Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

waa victoria, zo leuk dat je het hartje gehoord hebt en een echo kreeg!! :mrgreen:

heb je voorkeur? jongen of meisje? als het een meisje wordt krijgt ze alvast een princessekamertje hé :inlove: :inlove: !!

toch raar he als ze zo beweeglijk zijn dat je dan nog niks voelt :slight_smile:

ik kon daar ook niet op wachten, senne kon niet rap genoeg stampen, hoe vroeger hoe liever zei ik :slight_smile:

hopelijk mag het nu weer zo zijn :pray: en krijg ik weer het mooiste cadaeutje die er bestaat!!

Victoria wat goed van je dat je aan de bel heb getrokken en idd die polsmeters zijn klote dingen ik heb zo n armding gekocht een digitale toen bij de apotheek.

Gelukkig was alles super met jou en de kleine en spannend hoor dat ze misschien denken dat het een meid wordt.

Dames ik ben er het weekend niet dus ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen toewensen met veel liefde geluk en gezelligheid

Liefs Marielle :vlinder:

:cry: :cry: mijn hele tekst is weer weg

Dan maar wat korter (want het was al behoorlijk lang)

Diana, heel veel plezier de komende dagen! Je hebt het verdient, geniet er lekker van. (wel balen dat je ongi bent geworden)

Lynn, Ik heb je kaart ook nog niet, maar ik weet zeker dat die vandaag of morgen in de bus valt :thumbup: En anders weet ik dat hij onderweg is :wink:

eh…

ik weet nu ook niet meer zo goed wat jullie allemaal hebben geschreven de afgelopen dagen.

Ik heb het erg druk, vandaar ook geen tijd gehad of genomen om hier een kijkje te nemen (hoe is het mogelijk)

Gisteren is MvM langs geweest. Altijd prettig zo’n test tussendoor. Ik ben nog steeds hartstikke zwanger :mrgreen:

Verder zit ik te denken hoe Jelte :**: te betrekken bij de Kerst. Uiteraard gaan we 's ochtends voordat we naar de familie gaan wel even bij hem langs. Maar dat vind ik niet genoeg.

2e kerstdag ligt het boekje over Jelte voor Brusje onder de kerstboom.

Nu alleen nog 1e kerstdag. We zijn dan bij mijn vader en we zijn met zijn 13-en. Mijn vader heeft aangegeven dat iedereen die wat wil zeggen, zingen of wat dan ook, dat moet doen.

Maar goed, als ik iets over Jelte wil zeggen dan wil ik dat wel op een hele mooie manier doen uiteraard. Ook wil ik dit gelijk kombineren met brusje. Ik ben er dus nog niet helemaal uit.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Misschien moet je gewoon zeggen wat je hart je ingeeft op dat moment vaak heb ik ook wel eens dan zit ik uren te denken, over wat ik zeggen wil. Maar vaak op het moment geeft mijn hart me wel wat in en dat zeg ik dan recht uit je hart gesproken.

ehm ja, alleen ben ik daar dus juist niet goed in, en bedenk mij later hoe ik het had moeten of willen zeggen.

:smiley: Ik krijg opeens een ideetje. Ik neem in elk geval ook een waxinelichtje mee of andere speciale kaars om deze voor Jelte tijdens het eten te branden. Er zullen wel genoeg kaarsen staan op tafel, maar ik wil er gewoon 1 speciaal voor Jelte :**:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Misschien wel leuk om te weten, ik kwam zojuist dit tegen:

“Elk kaarsje, hoe klein ook,

brengt licht in de duisternis”.

Hoe meer kaarsjes er worden aangestoken,

deste sterker de kracht van de werking ervan is.

Zeker als je je kaarsjes aansteekt vanuit je hart!

Je kunt een kaarsje aansteken voor iemand die het moeilijk heeft,

of voor iemand waar je heel veel om geeft.

Je kunt ook een kaarsje aansteken voor iemand die overleden is,

of voor iemand die iets geweldigs doormaakt.

Kaarsen en Kleuren.

Wit

Een witte kaars staat voor genezing, zuiverheid, waarheid, vrede, geestelijke verlichting, helderziendheid, spirituele kracht en helpt bij het afwenden van twijfel en angst.

Geel

Staat voor activiteit, creativiteit en eenheid. Schenkt geluk, zelfvertrouwen, aantrekkelijkheid, charmes, intellect en optimisme.

Goud

Bevordert de verstandhouding en versterkt de intuïtie. Trekt kosmische invloeden aan.

Roze

Bevordert de romantiek en vriendschap.

Rood

Staat voor passie, gezondheid, liefde, kracht en moed en wilskracht.

Zilver

Beschermt tegen negatieve krachten, moedigt aan , geeft psychische helderheid.

Steenrood

Geeft extra kracht wanneer er veel energie nodig is t.b.v. een geestelijke genezing.

Paars

Kracht, succes, idealisme, genezing, onafhankelijkheid, meditatie en huiselijk bescherming.

Bruin

Kleur van de aarde, bevordert besluitvaardigheid, concentratie vermogen, telepathische krachten en financieel succes.

@marielle wrote:

Victoria wat goed van je dat je aan de bel heb getrokken en idd die polsmeters zijn klote dingen ik heb zo n armding gekocht een digitale toen bij de apotheek.

Gelukkig was alles super met jou en de kleine en spannend hoor dat ze misschien denken dat het een meid wordt.

Dames ik ben er het weekend niet dus ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen toewensen met veel liefde geluk en gezelligheid

Lief dat je reageert :-

Ik wens je een fijn weekend toe :-

Victoria: nou, gelukkig was de meting van dat polsding niet goed!!

Oh, wat spannend…dus toch misschien een meid!! :mrgreen:

Ja, en balen van het lieve poezebeestje :cry: :hug: Gelukkig heeft ze nog een aantal jaar heerlijk kunnen genieten!

:kaars: ::

Waarschijnlijk worden de boekjes bij ons nu morgen geleverd!! :pray:

(kreeg een mailtje erover! Dat zou dan dus net op tijd zijn)

Marielle: Oh ik zie het helemaal voor me hoe je het prachtige verhaal voorleest aan Quillan over zijn grote zus Luna :
: .

Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat mooie boekje!!! :mrgreen:

Lynnty: :hug: valt allemaal tegen he!?

Meid, echt we gaan een mooi voorjaar tegemoet!

Evelien: wat een info over kaarsjes! hihihi… hebben ze ook een kaars die de vruchtbaarheid omhoog gooit?! :mrgreen: :thumbup:

Tja, ik zou ook zo zeggen…zeg wat je hart je ingeeft…al zou ik wel alvast een paar zinnetjes van te voren maken :think: :wink:

Miranda: alles goed met je? Ik heb je al zo’n tijd niet meer “gezien”…

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

dag dames, het gaat nu wat beter met me, ben nog even bij senne* geweest en het deed me deugd! ik kan niet altijd bij hem raken, maar het deed goed nog es zijn grafje op te frissen. en er te zijn voor hem!

hier zijn we nu volop bezig met het huis aan het schoonmaken, en alle benodigdheden in huis te halen voor morgenavond, dan komen mijn ouders eten, en ik maak hertekalf klaar!mmmm, begin ook steeds te denken of ik senne* in het hele gebeuren zou verwerken’, met tekstje of zo.ik zal wel zien welk ideetje nog in me opkomt.

:mrgreen: ook is het hier de klusweek, dus :pray: :pray: :pray: :mrgreen:

leuk van die kaarsen, bij senne* staat nu een bruine en een wit theelichtje!

verder wens ik jullie een mooie kerst toe, daar mijn kaartjes er nu nog niet zijn :frowning: :frowning: bij jullie. geniet van de warmte om jullie heen en de warmte van onze engeltjes, die niet ver zijn :vlinder: :kaars: :kaars:

groetjes lynn mama van senne*

:mrgreen: :mrgreen: trouwens wat vinden jullie van mijn nieuwe avator??? :mrgreen:

Hier ook een mailtje dat ik het waarschijnlijk vandaag binnen krijg :shifty:

Echt spannend :angel:

Ik ga me zo klaar maken, vandaag kerstdag bij mijn vader :wink:

We gaan eerst naar de musical The Wiz en daarna uiteten…

dus iedereen een fijne feestdagen en dat ze maar extra vruchtbaar mogen zijn :-*

ja hopelijk :pray: :pray: :pray: !!

hou je goed meis, en geniet er van!!

Victoria: geniet ervan!!

Enne, ik heb de boekjes binnen!! :mrgreen: :inlove:

Ze vielen vandaag op de deurmat!! dus gelukkig net op tijd. Ik ben er ook heel blij mee!!

Lynnty: Meid, wat een mooie avatar!! met jullie prachtige zoontje Senne :**:

En ik heb je kerstkaart binnen!! :mrgreen: Heel lief… dankjewel!!!

En veel klusplezier!!!..hihihi. Ik duim voor jullie dat het deze keer raak is!! :pray:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hoi meiden!

Ik ben er 2 dagen niet meer geweest, Broes was zo ziek (diarree en koorts (40°C)).

Dus lekker 2 dagen bankgehangen, ook Senne had een dagje koorts maar dat kwam door de inenting.

Diana: :-*

Ik hoop dat jullie genieten! :inlove:

Viola, gaat het een beetje meid,… wat moeilijk,… over 3 dagen moesten jullie een verjaardag vieren,… :cry:

Ik denk extra aan jullie … :cry: :hug:

Ik heb een mailtje gekregen van Personalgifts:

Beste heer/ mevrouw Timmerman,

Uw bestelling met ordernummer 83245 ( Mooie Dromen) is afgelopen week verwerkt en verzonden. We hebben van TNT Post begrepen dat, in tegenstelling tot de normale levertijd, een aantal bestellingn niet vandaag wordt afgeleverd.

Naar alle waarschijnlijkheid ontvangt u uw bestelling morgen via TNT Post.

Mocht u onverhoopt uw bestelling morgen niet ontvangen, dan kunt u vertrouwen op onze niet goed, geld terug garantie. Wat praktisch inhoud dat, wanneer u uw bestelling retour stuurt (met een print van deze email), u het aankoopbedrag retour ontvangt.

Excuses voor de eventuele vertraging.

In de hoop u voldoende geinformeerd te hebben.

Het team van Personalgifts.nl wenst u prettige feestdagen.

Met vriendelijke groeten,

Personalgifts.nl

Wat bedoelen ze nu??

Zal ik het boekje niet ontvangen?

Ze zeggen toch eerst dat ze het opgestuurt hebben…? :?

Ik had hetzelfde mailtje dat ik het niet vrijdag zou binnenkrijgen maar zaterdag en ik heb hem dan ook echt gisteren binnen gekregen :dance:

Sacha is er dan ook echt blij mee :thumbup:

De musical The Wiz was leuk zeg, echt een aanrader :thumbup:

Hoe is het nu verder met je Bietje?

Met de relatie?

:dance: Hier alle kerstkaarten binnen en ben er blij mee. Alsnog bedankt voor jullie mooie woorden.

Ook hier is het boekje binnen. Ik wilde dit Joost pas 2e kerstdag geven, maar ik kon niet wachten :oops: . Vond t zo speciaal en wat hebben we met zn tweeen zitten brullen zeg :cry:

Toen kwam Joost met een kado voor mij. Ik zag aan t doosje dat t een sieraad was, maar had geen idee wat er in zat.

Het is een hangertje in de vorm van een hartje met daarin de foto van t gezicht van Loek* in gegraveerd. Heel speciaal is ie geworden en dat had ik echt niet verwacht. Als ik er een scherpe foto van kan maken laat ik m wel op t showforum zien.

Victoria een beetje late reactie maar aslnog een :hug: voor je lieve poezenbeest. Fijn dat t verder allemaal goed was met de kleine en jou natuurlijk.

Lynnty een hele mooie avator van jullie en Senne*

Bietje hoop dat t nu weer lekker gaat met Broes en Senne.

Hoe gaat t met jouzelf?

Verder hier weinig nieuws. We huilen wat af hier met zn tweeen en soms lucht dat wel even op. Het word ook steeds moeilijker nu de 2 dagen echt voor de deur staan. De film van die dagen worden maar afgespeeld en afgespeeld en nu missen we Loek* nog meer dan dat we eigenlijk al deden. Op 2e kerstdag komen er ong 28 mensen voor de geboortedag van Loek* naar hier en dat wordt dus een drukke boel.

Hoop dat jullie een beetje de dagen door komen.

Liefs Viola

Viola

Wel lief dat er zoveel mensen komen om de geboortedag van Loek* samen met jullie te zijn :-*

Ik ben benieuwd naar de hanger

viola, ben blij dat mijn kaartje er ook eindelijk is bij jullie,

ik wens je veel sterkte toe met deze dagen, ze zijn inderdaad moeilijk, pfff, weet er brandt een kaarsje voor alle engeltjes hier bij me, ook voor loek*. dikke :hug: :hug:

bedankt voor je lieve woorden van mijn avator :slight_smile:

ben wel benieuwd naar het hangertje!

Lynn heb je kaartje ook gisteren binnen gekregen, wat een lieve woorden :-*

En je avatar wat mooi meis :hug:

Lieve dames hele fijne en warme kerstdagen toegewenst.

Viola sterkte meis.