Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (5)

hutsepot met veel vitamientjes inderdaad!!

Hey Diana: ik hoop dat Peter er ook wat aan heeft. :thumbup:

En was de hutspot lekker? :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Victoria wat mooi gemaakt. Hoop dat t fijn was om samen te zijn

Diana veel succes morgen bij de psycholoog met Peter. Hoop dat de griep niet doorzet en dat je snel beter voelt :hug:

Liefs Viola

geen idee of het door gaat zetten…ben mega eigenwijs wat griep betreft…ik durf met alle eerlijkheid te zeggen dat ik wel een jaar of 10 geen griep heb gehad.heel soms hik er ff tegen aan ,voel ik me ellendig ,hangerig en pijn tussen de schouderbladen en dan is het de volgende dag weer helemaal weg. :shock:

ben soms wel eens stiekum jaloers op de mensen die bv 1x per jaar een flinke griep hebben…die worden lekker vewend en zo ontbijtje op bed en hoeven niks te doen en worden vertroeteld…heerlijk lijkt me dat haha klinkt krom he…

liever niet diana, ik zei dit ook es luidop en toen ook gekregen!!

mega griepziek!! :sick: en niks te ontbijtjes of verwennerij op te merken :? dacht ik ook maar dat was waarschijnlijk te ver gedacht!

:smiley:

hopelijk komt ie dit jaar niet, mag niet ook hoor in deze periode!! :pray:

wie weet is er wel een reden dat ik me niet 100% voel hihi…aan het klussen zal het niet liggen.

Victoria: ik hoop dat je er een mooie dag met je familie van hebt kunnen maken. Lief is dat he, als je zoveel kaarten krijgt…doet je echt goed (dat had ik in ieder geval wel) Sterkte meid!

Hier alles prima…vannavond echo gehad. Alles erop en eraan…morgen kan ik bellen voor een afspraak voor de vlokkentest. Kelly vond het er maar raar uitzien…zo’n vlek die meer van een pinda als een baby wegheeft…:smiley: Het is inderdaad bijna 8 en een halve week oud en zo’n 2,5 cm groot…

Evelien, beterschap! :-

Ik stuur je zo meteen een pb met de gegevens voor het boekje, erg lief dat je het geld voor me wilt voorschieten!! :-

@Linda_ wrote:

als jullie deze maand zwanger worden, zullen jullie in precies dezelfde tijd zwanger zijn als ik van LAra was, dat worden september babys ( en geloof me, dat zijn de mooiste ;))

Helemà à l mee akkoord!! :dance: :mrgreen:

Roheryn, wat een goed nieuws, fijn hoor! :-

Gaat het een beetje met je? :hug:

Victoria, ik heb veel aan je gedacht vandaag… wat fijn dat er zoveel mensen Vera Lynn :**: nog niet vergeten zijn… :-

@diana30 wrote:

ben soms wel eens stiekum jaloers op de mensen die bv 1x per jaar een flinke griep hebben…die worden lekker vewend en zo ontbijtje op bed en hoeven niks te doen en worden vertroeteld…heerlijk lijkt me dat haha klinkt krom he…

Oh, oja? Ik had geen ontbijtje op bed :frowning:

Wel ligt er nog allemaal fruit naast mijn bed. Heeft Rinse gisteravond vast neergezet, met een fles water.

En we hebben toen wel samen nog ff een kop thee gedronken… en toen viel ik in slaap, kan mij niet meer herinneren dat Rinse ook naar bed is gegaan.

Vandaag mij ziek gemeld, want ik hoor toch echt in bed. Zit nu even achter de pc, maar de hoofdpijn of eigenlijk branderige ogen komen nu gelijk al de kop op steken.

toch nog ff hier spieken :wink:

Victoria, wat fijn dat jullie zoveel kaartjes hebben gekregen :thumbup: Lief zeg.

Rohyren, :thumbup: leuk zeg de echo…van rijstekorrel inmiddels naar een boontje… ik ga snel nog even kijken bij de juli mama’s

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien, veel beterschap! :hug:

Goed van je dat je je ziek gemeld hebt! :-*

Evelien blijf maar lekker in bed en uitzieken :hug:

Hier ook nooit geen ontbijt op bed hoor. Ik heb Joost ooit een keer ontbijt op bed gegeven. We woonden toen nog niet samen ik was al vroeg uit bed om de paarden te gaan doen. Toen ik om half 11 terug kwam lag meneer nog op bed. Ik dacht even een romantisch ontbijtje maken voor mn ventje. Een roos uit de tuin geknipt, sinasappels geperst en lekkere broodjes gebakken.

Ik kwam boven met t ontbijt en Joost wakker gemaakt. Ik zeg eet smakelijk enkom zo bij je maar eerst even een hete douche de paardenlucht eraf wassen. Ik kom onder de douche vandaan en kijk in bed en meneer was gevlogen :shock: . Joost zat beneden op de bank een kop koffie te drinken en zei heel lief schat ik heb geen honger en wilde geen kruimels in bed :cry:

Dat doe ik dus nooit meer, maar heb er zelf ook nog nooit een gehad.

Liefs Viola

Evelien lekker uitzieken.

Diana wie weet komt het idd ergens anders vandaan ik hoop het wel voor jullie.

Liefs Marielle :vlinder:

Evelien beterschap meid :-*

Hier verder ook een beetje ziekerig :sick:

Heb ook slecht geslapen :cry:

hihi Viola, ik moet bekennen dat ik hetzelfde zou hebben. Tenminste… Ik vind het ook helemaal niet fijn om in bed te eten. Als ik Rinse een ontbijtje breng, eet ik zelf mee, al zittend op de grond ernaast.

Rinse vind het overigens helemaal niet erg, wilde dat ik het elke dag voor hem deed. (Ja, daaag, om 6 uur 's ochtends zeker, wanneer ik mij liever nog even omdraai) :lol:

Maar goed, af en toe als ik heeeel zielig ben, wil ik best ook verwend worden op bed, vanmorgen een mandarijtje eten in bed, was overigens heerlijk!!

Snotter, snotter… wordt ik zojuist gebeld door een klant. De persoon die ik tijdelijk zou vervangen omdat zijn vrouw zou gaan bevallen is er vandaag opeens niet. Ik neem dus aan dat hij druk is met een bevalling. Nog niemand heeft wat van hem gehoord. Maar ik ben nu dus zijn backup…

Tja :think: Toch maar ff wat doen… Gelukkig is het niet veel werk.

nou evelien, ik kan je de hand schudden, ik lig ook ziek in Bed. Ik kreegvanochtend wel een ontbijtke op bed ( en vind dat ook heerlijk) Lekker kopje thee met een beschuitje en een mandarijntje en een kusje.

De 1e kerstkaart is binnen !!

Ik moet echt even postzegels gaanhalen want kwam er gisteren achter dat die op waren dus heb de helft van mijn kaartjes nog maar verstuurd. Eigenlijk had ik vandaag veel gepland, maja ik lig nu dus met een snotkop, rugpijn en keelpijn in bed bah!!!

Wat een ziekenboeg hier zeg :mrgreen: . Hoop dat jullie me niet aansteken :wink:

Beterschap allemaal en uitziekse

Liefs Viola

Beterschap Linda

Hier beginnen de kerst kaarten ook al aardig binnen te druppelen. Evelien die van jou is er ook al ik moet die van mij nog schrijven maar heb nog geen tijd ervoor maar goed ze komen eraan.

Wilco heeft de uitslag gekregen vandaag en het is niet goed hij kwam binnen en de internist zei gelijk binnen een half jaar is het kanker dus we moeten nu zo snel mogelijk je gaan behandelen. Hij moet vanmiddag ook weer naar het ziekenhuis heeft dan gelijk al een gesprk met de chirug over hoe en wat ze gaan doen nu. Internist zei dat het ws een grote buikoperatie zou worden.

Voel me nu dus behoorlijk klote weer ff lijkt wel of er nooit een eind aan al die ellende komt.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle wat een rot nieuws :hug: .

Heel veel sterkte voor jou maar ook voor Wilco.

:-* en liefs Viola

marielle, wat een naar nieuws zeg. Maar (zo positief als ik altijd alles wil bekijken)

Nu is het dus nog geen kanker, Jullie zijn er dus optijd bij.

En wat betreft een grote buikoperatie, daar weet jij nu inmiddels al alles van. (keizersnee is ook een grote buikoperatie) Of tenminste, het is te doen toch?

Heel veel sterkte in elk geval voor jou en Wilco uiteraard.

marielle, wat een rotnieuws zeg! Dat is natuurlijk schrikken! Ikhoop heeeeel erg voor jullie dat de behandeling goed gaat. Gelukkig hebben ze het in dit stadium al ontdekt enniet een half jaar later, maar dat neemt niet weg dat het echt klote is!