Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Diana

Bedankt voor je lieve woorden :-

Ik wil jou en Peter een heel fijne vakantie toewensen, dat jullie lekker van elkaar mogen genieten :-

Dat hebben jullie verdiend :-*

Meiden: thanks voor jullie lieve woorden weer!!!

Diana: dat het een heerlijke vakantie word :thumbup: en dat jullie lekker bijkomen!! :thumbup:

En balen meid, weer ongi geworden (ik liet even wat lelijke woorden uit mijn mond floepen, toen ik je tweede berichtje las… :shifty: vind het zo oneerlijk dat het zolang moet duren voor jullie!!)

Victoria: :hug:…en ook nog al die hormonen!! Hou je taai!

en heb jij je boekje al binnen? ik krijg ze hopelijk vandaag!!

Viola: pfff, idd druk zeg!! gelukkig heb je wel zin in alles! dus veel plezier!

Lynnty: :hug: ik begrijp wat je bedoelt hoor meis. Soms wil je gewoon even wat traantjes laten zonder dat je daar gelijk tekst en uitleg bij moet geven!!

Bieke: zeker een lief en mooi gebaar!!! :**:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

dag dames,

diana ik hoop voor je dat het een leuke, ontspannende vakantie wordt en wat balen zeg dat de :twisted: er weer zijn!

viola geniet van de samenkomsten!

linda bedankt voor jullie kaartje, hebben jullie al jullie kaartje ontvangen van me dames? hopelijk komen ze aan hoor, ze zijn al een eindje onderweg. :pray:

tja hopelijk wordt het bij ons geen :twisted: ! ik hoop het zo :pray:

wat een mooi gebaar bieke van je zus!! zo een mooi idee dat ze het kinderkankerfonds steunen!!

groetjes lynn mama van senne*

Hey Lynn: nee nog geen kaartje, maar die zal vast nog wel komen :wink:

:pray: hopelijk duurt het niet lang meer voor de kaartjes er zijn hoor!!

begin mij al ongerust te maken of er genoeg postzegels aanhingen. :?

normaal gezien wel zei de verkoper, dus hopelijk zijn ze niet lang meer onderweg!

Lynn: komt wel goed hoor!! :-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30659&postdays=0&postorder=asc&start=120

Er is een heel mooi lijsteje gemaakt met voorspellingen…hihihihi :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder:

Diana, ik doe het ff zo…aangezien ik zo weg moet en jij je msn uit hebt staan :wink: …ik wens jou en Peter een hele fijne vakantie en geniet er van meid :-*

dank je wel meisje…ik heb msn uistaan omdat ik van alles aan het doen ben hier.en als ik achter msn ga zitten dan weet je het wel weer…moet nog van alles doen voor me morgen wegkunnen…

na de kerst kom wel ff bij je oke? we moeten nodig weer eens bijkletsen over van alles en nog wat. :wink:

Oke ik snap het ken dat probleem, als je eenmaal aan het typen bent op msn ben je der vaak niet snel achter weg :wink:

Na kerst spreken we wat af…gezellie, ik ga nu echt weg :-*

[quote=“tallie”

Viola: pfff, idd druk zeg!! gelukkig heb je wel zin in alles! dus veel plezier!

[/quote]

Nou echt veel zin in heb ik er niet, maar soms vind ik t wel lekker om druk bezig te zijn en zo mn verdriet te onderdrukken.

Als ik druk bezig ben heb ik geen tijd voor mn verdriet en angsten. Ben heel emo op t moment en zie verschrikkelijk op tegen 26 december. Ik ben gewoon bang dat ik die dag zo lam geslagen ben en niet meer kan functioneren dat ik Joost ook niet meer kan helpen. Er moet er 1 de sterkste zijn. In ons geval en deze situatie moet ik dat zijn.

Ik wil ook de dag wel bewust meemaken en niet half verdoofd de dag door gaan.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Ik kan t eigenlijk ook niet anders verwoorden. De angst is rond mn hart geslagen.

Liefs Viola

Diana jammer dat de :twisted: weer gekomen is. Maar in ieder geval ga je er ff lekker een paar dagen tussenuit geniet ermaar lekker van.

En ik sluit me helemaal aan bij jou woorden, de eerste kerst zonder je engeltje is zeker niet makkelijk maar ook weet ik zeker dat ze idd niet zouden willen dat wij niet meer zouden lachen en gezellig feest vierden. Ze zouden willen dat wij genoten van alle kleine en grote dingen van het leven.

Liefs Marielle :vlinder: [/list]

Viola: precies…als je druk bezig bent heb je geen tijd om na te denken. Ik herken het wel! Omdat ik niet werk heb ik soms echt veels te veel tijd om over van alles en nog wat na te denken…

Sterkte! :hug: en probeer er wat van te maken.

Ik heb gisteren het boekje binnen gekregen…een heel mooi en ontroerend boekje. Die gaat onder de boom voor Ryan.

Net naar mijn schoonouders geweest, hun kat van 16 jaar was erg ziek, kanker.

De dierenarts is bij hun thuis geweest en heeft de kat een spuitje gegeven.

Wij hebben haar daarna in de tuin begraven, zo zielig.

Roberyn

Ik zit ook met smart op het boekje te wachten, maar denk niet dat ik hem voor de kerst in huis heb :thumbdown:

Ga je het boekje voorlezen aan Kelly?

Victoria :cry: altijd triest als je beestje komt te overlijden vooral als je hem al zolang heb zoals je schoonouders.

Ik heb het boekje ook Luna in de wolken het is echt een prachtig boek oh super heb hem gister al voorgelezen helemaal in tranen aan Wilco en Quillan god ik ben er zo blij mee.

Liefs Marielle :vlinder:

Ze hebben jammer genoeg de Kat (poes Scrie) niet 16 jaar gehad.

Ze hebben haar 6 jaar geleden uit de Asiel gehaald.

Ze zat daar toen al een jaar en ze wilde echt heel graag weg.

Ze is na 9 jaar naar het Asiel gebracht, omdat ze binnen zou plassen.

Nou ze is echt een damen geweest, nooit aan meubels gekrabt, nooit in huis geplast … het was echt een schatje en kletsen dat ze kon.

Maar ze heeft het de afgelopen 6 jaar goed gehad en we zullen haar missen :kaars:

Zo nu ben ik echt benieuwd naar het boekje.

Er staat bij de status dat het verstuurd is, dus :pray: hopelijk krijg ik hem nog voor de kerst en anders geef ik het wel daarna

victoria :hug: dikke knuffel meid, je beesje verliezen is altijd moeilijk, het maakt niet uit of het nu de poes van je schoonouders is, het is weer een verlies, en zo lief dat ze uit een aziel komt zodat jullie haar nog veel waarden hebben kunnen geven. ik zou het me nog niet kunnen voorstellen als onze kinky zou dood gaan :frowning: sterkte meid, jammer

hier een lastige dag na de rug, zit al de hele middag prentjes van senne* te staren en te wenen. ineens zomaar, pfff ik mis hem zo…mijn liefste schatje, ik was zo fier op hem. :cry: hopelijk krijgen we binnenkort eens goed nieuws voor een brusje. klinkt mss raar maar het zal mss weer wat vreugde brengen, denk ik toch :? :cry:

Ahhh Lynn :hug:

Tuurlijk mis jij je zoon, hij was zo welkom :-* :hug:

En dan komen die feestdagen om de hoek :hug:

pfffffff kweet het, had die dagen toch niet zo erg verwacht dan ik eerst dacht, pfff, we komen er wel door zeker.

dank je voor de knuffel hier is hij terug, je kunt hem ook gebruiken meid! :wink: :hug: :hug:

Gisteravond om 23:00 uur nog naar het ziekenhuis geweest :oops:

Ik heb namelijk een bloeddruk meter gekocht, polsding … en die gaf steeds onderdruk 90 of 100 aan.

Maar in het ziekenhuis was het tussen de 65 en 70, daarna het hartje gehoord en een echo gehad :mrgreen:

Ze dacht dat het een meisje is, maar durfde het niet met zekerheid te zeggen :dance:

Maar zij/hij was erg bewegelijk en gek dan dat ik niets voelde, terwijl placenta aan de achterkant ligt.

Maar ik was weer helemaal gerust gesteld :thumbup:

Ik mag nu het bloeddruk meter niet meer gebruiken :snooty:

Polsmeters zijn niet betrouwbaar :cry: