Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

waaw viola,



wat een ontroerend mooie tekst is dat zeg!! ben er even stil van,

heel toepasselijk he.



chantal een droogkast is inderdaad een droger :mrgreen: tja wij belgen hebben een raar taaltje he :oops: :mrgreen:



groetjes lynn mama van senne*

Lynnty: hahaha :mrgreen: ik vind hem leuk, die hou ik erin!!!

Als je trouwens hierheen gaat:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=14950



Kom je op de uitleg van foto’s verkleinen. Dit is wel weer wat anders dan wat ik heb, maar als ik het zo zie ga ik deze erop zetten!



SUCCES!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

gog chantal,



dikke merci voor de uitleg hoor!! ik ga zoeven mijn senneke op het forum plaatsen si!!! :inlove: :inlove: :inlove:



10000x dank!!! :dance:

Ik wilde even weten wat jullie vinden van t gedichtje op t showforum van Kiz.

Begrijp wel dat ze t goed bedoelt, maar bij roept t heel veel boosheid op.

ja ben net aan het antwoorden erop!! :evil:

ze zou moeten verbannen worden van ons showtopic, vind ik, als ze dit goed bedoelt amai

voor mij zijn dit geen verzachtende woorden integendeel!!



groetjes lynn mama van senne*

Ik had dan graag gehad dat Loek* niet een van de beste was, aar een van de slechste. Niet dat ik dit een ander gun waar we nu doorheen moeten maar ik wil OOK mn Vent niet missen.

Zit gewoon te stuiteren achter de pc.

Wat iemand gelooft moeten ze zelf weten, maar met zulke dingen moet je bij mij niet aankomen.



Liefs Viola

wel viola,



vind het ook hard aankomen, :cry: :hug: ze zou toch beter moeten weten ivm. zo’n pakkende gedichten waar niks op slaat.

dat ze het goed bedoeld tja :think: maar ze zou toch eerst de inhoud mogen lezen eer ze het toevoegt



groetjes lynn mama van senne*

hoi hoi meiden…



goedemorgen… ik = zo :dance: :dance: … dta ik weer kan forummen hihi … jee wist nie eens dat ik het zo nu en dan best wel kon missen … whahah …



maar goed… verders gaat het hier vandaag redelijk heb alleen nie zo veel zin… gisteraaf beetje laat geworden… dus ja vandaag weer nie voor uit te branden… maar ja morgen weer een dag … vandaag dan alleen maar het hoognodige hihi… en mijn mannetje komt vanaaf weer thuis :dance: :dance: dus das ook altijd leuk… kennuh we vast oefenen voor de klusdagen hihi …



gisteren het volleybal was ook leuk… we hadden trainen van een leuke gozer en ja das ook altijd mooi meegenomen hihi … kijken mag altijd haha … nee ze hebben me gevraagd of ik er over na wou denken of ik geen competitie wou gaan spelen… want ze hadden in een dames team 1 iemand te kort … dus moet daar ff over nadenken … en overleggen met het thuisfront tuurlijk… en kijken of ik oppas kan regelen voor de wedstrijden evt.



nou en vanmorgen toen ik evert weg bracht naar school kwam de juf vragen of het me leuk leek om a.s. maandag te helpen met pepernoten te bakken … dus heb maar ja gezegd … weer een leuke bezigheids therapie hihi…



groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Dames ik heb Kiz maar een pbtje gestuurd of ze haar gedichtje wil verwijderen, ben benieuwd of ze reageerd :wink:

Goeiemorgen dames!



Wat een …weer alweer!! Bleh!

En daar moet ik straks doorheen samen met mijn schoonmoeder…hihihi

We gaan een home wear pak kopen voor dat weekje weg…



En over dat gedichtje…tja het is ook niet echt mijn type gedicht, zeg maar!

Ik ga er wel vanuit dat ze het goed bedoeld…ook omdat ze schrijft dat ze niet goed weet wat ze moet zeggen enzo…



Roheryn: hoe voel jeje? Wanneer heb je je eerste echo?



Marielle en meiden die keizersnede hebben gehad: Vergeet het iedere keer te vragen.

Maar ik maak me een beetje zorgen over het litteken… het voelt nogal dik en hobbelig aan. En als ik me uitrek (dus holle rug en uitgerekte buik) voelt het pijnlijk aan (alsof er geen rek in zit)

Wie herkent dit ook?



Verder niet veel te melden! Ga zo maar es even een afwasje doen.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Goeiemorgen allemaal,



Zo het was hier net stralend weer dus deze mama dacht kom we gaan erop uit na de fles van 11 uur ben nog maar koud buiten en daar kwam een vrouwtje van verderop al aan, zij heeft ook haar dochtertje verloren na 21 mnd dus stonden we eerst over alles te praten, helaas hoorde ik dat ze zelf nu ook kanker heeft in een ver stadium en dat ze hebben besloten om euthansie te gaan doen binnenkort. Heftig hoor zoiets, maar goed ik loop weer verder helemaal in mijn sas van kijk mij en toen begon het toch ineens te regenen niet normaal meer geen regencap mee voor de wagen natuurlijk dus die nat. GRMBL nou hopelijk is het morgen mooier weer doen we dan weer een poging.



Miranda wat fijn om te lezen dat je het zo leuk vind met volleybal.



Viola wat een mooi gedichtje.



En ik weet ook zeker dat Kiz het goed bedoeld maar het is niet zo gepast, kreeg er zelf ook behoorlijk rare kriebels bij. Het is niet eerlijk laat GOD oude mensen die al jaren ziek zijn meenemen ipv onze kindjes.



Liefs Marielle :vlinder:

hoi meiden!!



Chantal, ik heb ook keizersnede gehad en ik heb dat helemaal niet. Misschien is informeren bij je gyn of dat vaker voorkomt…



Marielle, goh wat een heftig nieuws zomaar op straat, en dan ook nog de wandelwagen doorweekt…



miranda, jeeuujjj weer internet ( ook eenbeetje verslaafd :P)



Nou, ik ben dus vanmorgen naar een helderziende geweest, ze werkt met kleuren en energievelden. En het was zo ontzetten bijzonder. Lara is bij me, dat weet ik nu zeker, ik voel me nu heel rustig en goed. Het uitgebreide verhaal vertel ik een andere keer want ik ben nu hardstikke moe.



liefs Linda

Jeetje Marielle: hoe oud is die vrouw dan wel?



Linda: klinkt heel speciaal en ik ben heel benieuwd naar je verhaal!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hai meiden…



er is gewoon teveel getypt om overal op te kunnen reageren sorry :oops:

ik kan niet boos worden om het gedichtje hoor…ten eerste bedoeld ze het goed en eigelijk snappen we allemaal wel wat het gedicht inhoud…



heb een enorme *** dag vandaag.vanmorgen ben ik naar de eerste verjaardag geweest van mijn enigste nichtje van mijn kant en heb mijn me netjes gedragen,mijn muur enorm hoog opgetrokken en gedaan alsof ik het allemaal geweldig vond…mijn nichtje is ook een schatje hoor en ben ook gek met haar begrijp me niet verkeerd,maar wat was het moeilijk zeg.de eerste verjaardag van thomas zal ik nooit gaan meemaken.de eerste keer kaarsjes uitblazen ook niet.ze zongen een liedje voor haar verjaardag.ik vond het zo moeilijk allemaal…maar lang leve mijn levenshoge muur ! niemand zag hoe moeilijk ik het er mee had.maar inwendig knap je gewoon en ook niemand die eens aan mij vraagt hoe het nu is bv…de tijd gaat door,mensen denken er niet meer aan.eerst wou ik er echt niet heen,maar weet ook wel dat het leven doorgaat en je altijd blijven verschuilen heeft ook geen nut.maar god wanneer word het nu eens wat gemakkelijker? niemand kan het zeggen…

@linda… ik ben ook wel sneeuwgierig naar je verhaal…



ben benieuwd…



zoww ben net weer ff in het dorp geweest ahd van mijn moesje een fleecevest gehad maar die kon ik nie aan :x :x … dus moest ik die terugbrengen… en daarna maar gelijk ff bij bart op bezoek geweest voor een schoenkadootje te halen maar jeee is nie leuk meer om een kleinigheidje te vinden …

want Evert kwam met een heel zielig gezichtje van morgen van ahh mam mag ik vanaaf mijn schoen zetten… dus zei van nou dan moet ej maar ff kijken of zwarte piet weer op de route is vanaaf dus… d8 laat ik maar ff wat halen …aangezien hijvan het weekend bij zijn vader is dus dan kan ie hier ook geen schoen zetten … ben benieuwd of ie er nog aan denkt vanavond…



zit zelf nog te twijvelen of ik morgen misschien met Jaap mee ga samen met evert … heb ik al die tijd al es beloofd aan hem … dus moet ik nog ff zien … en hij moet tuurlijk wel een leuke rit hebben morgeen anders is het ook niks aan voor evert …



veel liefs miranda :vlinder:

@diana… jee idd lijkt mee ook wel rottig dan omdat zo mee te maken … gelukkig zijn bij ons de broertjes nog nie zo ver dat ze aan kids denken en gelukkig hoeven wij dus dat nie te door staan voorlopig… snap ook best hoe je je heb moeten voelen… :hug: :hug:



waar ik wel tegen op zie is dat mijn overbuuf zwanger is (denk iets van een week of 13/14) en zie dus ook heel erg tegenop als ze dalijk is bevallen om daar dus heen te gaan… ze zijn namelijk ook hier geweest dus kan moeilijk zeggen ik kom niet… maar ja “gelukkig” is het nog lang nie zo ver dus we hebben nog ff …



ik zie trouwens aan je banner dat je nog 2 dagen te gaan heb … hoe voel je je verders??.. hopelijk mag het voor jullie ook gauw raak zijn …



veel liefs miranda :vlinder:

Diana meis zo begrijpelijk je verhaal maar probeer toch die muur eens stukje bij beetje af te breken, het geeft niet als anderen je verdriet zien. En mensen zullen idd nooit vragen hoe het met je gaat als jij je steeds zo sterk opstelt laat je emoties maar zien het mag je bent je kind verloren huilen om Thomas ook in bijzijn van anderen dat mag. Dikke knuff voor jou en ik duim weer voor je hoor.



Linda ben benieuwd snap dat je nu heel moe bent van alle indrukken.



Chantal ik heb er nu wel last van dat het idd wat bobbelig is en er wat harde plekjes zitten aan de binnenkant, had ik bij Luna ook wel en dat ging toen vanzelf wel over. Nu heb ik het nadeel dat ik een aardige buik heb spekjes dan en dan is het ook nog eens zaak om het goed droog te houden.



Miranda het is echt niet meer normaal he in die speelgoedwinkels maar ik geniet ook wel altijd zo van deze periode heerlijk vind ik het.



Oh ja en dat vrouwtje is 38 heeft nu nog 2 jongens 1 van 14 en 1 van 6



Liefs Marielle :vlinder:

Lieve Diana :hug: Meid…het is zwaar! Ik wou dat ik je kon helpen om de boel te verlichten!

Ik zou ook kapot gaan als ik daar bij had moeten zitten en dan nog gezellig en vrolijk doen en alles maar aanzien! Verschrikkelijk! :cry:

Dat kost veel energie…waarom laat je niet gewoon es wat meer merken dat je het nog hartstikke moeilijk hebt. Ik weet zeker dat de mensen dat begrijpen en misschien nu niet begrijpen dat je je al "zo goed’ voelt. (althans, dat denken ze natuurlijk omdat je verbergt wat je werkelijk voelt).



Ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet naar die vriendin van mij.

En eerlijk gezegd ben ik ook behoorlijk pissig op haar. Dat geklaag en gepuf!!! Dat het allemaal zo zwaar is. Ik zou haar wel wat aan kunnen doen!! :evil:

Ik heb dan ook voor mezelf besloten dat ik haar voorlopig niet hoef te zien… :hand:



Nou, meid, sterkte maar weer! Ik hoop wederom dat je niet ongi word!! :pray: :pray:



:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

ik weet dat ik die muurmoet afbreken,maar het is zo moeilijk.en het gaat vanzelf. het is een stuk zelfbescherming…mijn gezicht staat eigelijk constand op emotieloos.dat zie ik aan bv foto’s en mensen die het wel tegen me zeggen. mijn (zielenknijper) is me daar mee aan het helpen,maar ik heb niet het idee dat het wat helpt allemaal,maar ik ga door.



ik wou graag een kerstbal met de naam van thomas er op ,maar die kan je natuurlijk nergens vinden en ben ik dus druk op zoek gegaan naar een kunsternaar die het voor me wil doen aangezien in zelf totaal niet crea bea ben…ik heb iemand gevonden eindelijk die een mooie bal voor me wil bewerken met de naam van thomas er op en er komen sterretjes bij op…deze kerstbal gaat dus heel speciaal worden en zal elke kerst een ereplekje in de boom gaan krijgen.zo is thomas elke kerst aanwezig…



de banner staat op 2 dagen ja weer spannend,maar ik ga nergens meer vanuit hoor…ben wel heel emo,maar dat word je ook wel na zo’n dagje en ook soms als je ongi moet worden dus tja afwachten maar weer…

Moeilijk he Chantal die mensen die zo klagen en puffen ik kan me er ook mateloos aan irriteren denk dan altijd jeetje mens wees eens gelukkig met wat je heb.

Zo zit er ook iemand bij de novmama s altijd te klagen en te steunen heb ook al meerdere keren aangegeven dat ze moet genieten van het wonder wat in haar groeit. Maar ze gaat ook maar door heb nu maar besloten dat ik gewoon niet meer reageer op haar.



Liefs Marielle :vlinder: