dank je wel marrielle en wie weet gaan we dan inderdaad eens doen :-*
nou fijn dat ik jullie op het idee van de kerstbal heb gebracht… :thumbup: laten jullie de resultaten zien op het forum?dan doe ik het ook …
enne bedankt meiden…voel me al weer wat beter door alles er ff weer uitgegooit te hebben hier…ik zal zeker wat gaan doen met jullie adviezen… :-*
ik ga er niet heen nee,maar mischien is het een idee om een eigen meeting te houden?
naar die meeting heen te gaan is wel heel erg confronterend lijkt me…
Lekker toch dat typen. Houden we elkaar weer op de hoogte.
Over die kerstballen. Ik denk dat ik de Piek maar doe. Loek :**: is natuurlijk 2e kerstdaggeboren en vind dat ie dan maar bovenin moet. Had er nog niet over na gedacht, maar vind t wel een mooi idee. Misschien maak ik nog wel meer ballen.
Diana :hug: . Wat ik uit mn omgeving merk dat mensen er idd niet over durven te praten Ze zijn bang om je nog meer pijn te doen. Als we t er dan over hebben zeggen ze dat ik daar duidelijker in moet zijn met wat ik wel wil en wat niet. Ik heb geleerd dat ik soms heel bot dingen moet zeggen voordat iemand begrijpt wat je bedoelt. Ik wil bijvoorbeeld geen sinterklaas vieren met de kinderen van mn schoonzusje dit jaar. Er had er nog een bij moeten zijn. Mijn schoonmoeder zei toen glashard dat ik haar sinterklaas verpestte. Ik heb toen gezegd dat mn sinterklaas, kerst al verpest was en dat dat jammer was voor haar. Er wordt nu wel meer rekening gehouden met mn gevoelens.
Wilde je eienlijk nog vragen hoe t is met t wegvallen van je. Is t nu onder controle ?
Over dat vergelijken. Een vriendin heeft een dochtertje van 2 maanden ouder dan Loek* en een vriendin met een zopntje van een maand jonger. Ik kijk toch altijd wel wat Loek* nu waarschijnlijk al had gedaan. Ik vind dat wel mooi en ik dank dat ik dat altijd wel zal houden.
Verder hier weinig te vertellen. Had vanmorgen geen positieve test Erg balen, maar t zou nog kunnen komen.
:-* Viola
Vanmorgen ben ik dus naar een vrouw ( annet) geweest, die kleurentherapie doet.
eerst hebben we even gepraat over alles, en over waarvoor ik precies kwam. Daarna liet ze me een kastje met daarin buisjes met gekleurde vloeistof zien. Ik moest een paar buisjes uitkiezen met kleuren die me aanspraken, vanuit mijn gevoel, niet vanuit mn verstand. Ik heb 3 buisjes uitgekozen. Die buisjes deed ze in een schijn lampje, en ik mocht gaan zitten emt mijn ogen dicht.
Ze zocht met het gekleurde licht in de energievelden om mij heen. en daaruit wist ze heel veel informatie te halen over mij, maar ook over Rob. En dingen die echt neimand zomaar kan weten. Toen ze het andere kleurbuisje gebruikte gebeurde er iets raars, ze voelde heel sterk de energie van Lara, en vertelde allerlei dingen over haar. Ze zei ook wat Lara tegen haar zei. Opzich dingen die je ook goed zou kunnen gokken, dacht ik op dat moment. En toen zei ze; Lara is nu bij je, en als je het niet gelooft, denk dan maar aan de geur van het dekentje waar ze op gelegen heeft. (ik heb dus het dekentje van het ziekenhuis meegekregen waar ze op lag, end at ruikt nog helemaal naar haar, dat heb ik vaak in bed bij me) Dat kon ze nooit weten.
Ze vroeg me waarom ik de naam Lara had gekozen, en of die naam een betekenis heeft. ik vertelde dat ik dat gewoon een hele mooie naam vond, en vertelde ook dat als er een jongetje in mijn buik had gezeten, we heb Tygo hadden genoemd, wat geluk/lot betekent. Toen begon ze te lachen, ik vroeg waarom ze lachte en ze zei, sorry dat vertel ik nu nog niet, misschien later. Even later vroeg ze of ik me schuldig voelde, want ze zei dat Lara haar vertelde dat dat echt niet hoeft, dat zij geen sculdgevoel kent. Ik vertelde haar dat Rob en ik in januari weer willen proberen zwanger te worden. En toen vertelde ze, dat toen ik evrtelde over de naam tygo, Lara enthousiast zei: oh leuk! een broertje of zusje !!
Ik heb deze week nog aanLara gevraagd bij haar grafje wat ze ervan vond, een broertje of zusje.
En zo waren er meer dingen die ze me zei, dingen die ik samen met Lara had. Ze wist ook te vertellen dat er “iets met bloemen” was. Roze met witte zei ze. Nou toen viel ik helemaal bijna van mijn kruk, Wij kopen iedere week niewe roze roosjes metw itte dalia’s voor Lara, en we zetten ook ieder week tuis een vers bosje van die bloemen neer. De lara-bloemen noemen we die altijd. En ze zei dat die bloemen heel erg goed bij Lara paste.
ZE heeft mij ook enorm geholpen met inzicht te krijgen in mezelf.
Het mooist van alles was, dat ze zei dat Lara haar vroeg om mij te leren haar te verstaan, dus ga ik daar nu vaker heen.
Annet werkt dus met enrgievelden ( aura). Bij een ingrijpende gebeurtenis kan er van alles veranderen en beschadigen in die energievelden. Zij probeert dat als ware te repareren. En geloof het of niet, dat voel je. Op een gegeven moment voelde ik mijn hoofd helemaal naar de zijkant geduwd worden, en vervolges weer recht getrokken ( het klinkt zweverig maar dat was het helemaal niet)
Toen Rob vandaag thuis kwam van zijn werk zei hij dat ik er jonger en mooier uitzag.
Ik vertelde Annet ook dat ik altijd alles in twijfel trek wat betreft het contact met Lara dat ik weleens denk te voelen. Toen gaf ze me de tip. Probeer je zo goed mogelijk het gevoel te herinneren van de momenten dat je echt contact met haar had toen ze nog in je buik zat. Die momenten waren echt en tastbaar. Als je dat gevoel weer herkent, heb je bevestiging.
volgens mij heb ik alles een beetje warrig opgeschreven, maar het was ook zoveel allemaal. 16 december heb ik de volgende afspraak. Ik kijk ernaar uit. Wat een ontzettend bijzondere ervaring was dit. En dan te bedenken dat ik altijd heel sceptisch tegenover zulk soort dingen sta. Ik voel me nu heerlijk en rustig.
Tis een langverhaal geworden, maar wilde het toch graag met jullie delen.
Idd misschien moeten we maar eenkeer onze eigen meeting organiseren!!
liefs Linda
ja heb de aanvallen nu onder controlle gelukkig en heb ze nu al meer dan een week niet meer gehad.vanmorgen op die verjaardag voelde ik ze wel steeds opkomen,maar kan het zelf weg laten gaan en dat is erg fijn…
over het vergelijken met kindjes die even jong zijn? ik doe het ook hoor.om de zoveel tijd kijk ik even weer bij de jan moeders en kijk hoe groot hun kindjes zijn geworden en wat ze allemaal kunnen…ben supertrots op die meiden net zoals op jullie…we helpen elkaar door alle tijden heen en dat zijn dingen die ik nooit zal vergeten…
pfff meiden wat hebben jullie veel getypt zeg :shock:
Het is ff voor mij geen doen om op alles en iedereen te reageren, sorry :oops:
Diana even een virtuele knuffel :hug:
De andere meiden hebben er al genoeg over gezegd :-
Wat een schatten toch allemaal he :hug:
Marielle ik zit nog te twijfelen aan de KOK meeting.
Aan de ene kant zou ik graag willen, maar aan de andere kant is het ook confronterend. Mocht Nannientje (november mama) meegaan dan ga ik ook. Lijkt me ook leuk om jullie te zien :lol:
Marijke moeilijk he, ik heb dat ook. Het blijft gewoon moeilijk en je gaat toch vergelijken. :-
Wel heel mooi Linda zo. Ik ga t ens in overweging nemen om dat ook te doen, want er zijn zoveel vragen, maar dan zonder antwoorden.
Meeting? Lijkt me leuk :thumbup:
En ik zag dat er hier ook meiden waren die de gedichtje van Kiz niet erg vonden omdat ze het goed bedoelde :think:
Maar als iemand iets goeds bedoeld, wilt dat nog niet zeggen dat het goed is.
Ik heb haar een pbtje gestuurd, ze heeft alleen nog niet gereageerd
@linda… fijn dat het zo is gelopen vanmorgen met die kleurensessie … ik wil ook dolgraag naar zo’n iemand dus ben al aan het rond kijken of er iemand is hier in de buurt die dat dus kan…
ja leuk een meeting lijkt me ook wel tof om jullie es in het eggie te zien… na de algemene meeting van kok ga ik nie vind het veelste groot (kwa leden zeg maar) en ook erg confronterend… maar als we van ons “eigen groepje” een meeting organiseren ga ik er alles aan doen om daar bij te mogen en kunnuh zijn…,. lijkt me super leuk …
groetjes en veel liefs miranda :vlinder:
Hopelijk is de meeting dan voor maart of na juni, ivm mijn zwangerschap
tja wat is er weer veel getypt zeg!!
chantal van die keizersnee, ik heb ook zo een bobbelige snede maar pijn doet het niet met holle rug. ik zou toch es nader onderzoek doen :think:
whaa meiden een meeting zie ik helemaal zitten hoor, ik kom wel uit belgie maar ik zou dat erg zien zitten, kok meeting zal waarschijnlijk wel zwaar zijn voor ons denk ik! zie het meer zitten als het appart is, zou toch eens leuk zijn, niet?
amai linda, ben beetje jaloers door het contact met je meisje, begrijp me niet verkeerd, nee, maar mijn man is daar niet echt voor voor zo’n paranormale dinges, begin dit jaar ben ik es naar een mevrouw geweest die nummerologie deed en al wat ze toen zei is balen geweest echt waar niks was waar, en was toen erg teleurgesteld!!
nu zou ik es in het geniep willen naar een seance gaan waar ik mss toch nog es contact krijg met mijn lieve mannetje maar wanneer dat zal zijn, ik weet het niet. en hopelijk is het dan niet zo’n zwanzer.
lijkt me heel bevredigend, het contact met je meisje. koester dit moment meis!!!
diana ik ben zo benieuwd naar je banner binnenkort zeg!!
Mijn kaars brandt ook voor jou chantal en evelien!!! :kaars: :kaars:
ook voor degene die ik vergeten ben :oops: :oops: :kaars:
groetjes lynn mama van senne*
Lynnty waar kom je vandaan uit Belgie ?
Wij wonen 2 km van de Belgische grens vlakbij Bergen op Zoom
Liefs Viola
uit kortemark, west-vlaanderen niet ver van grens hoor, geen probleem :lol: rij graag met de wagen!!
Lieve meiden,
Ik heb een berichtje terug van Kiz, n.a.v. haar gedichtjes:
Dat spijt me echt heel erg. Kan het verwijderen ook nu nog? (op sommige fora kan het slechts 1 uur na plaatsing). Ik ga in elk geval mijn best doen.
Zoals ik al schreef: zo moeilijk om de juiste woorden te vinden. Ik heb er echt niemand mee willen kwetsen.
Jee wat voel ik me rot nu , weet eigenlijk niet zo goed hoe te reageren…
Echt duizend maal excuses…
Ze gaat het dus proberen te wijzigen :-*
toch leuk van haar dat ze er nog op reageerde he?
is vergeven dan maar!
Viola: misschien na een paar dagen alsnog een positieve test?
ik hoop het meid!
Linda: wel heel bijzonder allemaal hoor! Ik zou ook heel graag zoiets willen. Geniet ervan!!
Evelien zal wel stijl achterover vallen :shock: als ze ziet hoeveel er is geschreven…hihihi :mrgreen:
Het lijkt mij ook heel leuk zo’n meeting!
Ik hou eerlijk gezegd alleen niet van een doe dag ofzo…Het lijkt mij dan erg leuk om bij elkaar te komen en gezellig te kletsen met een bakkie erbij.
Maar ben benieuwd hoe jullie dat zien…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Zo wat wordt hier lekker gekletst heerlijk zeg
Diana fijn dat je ff je hart hier heb kunnen luchten
Viola wat een muppet zeg die schoonmoeder van je zeg. En balen van je test
Linda wat klinkt dat allemaal fijn en bijzonder zeg heerlijk he iemand die je zulke dingen kan vertellen over je kindje, heeft die mevrouw ook een website of iets dergelijks ben heel benieuwd lijkt me wel wat.
En die algemene kok meeting lijkt mij wel leuk maar idd ook wel confronterend maar natuurlijk kom ik wel als we een eigen meeting houden neem dan alleen wel Quillan mee denk ik hopelijk is dat geen probleem en anders blijft hij bij papa.
Liefs Marielle :vlinder:
ik zie het alvast helemaal zitten die meeting weet je, ben benieuwd hoe we zullen reageren op elkaar dan :mrgreen: hier kletst iedereen er maar op los he, het zou vast wel meevallen denk ik!
groetjes lynn mama van senne :**:
Zoals ik al zei: ze bedoelde het heus goed…dus ik heb het haar allang vergeven! :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Lieve reactie van Kiz en idd het is ook moeilijk om de juiste woorden te zeggen maar ze heeft in ieder geval iets gezegd ook al was het niet helemaal een goed gedichtje.
Ik ben altijd wel in voor een lekker niks doen meeting ff ergens gezellig zitten en daarna hapje eten altijd gezellig
Liefs Marielle :vlinder: