Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

Marielle: Gelukkig is ie weer thuis en das altijd beter dan in een ziekenhuis.

Vond je foto zo aandoenlijk met jou en Quillan voor het eerst bij Luna :**: kreeg echt een brok in mijn keel.

Victoria: Ook jij hebt natuurlijk Oud&nieuw gevierd met een prachtig wondertje in je buik dat al lekker aan het schoppen is. Heerlijk lijkt me dat!!

En Roheryn natuurlijk ook!! Hoe gaat het met je?

Viola: Dat is een hele leuke auto!!! Ook een fijne gezinsauto :smiley: …je kan het maar alvast hebben, toch?!

Fijn dat Joost het beeldje ook mooi vind :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hallo allemaal,

Ik wil hier graag met jullie meepraten.

Ik ben vlindermama en 25 jr oud, mijn man is ook 25 en in augustus zijn we getrouwd. We zijn nu 5,5 jr samen en wonen nu al 4 jr samen

In september ben zijn wij troste ouders van een dapper ventje geworden. Ik was op dat moment 33 wk en 4 dg zwanger, zijn naam is Ian*.

Het is een lang verhaal maar het komt erop neer dat hij ziek is worden in mijn buik. Er zat vocht in zijn lichaampje, oa bij zijn hart en longen. Na 2 ingrepen om zijn leven te redden is hij helaas toch overleden op 19 september en op 21 september geboren.

We proberen nu opnieuw zwanger te worden, de wens is alleen maar groter geworden maar ik vind het eerlijk gezegd ook heel erg eng…

Viola

Fijn dat Joost vrij was en zo te zien goed besteedt :thumbup:

Marielle

Fijn dat Wilco weer thuis is, tja … mannen en ziek :sick: ik hoop dat hij snel opknapt :hug:

Vlindermama

Helaas welkom hier :-

Hopelijk kan je hier je verhaal kwijt en er zijn hier meerdere meiden die graag willen zwanger willen worden.

Ik ben alweer 20 weekjes zwanger, blij en bang tegelijkertijd … maar dat is natuurlijk logisch.

Het is wel fijn dat wij hier elkaar daarin kunnen steunen :-

Vlindermama: Je bent hier van harte welkom! Helaas betekent dat dat jullie ook je kindje zijn verloren.

Ik kan heel goed begrijpen dat je graag weer zwanger wil worden!

Ik hoop voor jullie dat het snel mag lukken. En hier kun je natuurlijk van alles kwijt wat je bezig houdt.

Vlindermama: ook welkom hier…hopelijk kun je hier je hart luchten en je gevoelens en/of angsten van je af schrijven…

Hier gaat het op het moment een stuk minder…op zich met de zwangerschap alles oke hoor, donderdag weer naar de vk, maar mijn bekken begint weer enorm op te spelen…en daar ben ik dus niet zo blij mee. Ook zijn we druk aan het aftellen tot we de uitslag van de vlokkentest krijgen…ik merk nu toch wel dat het allemaal heel spannend wordt, er hangt zoveel van af…

Ik kan het me goed voorstellen dat de druk bij jullie hoog is.

Wanneer krijg je de uitslag?

Ik heb ook al zo last van mijn bekken, echt lastig :cry:

Roheryn: Ik duim voor jullie :pray: Phoe… dat wachten…zo moeilijk!

Dank jullie wel!

Hoe snel wilden jullie weer zwanger worden??

Het liefst gelijk, maar het heeft 9 maanden geduurd voordat ik een positieve test in handen had

Zo dat is ook nog lang…

Je bent toch extra vruchtbaar na je bevalling?

Ik werd de vorige keer erg makkelijk zwanger, nl door de pil heen.

Nu is het bijna 15 wk geleden dat Ian* is geboren en we zijn aan het klussen, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor er een brusje in de maak is

Wij hebben het ziekenhuis nodig, i.v.m. niet genoeg bewegelijke zaad :wink:

En die wilde niet dat wij in dezelfde periode zwanger zouden raken en dat mijn lichaam even de tijd kreeg om te herstellen.

Dus 12-12-2005 ben ik bevallen van onze dochtertje Vera* en in mei begonnen met IUI.

Deze is niet gelukt, dus verder in juni. Helaas ook geen suc6, toen hebben ze een eisprong gemist.

Daarna was het vakantie en heb ik in Augustus de 3x IUI poging gehad en deze was raak :mrgreen:

Ik vond het ook erg lang duren, maar achteraf toch best snel.

Je moet gewoon doen wat jullie hartje jullie ingeeft hoor, als jullie er aan toe zijn, waarom niet :-*

heeee ieve meiden

TEn eerste EEN HEEEL gelukkig nieuwjaar toegwenst, ik hoop dat alles wat jullie wensen mag gebeuren in 2007… smmmmmmmmmmmak.,een dikkekus voor jullie allemaal1!

Sorry dat ik zo’n lange tijd niet heb geschreven. Ik ben zo vol geweest met van alles, ik heb het heel moeilijk ehad, en het ging heel goed met me en en en pfff het was gewoon een heftige tijd, waarbij ik niet achter de pc ben gekropen.

Vlindermama, welkom hier, gezellig dat je meee komt kletsen maar helaas om een vreseljike reden. Ik was uitgerekend op 21 septmeber, maar Lara is geboren op de 23e en overleden op de 24e, erg dicht bij elkaar dus, ze zijn elkaar vast tegen gekomen daar boven! (samen in de rij denk ik :wink: )

Nou meiden, ik ben nu ongesteld en daarna mogen we jeeeeeuj. Ik heb er zoveelzin in, ik ben heeelbenieuwd wat 2007 ons zal brengen :pray:

liefs Linda

Lynn, fijn dat het weer goed gaat tussen jullie en zo lief dat je een bloemetje kreeg van hem en dan dat kaartje eraan.......... aaaaahh!! :inlove:

Evelien, wat een mooie tekst als afsluiter van 2006... :cry: :-*

Viola, wat lief van je mannetje! :inlove:
Fijn dat jullie Loek's verjaardag mooi kunnen vieren hebben! :hug:

Roheryn, sterkte meid! :-*

Vlindermama, helaas welkom hier ... :cry:
Nog proficiat met jullie zoon en helaas ook mijn condoleance ... :(
Veel sterkte! :-*

Linda, spannend!! :pray: :-*

Oudejaarsavond was gezellig, ook wij hebben hetzelfde gezegd tegen elkaar.
We starten weer samen met een nieuwe lei, halen geen oude koeien meer uit de gracht en nemen beiden hulp van buitenaf! :thumbup:
Op oudejaarsavond hebben we echt een mooi gesprek gehad met elkaar, een echt éérlijk gesprek met éérlijke gevoelens, dat voelde je echt heel goed.
De laatste 2 dagen zie ik de échte Marino van vroeger weer terug, natuurlijk beseffen we allebei dat we hulp nodig hebben, ook al voelen we ons nu goed, volgende week kan het bijv. weer escaleren.
Ik moet leren om wat meer mijn gevoelens te zéggen en marino moet leren om wat meer door te vragen en niet meteen denken dat ik boos ben (terwijl ik dan gewoon verdrietig ben).
We nemen nu bewust niet té veel contact met elkaar maar wanneer we dan wél samen zijn, dan is het zo fijn en gezellig.
Het is goed zo ...

Nu minder goed nieuws.
Mijn schoonmoeder moest vandaag op controle i.v.m haar baarmoederhalskanker.
'T is nu een jaar dat ze het heeft, haar baarmoeder + eierstokken zijn inmiddels al weggehaald, ook kreeg ze even bestraling + een grondige inwendige bestraling.
Het mocht niet zo zijn, er zijn uitzaaiïngen,...
Op haar lever is er een tumor te zien van maar liefst 8 cm groot,... :shock:
Deze week worden haar longen nog bekeken en volgende week nog haar hart + hersenen.
Daarna starten ze met chemo.
Goed begin van het jaar dus! :hand:

Bietje, mama van Robbe :vlinder: (4 juli 2004), Broes (23 juni 2005) en Senne (13 september 2006)

Vlindermama, wat een mooi ventje was Ian*, heb net even de foto’s bekeken op zijn site … :cry: :-*

Bietje, mama van Robbe :vlinder: (4 juli 2004), Broes (23 juni 2005) en Senne (13 september 2006)

Rohyren, balen zeg dat je nu alweer last krijgt van je bekken. Had je bij Ryan of/en bij Kelly ook last van?

Hebben jullie (Rohyren en Victoria) ook fysiotherapie? Bij Jelte had ik er ook last van en na 1 keer bij de fysio te zijn geweest was ik ervan af. Of tenminste had ik er minder last van zolang ik mij aan mijn oefeningen hield.

Vlindermama, nogmaals welkom hier. Ik had ook vrijwel meteen de wens om weer zwanger te worden. Het is ook gewoon zo’n leegte. De wens voor het hebben van kinderen leek alleen maar groter te zijn geworden.

26 juli is Jelte geboren en 5 december had ik een positieve test in mijn handen. Ik en Rinse (en mijn hele omgeving) zijn erg blij dat het zo snel weer is gelukt. Nu nog even de spanning van de eerste 12 weken, waar ik mij nu veel bewuster van ben, maar daarna en zeker tegen het einde van de zwangerschap zal de angst wel groot zijn.

Ik kan mij voorstellen dat het voor jou nog extra spannend zal zijn ivm de ziekte (of wat het ook was) die hij had in jou buik.

Bieke, wat een mooi begin en tegelijkertijd nu een slecht begin van het nieuwe jaar. Heel, heel veel sterkte voor je schoonmoeder en jullie natuurlijk ook.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bieke: Heel veel sterkte voor jullie en jullie schoonmoeder!!

Linda: Hey wat fijn dat je er weer bent! Dus nu gaat het wel weer met je?

En eindelijk straks ook beginnen met klussen. Dat het maar snel mag lukken.

Vlindermama: Ben net even op jullie Vlindersite geweest en toen zag ik dat ik jullie “al kon”. Mijn zoontjes Tycho :: en Tijmen :: staan namelijk in Ian’s vriendenboekje.

Ook wij wilden eigenlijk meteen weer zwanger worden!!! (had ik net na de keizersnede en de slechte periode daarna, nooit kunnen bedenken!!)

Vanuit hier hoop ik ook maar voor jullie dat het weer snel raak mag zijn!

Zoals ik hoop :pray: voor iedereen die zwanger willen worden, het maar snel mag lukken!!!

Het is vandaag 3 Januari!!! Ik is jarig!!! 8)

Chantal van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid… :-* :-* :-* :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

GEFELICITEERD Chantal!!!

:dance: :dance: Chantal Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance:

Vlindermama welkom hier. Hoop dat je hier net als ik/ wij je verhaal hier kwijt kunt over t zwanger worden en andere dingen die je bezighouden.

Loek* is geboren op 26-12-05 en gestorven op 12-05-06. Ik ben met een verbrijzelde enkel in de lappemand terecht gekomen en we zijn nu 4 maanden echt bezig voor een brusje van Loek*. :pray: Hoop dat t snel raak is

Linda :dance: Fijn dat t echte klussen nu kan beginnen. :pray: dat t snel raak mag zijn.

Bieke heel veel sterkte voor jullie en je schoonmoeder :hug:

Hier vandaag mn NOD. Mn temperatuur was vanmorgen nog hoog. Heb niet t gevoel dat ik heb als ik ongesteld moet worden, maar ook niet t zelfde gevoel dat ik had toen ik zwanger was. Durf eigenlijk geen test te doen, want ben erg bang voor de teleurstelling. Als er dit weekend nog geen :evil: zijn dan doe ik n test denk ik met Joost erbij.

Liefs Viola

Spannend Viola!! :shifty: :pray:

Ik zou niet kunnen wachten! :mrgreen: