Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Lynn, ja, dan spreken wij af en dan geef ik je geld mee die jij dan op de meeting kan terugbezorgen aan Evelien:wink: :-

Evelien, wat mooi dat je schoonvader het boekje van Jelte voorgelezen heeft, wat een emotioneel moment lijkt me dat… :cry: :-

Diana, welkom terug meid! :dance: :-

Mooi idee van die beertjes.

Op Noor’s
verjaardag zijn we ook allemaal samengekomen bij mijn zus thuis.

Gewoon taart gegeten en zo… emotioneel maar zo mooi …

Zeker doen! :thumbup: :-

Mariëlle, veel sterkte meid, houdt het dan nooit op… :cry: :-

Bietje, mama van Robbe :vlinder: (4 juli 2004), Broes (23 juni 2005) en Senne (13 september 2006)

dag dames,

hier loopt alles weer op wieltjes HEHE, we zijn er eindelijk uitgeraakt, het was ons beetje veel die dagen en gisteren stevig uitgepraat, alles weer in orde nu, hopelijk heeft de klusperiode er niet veel onder geleden maar we zien wel. en ja chantal, jurgen was gestopt met roken toen ik zwanger werd van senne* maar toen hij stierf moest hij een sigaret, en je weet ook wel wat er van komt, nu heeft hij goede voornemens en is hij aan het stoppen, en de samenloop van emoties heeft het een beetje doen knallen hier. maar alles is nu weer in orde en ben ik heel blij om, heb zelfs nog bos bloemen gekregen met kaartje aan, dikke kus vanwege senne en papsie. moest toch wel een traantje wegpinken hoor.

marielle, zo erg dat het nu weer zo hoeft te zijn he met wilco, ik wens hem veel sterkte toe en beterschap, hopelijk komt alles spoedig in orde meid!!

viola heb gisteren je kaartje gekregen dank je meid!

bieke wij spreken nog af he, vanavond msn? rond 22u. ?? Ik moet werken vandaag dus je zal zien vanavond rond negen zit ik er zeker op!!

diana leuk idee!!!

evelien ben benieuwd naar de ketting hoor!!

verder nog een goed!! eindejaar en veeeeeeeeeeel geluk voor het volgende jaar!!!

groetjes lynn mama van senne*

Lieve meiden ik wil jullie allemaal alvast de beste wensen doen en dt al onze dromen en wensen uit mogen komen voor het nieuwe jaar.

Wilco mag twee januri weer naar huis misschien had een groot abces en die moet eerst schoongespoelt worden.

Liefs Marielle :vlinder:

dag dames,

hier zit de klusweek er op, hopelijk mag het zo zijn hoor!!!,

:pray: :pray:

bieke msn??

Zo. Vandaag alweer de laatste dag van het jaar.

Een jaar die ik met dubbele gevoelens afsluit.

Een jaar die ik nooit zal vergeten.

Een jaar dat zo goed en blij begon

Een jaar dat een dramatisch midden had

Een jaar die in datzelfde midden ook heel mooi was

Een jaar waarin ik Jelte :: heb mogen verwelkomen

Een jaar waarin ik gelijk ook afscheid moest nemen van Jelte :vlinder:

Een jaar waarin ik nog nooit zo vaak naar een begravenis/crematie ben geweest

Een jaar waarin ik opnieuw zwanger werd

Een jaar… een jaar… een jaar dat we eindelijk kunnen afsluiten

Om weer een heel nieuw mooi jaar te verwelkomen

Een nieuw jaar die ook nooit vergeten zal worden.

Een nieuw jaar met heel veel geluk

Een nieuw jaar met vele mooie momenten

Een nieuw jaar om van te genieten

Een nieuw jaar waarin Jelte :
: een Brusje krijgt

Een nieuw jaar waarin ik weer een kindje mag verwelkomen

Een nieuw jaar waarin ik van zal en kan genieten

2007 wordt SUPER!!!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Tjonge, dat kwam er zomaar even uit, ben er helemaal verbaasd van :lol:

Gisteren avond voelde ik mij bagger. Rinse heeft het eten ook gekookt terwijl ik zielig op de bank lag.

Deze zwangerschap voelt nu al zo anders, heel raar.

Eigenlijk was ik gewoon misselijk, maar toch wel anders dan anders, want boven een toiletpot heb ik niet hoeven hangen.

Ik ben dan ook wel heel benieuwd hoe ik mij vanavond zal voelen. Vanavond zijn we namelijk bij vrienden. Ik hoop maar dat het toch een mooie avond zal worden.

Zometeen komt mijn schoonzus en vriend nog even langs (moeten wat lenen) en daarna gaan we thuis nog even genieten. Zonnebank, bad…echt ff lekker niets zeg maar :wink:

En dan naar Jelte voordat we naar die vrienden gaan (blijven we eten). :wink: :wink:

Als ik jullie dit jaar niet meer spreek, allemaal een hele fijne jaarwisseling en dat 2007 niet alleen mijn jaar maar zeker ook jullie jaar zal worden!

:-* heel veel liefs, Evelien :vlinder:

ps. ik kijk of ik zometeen nog een foto kan maken van het kettinkje. ff zoeken waar het fototoestel is gebleven :think:

Ook vanuit hier iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar 2007 :-*

[PPS] Wat ik je wens voor 2007…!

http://www.kicken.com/2007/www.kicken.com-wat.ik.je.wens2007.pps

waaw dames,

insgelijks zou ik zeggen, heb hier eigenlijk niet veel aan toe te voegen, maar alvast het allerbeste voor 2007 wens ik jullie met veel en nieuw geluk!!!

Lieve meiden,

Op deze laatste dag van dit jaar mijn wens voor jullie allen:

Dat 2007 ons zal geven wat we ervan verwachten!

Een machtig prachtig en gezond 2007!!!

Een gezellige jaarswisseling!!

Heel veel liefs Chantal en Sander :vlinder: :vlinder:

lynn ik schaam me rot maar ik las nu net pas je berichtje over dat het niet zo goed met je ging…is het mischien voor jullie ook geen goed idee er eens even met z’n tweetjes er tussenuit te gaan? denk er eens over na…het heeft ons erg veel goed gedaan en wie weet voor jullie ook :wink:

Dames ik wens jullie een nieuw jaar toe met veel liefde vruchtbaarheid, kracht en gezondheid toe maar bovenal nieuw leven.

Hallo allemaal,

Allereerst de aller, aller aller beste wensen voor 2007. Dat voor iedereen 2007 een gelukkig, liefdevol, gezond, vreugdevol en vruchtbaar jaar mag zijn.

Hoop dat jullie t nieuwe jaar goed zijn in gekomen.

Heb even een tijdje niets van me laten horen, maar dat komt omdat Joost stiekem een trip had geboekt naar zeeland. Woensdag de 27e ging ik met Sep naar het bos in de ochtend en toen ik na een uurtje terug kwam waren de tassen al in gepakt :shock: en in de auto gelegd en binnen 10 minuten zijn we vertrokken. We zijn gisteren pas terug gekomen laat in de middag. Heb dus geen tijd gehad om hier te komen.

Het was echt heel erg gezellig en heerlijk dat we even tot rust konden komen.

De 26e is ook echt geweldig verlopen. Iedereen was aanwezig en we hebben gewoon een gezellige middag gehad. We vielen wel in een gat toen ze ineens allemaal weg waren, maar we hebben de auto gepakt en zijn de hort op gegaan.

Marielle hoop dat t met Wilco goed blijft gaan en dat ie lekker morgen naar huis kan.

Lynnty fijn dat jullie weer op de rails zitten en alles lekker hebben kunnen uitspreken.

Heb alles even vluchtig gelezen en m geheugen is ook niet al te best meer dus als ik mensen vergeten ben sorry maar daar kom ik straks nog wel op terug

Liefs Viola

Hey Viola: Wat een leuke, lieve actie van je mannetje!! Heerlijk hoor!

Ben ook blij dat de 26e wel naar jullie zin is verlopen.

Marielle: hoe is het inmiddels met Wilco?

Meiden op deze eerste dag van het nieuwe jaar, een nieuwe start en dus ook een nieuw deel voor ons showforum :dance: :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1211221#1211221

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Viola

wat lief zeg van Joost :-

Iedereen een gezond nieuwjaar :-
:-*

In ons nieuwe showforumpje zojuist het hangertje geplaatst. Helaas wel onscherp, maar krijg het ff niet beter voor elkaar.

Viola, heerlijk zeg! Wat een onverwachte verwennerij :thumbup:

Wat heb ik vanacht om 12 uur genoten zeg! De avond zelf was wel vermoeiend. Na het gourmetten kon ik mijn ogen niet openhouden en na een uurtje bankhangen ben ik toch maar ff naar de logeerkamer gegaan om een tukkie te doen.

En toen eindelijk 12 uur! In mijn champagne glas heerlijke appelsap (een hele speciale, van het restaurantje waar Rinse regelmatig komt en we ook 2e kerstdag hebben gegeten, gekregen) en de anderen aan de champagne.

