Eet smakelijk
Liefs Viola
En zo is het topic wat vandaag is geopend door PrinsjeJason bij vlinderpraat zojuist verhuisd naar contact.
Ben ik ook niet mee eens
Zou nooit bij mij opgekomen zijn om daar te zoeken om te praten over mijn engeltje.
Hier ben ik ook alleen maar terecht gekomen omdat ik weer zwanger wilde worden en dit topic toen zag staan.
Zo sluit je denk ik heel veel mensen uit die waarschijnlijk graag over hun engeltje willen praten.
toch al zo snel een paar nieuwe engeltjesmama’s vandaag in dat topic gezien.
Ik heb vandaaag berichtgekregen we mogen 18 januari weer naar Utrecht voor een gesprek met een klinisch geneticus … we hebben een heel pakket papierwerk mee gekregen om in te vullen… ben benieuwd…
Verders heeft Jaap een andere werkgever hij is aangenomen :dance: :dance: :dance: … en zodra deze baas hem laaat gaan hihi … kan ie daar beginnuh ben benieuwd hij heeft vandaag de broef op zak waarin staat dat ie zijn ontslag in dient … denk nie dat de baas blij met deze actie is maar goed… hadden ze maar beter moeten luisteren denk ik
veel liefs miranda :vlinder:
Miranda en Jaap gefeliciteerd met Jaap zn nieuwe baan.
Ik hoop dat we met t topic terug mogen naar vlinderpraat. Vind t niet leuk dat we zomaar verhuisd zijn
Liefs Viola
vinden jullie het een idee om elkaar deze kerst kerstkaarten te sturen?
ivm de kerstkaartjes ik zie dat wel zitten, heel leuk trouwens maar mijn addres hier zomaar op posten zie ik zo niet echt zitten zal wel een pb tje worden mag ik jullie addres dan?
heb kaartjes schrijven zin!! :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne*
Ik zal een nieuw deeltje openen…
Opgeruimt staat netjes.
Edit beheer:
In deze topic hebben wij de berichten weggehaald aangaande de mail, wij hebben deze beslissing genomen omdat dit zeer pijnlijk moet zijn voor de betrokken persoon, jullie weten over wie wij het hebben en welke mail wij bedoelen.
Als jullie willen reageren willen jullie dit dan per PB doen?
het kindje op komst team