Linda
Hopelijk krijg de 27e goed nieuws en kan het knuffelen beginnen :-*
Bietje
Ik vind het erg voor je dat je relatie klote is :hug:
Als jij je verhaal kwijt wilt, kan dat hier ook altijd :hug:
Ikwas helemaal vergeten om iedereen te bedanken voor die geweldige kerstkaarten die hier binnen zijn gekomen.
Dank jullie wel :-* Het doet ons goed
Chantal je hebt een nieuwe avator. Helemaal super :thumbup:
Liefs Viola
Bietje wat vervelend ik ken helaas het probleem heel erg goed.
Linda idd hij heeft een vriendin die ik helaas niet zo leuk vind maar goed daarin tegen heb ik ook een nieuw erg lief vriendje waar ik helemaal in love mee ben.
Liefs Marielle :vlinder:
Hoe ging het vanmiddag Marielle?
Ben jij nu geweest of die vriendin :roll:
Zij is 5 minuten geweest en toen stond ik daar met wilco zijn ouders en q
toen dreef zij af.
Ach wil er eigenlijk geen energie in steken meer.
Liefs Marielle :vlinder:
@tallie wrote:
Ik ben nu wel een paar dagen overtijd, dus ga morgen toch even een testje kopen.
Ik dacht doordat je dit schreef, het misschien weleens meteen raak kon zijn…
Dan hoop ik maar dat de bloeduitslagen aangeven dat je helemaal ontzwangerd bent en dat idd die condooms de deur uit mogen!!! :thumbup: :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
jaaa dat klopt… e die test was negatief, maar dat wist ik eiegnlijk al van tevoren. Het zou vreemd zijn als ik toch zwanger zou zijn…
Ik kan het me voorstellen Marielle, je hebt wel wat anders aan je hoofd :hug:
Goh, de hele dag wordt er weinig geschreven en dan ben ik er ff niet en ik kan gelijk weer een boel bijlezen :mrgreen:
Victoria, Vandaag is ook bij ons je kaartje aangekomen.
Bieke, Ik schik ervan het lijkt wel of iedereen uit elkaar gaat. Ik had zojuist mijn zus aan de lijn en toen hebben we bij elkaar ook maar ff gechecked of de relatie nog goed was. Gelukkig is dat bij ons beide nog wel het geval.
Hopelijk is het ff een dipje, maar komt dat snel weer helemaal goed :thumbup:
Wat betreft mijn e-mail. Ik neem aan dat je die van mij inmiddels wel hebt.
:think: Ik weet het verder ff niet meer hoor. Al die relatieproblemen. Gelijk weer zo’n moment dat ik het gewoon eigenlijk maar eng vind dat Rinse en ik echt nooit ruzie hebben. Al zeker 5 jaar niet. Vanaf moment 1 klinkt het gewoon en vullen we elkaar heel goed aan. Ik ben daar uiteraard ook erg dankbaar voor en klap in mijn handjes dat dat zo blijft.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Nou Evelien hier ook een goede relatie hoor, al 15 jaar :mrgreen:
Wij maken zelden ruzie :think: hebben weleens een meningsverschil, maar nooit echt ruzie
Ik knijp ook echt in mijn handjes, als ik Sacha niet zou hebben :think:
hai hai meiden…
bietje ik heb je mijn mail adres gepbt hoor…maar wat lees ik nu…gaat het niet goed met je relatie? verdorie hee wat is er aan de hand dan meid…?als je het niet wilt zeggen dan is het ook prima hoor,maar weet wel dat je alles aan ons kwijtkan meid… :-*
hier gaat alles nu oke…en wachten op het testen kan ik wel…denk trouwens niet eens dat het nodig zal zijn…alle verschijnselen zijn weer eens verdwenen dus dat zegt wel weer genoeg… :?
Ik blijf toch voor je duimen hoor Diana :thumbup: :thumbup:
Verschijnselen? Ik heb (nu nog, ff afkloppen) ook nergens last van. Maar maakt mij echt niet minder zwanger.
Ik had ook geen kwaaltjes, alleen zat ik onder de puistjes :shock: :oops:
Dus je hebt gewoon elke maand kans :-* :hug:
Bietje: ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Ik vind het echt zo rot voor jullie! Kon ik maar iets doen…
Diana: ik hoop het nog steeds zo voor jullie!!! enne…“de zwangerschapsverschijnselen” waren bij mij soms ook even weg en dan waren ze er weer!! Dus jullie maken nog steeds een grote kans!!
vandaag weer een kaartje gekregen…dit keer van linda dank je wel meid…hij is supermooi :thumbup: heb je die zelf gemaakt? zoja wat zul je er een werk mee gehad hebben zeg…
ik las net iets over puistjes? jahaa die zijn er wel :? maar kan ook komen door 2 dagen beetje slecht eten he… heb er twee of zo op de rug zitten en ik kan er niet bij hahaha…het jeukt een beetje…nah ik heb net met het boodschappen halen maar weer gewoon een pak always in het karretje gemieterd …de borsten waren dagenlang erg gespannen en beetje pijnlijk,maar nu niks meer noppes nada dus ga er gewoon van uit dat er niks aan het handje is…maar we zien wel.
Diana, zolang die :twisted: uitblijven is er altijd hoop
Vandaag is “Jelte’s” boekje dan eindelijk binnengekomen. Ben er helemaal blij mee. Erg leuk. Ik vind het ook erg leuk dat hij 's avonds hier (op aarde) is en alle kindjes een kusje geeft, zodat ze mooi kunnen dromen. (lees: kindjes= Ikke )
En dat hij 's ochtends de stekker van de zon weer in het stopcontact doet :lol:
Zie je nou wel dat onze engeltjes dat daarboven allemaal regelen :mrgreen:
Ik moet denk ik nog even wachten op het boekje, ik had vergeten op de bevestigingslink te klikken :oops: stom stom …
Nou hopelijk komt het boekje snel binnen, had het als kado aan Sacha willen geven.
Ik ben net bij de huisarts geweest en urine is gecontroleerd.
Zit net tegen een blaasontsteking aan :think: Dus veel drinken en vitaminen c en dan vrijdag opnieuw laten testen.
En de pijn in mijn schaambeen is iets waar ik op moet letten, dus ik mag therapie gaan volgen bij een bekkentherapeut.
Victoria: Hopelijk zal de therapie verlichting geven! :thumbup: en volgens is mij is granberry sap ook erg goed tegen blaasontsteking. Van roosvice hebben ze deze sap zeker.
Ik heb trouwens de boekjes twee dagen geleden besteld en als het goed is komen ze rond 21 Dec. binnen. Ik wil de boekjes namelijk ook aan Sander geven voor de kerst! :mrgreen:
Viola: vandaag kwam jullie kaartje binnen! Heel lief en schattig beertje als Loek :**:
Evelien: zo te horen is het een mooi verhaal! Ben echt hartstikke benieuwd!! Hopelijk komen de boekjes voor ons deze week!
MArielle heb jij je boekje eigenlijk al gekregen?
pfff dames al een heel stuk bijgelezen, en merk ik op dat mijn kerstkaartjes er nog niet zijn bij jullie?! :shock: :?
heb ze vorige week op post gedaan en hopelijk komen ze nog aan hoor!!
bietje :shock: als er iets is meid, je weet het he!! :hug: :hug:
marielle, even schrikken met wilco zeg!!, hopelijk is hij ondertussen al wat beter en kun jij de situatie ook een beetje aan, en krijg je veel steun rondom je, want je kunt die vast gebruiken! :hug:
diana :thumbup: :thumbup: en bedankt voor het mooie kaartje!!
chantal, victoria, miranda, bedankt ook voor jullie kaartje!
evelien ook bedankt, hoe gaat het? nog geen kwaaltjes?
pfff hopelijk is het dit maal ook raak voor ons voor een brusje! ben beetje moe en zo vandaag en met het temperaturen ligt het vandaag ietsje maar hoger, ik weet niet wat te denken hiervan dus gaan we er gewoon voor gaan denk ik. het is de eerste maal dat ik temperatuur.
ben vandaag nog naar senne* geweest en ook zijn kerststukje hangt nog steeds mooi aan zijn grafje, ben blij, ik dacht al dat het eraf zou gewaaid zijn. Ook een collega van me is meegegaan, vond ik wel fijn van haar!!
groetjes lynn mama van senne*
Post van en naar Belgie duurd altijd vrij lang. Ik was dan ook erg verbaasd hoe snel mijn kaart bij jou was.
Wat fijn dat je collega met je meeging naar Senne*. Ik vind dat ook altijd fijn als er iemand meegaat of dat ik weet dat er iemand langs is gegaan.
Ik ben nu eenmaal trots op mijn ventje en dan is het gewoon “fijn” om tenminste zijn grafje te kunnen laten zien. En ook fijn dat anderen dat ook willen zien. Tenslotte gaat niet iedereen graag naar een begraafplaats.
En nee, nog steeds geen kwaaltjes (weer ff afkloppen) Tenminste, je kan bij elk dingetje wel denken dat het komt doordat je zwanger bent. Ik vind in elk geval dat ik er nog geen “last” van heb.
:-* liefs, Evelien :vlinder: