Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

wel marielle in het ziekenhuis hebben ze niet echt van goed of kwaadaardig gepraat, ik weet er eigenlijk niks van, ik denk goed :think: aangezien hij nu terug thuis is met antibiotica pillen. we zien wel zeker,

groetjes lynn mama van senne*

Ja alleen komt Sacha pas om 16:30 uur thuis en dan vraagt hij waarom ik niet gebeld hebt … hij begrijpt het niet helemaal geloof ik :roll:

Ja mannen Wilco zei dat ook altijd en waarom heb je niet eerder gebeld nou omdat ik bang ben om slecht nieuws te horen.

Lynnty dan zal het vast wel goed zijn geweest.

Liefs Marielle :vlinder:

Ohhh dus ze zijn allemaal hetzelfde :doh:

Nou ik hoop dat de drempel voor mij wat lager gaat worden … als ik eenmaal een paar keer ben geweest :angel:

Nou ik ben bang dat die drempel er toch nog wel een klein beetje blijft maar je moet maar zo denken, je heb een heel mooi beschermengeltje boven op een heel mooi roze wolkje en die zorgt heel goed voor haar mama en haar brusje.

Evelien, wat een fijn gevoel dat Jelte ook gewoon bij jullie in het trouwboekje ingeschreven is,… ik denk dan wel dat je ook op officiele papieren zijn naam erbij mag schrijven en hij meetelt als een kind van jullie, fijn hoor…

Robbe* kan en mag ik er niet bijschrijven, dat doet altijd wel pijn, ik zeg dan altijd sorry tegen hem en zo weet hij wel dat IK hem niet vergeet…

Viola, lekker geklust gisterenavond? :lol:

Oooh Evelien, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Hahaha, 's nachts testen en dan nog goed nieuws, kun je natuurlijk helemà à l niet meer slapen! :lol:

Fantastisch meid, geniet er zoveel mogelijk van! :-

Diana, wat goed van Peter zeg! :dance:

Ik heb met hem te doen,… zoveel opgekropt verdriet :cry: , … de psych zal hem vast deugd doen! :-

Marielle, veel sterkte voor Wilco! :-

Lynn, wat erg zeg voor Jurgen, pff, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit weer… :cry:

Veel sterkte en vooral veel beterschap voor Jurgen! :hug:

Hopelijk krijgen jullie straks goed nieuws… :pray: :-

Roheryn, veel sterkte meid,… ging het een beetje vandaag…? :cry: :-

Linda, welkom terug! :-

Victoria, gewoon bellen hoor!

Met angst rondlopen is ook niet gezond! :-*

Dames,

Sorry dat ik hier even binnenval, maar ik wil aan Roheryn zeggen dat er hier een kaarsje brandt voor Ryan.

Eén jaar geleden alweer… :hug:

liefs

Gerda

hoi dames,

ik zal maar direct met de deur in huis vallen maar mijn test was negatief :cry: :cry: :cry: ook de :evil: zijn er nog niet, begrijp het eventjes niet meer, we zullen wel zien

Oh lynn balen meid :-*

@lynnty wrote:

hoi dames,

ik zal maar direct met de deur in huis vallen maar mijn test was negatief :cry: :cry: :cry: ook de :evil: zijn er nog niet, begrijp het eventjes niet meer, we zullen wel zien

Hier ook nog eens een dikke :-* en :hug: !! :vlinder:

Ik was in het begin ook nog niet regelmatig hoor, ben 1x 9 dagen overtijd geweest :hug:

dank jullie voor de knuffels kan ze gebruiken!!! :cry:

hopelijk niet te lang over tijd, nu mijn cyclus toch al in de war is, pfff

ben anders altijd op tijd, begrijp het even niet, waarom nu?

heb ondertussen al drie maal ongesteld geweest!

balen lynnty nu maar snel hopen dat de :twisted: alsnog snel komen dan ben je helemaal van je onzekerheid af…mischien heb je spanning bij je dat er voor zorgt dat het nu wat langer duurt dan normaal?

zo langzamerhand begint dit meer op een zwangerentopic te lijken zeg :shock: hoeveel zijn er nu zwanger?

Nou dat valt toch wel mee;

3 dames zijn recent bevallen van een gezond levend kindje, t.w. Marlous, Marielle en Bietje

3 dames zijn op het moment zwanger, t.w. ikke, Roberyn en Evelien

En de rest is niet zwanger en dat is toch heel wat meer als 3 personen :wink:

Ik kom trouwens net van de huisarts en ik moet het rustig aan doen met mijn bekken, dus niet lang lopen of sjouwen :?

Als ik dagelijks pijn heb dan krijg ik therapie.

Voor de angst zegt ze dat ik aan de gyn moet vragen of ik vaker op controle mag komen, dus dat gaan we maar doen.

Nou ik ga ff bankhangen, laterssssss :-*

Lyntty, balen zeg. :hug: Ik had zo gehoopt dat we beide zwanger zouden zijn.

Victoria, goed dat je langs bent gegaan.

Van de fysio toen ik zo’n last had, moest ik juist meer bewegen. Ik zat te lang (werk) achter de computer.

Elke 15 minuten (niet te doen, maar al wat vaker ff staan helpt ook)

En ik kreeg oefeneningen die ik moest doen. Na 1 week was het eigenlijk al over. Tenminste had ik geen pijn meer. Ik merkte wel als ik wat minder oefeningen deed of te lang bleef zitten gelijk weer meer last had.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Balen Lynnty hopelijk word je gauw van deze onzekerheid verlost.

Victoria hopelijk gaat dit helpen voor je.

Hier alles ok alleen nu gaat de kerst eraan komen zie ik altijd toch weer tegen op net zoals de meesten hier, maar goed we gaan dit jaar veel engeltjes neerzetten en heel veel kaarsjes branden.

OH Lynnty wat balen zeg :hug:

Victoria voor jou ook een :hug: en een :-

Hoop dat t niet veel erger wordt.

Op de dag dat Loek
overleden is kwamen wij erachter dat ik in verwachting was. Ik had een spiraaltje en dat hielp dus niet en 2 weken later kreeg ik een mk. We hebben gelijk t spiraaltje laten weghalen en was altijd op de zelfde tijd ongeveer ongesteld. Dat was 4 maanden en toen ineens had ik een cyclus van 38 dagen en dacht echt dat ik zwanger was maar helaas. Dat was nu weer 38 dagen en ben er eigenlijk van overtuigd dat dat mn echte cyclus is en door verschillende factoren dat t nu pas helemaal op orde is. Het komt dus voor dat je altijd je klok er op gelijk kunt zetten en dan ineens niet meer.

Evelien heb je een beetje geslapen vanacht :wink:

Kan me voor stellen dat je nog steeds stuitert :smiley:

Liefs Viola

Ik heb vanacht heerlijk geslapen. Ik had dan ook nog wat slaap in te halen :wink:

Overigens zit ik nu in een soort ongeloof fase. Ben ik wel zwanger?

Gelukkig heb ik de test nog als bewijs en hebben we daar een foto van gemaakt.

Ik moet dus toch nog wel een beetje wennen aan het idee. :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Jeetje ff mijn verdriet hier afschrijven een van onze novmama s Rhiannon de moderator heeft haar kindje vandaag verloren tijdens de bevalling jeetje ben er helemaal ff af. Dat gevoel dat verdriet waarom nou toch weer onvoorstelbaar.