Nog even snel voordat we alweer vertrekken voor de eerste kerstvisite. Het ziet er naar uit dat ik gewoon ff weinig tijd heb voor kok.
Allemaal hele prettige kerstdagen!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
zo mooi beschreven victoria!!! echt mooie tekst!!
prettige kerst iedereen!!!
groetjes lynn mama van senne*
Nog een gedicht, vandaag gekregen
Als er ergens een plaats was waar geluk voor het oprapen lag
zou ik daarheen gaan op eerste kerstdag
Handen vol opgooien hoog in de lucht
dwarrelend met de wind in vogelvlucht
Langs de sterren en de maan
zou het dan ook jouw kant op gaan
Al was het een klein beetje maar
dan wordt het voor jouw een gelukkig nieuwjaar
Ik wens jullie je engeltje voor altijd warm in jullie hart…
en de mama’s met nog een ronde buik in 2007 een kleine bengel in je armen…
Liefs Victoria
Mama van Vera Lynn*
Victoria wat een mooie woorden .
Voor jullie allemaal een paar liefdevolle dagen gewenst van Joost en mij.
:-* en liefs Viola
Victoria, ik ben blij om te horen dat jij ook die mail gekregen hebt en dan toch nog het boekje ontvangen hebt, ik wacht deze week nog af!
Lief dat je naar mijn relatie vraagt, die is allesbehalve goed,…
Echt moeilijk,…
Wat een mooi gedicht … :hug:
Viola, ontzettend veel sterkte meid,… morgen wordt een moeilijke maar ook een mooie dag,…
Ik denk aan jullie… mijn gedachten zijn bij Loek … :hug:
Verder nog aangename kerstdagen iedereen, dat oze engeltje maar heel hard in onze harten mogen schijnen… :**:
Komen jullie er nog samen uit Bieke?
Ik vind het echt naar voor je, jullie hebben zoveel meegemaakt samen :-*
Ik heb het boekje vandaag ontvangen!! :dance:
Tranen in mijn ogen, wat mooi … nu moet ik nog tot 19 februari kunnen wachten om het cadeau te geven… :shifty:
Evelien, je bent een schat, dankjewel!! :-*
Lynn, wij spreken nog af hé, ik heb Marino’s planning! :mrgreen:
Victoria, ik weet het echt niet… ik hoop van wel …
We (ik) doe mijn best, de tijd zal raad geven…
Viola: :hug:
'T kaarsje brand…:kaars:
:**:
hallo dames,
hier alles rustig, bieke ik hoop dat alles nog goed komt meis!!
wij spreken inderdaad nog af he :mrgreen: :mrgreen: , nu heb ik wel een vraagje, moet ik dan geld mee nemen voor het boekje ? of is dat een ander boekje die je gekregen hebt?
groetjes lynn mama van senne*
Bieke sterkte meis ik weet dat zulke dingen niet makkelijk zijn maar denk goed aan jezelf.
Liefs Marielle :vlinder:
Zo, ik ben er weer. Raar hoor om zo weinig op kok te zitten Hoezo verslaafd :lol:
1e kerstdag bij mijn vader gevierd. Gezellig, maar niet echt bijzonder. Mijn zus is ook druk bezig om zwanger te worden, daar hebben we (in de keuken met zijn 3en) uitgebreid over gehad. Haar vriend heeft namelijk onlangs een hersteloperatie gehad. Zijn zaadjes doen het weer, goede kwaliteit, maar wel minder. Lijkt mij wel erg leuk als het binnenkort lukt, zijn we samen zwanger.
2e kerstdag bij mijn schoonouders. We zouden geen cadeautjes doen en toen opeens toch nog kleine cadeautjes. 8) Ik moet zeggen dat Rinse en ik er aardig wat te openen hadden. We kregen namelijk ook van de anderen al een cadeautje voor Brusje (sokjes, rompertje enzo) Zelf een cadeautje lag er in de boom van de buren van mijn schoonouders voor Brusje. Zo lief vind ik dat!
Ook het Jelte boekje lag onder de boom. Mijn schoonvader heeft het hele boekje voorgelezen. Hij is namelijk de voorlezer en verhaaltjes voor het slapengaan verteller in de familie, dus terwijl hij het boekje snel aan het bekijken was, zat iedereen verwachtingsvol en nieuwsgierig te kijken. We vonden dat hij het maar moest voorlezen. Was dus wel erg mooi zo. :inlove:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Klinkt bijzonder Evelien dat je schoonvader het voorgelezen heeft zal wel ff ook slikken zijn geweest.
Lieve meiden word altijd wat weemoedig zo aan het eind van het jaar. Besef me ineens dat er dan alweer een bewogen jaar achter de rug is een jaar met een lach en een traan. Hopelijk word 2007 ons jaar zonder zorgen maar met heel veel geluk en liefde dit is tevens mijn wens voor julie allemaal.
Hier heb ik het boekje ook aal Kelly voorgelezen. Ik moest met haar oefenen of ze het kusje wel zou voelen als Ryan langs zou komen…lief he…
Morgen vlokkentest…heel eng en heel spannend… helaas duurt het dan nog twee weken voor we uitslag hebben.
Roheryn heel veel succes morgen denk aan je
Roheryn
suc6 morgen, ik zal voor je duimen
Hopelijk zijn de 2 weken zo voorbij, lijkt me moeilijk voor je :hug:
hai hai meiden…
we zijn terug van onze vakantie…we hebben 5 heerlijke dagen gehad waarvan 2 peter een beetje grieperig was,maar ontdanks alles hebben we onze gedachten even lekker kunnen verzetten en we hebben genoten.we zijn een paar x naar het strand geweest met de honden,we voelen ons goed… :thumbup:
zo en nu ff terug lezen hoor hihi…
He Diana klinkt lekker allemaal, lekker uitgerust.
Roheryn: heel veel sterkte vandaag!! Het is zeker spannend en toch best een vervelende “prik”! Ik denk aan je en hoop natuurlijk dat de uitslag over twee weken helemaal goed is!! :thumbup:
Diana: wat fijn dat jullie vakantie zo lekker was!! Lekker bijkomen, even wat anders. En welkom terug!!
Klopt het dat je nu in Januari gaat beginnen met Clomid? Ik hoop toch zo dat we allen in 2007 zwanger mogen worden!!!
Viola: hoe gaat het met je na deze dagen?
Ben trouwens wel benieuwd hoe iedereen deze “feestdagen” heeft ervaren.
Ikzelf ben de dagen wel redelijk doorgekomen. Het is meer de diepte waar ik wederom weer inval NA deze dagen… vreselijk gewoon. Ik voel me prettig met de mensen om me heen die zoveel voor ons betekenen. Maar nu zit ik weer alleen thuis De pijn lijkt minder te worden, ik voel me gewoon verdoofd :eh: Het is meer het gemis wat steeds groter lijkt te worden. En dan komt het nieuwe jaar eraan. Ik kijk er met gemengde gevoelens tegenaan. Zal het een mooi jaar worden of …ach ik wil er ook eigenlijk weer niet over nadenken. We zien het wel.
Maar ik vind oud&nieuw altijd een moeilijk moment. Dit jaar “voorbij”. Het jaar waarin ik mama werd, het jaar dat zo fijn begon en eindige in diepe ellende.
Ik zeg weleens tegen Sander, als ik ooit nog zoiets moet meemaken dan kan ik echt niet meer verder leven. Ik zou het niet aankunnen. Het is mijn allergrootste angst. Het erge is dat ik hier niet aan wil denken, maar het komt toch steeds weer in me op. Het maakt me heel onzeker.
Pffff…
Nou, dat was het weer…effe verder kijken op kok.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal :hug:
Ik begrijp precies je gevoel, ik heb dat namelijk ook.
Van de week zei Sacha, ik heb bijna een ongeluk gehad en hij dacht echt dat ze het niet zouden overleven.
Waarop ik zei, ik kan jou ook niet verliezen
Ik denk dat de dood voor ons gewoon een andere betekenis hebben.
Diana
Welkom terug meis :-
Fijn dat jullie het fijn hebben gehad samen :-
hallo dames,
diana welkom terug meid, en leuk dat het reisje in orde was!!
chantal, ik begrijp net hetzelfde hier loopt alles in het honderd, de feestdagen begonnen eerst wel goed maar eindigen steeds moeilijker. het contact tussen ons is minder aan het worden, en heb daar zo’n moeite mee he, jurgen is aan het stoppen met roken en heeft het dan wel moeilijk maar hij blaft maar in het rond, en zelf merkt hij het niet. en net nu ik hem nodig heb, in deze moeilijke periode en ook nu we terug in de klusperiode zitten. Heb er een raar gevoel tegenover, over het hele gebeuren. (denk niet dat ik zwanger zal zijn, pfff zie het even niet meer zitten ) ben al de hele week aan het werk geweest en ben echt moe.
wilde nog vlug even kijken bij jullie op kok.
alvast veel groetjes lynn mama van senne*