Goeiemorgen allemaal,
Nou mijn antwoord op de vraag hoe het voor Wilco is geweest en nog steeds is. Nou Wilco is na ongeveer drie weken weer begonnen werd gewoon gebeld door het werk wanneer hij weer begon, eerst is hij halve dagen gaan werken en daarna weer hele dagen, het gaf hem wel afleiding. Maar ook zorgde het ervoor dat hij niet meer kon praten over zijn verdriet omdat het werk hem toch wat opslokte.
Ik ging ondertussen door een zeer diep dal echt depressief medicijnen hulp erbij maar zag ondertussen niet dat Wilco ook helemaal stuk zat.
Met als gevolg dat het onze relatie de kop heeft gekost, deze beslissing om uit elkaar te gaan hebben we genomen in april. Het is echt een hele zware beslissing geweest want ik was namelijk ook net zwanger. Maar toch hebben we deze stap gezet er is teveel kapot gemaakt tussen ons, de liefde is over zijn nu zulke goeie vrienden en dat is ons ook zoveel waard. Ik ben nu druk op zoek naar een eigen huis maar dat wil nog niet echt vlotten maar goed het gaat tot nu toe allemaal lekker hier. Tuurlijk hebben we wel eens ruzie maar dat is gelukkig nu zelden. De dood van Luna heeft ons wel doen beseffen dat je maar 1 keer leeft en dat je er zelf iets moois van moet maken.
Zo beetje beknopt verhaal voor sommigen ook moeilijk te begrijpen vooral de naaste omgeving want ik was toch wel zwanger immers, maar goed dat is geen reden om bij elkaar te blijven. Ik ben liever hartsvrienden dan vijanden.
Liefs Marielle :vlinder:
Goedemorgen allemaal,
Ik kan vragen of dat Joost dat zou willen, maar heb daar een hard hoofd in.
Het is al geen prater tegen mij al niet en dus tegen vreemde weet ik t zeker niet. Vragen kan natuurlijk, maar hoe zien jullie dat dan.
Met zn alle bij elkaar of de mannen apart, want ik denk de mannen apart dat dat voor Joost zeker niet gaat werken. Met de vrouwen erbij heb ik nog kans dat ie dat wel wil.
Joost is een echte boer en wat de boer niet kent vreet ie niet zal ik maar zeggen. Hij is lief hoor maar ontzettend moeilijk in bepaalde dingen.
Nog een vraagje ?
Wordt er bij jullie iets gedaan aan 10 december de internationale dag voor overleden kindjes ?
Liefs Viola
goeiemorgen meiden!
Ik weet zeker dat Rob absoluut niet mee wil naar de meeting. Praten met een grote groep mensen is helemaal niks voor hem, en al helemaal neit met mensen die hij niet kent. Het ziekenhuis hier organiseert ook lotgenoten bijeenkomsten voor alle mama’s en papa’s die in dat ziekenhuis hun kindje hebben verloren. Dat vond hij ook al 10 x niks
Hij is helemaal geen binnenvetter, maar erg selectief in de personen aan wie hij zijn gevoelens toont.
Maar natuurlijk wel gezellig als de mannen ook meekomen wanneer ze willen!
Nog een vraagje over de mannen. Hoe is jullie relatie veranderd nadat jullie kindjes overleden zijn? Onze relatie is echt ten goede veranderd. Ik ben opnieuw verliefd geworden op hem, toen ik hem zag met ons prinsesje in zn armen. En ookal is er zoiets vreselijks gebeurd, samen hebben we momenten dat we zielsgelukkig zijn, omdat het zo fijn tussen ons tweetjes is. Misschien komt dat juist doordat we zulk groot verdriet delen en we wat aan elkaar hebben daarin…
Bah wat een druilerig donker weer buiten, en ikhad nog wel zin om een flink eind te gaan wandelen vandaag…
Ohja!! ik heb een nieuwe aanwinst: de Ab- shaper ( je weet wel zo’n buikspieroefening beugel) Fanatiek he En nu maar is kijken of ik dat buikje wat platter kan krijgen!!
Ik wist helemaal niet dat 10 december de internationale dag voor overleden kindjes was, volgens mij wordt er niks aan gedaan. Wat wordt er bij jullie aan gedaan?
zooooo… weer een lap tekst getypt. ZEg het maar als jullie ondertussen gek van me worden hoor!
liefs Linda
marielle ik wist hier helemaal niets van meid.wat moet je door een hel gegaan zijn .wel fijn dat jullie dan wel goeie vrienden zijn gebleven.
de begravenisondernemer vertelde ons dat er een aantal relaties zijn die zo’n klap als een kindje verliezen niet meer te boven komen.oh meid ik weet niet goed wat ik zeggen moet.is er geen enkele kans meer voor jullie dan?
wat de meeting betreft? mijn kerel is ook een echte boer hoor dus die zullen elkaar wel goed liggen…hij werkt ook hele dagen met boeren dus :thumbup:
marielle… ik wist dat ook helemaal niet. Wat naar dat het zo is gelopen meid… Maar soms is uit elkaar gaan gewoon een betere beslissing voor alle partijen dan bij elkaar blijven. En zo’n hechte vriendschap is veel waard, helemaal nu jullie samen quillan hebben.
Hoe voel je je nu nog over het feit dat het stukliep tussen jou en wilco?
Gek worden van jou? Natuurlijk niet
Onze relatie is wel verbeterd en we zijn zeker dichter bij elkaar gekomen, maar heb daar wel mn best voor moeten doen. We hebben er de tijd voor genomen en dat was lekker. Ik denk ook wel (weet eigenlijk wel zeker) dat we meer van elkaar zijn gaan houden. We zijn nu bijna 7,5 jaar samen en kunnen goed samen werken. Liefde is houden van en zorgen voor en dat doet Joost zeker.
Ik zou Joost nooit kunnen missen, maar dat hebben we altijd al gezegd dat wij samen oud worden alleen hoeft dat niet altijd.
Marielle je ad dat al een keer door laten schemeren dat jij en wilco uit elkaar zijn, maar durfde daar niet op te reageren, omdat ik bang was dat ik het verkeerd had. Hoop dat je nu rust hebt gekregen na zo’n moeilijke beslissing :hug:
Wat doet Peter voor werk als ik vragen mag?
Liefs Viola
Goh, de boeren zijn dus goed vertegenwoordigd hier Die van mij ook…en die komt dus ook echt neit mee als we zouden gaan meeten.
Ondaks dat Wilco geen prater is, is onze relatie wel ten goede veranderd. We voelen elkaar heel goed aan, en hebben aan een arm, knuffel of dikke zoen van een ander genoeg om elkaar te troosten als het nodig is. Wilco is ook na de kerstvakantie (hij zit in het onderwijs) begonnen met werken, ook voor hem was het een afleiding. In het begin nog halve dagen, maar al snel hele. Op zijn werk heeft hij een aantal fijne collega’s waar hij zijn ei goed bij kwijt kan. Verder hebben we echt alles samen gedaan…al tijdens Ryan’s ziekte, maar ook tijdens zijn overlijden en daarna…echt alles samen en dat sterkt ook enorm.
Ik denk dat ik ook de antwoord al weet van mijn partner :think:
Hij zal echt niet zomaar met vreemde mensen zijn verhaal gaan doen.
Misschien wel iets zeggen, maar verder niet echt. Dat doet hij echt alleen met mensen die hij kent en vertrouwd.
Ook is hij enorm positief ingesteld en het gaat nu net goed, dus zal hij niet willen dat ik alleen maar bezig ben met de dood.
Net zoals Marielle zegt, je leert hiervan dat je maar één keer leeft.
Nu ik opnieuw zwanger ben, heeft dat mij ook positiever gemaakt en kan ik weer positief in de toekomst kijken.
Ik wist het wel van Marielle en Wilco, weet haar verhaal nog goed bij vlinderpraat :-*
Onze relatie was al heel sterk en is nu nog sterker.
Ik wist ook niet dat 10 december de nationale dag was.
Ik hang het ook niet echt aan de grote klok doe er niet geheimzinnig over maar goed mensen geven hier in de omgeving gelijk een oordeel. Zoals nou dan zal ze wel zwanger zijn van een ander of hij zal wel een ander hebben. Ik reageer er nooit op maar doet wel pijn, want wij zijn zeker allebei de papa en mama van Quillan. En dat doen we verdomd goed ook. Maar er is gewoon zoveel gebeurd in het afgelopen anderhalf jaar dat heeft ons uit elkaar gedreven in de liefde. Tuurlijk houden we nog van elkaar maar niet meer als man en vrouw, ik ben zelfs nu verliefd aan het worden op een andere man en hij ook op mij heel pril nog maar voel me wel ontzettend gelukkig. Tussen Wilco en mij komt dat gevoel nooit meer goed daarvoor is er teveel gebeurd en gezegd en echt we hebben er alles aan gedaan maar toen was het al te laat. Maar ik weet zeker dat we hier goed aan doen ons meisje zou ons ook niet ongelukkig willen zien we hadden echt samen 100 kunnen worden maar of we dan echt gelukkig waren geweest.
We hebben er vrede mee hoe het gelopen is tuurlijk is het vreselijk jammer maar we zijn nu wel zo gelukkig op deze manier.
@tante polla wrote:
Nog een vraagje ?
Wordt er bij jullie iets gedaan aan 10 december de internationale dag voor overleden kindjes ?
Nou ten eerste wist ik helemaal niet :think:
Ten tweede hoorde wij 10 december dat Vera* was overleden.
Wij zullen dan 9 december met de hele familie bij elkaar komen.
En 12 december wordt de jaardag van Vera* gevierd.
Onze relatie is ook heel sterk hier door geworden maar dan op een ander vlak als echte hartsvrienden en dat is me ook heel wat waard.
En wij zullen altijd aan elkaar verbonden zijn we zijn immer papa en mama van Luna :**: en Quillan iets wat nooit meer over gaat die liefde voor je kinderen.
Maar roddelen doen mensen toch, dat je zwanger zou zijn van een ander. Toen ik in t zh lag met mn voet ging er zelfs de roddel dat we uit elkaar waren door t verdriet van Loek*. Ze zagen Joost wel maar mij niet natuurlijk. Ze praten maar hoor. Ik weet hoe dat t echt zit.
Ik las net dat je verliefd bent en die man ook op jou. Het is je gegund en geniet er van :dance: :thumbup:
Liefs Viola
marrielle het gaat er om dat jullie tweetje je er goed bij voelen…en als dat zo is dan heb je de juiste beslissing genomen. :thumbup:
peter werkt met boeren omdat hij een landbouwmeganisatie bedrijf heeft (hele mond vol) hij verkoopt en repareerd dus traktoren en alle andere landbouwmachines.het is een eigen zaak met 5 man personeel en het loopt als een trein…
Marielle: ja, ik had het wel al gelezen, maar vond het ook moeilijk om erop te reageren.
Jullie zullen altijs iets speciaals met elkaar delen: de liefde voor Luna :**: en Quillan! En idd een zeer goede band is goud waard! Gelukkig zijn jullie nog goede vrienden. Je hoort vaak genoeg hoe rot mensen uit elkaar gaan en elkaar hierna nooit meer zien!
Wel fijn dat je weer verliefd bent! :mrgreen: Geeft energie toch?!
De relatie tussen Sander en mij is ook veel intenser geworden. Je hele denken en doen is toch veranderd na zo’n vreselijke verlies! Het zet je zeker aan het denken!!! Je beseft des te meer dat je maar 1 keer leeft! en dat je heel rijk bent als je gezond bent. Ook al heb ik veel verdriet en zal ik nooit meer de oude worden, ik kan beter genieten van de kleine dingen!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Inderdaad Viola mensen roddelen wat af ik zei ook altijd als ik dat hoorde dat ik zwanger was van een hele grote neger.
Zo gingen er trouwens ook de raarste roddels over de dood van Luna toen rond werd je ook niet echt vrolijk van zoals dat ik gevallen zou zijn van de trap en zij ineens dood was of dat ze een ziekte had mensen willen gewoon sensatie horen alsof dit al niet erg genoeg was.
bah wat kunnen mensen toch roddelen…je moet er wel boven blijven staan hoor…soms weten ze niet wat er aan de hand is en verzinnen ze zelf maar iets…hou in dat geval dan gewoon je klep dicht denk ik dan altijd…
Zo wat erg zeg Marielle :-*
Ik heb hier nog geen roddels gehoord en hopelijk doen ze het ook niet.
Maar zeker weten doe ik het niet :think:
Dat van 10 December wist ik ook niet!
Wel krijgen wij als het goed is een uitnodiging van het SKZ voor een bijeenkomst met andere ouders die ook hun kindje zijn verloren…
Ik weet niet of ik daar behoefte aan heb…
Dat zien we dan wel weer…
Idd heel vervelend dat roddelen! Ik weet ook niet of er over ons verhaal geroddeld word…wil het ook niet weten…laat ze maar kletsen!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Ach die mensen weten niet beter denk ik dan altijd maar maar ze kunnen beter over je lullen dan van je eten zegt mijn vader altijd.
Wat is het hier weer gezellig zo op de ochtend lekker druk heerlijk.
ja mensen maken graag zelf een verhaal. Ik mer k ook weleens dat sommige mensen bellen,e cht alleen om verhaal te horen, een leuk sensationeel verhaal voor op feestjes. DAt vind ik zo respectloos.
Ik vindt het heel vervelend als er verhalen rondgaan die gewoon niet waar zijn. Ik wordt er al kriebelig van als ik hoor dat mensen denken dat Lara dood geboren is. Iemand heeft zelfs het lef gehad om tegen mijn beste vriendin te zeggen: ja maar volgens mij heb ik Linda zien roken tijdens de zwangerschap, dan krijg je zulk soort dingen :twisted: :twisted: :twisted: ik rook nieteens!!! hoe komen ze erbij!?!?!?!?!?!?!?