Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

meiden wat zie ik nu…? :shock: allemaal depri? kom op meiden…

we hebben het allemaal moeilijk om deze tijd van het jaar,maar we mogen ons er niet onder laten zitten hoor…kop op !!! ooit zal voor ons allemaal ook weer de zon gaan schijnen…onze kindjes zouden ons ook niet zo depri willen zien hoor…

vanavond gaan de kaarsjes aan voor jullie allemaal…

dikke kusss en knuffel van mij voor jullie… :-* :-* :hug: :hug:

Kop op lynn :hug: :-*

Lynnty: Ook aan jezelf blijven denken hoor!

Ik weet dat het zo moeilijk is om hoop te blijven houden… :hug:

Is Jurgen net gestopt met roken??

Diana: Thanks :-* . Hier staan de kaarsjes ook weer aan.

Victoria: wil je je beeld zien? :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@tallie wrote:

Victoria: wil je je beeld zien? :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk :mrgreen: :-*

Victoria: ik denk dat je graag het showforum wilt zien!!! :wink:

En Marielle ook: tweede beeldje ook af!

Oh Chantal wat gaaf zeg :-

Ben er echt blij mee :-

Victoria: Ben heel blij dat je hem mooi vind!!!

Het is en blijft handwerk en ik ben geen professional :shifty:

Maar hij is met veel liefde gemaakt en ik hoop dat het beeld veel geluk zal geven!!!

Ik ben er ook weer. Gisteren mijn laatste dag in Amsterdam gehad. Vandaag nog even thuiswerken en vanaf volgend jaar (volgende week hihi) naar Rotterdam. Ben erg benieuwd, begin er al zin in te hebben. Dat is iets wat ik mis namelijk. Veel kan mij eigenlijk weinig schelen.

:think: Eigenlijk wordt ik alleen enthausiast van privé dingetjes. Zoals de dingen die te maken hebben met mijn nieuwe zwangerschap, dingen die Rinse en ik samen doen, dingetjes voor het huis (behalve dan de schoonmaak, daar wordt ik niet vrolijk van :mrgreen: )

Of terwijl, de echt belangrijke dingen!

Ik zal ff kijken of ik straks nog een foto kan maken van het kettinkje dat ik heb gekregen van mijn schoonzus met kerst. Die heeft ze namelijk zelf gemaakt (workshop zilverklei ofzoiets) Het is een hangertje met inelkaar geweven een J (van Jelte) een e (van Evelien) een r (van Rinse) en een vlindertje.

:-* liefs, Evelien :vlinder:

Nou het gaat weer lekker hier Wilco is met spoed opgenomen weer in het ziekenhuis, had weer hele erge pijn en echt oranje kleurige urine dus de huisarts kwam langs en heeft hem doorgestuurd. De huisarts denkt dat er weer een abces zit bij de blindedarm. Houdt het dan ook nooit op

Sorry dat ik niet reageer op alles maar idd dames kom op we gaan er tegenaan in het nieuwe jaar vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.

Liefs Marielle :vlinder:

Hè Marielle, weer vervelend zeg :hug: Ik hoop dat Wilco nou toch snel geholpen, maar dan ook echt geholpen kan worden.

En 2007 wordt zeker een super jaar :thumbup: :dance: Maar dan ook het hele jaar. Niet alleen het begin :frowning:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Marielle

Wat een klote nieuws zeg, ik hoop dat Wilco snel opknapt, want dit is ook niks zeg :hug: :-

Evelien

Ben benieuwd naar je ketting, klinkt héél erg mooi :-

Marielle: heel veel sterkte met Wilco, ik hoop voor jullie dat er snel iets gedaan kan worden. :hug:

tjemig marielle wat een gedoe weer verdorie…van hieruit weer veel sterkte gewenst met wilco hoor…ja laten we echt hopen dat volgend jaar een veel maar dan ook een veel beter jaar gaat worden…

volgende maand de eerste engeltjes verjaardag van thomas. :cry: ik wil het absoluut niet zomaar voorbij laten gaan,nu heb ik een ideetje en wil even weten wat jullie er van vinden…

ik wou naar de naaste fam een kaartje sturen met daarop een uitnodiging voor zijn verjaardag met daarbij de vraag of ze allemaal een knuffeltje willen meenemen met daar aan vast een kaartje waar ze dan zelf een tekstje op schrijven die voor thomas is…die beertjes gaan dan bij thomas in zijn vitrinekastje…en dan gewoon een verjaardag vieren…anders zou ik het ook niet weten hoor…wat vinden jullie hiervan?

Leuk idee Diana. Tenminste hoeveel mensen nodig je uit en hoe groot is je vitrine kast :think: :wink:

Maar het gaat natuurlijk om het idee en dat de mensen samen met jullie er even stil bij staan.

En het idee voor een boodschap voor Thomas vind ik heel mooi!!! :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

dank je wel…de virtrine kast heeft plek zat…ik zat zelf te denken aan ,mijn moeder ,zijn moeder en vader,mijn broer en zijn vrouw,en zijn zus en man +kindjes en zijn broer met vriendin…dus echt close fam. komt op 1 beertje per gezin zeg maar dus 5 beertjes met boodschap…moet kunnen toch?

Leuk idee hoor Diana :-*

Moet zeker kunnen :thumbup:

:-* liefs, Evelien :vlinder:

Diana: tuurlijk laten jullie Thomas :**: zijn eerste engeltjes verjaardag niet voorbij gaan! Ik vind het wel een heel mooi idee. Het is ook gewoon fijn om die dag met mensen te zijn die van jullie houden!

Trouwens ik ga volgende week met jullie beeld beginnen hoor.

Ik heb ze in volgorde gemaakt! Ik heb al gekeken naar Terra kleur, maar het is allemaal behoorlijk oranje! :shock: Ik kan de verf wel mixen…en dan laat ik je de kleur wel even zien.

Oh ja, dat vergeet ik ook steeds te vertellen. Maar de boekjes vielen goed in de smaak bij Sander. Op eerste kerstdag; toen hij de cadeautjes uitpakten en een boekje open sloeg moest hij huilen. (en ik natuurlijk ook…) Hij vond het echt heel mooi. Ze staan nu in het kleine boekenkastje in de babykamer.

Viola: jullie beeld is ook af. Moet nog even goed drogen en zet ik hem ook op de foto :mrgreen:

Diana ik vind het een super leuk idee zeg

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle: :oops: vergeet jullie helemaal. Goh ik ben er ook wel lekker bij vandaag… :shifty:

Het is gewoon niet te geloven dat jullie dit nog “even” moeten meemaken zo op het einde van dit jaar!! :shock:

Ik hoop dat het allemaal snel goed komt! Heel veel sterkte voor jullie!!!

:hug:

:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: