Bietje
Heel veel sterkte voor jullie en je schoonmoeder :-
Evelien
Ik moet nog een therapeut bellen :oops:
Vlindermama
Ik heb ook even op de site gekeken van Ian
Mooi zoontje en ik vind zijn naam ook mooi :-*
Chantal
Gefeliciteerd :dance:
IK had bij Kelly en Ryan ook allebei last van mijn bekken. Tijdens Kelly’s zwangerschap heb ik verkeerde therapie gehad, waardoor ik bijna twee jaar in de ziektewet heb gelopen. Daarna ging het redelijk, maar weg is het nooit geweest. Tijdens Ryans zwangerschap kreeg ik cesartherapie en dat werkte als een trein…zelfs een aantal weken helemaal pijnvrij geweest…nou dat had ik in vier jaar nog niet meegemaakt. Wel liep ik er al in de 10e week van de zwangerschap, dus ook al erg vroeg. En nu dus weer. Volgens de fysio zijn mijn spieren van een slechte kwaliteit en alle kracht die ik opbouw ben ik ook zo weer kwijt…ja leuk… Nu is het dus afwachten hoe het gaat lopen, maar ik heb er een hard hoofd in eigenlijk…
Heb net naar het werk gebeld, ik zou vanavond in een nieuw baan beginnen, maar dat gaat dus niet lukken zo. Moet morgen met de vk maar overleggen wat ik het beste kan doen…mijn fysio is deze hele week nog op vakantie…
Dankjewel meiden!!! :mrgreen:
Voel me echt absoluut niet jarig :shifty: .
Heb van Sander mijn (ons) cadeau al een paar dagen geleden gehad.
En daar ben ik wel echt super blij mee!!! Een digitale camera (voor de liefhebbers: Canon power shot A630) Echt superfoto’s kun je ermee maken.
Viola: oh wat spannend, Ik duim hier voor jullie!!
Ik was ook zo bang voor de teleurstelling :?
Maar voelde zelf eigenlijk goed aan dat het niet zo was, dus ik wist eigenlijk al dat de test negatief zou zijn. (ondanks 5 dagen over tijd!)
Ben er ook stukken minder mee bezig. Ik sta er zelf van te kijken. Die overdreven drang van: ik moet en zal…dat is er gelukkig vanaf. We zien wel wanneer het raak mag zijn.
Roheryn: sterkte! Ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden. Al is het alleen maar de pijn die wat verlicht kan worden.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal gefeliciteerd met je verjaardag.
Vlindermama welkom hier.
Roheryn hopelijk wordt het beter met je bi krijg je nu ook therapie ervoor?
Hier beetje druk nog maar het gaat redelijk allemaal, hopelijk mag vrijdag de drain eruit. En dan volgende week woensdag het gesprek over de operatie van de poliep voor hem.
Liefs Marielle :vlinder:
je bent maar druk met je mannentje marielle wens hem maar veel beterschap van me.
vlindermama helaas welkom hier meid…
ik moet vanmiddag met ons hondje buddy (kruising kooiker x jackrussel) naar de dierenarts toe…hij is ziek en heb geen idee wat er aan de hand is.sinds gisteravond is hij verschrikkelijk aan de diaree en nu kan hij zijn eten ook niet binnenhouden en wil ook niks hebben…ik had hem vanmorgen al extra geen gewoon voer gegeven,maar inplaats daarvan had ik rijst gekookt en kipfilet zodat het lichtverteerbaar was…alles is er al weer uit…als ik naar hem kijk begint die al te grommen…arm beestje konden ze maar praten dan begreep je het beter…
Diana: vreselijk he om je beestje ziek te zien :hug:
Hoop dat ze hem snel kunnen helpen! Sterkte!
Diana succes met je beestje ik heb Gert Jan net opgehaald bij de dierenarts is weer geholpen aan zijn gebit drie kiezen getrokken en gereinigd koste me weer een aardige rib uit het lijf maar goed je heb het voor je beest over ik wel in ieder geval.
ben ook net weer teug van de dierenarts met buddy.zijn maag en darmen zijn helemaal van slag af en waraom weten we niet en de dierenarts ook niet.hij heeft een spuitje gehad en spul meegekregen voor de diaree en dan moet het met een dagje of 2 a 3 weer overzijn volgens de dierenarts…
hihi moest trouwens wel ff lachen hoor…die man zei hoe zag de diaree van buddy er uit? ik wou het net uitleggen toen buddy de hele praktijkkamer onderspoot hahaha…ja sorry beetje goor,maar ja…
Diana hoop dat t snel beter gaat met buddy.
Wat zal die kamer bij de dierenarts er uit gezien hebben :sick:
Vind t altijd zo erg als mn beestjes iets hebben. Ze kunnen idd niet praten en t zou makkelijker zijn als ze dat wel zouden kunnen.
En Marielle wat een rib uit je lijf he bij die dierenartsen.
Hier vanmiddag de auto gehaald en had niets tegen Joost gezegd. Toen die thuis kwam was ie wel erg verrast en blij dat de auto er was.
Jongentjes :doh: Ik gebrijp ze niet altijd hoor
ff snel. de hele dag cursus gehad. Is erg leuk. Ik snap het in elk geval. We zijn ook maar met een klein kluppie. 3 cursisten slechts, waarvan ik de enige vrouw.
Chantal! :dance: :dance: Gefeliciteerd met je verjaardag! :dance: :dance:
Viola :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik duim voor je.
Diana, :sick: sorrie maar kan op het moment niet zo goed tegen poeppraatjes
Hopelijk is buddy weer snel de oude.
Oja, wat mannen betreft :roll: De mijne is zo ontzettend zieieielig! Hij is ziek Vind het maar niets dat ik nu achter de computer zit (werk nog ff een beetje) Of ik niet tv wil kijken zodat hij tegen mij aan kan liggen slapen :shock:
Nog ff dit en wie weet kan hij dan lekker tegen mij aanliggen 8)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Diana
hopelijk knapt Buddy snel op :-*
Marielle
Hopelijk heeft Gert Jan geen last van de behandeling :hug:
Evelien
Mannen :roll: tja … nu snap ik ook waarom vrouwen zwanger worden en bevallen en mannen niet :shifty:
Die van mij is nu 2 dagen gestopt met roken, wat een ellende zeg :roll:
Hij zeurt de hele dag Ben blij als hij maandag weer gaat werken :dance: hahaha
hallo dames,
eindje geleden maar alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
hier zijn we naar vrienden geweest om gourmet te eten en nog es goed te vieren, we waren niet echt in de stemming maar het was toch nog leuk.
wel maar drie uur geslapen want ik moest om vijf uur op om te gaan werken pfffff!!! was wel zwaar voor me.
vandaag nu eindelijk es een dagje thuis en lekker naar de solden geweest heb me es lekker verwend :mrgreen: twee paar schoentjes en nog enkele kleren. :mrgreen: :mrgreen:
met ons gaat het nu zeer goed, na onze babbel van twee uur zijn we er uiteindelijk uit geraakt!! wel zijn we nog altijd bezig natuurlijk voor een brusje, maar ik heb zo het gevoel dat het ditmaal niet raak is, en dat maakt me zo nieuwschierig en verward, ik wil het zo graag maar het is net alsof het niet snel genoeg kan gaan . we zien wel dan.
chantal gelukkige verjaardag!!! :dance: :-* :-* :-* (die camera heb ik ook, héééél handig spulletje!!! :mrgreen: )
viola wat spannend zeg ik :thumbup: voor je!!!
marielle wat een weg en weer geloop he met die dagen voor wilco, hopelijk komt alles snel in orde hoor ik :thumbup: :thumbup:
linda succes met jullie klusperiode!!! :thumbup: :dance:
bieke we spreken nog af?? :mrgreen:
diana veel beterschap aan buddy!! :sick: :mrgreen:
vlindermama helaas welkom hier, ik ben senne* deze zomer verloren aan 26 weken, en na tien dagen in de couveuse is hij op 10 augustus gestorven, is gehaald met spoedkeizersnede, wij wilden zo graag in oktober terug beginnen voor een brusje maar het blijft nog afwachten wat het resultaat wordt. we zullen zien hopelijk komt alles goed voor jou in 2007, en welkom hier, je zal hier wel je stekje vinden om je hartje te luchten.
groetjes lynn mama van senne*
Lynnty je eigen een keer verwennen mag toch best wel. Altijd lekker toch :thumbup:
Evelien nog lekker tegen je hubbie aangelegen 8)
Hier nog niets van de :evil: te bekennen. Ik wil graag met ochtendurine testen dus denk dat ik dat morgen dan maar ga doen, want ben toch eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig
Hier is gisterenavond een paragnoste geweest. Ik sta wel heel erg open voor die dingen maar eerst zien en dan geloven is mn motto.
Wat Loek* betreft wil ook wel heel veel dingen geloven.
Ze vroeg aan me of dat Loek* altijd heel veel buikpijn had en dat was ook zo.
Loek* vertelde haar dat hij een aantal dagen voor zijn overlijden heel veel pijn had aan zn linkerbeen. Ze zegt t is ong 2 weken voor n overlijden. Loek* heeft toen ook een prik gehad in zn linkerbeen en dat was zo pijnlijk dat we er niet eens naar mochten kijken.
Ze kon details vertellen over zn kamer en daar komt niemand behalve Joost en ik en daar is ook nooit iemand geweest, omdat ik dat niet wilde.
Zij kon me via Loek* ook vertellen wat ik thuis aan rituelen heb als ik alleen ben en wat ik altijd tegen hem zeg al ik op de begraafplaats kom of daar weg ga.
Hi heeft haar ook gevraagd of dat ik de box op wilde ruimen en op zn kamer wilde zetten met een lakentje er over met beren en vlinders wat nu op zn bed ligt.
Hij vond ook t boekje mooi wat we hebben en daar weten eigenlijk weinig mensen van en alleen familie en die kent zij niet.
Ze heeft nog meer verteld maar dan word t ook wel een heel lang verhaal en daar wil ik jullie ook niet mee lastig vallen.
Ik was wel heel erg blij met dat gesprek. Of dat t waar is dat ie hier nog in huis is dat weet ik niet, omdat iedereen me dat wel hadden kunnen vertellen, maar ze zei wel dingen die een ander niet kan weten en alleen ik.
Liefs Viola
Goeiemorgen dames,
Gisteravond toch nog heel gezellie geworden…voelde me echt effe jarig en ben goed verwend!! :dance: :mrgreen:
26 alweer…ik voel me nu een oude muts…hahahaha :shifty: :mrgreen:
Viola: nou, dat klinkt allemaal wel heel bijzonder wat die paragnoste allemaal kon vertellen! Lijkt me wel heel gek om dat soort dingen te horen van iemand die dat eigenlijk niet allemaal kan weten.
Wij hebben ons plan om naar Paula te gaan nog even vooruit geschoven. Op een of andere manier heb ik er ineens geen behoefte meer aan.
(maar dat komt misschien wel weer)
En hoe rijd jullie nieuwe auto? :mrgreen:
En spannend…nog niet ongi…wie weet!!! :dance: Hou ons op de hoogte he!!
Diana: :sick: wat zei toen alles eruit was…oordeel zelf maar even :lol:
Dikke knuffel voor Buddy :hug:
Lynnty: lekker hoor…even jezelf verwennen met allerlei nieuwe dingen :mrgreen: . Enne wie weet is toch wel raak…vorige keer dacht je van wel was het niet zo. En nu denk je van niet is het misschien wel zo!! :thumbup: hihihi…hoop het voor jullie van wel!!
Viola
Klinkt bijzonder zeg :-*
Viola apart he dat iemand een totaal onbekende je ineens zoveel kan vertellen over je kindje he.
Wel heel bijzonder vind ik dit ook altijd wilde dat ik dat ook kon.
Leg nu wel eens een tarot kaart maar dan ook puur en alleen voor mezelf.
Nou meiden vanmorgen hadden wij de termijnecho en alles was goed.
Nieren, maag inhoudt, blaas inhoudt, hersens, hartje, lippen, neus enz… en we zagen :shock: schaamlippen :mrgreen:
Dus Vera* krijgt een zusje :dance:
Wat leuk Victoria…wilde je ook weten wat het wordt, of was het meer per ongeluk zeg maar… Wij weten volgende week ook of Kelly een broertje of zusje krijgt…ben wel heel benieuwd…
Vanmorgen naar de vk geweest…weer goedgekeurd. Amper een ons aangekomen, en de baarmoeder staat nu al halverwege de navel :shock: Na heel veel zoeken was ook eindelijk het hartje te horen, de baby zat helemaal onderin verstopt…hihi.
We hadden ook een fotolijstje met foto’s van hun en Ryan gemaakt en ingepakt, vond ze wel heel bijzonder. Ik mag nu over drie weken terug komen…
Zo dan weten jullie het al snel :hug: fijn zeg.
Maar wij wilde het weten i.v.m. de kleur van de muren.
Verder maakt het ons uiteraard niet uit, als het maar gezond en levend wordt geboren.
Fijn dat de controle weer goed was en ook al verstopt, dat doet madam hier ook
Dus nog 1 week en jullie hebben alle uitslagen, spannend :hug: :-*
Victoria gefeliciteerd met je dochter :dance:
Wat fijn dat alles goed is en dat je nu weet dat je een dochter krijgt :thumbup:
Liefs Viola