Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

Alweer het 4e deel.

De collage nu weggelaten en ook de vraag om onze foto’s te plaatsen in het showforum link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.

:hug:

Ik meld me ook weer even hier in het nieuwe deeltje



En ik vind het helemaal niet erg om foto s te zien van Loek hoor had het zelf ook wel met de fotos van Quillan maar het is net wat Evelien zegt ze horen bij ons dus showen dames met die prachtige kanjers van iedereen. Vind het nou ook zo leuk om achter jullie namen een gezicht te zien.



Liefs Marielle :vlinder:

Hallo meiden!



Ik meld me natuurlijk ook weer aan in dit nieuwe deel! :mrgreen:

Ik vind het een goed idee om foto’s echt voor ons showforum te houden! :thumbup:



Ben net weer terug van borreluurtje (alcoholvrij natuurlijk!) met lekkere hapjes bij mijn schoonouders. Ook mijn ouders, mijn broer + vriendin en mijn oma waren er. We hebben lekker gekletst over het weekje Vennebos. (1 december t/m 7 december), wie kookt wanneer en wie neemt wat mee, enz!

Dikke voorpret dus. :mrgreen: Ik heb er hartstikke zin in.

(en ook heel speciaal; ik ga daar een test doen!!! :pray: )



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Viola: Veel plezier met jullie uitje!! :mrgreen: :thumbup:

En voel je alsjeblieft niet geremd in het showen van jullie Loek :**: !

Dus show maar lekker die knul van jullie!!



Lynnty: late reactie :oops: heerlijk hoor zo’n fondue!!



Lekker tijd voor elkaar maken!! :inlove:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@tallie wrote:

(en ook heel speciaal; ik ga daar een test doen!!! :pray: )

:think: Met de familie in de buurt? :shifty:
Ik denk niet dat ik dat zou doen. Stel ik ben zwanger dan wil ik er wel eerst zelf en met Rinse van dat feit genieten en beseffen, laten doordringen dat de test echt positief was.
Ik denk niet dat ik het al dansend door het huisje voor me zou kunnen houden :eh:

Tja, we hebben er samen over nagedacht hoe we dit nu eens moesten aanpakken.


  1. niet testen, daar in het Vennebos
  2. wel testen, uitlsag voor je houden…(maar dat gaat me absoluut niet lukken al de test positief is!!)
  3. testen en gewoon vertellen wat de uitslag is alleen aan onze ouders hoor!



    Niet testen…dat ga ik niet volhouden…ik wil het toch weten!!

    Pfff…ga ik weer twijfelen.

    Toch nog maar even met Sander erover hebben!



    Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Zo een nieuw deeltje, wat gaan we snel he dames.

Ik ben ook blij met onze showforum, kunnen we showen wat we willen :-*



Viola: Veel plezier 8)

daar ben ik ook weer, in het neiuwe deel. Het is echt zo leuk om al jullie gezichten bij de berichtjes te zien!!



Oh en viola… ik vind het juist hardstikke leuk om foto’s van Loek te zien, wat een spetter!



chantal, kan het me goed voorstellen dat je ECHt geen week kan wachten. Misschen kun je in die week een moment vinden dat jij en Sander eventjes een paar uurtjes met zn tweetjes zijn. Dan kunnen julie eerst even samen ‘aan de uitslag wennen’ en dan pas jullie ouders vertellen !



Wij zijn vandaag naar de verjaardag van het broertje van Rob geweest, hij is 23 geworden en heeft sinds een paar weken een eigen (huur)flatje. Grappig om te zien hoe hij zijn verjaardag had voorbereid,hij was alles vergeten, had precies de verkeerde dingen in huis, had geen gebaksschoteltjes geen koffiefilters etc etc… hij werd er helemaal zenuwachtig van. Toen zijn we maar even naar ons gereden ( gelukkig waren we wat vroeg en was de visite er nog niet) en hebben we zoveel mogelijk dingen van hier meegenomen. Maakte hij toch nog een goeie indruk bij zn moeder hahaha.



Ik ag lekker vroeg naar bed vandaag, nog eventjes wat tv kijken denk ik…fijne avond meiden!!



liefs Linda

Chantal, goed idee van Linda, een moment voor jullie zelf zoeken, iedereen voor een paar uurtjes de deur uit en jullie lekker testen.



Gelukkig heb je nog even om een plan te maken, hoe jullie het gaan doen.



Prettige week iedereen. Ik ga snel slapen, morgen vroeg weer op (we willen om 6 uur de deur uit :shock: )

Ha meiden,



Nog even een berichtje vvor dat we gaan slapen en morgen kan t ook niet dus moet t nu maar weer even.



Chantal ik zou ook niet kunnen wachten met testen, maar t is wel wat de anderen ook zeggen ik zou t niet met familie erbij kunnen. Ik zou t gewoon lekker met zn tweetjes doen.



Linda dat ken ik van een verjaardag bij iemand in een nieuw huisje. Toen mijn zusje op zich zelf ging en haar verjaardag vierde was ze ook alles vergeten. Gelukkig woonde mn ouders dichtbij en alles werd gehaald en hadden we toch nog een gezellige middag.

Ik deed t beter. Wij zijn al 4 verjaardagen aan t verhuizen verbouwen of lag in t ziekenhuis. Dan geeft t niet als je wat vergeten bent :think:



Evelien heel veel plezier in Parijs.



We zijn nog een gezellige middag weg geweest. Nou ja…

Joost had t geregeld. We zij eerst naar de Qarrantaine stallen in Belgie geweest en daar over een hele grote rommelmarkt gelopen en wat hadden ze daar een rommel :roll: .

Daarna zouden we gaan wandelen in t bos (onze favo bezigheid), maar toen begon t te regenen. Dus dan maar gaan eten in een resteurant in t bos. Joost had gereserveerd en toen we er naar toen reden zeiden we dat we rook zagen en dat hadden we goed. De keuken stond in de fik.

Heel jammer, maar ja en nu…

We zijn maar naar Loek* gereden en daar nog even lekker op ons bankje gezeten.

Wat gaan we dan eten…

OP naar de shoarmatent en daar hebben we 2 doner/ sparerib schotels gehaald :dance: .

Het uitje is een beetje in t water/ vuur gevallen en toch was t heel gezellig.



Nog een gezellige avond en voor straks welterusten. Hoop dat we morgen alweer vroeg hier kunnen komen ouwehoeren en spammen.



Liefs Viola

Goeiemorgen meiden,



Nou, volgens mij is het forum weer helemaal up to date!! :thumbup:

Pak van mijn hart…hahaha :mrgreen: kreeg al haast de zenuwen!!

Ik vind het ook heel leuk om nu de gezichten te zien (er komt van mij nog een betere aan) en allerlei andere dingen in ons leven op het showforum!



nog even over “het testen”; we waren in ieder geval niet van plan te testen waar de familie bij is hoor. We hebben namelijk twee huisjes, en in 1 huisje zitten mijn ouders en schoonouders en oma.

En in het andere huisje zitten wij en mijn broer+vriendin (maar die blijven alleen een weekend). Dus zouden we in ons huisje samen kunnen testen.

Maar we hebben het er weer uitgebreid over gehad samen, en we hebben besloten niet daar te testen! (slik…vind ik natuurlijk moeilijk…)

Dat is toch beter. Stel dat het negatief is ben je toch teleurgesteld en we willen gewoon dat weekje heerlijk genieten.

Dus als we thuiskomen gaan we testen. En we wachten waarschijnlijk ook nog met de uitslag vertellen totdat we alles zeker weten (bijv. na de eerste echo, die krijg ik dan al met 8 weken omdat de artsen meteen willen weten of ik weer eventueel een tweeling zou krijgen)

Nou zeg een heel verhaal over het testen!



Viola: Nou, dat is me het uitje wel geworden zeg! Maar fijn dat het toch gezellig was ondanks het water/vuur gedoe!


Hoop dat we morgen alweer vroeg hier kunnen komen ouwehoeren en spammen.


HAHA nog zo 1 die al aardig verslaafd begint te raken.. :mrgreen:

Linda: Mijn broer woont ook net samen. Ze hadden hun verjaardagen en house warming party ineen gegeven. Wij waren er niet bij, omdat Tijmen* net was overleden. En we konden echt niet "gezellig ergens zitten" om te kletsen, zeg maar.
Maar ze hadden het naar zeggen goed onder controle!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het altijd lastig vind als we veel visite krijgen. Krijg helemaal de kriebels of we wel genoeg in huis hebben en of het goed zal verlopen enzo! (stresskipje...? soms wel ja! :shifty: )

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Goedemorgen gelukkig werkt KOK :dance:

en hij is een stuk sneller :dance:



Chantal spannend meid :pray:

Ik ben zo benieuwd wie de volgende is :pray:



Ik heb gisteren de herhaling gekeken van Tuinruimers, wat is de tuin mooi geworden zeg en het tuinhuisje, echt geweldig :thumbup:

Ben ik meteen benieuwd of ze zelf iets hebben moeten bijdragen, of dat het helemaal betaald werd door het programma :think:

Lisette is al lang niet meer op het forum geweest :-*

ik dacht dat ze alle materialen zelf moeten betalen,maar de man-uren en de decoratie enzo kado krijgen.



Chantal dat wordt doorbijten, maar heel goed dat je het lekker thuis gaat doen! En als jullie het die week toch in je koppie krijgen, ze hebben daar ook drogisterijen :slight_smile:



Ik ga vanmiddag lekker zwemmen (weer in bikini eh oooohw)

xlinda

Goeiemorgen allemaal,



Zo mijn eerste dag helemaal alleen met Quillan heel apart hoor zag er vantevoren toch best wel tegenop, maakte me druk om allemaal kleine dingen. Ach en dan komen de tranen weer zoals gisteravond dat ik mezelf een slechte mama vind, omdat de bv niet lukte en omdat Luna dood is gegaan het gevoel van het falen van mijn lichaam gatver wat kun je je dan ellendig voelen zeg.

Maar gelukkig gaat het vandaag echt helemaal super mannetje doet het uitstekend en zijn mama ook.



Hadden gister trouwens een hele bijzondere ervaring hier in huis, we hebben lijntjes hangen met slingers 2 door de kamer heen en 1 tegen de muur aan, nu begint ineens gister zomaar uit het niets net toen we het over Luna hadden die slinger heen en weer te bewegen steeds sneller terwijl hij tegen de muur hing waar geen tocht kan komen of iets dergelijks.

En ineens voelden we allebei een koude wind langs ons heen gaan, heel bijzonder ik weet bijna wel zeker dat ons meisje ff langs kwam was een hele fijne ervaring.



Viola jammer van je uitje maar aan de ene kant dit was natuurlijk ook wel heel bijzonder maak je niet gauw een tweede keer zo mee.



Chantal verstandige beslissing van jullie hoor wel moeilijk voor jou maar inderdaad geniet nu maar optimaal eerst van jullie weekje weg.



Liefs Marielle :vlinder:

Linda veel plezier met zwemmen vanmiddag.



Liefs Marielle :vlinder:

Linda: veel plezier! Lekker hoor effe zwemmen! :smiley:



Marielle: :hug: Je bent een supermama!!!

Dat je het effe weet!!! :mrgreen:

En dat vinden Luna :**: en Quillan ook!!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Marielle ja de eerste dag alleen, dat lijkt me ook moeilijk.

Maar je doet het goed :-* niet twijfelen aan jezelf :hug:



Linda zwemmen, lekker 8)

lieve marielle, zoals jij luna nog in je leven hebt, hoe liefdevol quillan is ontvangen en je voor hem zorgt. Luna en Quillan kunnen zich geen lievere betere mama wensen

hoi hoi



hier was ik weer ff van de laptop vanuit moesje der huis hihi … hebnog steeds geen internet dus baal der giga van ze beloven van alles maar nakomen ho maar … nog ff en stop alle kastjes weer in de doos en stuur het terug … dan bekijken ze het maar hihi…



@ mariëlle… je ben vast en ckers een super moeder !!! :hug: …



@eveline … ondanks dat je ws nu al in paris zit wil ik je nog heel veel plezier toewensen en maak er wat van … hihi



@linda … veel plezier…



nou hiergaat het ook zo zijn gangetje … druk weekendje gehad mijn zwagertje was jarig dus zijn we daar heen geweest en heb voor het eerst na de zwangerschap van Ghislaine* weer wat gedronken … pff kon hetgelijk merken steeg gelijk na 4 glazen apfelkorn al omhoog whahah … heb ik nog nooit gehad en mijn zwagertje maar steeds mijn glas vullen pfff… eerst met apfelkorn en daarna van de tap… ik lag gisteraaf ook helemaal totall loss om 20 uur al op bed gelijk met evert whahah … ben het eg nie meergewend… maar goed was weer leuk en gezellig.,… en nu gaan we weer gezonder leven en drinken hihi…



vanaaf weer volleyballen heb der wel zin in om weer ff der uit te gaan en avondje voor mezelf te hebben…



nou meiden ik wil jullie nog veel plezier toewensen … enhopelijk ben ik van het weekend weer online en wie weet kom ik tussen door wel weer ff kijken



groetjes en vele liefs miranda :vlinder:

Jeetje Miranda wat balen zeg van dat internet hopelijk is alles gauw voor elkaar.



Nou ik ga er ook weer vandoor krijg cb op bezoek



Liefs Marielle :vlinder: