Ik voel me hier in dit topic helemaal prima op mn plaats! Ik voel me hier helemaal vrij om alles met jullie te delen, schatten zijn jullie!:-* !Ik mag nog even niet zwanger worden, maar zodra we in januari weer mogen ( na de uitslag van het bloedonderzoek), gaan we er weer voor. Het doet me ontzettend goed om hier mee te lezen/leven met de meiden die me al een stapje voor zijn.
En dan nog maar te zwijgen over de geboorte van Quillan, die me denk ik net dat duwtje in de rug heeft gegeven om het weer te durven. Ergens in mijn achterhoofd spookte " het zal me wel niet gegund zijn, ik krijg nooit een kindje"
Het verhaal van Luna en Lara lijken zo op elkaar, dat ik de hele dag heb gehuild van blijdschap toen quillan was geboren. Het kan dus best!!!
Die bevestiging samen met de zekerheid dat .
mijn 2e kindje sowiso ik week 37/38 wordt gehaald met de keizersnede, geeft mij de moed om het grote geluk weer tegemoet te gaan.
Mijn zwangerschap van Lara was zo ontzettend leuk fijn zorgeloos en probleemloos!! Ik ben nooit gelukkiger geweest. Zorgeloos zal een volgende zwangerschapniet meer zijn,maar ik kijk uit naar het intens gelukkige gevoel van een kleine in je buik
Gisteren kwam een vriendin van me even langs, en die had zo’n geweldig kadootje voor me meegenomen!! Een kinderboekje dat “mooie dromen” heet. HEt gaat over een meisje dat op de wolken woont en met de sterren speelt. En 3 x raden wie de hoofdrol speelt… Lara. Dat boekje heeft ze speciaal laten maken, gaaf he!! Dat was het sinterklas kadootje voor Lara.
Nu heeft ze al 3 boekjes.
Nijntje verhaaltje over wat er gebeurde met Lara ( die ene die ik aan jou heb gestuurd marielle)
Mijn beste vriendin studeert pedagogiek, en doet een minor kinderliteratuur en heeft een boekje geschreven opgedragen aan Lara
Dit boekje, mooie dromen
hahaha ze wordt maar verwend die Lara
Gisterenavond zijn we weer bij die kunstenaar geweest, en het ontwerp is helemaal klaar. Hij mailt deze week een foto als ie het miniatuurbeeldje heeft geverfd. Het is echt zo super mooi geworden! HEt past echt helemaal bij ons! HEt duurt nu nog ongeveer 3 maanden voordat het klaar is. Ik kan niet wachten!!!
:-* ik ben blij dat ik je net dat duwtje in de rug heb gegeven nou eigenlijk heeft mijn wondertje Quillan dat gedaan.
En wat lief van je vriendin zeg van dat boekje nu ben ik niet nieuwsgierig maar hoe komt ze eraan ben nl al tijden op zoek naar een voorleesboek voor Quillan waar ik de naam van Luna in kan laten verwerken.
Wat fijn dat jullie allemaal nu zo'n mooi boekje krijgen!!!
Ik bedacht me net, chantal zal ook wel heel erg schrikken van het vreselijke nieuws over bregje.
Weet iemand wat er mis is gegaan? zucht.... wat is het toch oneerlijk, ze is zo prachtig, doet me echt zo aan Lara denken....
Ik bedacht me net, chantal zal ook wel heel erg schrikken van het vreselijke nieuws over bregje.
Weet iemand wat er mis is gegaan? zucht… wat is het toch oneerlijk, ze is zo prachtig, doet me echt zo aan Lara denken…
Zat ik ook aan te denken.
Chantal is nu natuurlijk nog heerlijk aan het genieten in een vakantiehuisje en kan niet wachten om te gaan testen (hoop ik tenminste dat ze nog niet ongi is geworden)
Meer nieuws heb ik nog niet gezien. Wel heeft Ruud in het topic in de huiskamer op pagina 23 het volgende nog gezet:
Wij hebben Rhiannon eventjes gesproken. Ze wil begrijpelijk even wat rust. Zodra zij zich er toe in staat voelt gaat ze zelf weer in het forum reageren.
Alle door jullie geboden steun wordt uiteraard ten zeerste op prijs gesteld.
Ik heb gister al sms contact gehad met Rhiannon omdat wij ook wel meer contact buiten het forum hadden. Maar de artsen staan ook voor een raadsel zei ze gister en gister zij ze zelf dat ze een bijkomdag hadden.
Jullie kennen mij niet, maar ik lees wel eens met jullie mee, ook omdat een vriendin van mij haar zoontje is verloren. Ze zou nu bijna uitgerekend zijn en ik was op zoek naar een kadootje om haar ook nu te steunen. Nu ik las over dat boekje heb ik er gelijk eentje besteld voor haar … Heel erg bedankt dus hiervoor !!!
Verder wil ik jullie allemaal heel veel sterkte wensen en ik hoop heel erg hard met jullie mee dat alle engeltjes een bengeltje mogen krijgen om over te waken. Ik heb veel respect voor hoe jullie met alles omgaan en in mijn hart huil ik met jullie mee … het raakt me diep.