Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

marloes nog van harte gefeliciteerd met je zoontje.wat een scheetje zeg :inlove: geniet er lekker van meid :-*

zoals jullie zien ben ik weer ongi geworden zoals verwacht :?

verder gaat het redelijk.zie wel tegen de feestdagen op en de verjaardag/sterfdag van thomas.ben blij dat we met de kerst niet thuis zijn,maar lekker gaan uitwaaien aan de kust in zeeland (port zeelande)met z’n tweetjes en de honden.de katten gaan een paar dagen een pension in.

die meeting is een goed idee.dan moeten we maar eens een datum gaan prikken denk ik zo? als iedereen in elk geval een maand kan geven waarin je het het liefst doet dan zijn we al een eind…en een plaats.

oh ja eindelijk na heel lang wachten hebben we de perfecte virtine kast gevonden waar nu alle spulletjes in staan van thomas.eindelijk heb ik nu alles bij elkaar kunnen zetten zonder er bang voor te moeten zijn dat de katten iets om zouden stoten.de helft van de spulletjes had ik boven staan in een kratje nog…nu is alles compleet en het voeld goed… :slight_smile:

diana,

meid heb te doen met je, volgende keer beter dan maar :?

mijn kaarsje blijft branden hoor meid :kaars: !!

over de datum, voor mij is het gelijk neem ik dan wel een snipperdagje, tussen kerst en nieuwjaar lukt niet voor ons, de rest wel.

whaa ik kijk er al naar uit zeg, wordt vast en zeker leuk denk je niet?

goed ik zal jullie dan laten moet werken vandaag vanavond kom ik wel nog es kijken dan.

groetjes lynn mama van senne*

Goeiemorgen

Oh Marloes wat een skeet en wat een mooie naam alles goed met je?

Met mij gaat alles super zit helemaal al in het ritme en het is net of Quillan er altijd al is geweest.

Jody ik heb mijn dochtertje Luna verloren na een zwangerschap van 41 weken haar verhaal kun je ook lezen bij vlinderpraat van prinses tot engel. Inmiddels heb ik 9 november anderhalf jaar later weer een wonder mogen ontvangen Quillan Finn.

Kiz lief dat je hier een berichtje neerzet en idd maak je er verder maar niet meer druk om.

Liefs Marielle :vlinder:

wat vinden jullie van halverwege dec? ik denk dat wel meer meiden het hier een beetje moeilijk hebben in die tijd van het jaar en dat zou een goei methode zijn om elkaar dan juist ff een hart onder de beroemde riem te steken? wat vinden jullie hiervan?

HMMMMMMMMMMMMMMM lijkt me wel een strak plan maar het is ook wel weer een drukke periode zo in december maar ik hoor het wel januari mag voor mij ook.

En waar doen we het dan ergens in Utrecht lekker centraal.

Oh Marloes wat een schatje :inlove:

en wat een mooie naam :-*

December is een drukke maand, ik wacht even wat de andere meiden willen :wink:

okidoki het was ook maar een ideetje :wink: jan is ook prima,maar dan niet de 24ste please.

Marlous HARTELIJK GEFELICITEERD MET LASSE

Hoop dat alles goed met je gaat.

Diana voor jou een :hug: en denk aan je :kaars:

Voor de ontmoeting. Mij maakt t niet uit. Ik werk op dit moment toch niet en moet vanmiddag naar de bedrijfsarts dus misschien moet ik wel aan t werk. Kan nog helemaal niet, maar ja je kent bedrijfsartsen. Ik probeer t zeker naar t nieuwe jaar te tillen, want ik weet dat December erg emotioneel is en heb niet zo’n zin om dat te delen met mn baas. Is nog al een sensatie zoeker en heb daar niet zoveel aan.

Heb ook nog te horen gekregen dat ik weer onder t mes moet voor mn enkel. Er is weer een foto gemaakt en toen kwam de arts er achter dat hij de schroeven te lang gelaten heeft :shock: . DAT meet je toch eerst op !?!

Wat er gaat gebeuren weet ik nog niet maar zie er wel tegen op. Ik wil verder met mn leven en niet 24h per dag gekluisterd zijn aan huis. Ik kan nergens alleen naar toe en ben altijd afhankelijk van een ander. Kan nog niet eens een boodschap doen, want daar heb je hier een auto voor nodig en kan nog geen auto rijden.

Zo nu genoeg geklaagd, Sorry :oops:

Hier nog steed geen :evil: te bekennen.

Liefs Viola

Gatver Viola dus voorlopig ben je dus nog wel ff zoet met je enkel wat een lang proces wordt je idd niet vrolijker van.

Ik las trouwens nu net pas dat Loek gestorven is op het kdv, wat een ellende zeg. Werk zelf ook op een kdv en dat is toch wel een nachtmerrie als dat zou gebeuren voor de ouder helemaal. Heb je nu nog wel contact met de mensen van het kdv?

Ja heb nog dagelijks contact met die meiden. Er werken 3 jeugd vriendinnen van Joost daar, waaronder ook degene die Loek* gevonden heeft. Ook werkt een tante van Joost daar.

Ik heb gelukkig goed contact met die meiden, want ik ben mn kind daar verloren , maar zij zijn ook een kindje verloren. Loek* heeft daar altijd een streepje voor gehad. Ze zijn hier zelfs met zn allen op kraamvisite geweest. Zij hebben Loek* in zn laatste momenten meegemaakt en hebben daar alles over verteld. Ik weet niet of ze bij jullie schriftjes gebruiken om in te schrijven wat er die gebeurd is enzo. Nou bij ons hebben ze dat wel en ik wilde ook graag dat alles van die 12 mei er in kwam te staan, want die dag was nog blanco en hij heeft daar tch ook nog gespeeld. Ze hebben ook allemaal een stukje geschreven over wat ze die ochtend gedaan hebben met Loek* en alles wat er daarna gebeurd is. Ik ben daar zelf niet bij geweest en vond dat wel belangrijk.

Wat ontzettend raar is, kan daar ook niet goed bij, is dat Loek* gewoon gespeelt heeft en heerlijk heeft liggen brabbelen in zn wippertje en dan een uur later leeft hij niet meer.

Er is mij ook weleens gevraagd of dat ik t kdv zou aanklagen ?

Nee ze hebben alles er aan gedaan om Loek* te redden en volgens t ambupersoneel goed gehanded, maar ze hebben t helaas niet mogen winnen.

Ik ben wel blij dat t daar gebeurt is en niet thuis. Ze hebben iedere 10 min bij Loek* gekeken en nog waren ze te laat. Thuis ging ik echt niet gaan kijken en had ik misschien gedacht Oh die slaapt lekker en laat maar liggen. Dan had t zeker te laat geweest.

Al krijg ik nu nog 10 kinderen dan gaan ze alle 10 naar dat kdv, want betere zorg kan ik niet wensen voor mn kind.

Hebben jullie dit ooit wel eens gehad?

Liefs Viola

Nee godzijdank is dit in al die jaren dat ik er werk nog nooit gebeurd. Wel hebben we een jongetje verloren samen met zijn vader door een ongeluk en een meisje aan kanker.

Wat fijn dat je nog contact heb met die meiden net wat je zegt hun zijn ook een kindje kwijt. Wat fijn dat ze alles nog in zijn schriftje hebben geschreven van zijn laatste dag lijkt me persoonlijk dat je daar toch ook nog wel wat aan heb.

hee goede smorgus dames!!!

@MarloesGefeliciteerd met je mannetje … wat een scheetje is het zo te zien…

verders jee meiden wat kunnuh jullie typen nie normaal meer zeg hihi … maar wel gezellig !!!

@Diana… :hug:

@Jody… ons meisje is overleden aan het Galloway - Mowat syndroom … ze had achteraf dus een te klein hoofdomtrek, afwijkende niertjes en haar maagje zat boven het middenrif… ze heeft 16 dagen bij ons mogen zijn … toen ze net was geboren (donderdag 20 juli) hebben de artsen hier in het zh in harderwijk haar gezond verklaart, en na bijna 2 weken ('s woensdags) kregen we te horen dat ons meisje heel erg ziek bleek te zijn en is met spoed naar zwolle gebracht daar heb ze een dag gelegen die konden haar dus ook nie helpen en is ze weer met spoed overgebracht naar het WKZ in Utrecht en daar heeft ze ook psies 1 dag gelegen waarna ze dus (vrijdags 4 aug.) in de armen van pappa is overleden…

@kiz… fijn dat je nog een berichtje hier neer zet … en het is voor buitenstaanders idd ook nie makkelijk om de juiste woorden te vinden

@Mariëlle… ja idd das ook wel zo dat sommige het nie durven te zgegen dat ze een kindje verwachten … zelfde als met de overbuuf hier … ik heb het van anderen moeten horen dus dat ze zwanger is … en nu zelfs als ik met haar klets begint ze der ook nie over … maar ja komt wel goed :wink:

wat betreft de meeting… maakt me nie zo heel veel uit hoor… ik hoor het wel wanneer en hoe laat alleen ik kan nie zo 1,2,3 door de weeks omdat ik dus ook met Evert zit … die dus naar school moet … 's woensdags is ie altijd vrij… en anders moet ik ff kijken of hij dan bij iemand kan blijven … dus dan moet het nie op een heel korte termijn komen hihi omdat ik dan dus wel wat moet regelen hihi …

veel liefs miranda :vlinder:

Marloes: Gefeliciteerd met Lasse!!! Geniet ervan! Wat een lieve foto! :inlove:

Diana: :hug: Balen!! :evil:

Wel fijn dat je nu zo’n mooi compleet hoekje hebt voor Thomas*!

Ben er wel benieuwd naar!

Viola: Nee he, ook dat nog!!! Ik kan me wel voorstellen dat je het afentoe wel gezien hebt zo in huis…

Wat betreft de meeting, mij maakt het ook niet zoveel uit :mrgreen:

Wel lastig om een beetje centrale plek uit te zoeken enzo…

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hoi dames

wat is dit een drukke column zeg !!!hihi. en bedankt voor jullie antwoorden. ik vraag me dus af of sommigen van jullie ook in de medische malle molen zitten en moeilijker zwanger worden?? ik wil heel graag weer. jullie ook neem ik aan toch na het verlies van onze engeltjes.???

ik baal heel erg dat ik weer vam vooraf aan moet beginnen. naar het ziekenhuis dan prinolut om een bloeding op te wekken en dan aan de clomid en maar afwachten of het helpt. en dan afwacthen wanneer je zwanger word

tot snel meiden xxx jody

Ik ben via IUI zwanger geraakt Jody, dus moest ook Clomid slikken.

Ik baalde ook dat ik de weg naar het ziekenhuis weer moest maken en in het begin was het ook niet makkelijk.

Maar gelukkig was het de 3e keer raak :wink:

Centraal is Utrecht Chantal :mrgreen:

Maar misschien wilt iemand zijn huis wel beschikbaar stellen?

Lijkt me eerst handig dat we een poll starten om te kijken welke maand.

Ik zal er 1 openen, zie ik jullie daar?

Jody: lijkt me allemaal heel vervelend. Je moet wel heel veel geduld hebben zeg!

ik zit dan niet in de MMM, maar bij een tweede zwangerschap heb ik de controles natuurlijk wel bij een gyneacoloog en extra controles i.v.m. eventueel wederom een infectie dat vroegtijdig gebroken vliezen zou kunnen veroorzaken. En natuurlijk in het ziekenhuis bevallen. Maar dat vind ik niet erg! Ik zou het zelf niet anders willen meer.

Ik hoop dat het ook snel voor jullie mag lukken! :pray:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1117538#1117538

even stemmen dames :mrgreen:

hahahahahaha stelletje kletstantes!!! Ik hou het niet meer bij hoor :slight_smile: ben ik er 1 dagje niet, meteen 3 pagina;s erbij.

Kiz… het is je vergeven hoor, maak je niet druk. Ik denk dat wij dat gedichtje inderdaad anders interpreteren als jij, omdat wij het natuurlijk op onszelf betrekken. Dankjewel voor je reactie hier :thumbup:

Jody… Onze Lara is na 40 wkn + 2 dgn geboren. Vanh et een oph et andere moment daalde haar hartslag, en ze heeft daarbij zoveel zuurstoftekort opgelopen dat haar hersentjes het niet meer deden. Er is geen aanwijsbare oorzaak. ( zo dat was wel heel in het korts, bij Vlinderpraat staat mijn verhaal)

Chantal… ging jij nou 1 dec weg? Ik ga 1 dec ook een lang weekend weg, naar Zweden, daar zit mijn beste vriendin een half jaar, ga haar opzoeken.

Marloes… Gefeliciteerd :inlove:

Viola… he bah, balen zeg, van je enkel!!

Ik heb vandaag de hele dag bezoek. Vanmorgen was er een oud studiegenootje met haar dochtertje van 5 maanden. Toch vind ik het heeeerlijk zo’n babytje, lekker tutten.

Nou, ik ga nu even stemmen

liefs Linda

Linda: ja, ik ga 1 december weg :mrgreen: En dan niet zoveel beppen he??! :stuck_out_tongue:

Lekker hoor dat je er ook even tussenuit gaat!

Jullie zijn dus ook gek op gedichten!!

Ik weet niet of jullie het al wisten, maar bij Vlindergedichten staan al mijn gedichten! Bij: Wat doet het pijn…

Het zijn er aardig wat en ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Van mijn trouwe lezeressen weet ik dat al…hihihi :mrgreen:

Ik heb er net nog een geplaatst, ik schrijf over van alles en nog wat.

Deze naar aanleiding van een “rondje dorp” voor wat boodschappen.

Lieve allemaal,

Weet nietgoed hoe ik het zeggen moet maar ik kan het hier gewoon niet bijhouden in 2 a 3 dagen zijn er nu al en de dag is nog niet eens om al 10 pagina’s vol getyp, vind het heel erg leuk voor degene die het fijn vinden maar dit word gewoon te veel voor mij.

Heb gewoon geen tijd om elke dag te mailen en als ik tijd heb om te mailen ben ik eerst al druk met bijlezen.

Daarom wil ik me toch even netsje afmelden zeg maar, wil wel iedereen heel erg veel sterkte maar ook heel erg veel geluk in de toekomt wensen.

Vind het fijn voor jullie dat jullie steun aan elkaar hebben.

Zelf heb ik ook steen op een ander forum maar dat is niet zo heel erg druk, neem het jullie echt niet kwalijk hoor en voel me nu ook best schuldig omdat ik de gene was die eerst niet mee wou mailen omdat ik al gelijk baby foto’s zag en dat hebben jullie in overleg netjes aangepast en nu kom ik weer met mijn gezeur.

Het spijt me echt maar ik kan dit gewoon niet bijhouden.

Hopelijk zijn jullie niet boos en Viola hopelijk wil je nog wel contact houden.

Liefs marijke mama van Roxanne :**: