Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

Hallo allemaal wil me graag even voorstellen in het kort (proberen)

Ik ben Marijke (23) en woon samen met Peter (33) samen hebben wij een dochter Roxanne :: zij is na 28 weken zwangerschap overleden(geboren).

Ik mis haar nog elke dag heel erg, mijn verhaal staat ook bij vlinderpraat

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=21220&postdays=0&postorder=asc&start=0



Naar Roxanne* heb ik ook nog eens 2 miskramen gehad en nu willen we het toch nog een keer proberen, een echte oorzaak hebben ze niet kunnen vinden wat ik ook erg moeilijk vind.



Afgelopen zaterdag hebben we een steen uitgekozen voor Roxanne :
: en die zal er ongeveer over 3 maanden zijn.

Eigenlijk had tie er al 1 september moeten zijn maar we zijn min of meer bedonderd en voorgelogen door een bedrijf en nu zijn we dus naar een andere steenhouwerij gegaan.



Verder hoop ik dat niemand het mij kwalijk neem dat ik nu/voorlopig niet naar de foto’s ga kijken van jullie engeltjes.

Vind dat nog erg moeilijk, misschien dat ik het later wel doe maar nu nog niet.



Weet nu even niet wat ik nog meer moet vertellen maar als iemand vragen heft hoor ik het graag.



Liefs marijke mama van Roxanne :**:

Hi Marijke welkom hier, ik hoop dat jij je snel hier thuis zult voelen.

Je kunt hier over alles praten en je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor :-*

Ha Marijke,



Fijn dat je er bent.

Je hoeft ook niet naar onze engeltjes te kijken. Misschien ben je er later wel aan toe.



Was vanmorgen wel lekker dat ik hier niet kon komen. Heb een strijk gedaan van 2 weken ppffff. Was nodig.

Heb ook lekker stofgezogen en gedweilt en mn eten staat ook al klaar.

Vanmiddag heb ik ook Loek* zn foto’veilig gesteld. Had ik nog niet gedaan :oops: , maar ben bang dat er eens iets met de comp gebeurt en dat ze er dan niet meer zijn. Het zijn wel geteld 317 foto’s :shock: . Digitale camera he.



Miranda vollybalse,



Marielle. Ben benieuwd hoe t was met t cb.



Hoe zou t in Parijs zijn. Zou t daar ook zo regenen. Hoop t niet.



Linda Lekker gezwommen?



Nog iemand vergeten? Vast wel sorry :oops:



Liefs Viola

Oh ja wanneer gaan jullie ook alweer weg Chantal. Ben t vergeten?

Marijke gezellig dat je hier ook mee komt kletsen.



Nou gesprek weer achter de rug met het cb Quillan deed het natuurlijk voortreffelij :inlove:, en ze zei ook dat ik gewoon helemaal straalde, ze zei dit jongetje is echt ook een goed en mooi plekje terecht gekomen.

Nou apetrots hoor deze mama.



Zo Viola fanatiek hoor ik moet eerllijk bekennen ik strijk echt zelden tot nooit het enige wat ik strijk zijn de gordijnen en aangezien wij niet roken en hier in huis ook niet gerookt word. Is dat dus twee keer per jaar.

Wilco strijkt eigenlijk altijd



Liefs Marielle :vlinder:

goed dat je ze op een cd heb gezet Viola want je kan ze anders zo kwijt zijn als je pc kapot gaat.

Hebben wij namelijk ook gehad met de puppy foto’s van onze bull.

Is natuurlijk wel heel iets anders maar toch is het jammer.

Helaas hebben wij maar 3 of 4 foto’s van Roxanne :**: en dat vind ik zo erg, had zo graag wat meer foto’s willen hebben of in iedergeval 1 waar we met zijn drieën opstaan.

Maar helaas moet het met mijn herrinneringen doen.



Groetjes Marijke mama van Roxanne*

Hoi Marijke,

Welkom hier! en ik hoop dat hier alles lekker van je af kan schrijven :wink:



Viola: wij vertrekken vrijdagmiddag 1 December en komen vrijdagmiddag 7 December weer terug.

Goh, wat gaat de tijd snel… :eh: want dat weekend willen we alweer de kerstboom optuigen. (anders kun je er maar zo kort van genieten!)



Miranda: echt vervelend hoor geen internet!

Ik hoop voor je dat het snel geregeld is. :thumbup:

Veel plezier vanavond :mrgreen:



Ik raakte net al in paniek toen ik op een of andere manier niet kon inloggen…hahaha. Ik Sander gebeld, en hem lukte het wel op zijn werk??? Dus heb ik hem een opdracht gegeven of ie Ruud effe wilde mailen. En zodoende kwam ik erachter dat ik Cookies (bij internet opties) moest verwijderen.



Ik hoop ook voor Evelien dat het in Parijs beter weer is zeg!

Wat een rot weer hierzo!! :thumbdown:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hoi hoi meiden…



nou jullie geloven hetnooit maar heb vanmiddag nog maar es een :@:@ foontje gepleegd naar de provider … en zoals jullie kunnuh zien ikke kan weer internetten thuis… zo ineens psontaan was het opgelost whahah … maar goed we kunnuh der weer tegen aan :dance: :dance: :dance: :dance:



@marijke welkom hier… en hoop dat je ook hier jeverhaal kwijt kan …



@viola … wij hebben geloof ik 4 cd’s vol foto’s van ons meisje … allemaal extra gekopierd en aan de opa’s en oma’s en broertjes enzo gegeven … veelste bang dat ik ze kwijt raak en zodoende mochthet toch onverhoopt gebeuren dan hebben we altijd nog extra cd’s in omloop van foto’s…



wij hebben jammer genoeg ook gene foto’s waar we dus met het hele gezinnetje op staan … maar gelukkig kan ik best wel veel met psp en heb gewoon zo doende een eigen foto der mee gemaakt door het te bewerken en nu hebben we toch nog een foto van ons 4 tjes samen…



groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Ik vind dat t cb helemaal gelijk heeft. Quillan heeft een waanzinnige papa en mama en een heel warm nest.



Fijn dat je weer kan internetten thuis :thumbup:



Zetten jullie de kerstboom al zo vroeg. Bij ons komt ie pas binnen als Sinterklaas t land uit is. Zie er wel tegen op om de kerstboom te zetten, maar vind t er wel bij horen. Van mij mag de kerst afgeschaft worden. AL die blije mensen.



Het is hier vanmiddag even droog geweest en heb er van geprofiteerd, want ben gauw met de hond uit gegaan. Hou niet van die regen en de hond al helemaal niet.

Zometeen snel eten en daarna naar de fysio. Ben benieuwd wat hij zegt van de foto’s. Wij zien namelijk nog een breuk zitten :think: .



Misschien tot vanavond. Eet smakelijke en een prettige avond.



:-* Viola

Dankjewel Viola :-*



Marijke wij hebben ook een bul een engelse bulldog en hij heet gertjan geweldig beest. Lekker snurken boeren scheten laten heerlijk net een volwassen kerel.



Miranda :dance: wat fijn voor je zeg weer internet heel apart dat het dan ineens opgelost kan zijn he.





En hier staat ook alles op een cd en in boeken want aangezien ik daarna de pc heb laten chrasen oeps gelukkig had Wilco net alles op cd gezet maar de hele harde schijf was kaduuk.



Liefs Marielle :vlinder:

Marijke: :hug: Ik kan goed begrijpen dat je het heel erg vind dat je maar 3 of 4 foto’s hebt van Roxanne :: ! :hug:

Ik hoop dat degenen die je hebt heel mooi zijn!



Marielle: Wat leuk dat je zo’n fijn gesprek hebt gehad. Ze heeft idd helemaal gelijk. Quillan is op een heel goed en mooi plekje terecht gekomen! :mrgreen:



Miranda: oh, wat fijn dat je weer internet hebt. En hier ook een aantal cd’s in de omloop met foto’s van onze kanjers :
: :**:

Wij hebben zo’n 100 foto’s en ik bekijk ze nog altijd iedere dag.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

ikkon ook al heel de dag niet inloggen, chantal. bedankt voor je tip!!!

Miranda fijn dat je weer internet hebt :dance:

Lijkt me erg om ineens internetloos te zijn :-*



Ik kon ook niet inloggen, maar ik ben gelijk bij hulp onderweg gaan kijken, cookies verwijderd en hoppa kon er weer op :mrgreen:



Ik ga me zo klaar maken en lekker sporten :angel:

nou ja erg i shet nie… maar je mist hettoch best wel hoor als je geen internet heb voor een week… want deed alles via het net … internet bankieren enzo … muziek downloaden e.d. foto’s bewerken enzo … maar goed hij doet het weer dus we kunnuh weer der tegen aan…



ik moet ook m eeigen klaar gaan maken voor volleybal dus meiden misschien tot strakkies en anders tot morgen!!!



groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Mariëlle: leuk dat jullie ook een engelse bull dog hebben moet je eens kijken op http://www.bulldogforum.nl daar sta ik ook aangemeld en is erg leuk ook hebben we af en toe wandelingen met allemaal engelse bullen.



Chantal: Ja echt super mooie foto’s kan ik niet zeggen maar je ziet haar goed dus, maar op zo’n moment staat je hoofd er gewoon niet na en die zuster heeft er maar 2 gemaakt en mijn vriend ook 2.



Groetjes Marijke mama van Roxanne :**:

hoi dames,



pfff zware werkdag achter de rug, alles liep gewoon verkeerd, zieke mensen en dergelijke,…

heb sind een goeie week een cadeau van mijn man gekregen, nl. een droogkast, moest ze al gehad hebben en wachten erop duurt lang, zeker na vier afspraken met de leverancier die steeds verkeerd uitlopen, dan maar nog een :evil: telefoontje gedaan en nu komen ze pas zaterdag ermee :evil: pfff.



miranda wat leuk dat je terug bent na al die helse internetmiséries!



evelien stel het wel in parijs, hopelijk met niet zo’n weer als hier vandaag!!



heeft er nu al iemand iets van marlous gehoord?? :? ben zo benieuwd



chantal dank je, ja zaterdag laatstleden was super met de fondue, hebben heel wat bijgepraat, en kijken ook al ongeduldig uit naar de test!!

hopelijk voor jou is die ook ++++ :pray:

wat leuk dat jullie er even tussen uit gaan binnenkort, je maakt me jaloers zeg :drool: :wink:



victoria geen blessures hé! :wink:



marielle raar he toch met die slinger aan de muur, ben er zeker van dat je meisje haar mooie broertje is komen aanzien!! leuk van haar dat ze haar teken naliet voor jullie!!



mariska fijn dat je erbij komt!!



dames ik heb mijn foto’tjes van senneke* er nog niet bij kunnen plaatsen op het showforum, ik vind het maar niet om mijn foto’s te verkleinen!! :evil:

alhoewel al jullie foto’s zooo mooi zijn, het zijn stuk voor stuk allemaal schatjes!!! :inlove:

ga nu nog es kijken of ik mijn foto’s er eindelijk es op krijg! :?



groetjes lynn mama van senne*

Marijke: Nee, idd op zo’n moment staat je hoofd er niet naar. Wat jammer dat die zuster dat niet opgepakt heeft en er meer heeft gemaakt.



:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hey Lynnty,



Bedoel je trouwens met droogkast een droger??

(zo’n machine die kleding droogt, zeg maar hahaha…hoor mij nou)

Nou, zo te horen idd druk dagje…ik zou zeggen ga eerst even relaxen! :mrgreen:

Volgens mij kun je trouwens bij: hulponderweg, een programma vinden om je foto’s te verkleinen.

Ik heb daar easy resize vandaan…echt ideaal!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Kreeg vandaag een kaart van iemand en wilde dit jullie ook wensen. Vind t zelf namelijk een mooi bericht.



Drie dingen



Dit zijn drie dingen die ik je toewens wanneer

je dagen niet verlopen zals je zou willen…



Wensen



Ik wens oprecht dat ik de dingen gemakkelijker voor je zou kunnen maken.

Ik zou willen dat ik de juiste woorden wist te zeggen en de juiste dingen om te doen.




Hoop



Ik hoop dat alles spoedig weer fijn is. En hoop oprecht dat je weet, diep

in je hart, dat ik er altijd voor je zal zijn wanneer je een helpende hand nodig hebt.



En dromen…



Ik droom van een tijd die gauw zal komen… wanneer de zon zo helder zal schijnen dat de wolken die in je leven

waren verdwijnen en wanneer je dagen gevuld zullen zijn met de glimlach en de warmte die jij altijd aan anderen geeft.



Dat wens, hoop en droom ik.







Liefs Viola

Wat een prachtig bericht om zoiets van iemand te krijgen…

Heel lief!!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: