Oh Linda…verschrikkeljk…die mensen zou ik eens flink de waarheid willen vertellen!! Waar ze het …lef vandaan halen!!! :evil:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Jeetjemina wat achterlijk zulke verhalen toch net of mensen soms een reden moeten hebben want baby s gaan niet zomaar dood die moeten ziek zijn of iets dergelijks nou neem maar van ons aan dat ze soms ook zomaar dood gaan en waarom ja als ik dat nou eens wist.
Sorry word er altijd een beetje boos om om zulke verhalen.
Nou wij staan er boven dames ver boven.
Liefs Marielle :vlinder:
eej meiden …
zow wat kunnuh jullie weer typen op een hele ochtend hihi … ik ben aardig aan de poets geweest vanmorgen werd wel es hoog tijd weer … heb goede dag dus d8 gelijk maar aan de slag… en heb nu dus de rest van de dag lekker hangen enzo hihi … heerlijk met dit weer bah bah
De relatie van mij en jaap is na de geboorte en overlijden van ons meisje alleen maar sterker en hechter geworden … ik kan aan jaap gewoon zien en merken dat hij heel erg is veranderd in goede zin… lijkt wel of hij gewoon totaal is omgeslagen vanaf het moment dat Ghislaine* werd geboren … had nooit verwacht dat ie zo heel erg zorgzaam zo zijn… (ben ik ook nie gewend van mijn ex, Evert’s vader)… Ik zelf had dat eigenlijks nie zo verwacht want toen we der achter kwamen dat we zwanger waren van ons meisje gingen we namelijk met onze relatie door een crisis heen … en we leefden dan wel samen nog maar verders nie echt meer… maar toen bleek dat Ghislaine* op komst was … hebben we er dus heel goeed over gepraat samen en zijn we der samen voor gegaan … en nu kan ik me gewoon nie meer verbeelden dat we vorig jaar dus echt in de shit zaten samen … snappen jullie het nog???.. hihi
oevr de meeting denk wel dat Jaap mee zou gaan … enne hij is ook een boer whahaha …al was het alleen al voor de gezelligheid… maar komt omdat we wel vaker naar meetings zijn geweest … of ie met vreemde derover zal gaan praten dat weet ik nie… misschien als er 1 begint dat hij dan wel mee doet zeg maar
wat betreft de roddels die kennuh wij hier dus ook is gewoon nie leuk meer… de wildste verhalen gingen hier in het dorp rond over het overlijden van ons meisje… dat ze maar 1 dag had gellefd en dat we haar te veel hadden laten pijn lijden en bla bla… maar goed daar staat dit rot gat bekend om… als mensen maar over je kunnuh kletsen :evil: :evil: … en in het begin vond ik het heel erg toen ik van een vriendin te horen kreeg van schriok nie als je in dorp komt maar dit en dat gaat ten ronde over Ghislaine*… maar nu leg ik het naast me neer … als mensen willen roddelen ze gaan de gang maar … net als mensen die je anders nooit aanspreken en u ineens wel en die dan alles tot in de kleine details willen weten … daar kan ik ook zo boos om worden
nog ff wat anders … ik had gister mijn schoonmoeder aan de lijn die had voor sinterklaas voor Evert een spongebob tosti ijzer gekocht … dus wilde ze ff zeggen dat wij die dan nie meer hoefde te halen… en die vertelde dat er bij hun in het dorp dus ook een meisje was over leden (1 van een tweeling ook) … ze was 25 weken geworden… en nu blijkt dus achteraf dat het dus 1 van de tweeling is die dus gelijk met Ghislaine* in het zh lag, alleen hun mochten toen naar huis omdat ook alles goed ging en wij moesten door naar zwolle… vind het zo sneu voor die mensen … omdat ik dus hun ook een heel klein beetje ken omdat we vaak samen de kinderen zaten te voeden en in bad deden …
veel liefs miranda :vlinder:
Hey Miranda,
Niet te geloven…dat er idd van die mensen zijn die je nooit begroeten en nu ineens willen ze tot in de details alles weten.
Marielle: Ik heb nog een vraagje over Paula. Heeft zij voor jullie ook een tekening gemaakt? En hoe lang duurde het?
Het is wel een stuk rijden (1,5 uur) maar ik ga binnenkort een afspraak maken met haar. Ik heb ook wat informatie gehad.
En Sander wil er ook wel graag bij zijn. Ik ben echt heel benieuwd!
hoi allemaal
jeetje wat gaan jullie snel zeg???!!! haha. tja ik hoor dat er geroddeld is, ik weet niet wat er gezegd is want ik heb nog niet terug gelezen, ga ik zo doen.
de meeste mannen zeggen dat veel vrouwen van die ouwehoeren zijn. sorry maar daar sluit ik me dit keer bij aan. ik kan daar echt niet tegen hoor?ik weet nog niet wat er gezegd is maar dat er al IETS gezegd is is al teveel. laat haar/hun eerst ff bij hunzelf beginnen en kom dan eens terug!!! toch of niet??
xxx jody
Viola: je hebt een pB-tje.