En toen naar boven. Die vriend van Rinse woont namelijk in het nieuwe winkelcentrum in Nootdorp en vanuit zijn appertement kun je zo de parkeergarage (die zelf dicht is) op. Daar bovenop is het echt overweldigend mooi! 360graden om ons heen prachtig vuurwerk. (Den Haag, Delft, Ypenburg, Pijnacker, Leidschendam, Zoetermeer en natuurlijk ook Nootdorp zelf.

Echt geweldig! Als dit geen mooie start van het nieuwe jaar is weet ik het ook niet meer. 10 voor 12 regende het nog en zei ik dat het over 10 minuten maar droog moest zijn.

De paraplu hebben we ook eigenlijk niet nodig gehad. Wel wat spetters gehad, maar meer ook niet.

Volgens mij genoot Jelte er ook van. Voordat we weg gingen zijn we ook bij Jelte geweest en hebben we hem gewaarchuwd van het vuurwerk en dat hij niet bang hoefde te zijn. En anders moest hij maar dicht bij ons blijven. Volgens mij heeft hij dat ook gedaan :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien: lijkt me echt heerlijk om naar al dat prachtige vuurwerk te kijken wetende dat er zo’n prachtig wondertje in je buik groeit dat in dit nieuwe jaar geboren zal worden! :inlove:

Wij hebben echt een rustige/luie oud&nieuw gehad bij goeie vrienden. Lekkere Tappa’s erbij, kletsen en TV kijken. En natuurlijk toosten op een prachtig jaar met een glas Champagne!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hier ook een fijne jaarwisseling gehad :-*

Ik voel de kleine ook steeds meer in mijn buik, krijg er soms gewoon tranen van in mijn ogen, zo blij en gelukkig ben ik dat ik het nogmaals mag meemaken

onze oud en nieuw was hier ook geslaagd :thumbup: al waren we beiden grieperig hihi we hebben het gezellig gemaakt met ons tweetjes.tafel vol met lekkere spulletjes en 10 euro gewonnen in de oudejaars loterij haha…om 12 uur hebben we gezellig vuur werk gekeken…wat een harde knallen zaten er bij he? je kon wel goed merken dat het vuurwerk dit jaar zwaarder was dan andere jaren…ook wij hebben de champagne losgetrokken en geproost op een veel beter jaar dan het afgelopen jaar.het was wel een beetje emo,maar das niet erg…

Goeiemiddag dames hier ook een leuk oud en nieuw gehad toch altijd ook wel weer emo je laat altijd weer wat achter in zo n jaar maar goed we beginnen het nieuwe jaar met heel veel liefde en gezondheid.

Wilco is ook weer thuis kan nog net niks dus net of ik twee baby s in huis heb hij heeft nu nog een drain in zijn buik waar nog wel rotzooi steeds uitkomt :sick:

Victoria emo is dat he als je je kindje voelt trappen vooral na alles wat je heb meegemaakt.

Viola super zeg zo n verrassing lekker hoor.

Marielle wat fijn dat ie thuis is, maar t is altijd wel een zware last mannen die ziek zijn.

Chantal hier wilde ik je ook even laten weten dat ik t beeldje echt prachtig vind. Ben er ontzettend blij mee en Joost ook. Krijgt hier een speciaal plaatsje.

Victoria geniet lekker van die hummel die je bezig houd. Je bent al weer zo ver dat t al op gaat schieten. Wat gaat de tijd hard zeg.

Diana hoop dat jullie je een beetje beter voelen.

Hier ook niet helemaal lekker. Snotverkouden en een beetje koortsig. Vanacht ook de hele nacht Joost wakker gehouden met mn gedraai en gesnurk.

Kom ik vanmorgen beneden helemmal duf en ben ik toch de hond kwijt :shock: . Meestal komt Sep niet gelijk maar als ik dan helemaal beneden ben dan komt ie wel, maar nu geen spoor van Sep. Ik in de schuur gaan kijken of dat ie daar niet per ongeluk was op gesloten door Joost, maar weer geen Sep. Terug naar de gang gegaan om te kijken of ik gemist had dat ie langs me is gefloept, maar ook daar geen Sep. Overal gezocht en toen Joost maar gebeld waar Sep was. Hij zegt die loopt buiten. Ik dacht even dat ik in een slechte droom zat, maar Joost vertelde dat ie de hon aan t uitlaten was. Ik zei moet je niet werken dan.

Joost is vanmorgen naar zn werk gereden om half 7 (en was om half 6 al uit bed) en daar aan gekomen waren ze gesloten dat waren ze Joost even vergeten te vertellen.

We hebben gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en we hebben een nieuwe auto gekocht vanmorgen. Een ford focus station en ben helemaal blij.

Wat je al niet met een onverwachte vrije dag kunt doen :oops:

Liefs Viola