wilden niet komen dus toen de buurman gebeld en die is samen met vrouw en wilco naar de spoedeisende hulp gegaan. Gelijk daar nagekeken fotos bloed ed chirug erbij en nu blijkt dat hij een acute blindedarmontsteking heeft stond op knappen ligt nu dus onder het mes misschieen kon hij gelijk de poliep weghalen maar dat wist hij nog niet.

Zo Marielle dat is schrikken zeg :hug:

Ik hoop dat ze ook gelijk Wilco van de popiep kunnen verlossen.

Sterkte en beterschap toegewenst :-*

Enne ik zou de dokterswacht nog even bellen om te zeggen dat het niet normaal is wat er is gebeurd :hand: :snooty:

Hier de huisarts gebeld voor een afspraak voor morgen.

Ik denk toch dat ik het aan mijn bekken heb, want ik heb steeds een drukkend gevoel op mijn blaas. Net of ik iets omhoog moet houden, weet niet helemaal hoe uit te leggen :think:

Jeetje Marielle, wat een toestand zeg :shock: Hopelijk kunnen ze de poliep ook gelijk weghalen. :pray:

Victoria, Ik heb geen idee, anders maar even navragen. Lijkt me wel erg vervelend :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Jeetje Marielle wat een gedoe. Ik zou een officiele klacht indienen tegen de dokterspost. Als je naar ze had geluisterd en niets had gedaan had het heel anders af kunnen lopen…laat ze het maar goed weten!! Altijd hetzelfde gedoe met die huisartsenposten… :evil: Sterkte aan Wilco natuurlijk, en te hopen dat ze inderdaad gelijk wat aan die poliepen kunnen doen. We duimen :pray:

Marielle: dat is zeker schrikken :shock: Hopelijk kunnen ze meteen de poliep weghalen!!! heeeeel veel sterkte voor jullie allebei!!! :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: