voor mij zou het geen probleem zijn als Quillan mee is, dat lekkere knulletje :inlove: !
eens kijken hoe de rest zich erover voelt natuurlijk.
Ik vind het wel moedig dat Kiz hierop gereageerd heeft.
Als we een meeting houden vind ik t persoonlijk niet erg als Quillan mee komt. Ik heb geen niet zo’n problemen met baby’s en ben eigenlijk wel benieuwd naar die spetter.
Het lijkt me wel leuk om een bakkie te doen.
Evelien moet idd veel bijlezen en ze is nog niet thuis. Je weet nu wat je te wachten Chantal als je van dat weekje terug komt.
Hoop dat ze net zo’n zulk lekker weer had als bij ons vandaag.
Zometeen echt even naar de tv kijken naar de lijsttrekkers.
Mocht ik hier niet meer komen? Tot morgen en welterusten
Liefs Viola
hallo allemaal
mag ik hier mee komen babbelen?ik denk dat sommigen mij al een beetje kennen ,misschien vaag kennen. mijn zoontje is geboren op 10 aug 2006 met 20 wk. de oorzaak is een zwakke baarmoedermond.bij een volgende zwangerschap krijg ik een bandje om me baarmoeder heen.
en ik heb ook nog eens pcos waardoor ik clomid moet slikken om zwanger te worden.
nou meiden tot snel xxx jody
Hallo Jody tuurlijk mag jij hier mee komen kletsen.
Liefs Marielle
:vlinder:
welkom Jody!!!.. tuurlijk mag je hier mee komen kletsen…
en idd wat is het hier weer gezellig druk hihi… en ook lief van kis dat ze op het berichtje van victoria heeft gereageerd… tis vor andere mensen ook best wel moeilijk om wat te zeggen enzo…
@Mariëlle … ik vind het ook nie erg als je Quillan mee neemt…
ik heb persoonlijk op het moment het meest moeilijke met kindjes van af de geboorte tot een dag of 16 … omdat toen ons meisje is overleden op de 16e dag van haar leventje… maar verders op zich helemaal nie “gelukkig”.,…
mijn vriend kwam net thuis met de mededeling dat onze collega weer vader was geworden… een zoon hij heeft de zelfde naam gekregen als dat wij hadden als Ghislaine* dus een jongentje was geworden… oww wat was ik weer ff down toen ik het hoorde net … maar vind het wel weer super voor hun… beetje tegenstrijdig… maar goed die jongen heeft het ons nooit durven vertellen dat ie weer vader werd omdat wij dus net allemaal in de stress zaten aan het einde van de bevalling enzo en later met het overlijden van ons meisje… maar had al wel een vermoeden dat zijn vrouw zwanger was want met de truckersdag had ze al een aardig buukje … en toen ze zag dat ik er ook was is ze gauw naar huis gegaan …
groetjes en veel liefs miranda :vlinder:
Gek he Miranda ik merkte ook dat mensen het moeilijk vonden om aan ons te vertellen dat ze weer zwanger waren.
Wat ik nu ook zo gek vind is dat mensen ook nog niet bellen of zoiets wel heel veel kaartjes al gehad 114 en ook zie je dat sommige mensen echt hun best hebben gedaan om er eentje uit te zoeken veel kaartjes bijvoorbeeld met een maan erop.
Liefs Marielle :vlinder:
Hoi Jody; Welkom hier bij ons!
Misschien een domme vraag maar wat is pcos?
Marielle: Vind het ook niet erg als Quillan er is…als ik hem maar wel even vast mag houden!!! :inlove:
Zat net even te googlen…op zoek naar een paragnost bij mij in de buurt.
Maar pffff wat is het allemaal verwarrend! Ben d’r nog niet helemaal uit in ieder geval. :think:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Jeemig, wat een kletsmajoren zijn jullie zeg!! Geweldig!!
Linda: wat gewedlig om zo in contact te kunnen komen met je meisje…inderdaad…heeft die vrouw een website of iets dergelijks waar je waar kunt bereiken?
Hier eigenlijk verder niet veel bijzonders te melden…wisselende buien hier. Ryans sterfdag zit eraan te komen…ik hik er nogal tegenaan eigenlijk, ben er veel mee bezig. Komt wel weer goed.
Beste meiden,
Ik kon in het foto-topic niet direct de reacties terug vinden, op mijn stukje, daarom ben ik hier even gaan lezen. Ik heb inmiddels PB contact gehad met Victoria en Tante Polla, maar vind dat ik jullie allemaal mijn excuses schuldig ben.
Ik heb vandaag gewerkt, maar als ik thuis was geweest en het PB-tje eerder had gezien, dan had ik meteen ingegrepen hoor!
Ik las desbetreffende gedichtje op een ander forum. Het greep mij aan, omdat het bij mij het gevoel opriep van: “inderdaad, het is niet eerlijk, het zijn altijd de mooiste, de beste, de liefste die het eerst moeten gaan.” Ik heb het laatste zinnetje met name op een (soort?) ironische manier bekeken. (in de zin van: Hij wel, en jullie dan??? Hoe moeten jullie nu verder?).
Wat ik er uit haalde, en hoe het op mij overkwam, is totaal niet overgekomen op/bij jullie en achteraf, (geprobeerd om het door jullie ogen te bekijken) vind ik dat heel erg begrijpelijk.
Ik ben overigens niet gelovig, en dat is misschien waarom ik op een andere/verkeerde manier de inhoud heb geinterpreteerd.
Ik ben ontzettend geschrokken van mijn fout. Ik vind het zo ie zo moeilijk om de juiste woorden te vinden, en de goede toon te treffen. Dat mogen jullie best weten. Niet omdat jullie zo’n moeilijke mensen zijn, maar omdat ik dus het liefst pijnlijke confrontaties (zoals wat er nu gebeurd is) wilde voorkomen. Ik heb al vele malen stukjes getypt, in jullie topics, en al vele malen de boel gewist. Had ik dat met de gedichtjes ook maar gedaan…
Nogmaals: ik had echt niets kwaads in de zin, in tegendeel eigenlijk. Maar (ook al is het onmogelijk voor iemand die niet kan weten wat jullie voelen) als ik probeer door jullie ogen te kijken naar de tekst van desbetreffend gedichtje, dan kan ik mezelf nu wel voor mijn kop slaan.
Ben er ook echt even goed verdrietig en beroerd van geweest, maar dat is alleen maar goed, want het meest belangrijke is wel dat ik ervan geleerd heb.
Ik wil jullie daarvoor bedanken. Dit was een zeer wijze les.
En zoals ik tante Polla al schreef: Eigenlijk wilde ik alleen maar kwijt dat ik jullie allemaal ontzettende kanjers vind.
Dat had ik waarschijnlijk beter kunnen schrijven…
lieve meiden
chantal pcos zijn blaasjes op je eierstokken waardoor je heel onregelmatig menstueerd. minder dan 8 keer per jaar. er groeit elke maand wel een follikel maar hij springt niet elke maand. de ene vrouw word om de 2 mnd ongi de ander 1 keer in de 6 mnd.
ik ben het zo ongeveer 1 keer in de 2 a 5 mnd. vandaar dat ik clomid moet slikken om zwanger te worden.
nu een vraagje voor jullie allemaal, mag ik weten wat er met jullie engeltjes is gebeurt?
xxx jody
Jody: met 25 weken braken de vliezen van Tycho* en kreeg ik een infectie. Met 28 weken is daarom onze tweeling gehaald op 17 Augustus.
Tycho* woog 740 gram, 33 cm. Tijmen* woog 1025 gram, 35 cm.
Tycho* kreeg op 18 Augustus een hersenbloeding aan beide kanten en zijn longentjes waren kapot geblazen door de beademing. Hij zou niet kunnen leven en is van de beademing afgehaald en kort daarna overleden.
Tijmen* heeft bijna 4 weken geleefd…de bloeddoorstroming naar zijn darmen en andere organen was slecht doordat de ductus Botalli niet uitzichzelf is gesloten. Hij kreeg waarschijnlijk hierdoor een darminfectie en daardoor een darmperforatie en uiteindelijk is gebleken dat zijn darmpjes al helemaal afgestorven/verkleefd waren. Hier kwamen ze achter nadat zijn buikje op de OK was open gemaakt. (ze wilden hem opereren, maar dat was dus niet meer mogelijk!) Kort hierna ging het slecht met hem en ook hij zou niet kunnen blijven leven en is van de beademing gehaald. Hij heeft nog ruim een uur geleefd…en is ook in mijn armen gestorven.
Dat was heel in het kort mijn verhaal.
Welkom Jody :hug: . Loek* is overleden aan wiegendood op t kdv. Hij mocht maar 4,5 mand worden. Het hele verhaal staat op vlinderpraat onder “Mis mn hummel Loek”.
Rohyren ik begrijp wat je bedoelt dat je niet in je hum zit, omdat de verjaardag van Ryan eraan zit te komen :hug: . De verjaardag van Loek* zit er ook aan te komen op 26 December.
Ik wil Quillan ook vast houden :inlove: .
Kiz ik vind het ontzettend moedig van je :-
En het is je vergeven, maak je niet zo druk verders :-
Jody welkom back meid :-
Roheryn ja bijna een jaar, 5 december.
Ik heb hetzelfde 12 december is het een jaar geleden dat Vera is geboren.
Ik merk dat ik emotioneler aan het worden ben.
Marielle ik heb ook geen probleem als je Quillan mee neemt als de meeting door gaat.
Ik hoop dat jullie geen probleem hebben dat ik zwanger ben :think:
Nee natuurlijk niet. Waarom zouden we daar problemen mee hebben. Het is je van harte gegund. Ik ben echt super blij voor je :-*
Liefs Viola
Meid geen probleem…ik hoop dat er tegen die tijd nog meer zijn die zwanger zijn!!! :dance:
Ja dat hoop ik ook :-*
Ik duim voor jullie allemaal
hoi dames…
wilde even weten hoe het nu gaat met jullie…
idd omdat er weer moeilijke dagen aankomen…
en het vooral Victoria en Diana zijn die aan mijn hartje liggen…
(jan mama )
ook heb ik jullie mooie kindjes gezien in jullie showtopic ik heb aardig wat traantjes gelaten…zulke mooie engeltjes…
en Quillan wat een lekker kereltje :inlove:
dames heel veel sterkte deze aankomende weken…
diana… :hug: ik ben er voor je… :-*
colle
Je bent een schat Nicole :-*
Lieve meiden,
Even snel berichtje van mij:
Ik ben er weer. Vrijdag 17 november is geboren na speedbevalling: Lasse Midas, 3440 gram, blonde haren.
Heb nu naweeen van de buikgriep die maandag doorbrak (bah).
He Marielle, gefeliciteerd he? Alles wel???
Goed, de kraamzorg komt zo en dan ga ik douchen enz.
Tot gauw allemaal!
hallo dames,
ja hopelijk zijn er dan nog enkelen zwanger!!
jody welkom, onze senneis geboren 30 juli aan zes maand zwangerschap, reden (zelfde of van jou) zwakke baarmoederhals, hij heeft twee weken geleefd in couveuse, en uiteindelijk gestorven aan zwakke long, door de medicatie daarvan heeft hij perforatie in de darmen gedaan en uiteindelijk bezweken eraan op 10 augustus.
verhaal kan je lezen op vlinderpraat, engeltje verloren na spoedkeizersnee
volgende keer wordt het bij mij ook cerclage :?
whaa marloes leuk dat je es laat horen van je!!! een dikke proficiat met je knulletje Lasse. heeeel mooie naam trouwens, wij twijfelden tussen senne of lasse of warre. en binnenkort es posten met fototje? :inlove:
groetjes lynn mama van senne*