Linda heb je een pbtje gestuurd.
:-*
Hou het ff kort Wilco is weer thuis gelukkig hij moet waarschijnlijk nu aan de poliep worden geopereerd in de derde week van januari. Dit wordt wel via de een grote operatie gedaan helaas maar goed hij moet er toch weg.
Verder is alles goed hier.
Diana meis zolang de menstruatie uitblijft blijf je toch altijd stiekem hopen dus ik duim nog hoor voor je.
Bietje meid sterkte
Victoria balen zeg en idd cranberrysap helpt echt super en ik slikte altijd standaard cranberrytabletten ervoor.
Liefs Marielle :vlinder:
Ze begon over goed drinken en extra vitaminen c.
Maar je bedoelen jullie gewoon de kant en klare cranberrysap van roosvice?
Gelukkig is Wilco thuis, maar jammer dat de poliep er nog zit.
Moet hij nogmaals geopereerd worden …
Gaat het een beetje met je Marielle?
Bedankt allemaal dat jullie zo meeleven met me!! :-
Ik ben vandaag weer tante geworden… :dance:
Om 12.10u is Thuur geboren… :inlove:
Wat een lekker ventje, en zo klein weer! :shock: :inlove:
Hij weegt 4.300 kg…
Oh ja, en 't is dan nog Veerle’s (mijn zus) verjaardag vandaag… :lol: :inlove:
Diana, ik blijf het spannend vinden meid! :-
Evelien, klinkt mooi dat boekje! :inlove:
Victoria, sterkte met je bekken en je blaasontsteking! :-
Lynn, ik blijf ook voor jou duimen hoor! :-
waaw bieke zo leuk dat je tante geworden bent!! proficiat! wel een heuse baby denk ik 4.300kg en zo schattig weer!
( :mrgreen: zo grappig toch, mijn broer verjaart ook vandaag!! :mrgreen: :mrgreen: )
groetjes lynn mama van senne*
@lynnty wrote:
waaw bieke zo leuk dat je tante geworden bent!! proficiat! wel een heuse baby denk ik 4.300kg en zo schattig weer!
( :mrgreen: zo grappig toch, mijn broer verjaart ook vandaag!! :mrgreen: :mrgreen: )
Hahaha, dat kun je dan weer op ons lijstje zetten wat we gemeen hebben met elkaar! :lol: :inlove:
Bieke gefeliciteerd :dance: :-*
zeg wel bieke, nog iets wat we niet weten??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@lynnty wrote:
zeg wel bieke, nog iets wat we niet weten??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Effe denken… :think: :mrgreen:
hahahaha laat me ook es denken dan :mrgreen: :think: :think:
(kraakt het hier al? :mrgreen: )
is het al wat beter met je meid?
Kan ik eigenlijk niet op antwoorden,… :think:
Ik weet echt niet waar ik (we) nu staan,… we zullen wel zien zeker… :?
Lief dat je er naar vraagt! :-*
Hé, we kunnen bijna meeten hé! :dance:
ja meid ik kijk er al naar uit !!! :dance:
hopelijk komt alles in orde hoor tussen jullie, heb er al aan zitten denken :-* :hug: je weet het he als er iets is
(mag ik je addres in pb ik zou je een kerstkaartje willen sturen)
Hallo allemaal,
Hier gaat alles redelijk vind het wel zwaar zo allemaal maar goed rustig aan dan komen we er ook wel.
Victoria wat mij super hielp waren cranberry tabletten
Bieke gefeliciteerd l
Liefs Marielle :vlinder:
Sterkte Mariëlle! :-*
Ik heb iets op het showforum geplaatst:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=29677&start=585
Bieke: nog van harte gefeliciteerd!
Voel me vandaag niet zo…mis mijn hummeltjes vandaag echt zo ontzettend . Volgens mij begin ik meer emo te worden door die “feestdagen” die eraan komen…die zo mooi hadden moeten zijn…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal heel logisch hoor meid, hier ook last van :hug:
Ik word op het moment heel snel emotioneel :hug:
tja hier ook hetzelfde liedje, moet me soms weg steken om even een traan weg te pinken, want het komt hier soms raar over als je een traan weg pinkt, nl. dan komt iedereen bij je staan van’ doe maar meid huil maar uit, bla bla bla…’ soms zo overdreven dan! weet je, en zo fake.
ben dan maar liever alleen, huh met mijn knulletje zijn foto, en jurgen.
ik hoef niet altijd mijn verhaal kwijt, en dan vragen ze nog van wat scheelt er meid? pfff, … :x
ah ja.
hou jullie sterk dames, dit had inderdaad een mooie afsluiter van het jaar moeten zijn maar, we moeten er ons bij neerleggen, hoe moeilijk het ook is onze engeltjes zijn vast bij ons.
:hug: :hug:
Sterkte allemaal meiden,… 't is niet makkelijk …
Wat ik jullie ook nog wilde vertellen,…
Veerle en Christ willen geen cadeautjes voor Thuur’s geboorte,… op zijn geboortekaartje staat het rekeningnummer van het kinderkankerfonds,…
Wat een ongelooflijk lief en mooi gebaar! :: :: :**:
Daar zal Noor :vlinder: heel trots op zijn! :inlove:
hai meiden…
jullie weten dat ik morgen 5 dagen op vakantie ga ,maar wil jullie bij deze ook al heb ik iedereen een kaart gestuurt alsnog hele fijne dagen wensen.en een knallend uiteinde…voor de mensen die er tegenop zien wat ook heel begrijpelijk is heb ik net een mooie kaart opgezocht en zal ik er even bij zetten…
iedereen moet 1 ding goed onthouden…jullie kindje is dan wel overleden,maar hij/zij zal voor altijd bij je zijn in je gedachten en in je hart.hij/zij zal altijd over je blijven waken ,daar ben ik heilig van overtuigd.en ook denk ik dat onze kindjes het niet zouden willen zien dat wij de ouders altijd maar verdrietig blijven en hun ons ook liever zien lachen en genieten van het leven.ooit zal de tijd komen dat je weer herenigd word met je kindje en dat is een hele mooie gedachte…probeer te genieten van de kerst ,als je het even moeilijk hebt ga dan even lekker uithuilen ,knuffel elkaar even lekker en ga weer genieten.
ook al ben ik straks een paar dagen weg…ik blijf wel aan jullie denken meiden…
dit wou ik jullie even meegeven…
dikke kussss en knuffel van diana
P.S ben weer ongesteld geworden…
Oh Diana nee toch. Wat jammer dat de :twisted: toch gekomen zijn.
Diana heel veel plezier op vakantie en geniet er van .
Bieke gefeliciteerd met je tanteschap :thumbup:
Chantal en Lyntty hoop dat t het een beetje beter gaat met jullie.
Victoria hoop dat je therapie aan gaat slaan.
Heb t zelf heel druk gehad met t plannen van de Kerst dus hier niet zoveel geschreven. De balonnen zijn gekocht en het helium is ook binnen.
Morgen naar de kerstlunch van mn werk en heb daar wel zin in. Morgen ook nog naar een verjaardag en vanavond ook.
Jullie lezen heb t heel druk, maar wanneer ik kan even bijlezen en schrijven natuurlijk.
Liefs Viola