Ik heb het net gelezen, vreselijk …
Ook al weet je dat dit kan (en dat weten we allemaal heel goed, toch schrikje telkens weer… .
Dit is zo verdomd oneerlijk!!
:kaars:
Ik heb het ook gelezen.
Ik ben gewoon helemaal uit het veld geslagen en sprakeloos.
Waarom ?
Hier zal een extra kaarsje branden :kaars: vandaag voor Bregtje :**:
Liefs Viola
Hier ook :kaars:
Liefs Marielle :vlinder:
Hè? Wat? NEEEEEEEE!!!
Hè? Hoe kan dat nou :kaars: :vlinder:
Waarom gebeuren deze dingen
Ik was vanmorgen ook even naar de stad gegaan en moest ineens erg huilen en werd bang. Dus ben ik doorgelopen naar het ziekenhuis, ik moest meteen een echo en gelukkig was alles oke.
Ze heeft mij verzekerd dat ik altijd mag bellen of langskomen en dat ik niet zo door hoef te lopen.
Tjee ik ben ff helemaal ontdaan door het nieuws van Rhiannon
Knap van je Victoria dat je over die drempel bent gestapt ben trots op je weet hoe moeilijk dit voor je moet zijn geweest maar gelukkig was alles goed.
En ja erg he gister was ze nog zo blij dat de weeen waren begonnen en nu vandaag komt ze ineens in de hel terecht.
ik schrik ervan, wat vreselijk, weer 1 :kaars: ik brand vanavond een extra kaarsje…
dag dames,
de dokter is net langs geweest en met jurgen gaat het al wat beter, bij mijn bloedtest hebben ze nog ontdekt dat mijn ijzergraad veeel te laag staat en bloedarmoede heb, ook de :twisted: zijn er, pfffffffff!!!
ben er al heel de dag mee bezig, en kan er nog niet bij dat het deze keer wel balen is voor me!
heb net gezien dat er nog een engeltje bijgekomen is, tis toch niet normaal he, ik ben er niet goed van heb te doen met die mensen he! hier brand alvast een kaarsje voor hen :kaars: :kaars:
victoria :hug: goed van je dat je drempel over bent kunnen gaan, hoe moeilijk het is! goed dat je altijd mag bellen, schaam je niet meis, maak er gebruik van, ze zijn er voor!!
groetjes lynn mama van senne*
Oh Lynn wat fijn dat het met Jurgen weer wat beterder gaat.
Helaas voor jou zijn de rooie draken er maar volgende keer hopelijk beter
ja hopelijk volgende keer veeel beter!
Ik wil jullie ook allemaal even een dikke :hug: geven want ik kan me zo voorstellen dat het nieuws van vandaag er bij jullie ook heeft ingeslagen als een mokerslag…
:kaars:
Ik wil me graag bij claudje aansluiten,
liefs bianca.
Dank jullie wel lieverds, dit doet mij (ons) goed! :-*
Hebben jullie nu ook als je andere topics leest, dat je dan denkt … het is allemaal niet belangrijk … iemand is net haar dochtertje verloren
Ik ben gewoon misselijk van verdriet
Ik weet weer precies wat ik voelde op het moment en dat was k&t
Victoria :hug:
Ook voor de andere meiden :hug:
Als ik zoiets lees dan komt ook bij mij alles weer naar boven
Het is alweer bijna 6 jaar geleden
Meiden, ik moet even iets kwijt…
Ik klets al heel lang bij de junimama’s 2005.
Vanmiddag na het nieuws van Bregtje was ik zo aangedaan (nog steeds) dat ik het kwijt wilde bij hen en ik heb er een bericht geplaatst met de link …
Willen jullie even de reacties meelezen en jullie mening hierover geven, dit heeft me zo gekwetst of overdrijf ik nu?
Had ik de link echt niet mogen plaatsen ofzo…?
Mijn eerste bericht vind je hier terug, ongeveer halverwege de pagina waar er als bericht ‘edit’ staat (ik heb de link nadien verwijderd).
Ik ben erg benieuwd hoe jullie, ook ouders van een engeltje, hierover denken…
Nou Bieke ik moet zeggen ik ben geschokt :shock:
Wat een reacties zeg, ze begrijpen toch dat dit een open forum is en dat jij dus ook het recht hebt om te zeggen wat jij voelt :hug:
Het is niet te hopen dat het ooit één van hen overkomt, want dan moet het ook in de doofpot … want anders raken er misschien mensen over de zeik
En trouwens ik schrijf nog niet zo lang bij mei 2006, maar zij hebben alle begrip voor mijn situatie … lees hun reacties maar eens
Er zijn hier ook zat waar je wel je hart kwijt kunt :-*
Bieke ik heb het net gelezen en heb zitten huilen huilen heb ook voor jou daar in dat topic een opstekertje geplaatst.
Ik snap het dat mensen het moeilijk vinden om er over te praten, maar wat ik dan niet begrijp is dat je zo je ogen kunt sluiten voor dit soort dingen. Helaas ze gebeuren nog steeds teveel.
En wat als het hun treft dan zouden ze ook willen dat mensen er met hun over praten in ieder geval niet hun ogen zouden sluiten voor dit soort leed.
Helaas is het ook gebeurt in mijn omgeving dat mensen je negeerden zeg dan iets maar zeg niet niets want dat doet zo n pijn.
Heb je de andere topics gelezen bij babybabbelaars, iedereen is geschokt en leeft mee …
Ik vind het erg voor je Bieke dat jij niet je ei kwijt kunt bij de meiden van jou topic :hug: