Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Marielle veel succes en ook voor Wilco natuurlijk :hug:

Victoria hoop :pray: dat je morgen goed nieuws krijgt bij de huisarts en dat t allemaal meevalt

Liefs Viola

jeetje marielle wat zul je geschrokken zijn zeg en inderdaad precies wat de andere meiden zeggen aanpakken die huisartsenpost zijn ze nu helemaal belazert?

vicoria ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen van je bekken…hou ons op de hoogte he…

Victoria…ik hoop voor je dat het meevalt en niet je bekken is… Helaas weet ik daar alles van. Sinds de zwangerschap van Kelly zit ik met bekkenklachten en heb zelfs 2 jaar in de ziektewet gezeten. Tijdens Ryan’s zwangerschap kreeg ik er met 10 weken al last van en nu heb ik het nu al weer…met goede therapie is het gelukkig uit te zingen maar lekker is anders. Zodra ik een week of 16/17 ben is het toch dweilen met de kraan open…dan is er geen eer meer aan te behalen en dan is het hopen dat ik niet met krukken of zo hoef te lopen… nou ja…we lopen maar niet op de zaken vooruit…

Mocht je toch therapie moeten hebben…ga alsjeblieft Cesar doen…en geen gewone bekkentherapie. Daar heb ik het met Kelly toen helemaal mee verklooid…Cesar is echt heel goed!

Bedankt voor de tip Roberyn :thumbup:

Hoe voel jij je op dit moment?

18 weken alweer victoria mennn wat gaat het snel he… :shock:

Voor mij niet Diana :wink:

dat geloof ik gelijk,maar dde tijd vliegd echt wel…kan me nog zo de dag voor de geest halen toen je vertelde dat je zwanger was…(leek wel een week geleden)

Om eerlijk te zijn vond ik tot 12 weken langzaam gaan, maar nu valt het nog best mee.

Vandaag het kaartje van Marielle ontvangen :-*

Wat een inniminni kaartje :mrgreen:

En iemand al mijn kaartje gekregen???

jaa ik heb vandaag jouw kaartje ontvangen! En ook die van marielle haha hetzelfde formaat als mijn kaartjes!

Ik voel me de laatste dagen niet zo goed. Kan het ook niet zo goed bij Rob kwijt, want die is hardstikke ziek al een paar weken, en het gaat maar niet over. Zometeen om half 6 gaat hij nog een keer naar de dokter. Ik wordt het af en toe gewoon ook een beetje moe dat hij zo ziek is. Alles draait nu om hem. Dat klinkt misschien wat egoistisch, maar ik voel dat af en toe wel zo. En daar baal ik dan ook weer van. Bluh… ik vind het helemaal niet the most wonderfull time of the year.

Ik mis mijn meisje, het had nu allemaal zo anders moeten zijn. Maar daar weten jullie alles van…

ja vandaag ook twee kaartjes gekregen een van jou victoria en een van marielle harstikke bedankt meiden…ze zijn leuk en ontzettend lief… :thumbup: :smiley:

we snappen je wel linda. :slight_smile: kruip anders vanavond ff lekker tegen mannetje lief aan…wie weet helpt het… :thumbup:

Ja Linda ik kan je gevoel héél goed begrijpen :hug:

Ik hoop dat Rob snel opknapt en dat jij je beter gaat voelen :hug:

Nou vanmiddag bij Wilco geweest nog erg moe en veel pijn aan de wond maar de pijn in zijn buik is weg. Ook hebben ze de poliep bekeken maar die konden ze niet weg halen gebeurt direct in het nieuwe jaar met een grote buikoperatie.

Bedankt voor de kaartjes weer.

Linda meis ik begrijp je zo goed ik zit er zelf ook behoorlijk doorheen nu ff maar het gaat idd hier ook allemaal om Wilco momenteel, niet dat ik het hem niet gun hoor maar toch nog niet 1 ja 2 die aan mij hebben gevraagd vandaag hoe is het met jou red jij het wel.

Liefs Marielle :vlinder:

Ik las in een andere topic dat Wilco’s nieuwe vriendin vanmiddag naar het ziekenhuis wilde gaan … hoe is dat afgelopen?

Lieve meiden: vandaag weer twee kaartjes :mrgreen: van Marielle en Victoria!! Dankje wel!!!

Victoria: lieve tekst! en ook mooi: het uitgeponste engeltje voor Vera Lynn :**:

Marielle: :hug: jammer dat ze niet meteen de poliep konden verwijderen.

Het is zeker zwaar zo voor jou! :hug: Hoop dat alles snel weer zijn gangetje gaat en dat het zonnetje snel veel zal gaan schijnen voor jullie!

Linda: Ik begrijp precies wat je bedoelt!!! het valt allemaal zo tegen!

En dan ook manlief ziekjes…idd balen! Ik hoop dat Rob snel beter is!

Hier nog een dikke knuffel van mij :hug:

Heb ik trouwens de uitslag gemist van “de test”? :oops: je ging toch nog testen?

Sander kreeg vandaag zijn kerstpakket…en daar ben ik dol op! :inlove: ondanks dat er veel dingen inzitten die we nooit zullen gebruiken!

En natuurlijk zaten er ook weer bonbons in…die nu alweer bijna op zijn :oops: :oops: ik is ook een beetje misselijk nu :oops: :oops:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

chantal, nee ik ging niet testen, Ik moet nog een weekje wachten totdat we zwanger mogen proberen te worden. Ik heb de 27e dat bloedonderzoek, waarbij ik helemaal ontzwangerd ( en dus ook nog niet zwanger) moet zijn. Dus vanaf die dag gaan de condooms hier de deur uit :wink:

Marielle… Pfffff je zult het wel zwaar hebben! Hou jehoofd boven water meis :-* (ik wist niet dat Wilco een nieuwe vriendin heeft trouwens, woont hij nog wel bij jou? )

x

Ik ben nu wel een paar dagen overtijd, dus ga morgen toch even een testje kopen.

Ik dacht doordat je dit schreef, het misschien weleens meteen raak kon zijn... :wink:
Dan hoop ik maar dat de bloeduitslagen aangeven dat je helemaal ontzwangerd bent en dat idd die condooms de deur uit mogen!!!!! :thumbup: :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Mariëlle, wat schrikken zeg! :shock:

Veel sterkte en beterschap! :-

Linda: :hug:

Ik wil jullie iets vragen,… al diegene die een eigen emailaccount hebben, willen die me pb’en?

Dus geen meiden met een gratis account zoals hotmail maar echt een éigen account.

Alvast bedankt! :-

En sorry dat ik niet meer zo vaak meeschrijf maar het gaat hier totaal fout in de relatie… :cry:

Dat begrijpen jullie vast wel! :-*

Linda hoop dat er over een paar weken de condooms de deur uit kunnen en dat jullie ook voor een brusje kunnen gaan :wink:

Hoop dat je je al een beetje beter voelt en hier voor jou een :hug:

Bietje hoop dat t een beetje gaat :hug: en dat je er aan uit komt.

Marielle wat goed dat t beter gaat met wilco

Diana hoe is t met jou. Kun je t nog volhouden met wachten?

Liefs Viola