You’ve got mail!!!
Ik hoop dat het lukt!
Is gelukt :dance: . Heb je m gezien.
Ben nog al blond maar t is gelukt ( nou ja Chantal is t gelukt )
Nogmaals bedankt :thumbup:
Liefs Viola
hee meid, hij is geweldig!!! :mrgreen:
super avators!!!
Ik hou het maar bij mijn knipper hartje
En nee die heb ik niet zelf gemaakt, die heb ik ge googled :dance:
Linda: Ja, het is een superklein mannetje. 38 cm.
Kun je nagaan Tycho* is 33 cm en niet opgezwollen van het vocht!!! dat is helemaal een mini mannetje. Maar het zijn mooie schatjes!
Ik heb wel veel foto’s van Tycho, en wij vinden ze natuurlijk prachtig, maar ik kan me voorstellen dat anderen mensen daar anders over denken. Hij is nogal rood/paars (zeker toen hij net overleden was) Daarom zet ik ze maar niet op het showforum. Ik heb er wel 1 die wil laten zien, zal hem straks op het showforum zetten. Hij is wel aan 1 kant rood, door het bloed wat is gezakt naar die kant. (omdat hij op zijn zij gelegd is…niet zo slim van de verpleegkundigen :? )
Als je een andere avatar wilt…zijn er genoeg die hem voor je willen maken! Maar je hartje is ook leuk hoor!
Mooi dames hoor die avatars en Chantal dat herken ik wel van die fotos Luna zag er op het laatst ook niet meer zo prachtig uit als de eerste dag maar dat maakte ons niet uit voor ons wat het het mooiste kind wat er bestond.
En over Paula ze heeft idd ook een tekening voor ons gemaakt ik herken mijn opa erin en mijn moeder maar die is niet overleden nu zeggen ze altijd dat ik op mijn moeder lijk en Luna op mij dus ga ik ervan uit dat dat Luna dan moet zijn. En ik vond haar super neem wel een cassete bandje mee kun je het thuis nog eens afluisteren.
Laat je weten wannneer je heen gaat. En echt het is zeer de moeite waard.
Marielle: tuurlijk laat ik het je weten!! :mrgreen:
Morgen ga ik bellen voor een afspraak!! ben gewoon zenuwachtig.hihi
spannend chantal!! het zal je zeker goed doen!!
Zo dames wat kunnen jullie kletsen zeg :shock:
Maar dames wat een mooie avatars zeg :-* :thumbup:
Ik heb vanmiddag een lang gesprek gehad met werkgever en de mediator en ben eigenlijk moe
Zij weten natuurlijk niet dat ik zwanger ben, had een wijd jasje aan
Maar werkgever wilt mij gelijk uitkopen, maar dan moet ik mij wel beter melden.
Maar Mediator stelde voor dat ik eerst een paar maanden bijv. vrijwilligerswerk doe om te kijken of ik rijp ben voor de arbeidsmarkt en daarna dat de werkgever mij uitkoopt.
Maar werkgever was het daar niet mee eens en wilt gelijk van mij af.
Ok dan en wat wil jezelf Victoria wil jij nog wel weer terug keren bij je werkgever of wil je helemaal opnieuw beginnen.
Chantal spannend hoor als je nu bij haar bent en ze vraagt je toevallig hoe je bij haar komt vertel dan maar over mij van de vriendin, misschien weet ze het nog.
Ik wil niet terug keren bij werkgever en werkgever wilt dat niet.
Maar normaal zou je eerst een paar uur gaan werken en dan het langzaam opbouwen, omdat dat niet mogelijk is bij werkgever stelde de mediator voor dat ik vrijwillergerswerk zou doen een tijdje om te kijken of ik wel beter ben.
Zo ja, dan zou ik mij beter kunnen melden en werkgever zou mij kunnen ontslaan.
Maar werkgever ziet dat niet zitten, want hij moet 100% mijn salaris betalen :mrgreen:
Maar als ik mij beter meld en ga solliciteren en mocht ik een baan vinden en het lukt niet en ga dan de ziektewet in, dan heb ik een probleem.
@marielle wrote:
Mooi dames hoor die avatars en Chantal dat herken ik wel van die fotos Luna zag er op het laatst ook niet meer zo prachtig uit als de eerste dag maar dat maakte ons niet uit voor ons wat het het mooiste kind wat er bestond.
Bij ons is het probleem dat ze 10 december er achter kwamen dat Vera* in mijn buik was overleden en dat ik 12 december pas ben bevallen.
Dus ze heeft 2 dagen of langen dood in mijn buik (vruchtwater) gelegen.
Haar huidje was al aan het loslaten. Sommige foto's vind ik dan ook minder en show ik dan ook maar niet, omdat ik toch mijn mooie meisje wil laten zien :-*